Ja dacht ik al. Maar heb 2 weken niet gedanst. Wel wazige sms-jes over en weer met "laatste kans voor opgeven!" en van anderen dan weer "te weinig aanmeldingen dus gaat niet door" en van weer anderen een "Maar misschien een iets kleiner alternatief wel". Ik kan het vrijdag navragen, maar ik ga er vanuit dat ik dat weekend gewoon wel kan voor de soho sushi mini-meetquote:
En hoe moet Jeroen je nu bereiken?quote:
In de trein van Den Haag naar Venlo vanmiddag lag een verloren iPhone, niet toevallig van jou?quote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 16:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eerste hoofdstuk gelezen
Ik herkende Mark als Dave en op dat moment dus ook even Arthur als mij
Op de brommert
Kijk niet zo boos.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:00 schreef Bartjebart het volgende:
Moet je daarom hier nou zo lopen schreeuwen?
Jij slaapt dus niet bij mij!quote:Op maandag 17 mei 2010 16:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We hebben alleen de plantenBAKKEN nodig om vol te kotsen, de planteen hoeven er niet persee in hoor
Dat maak ik zelf wel uitquote:
Ehm... Laat me er even over denken...quote:
Vrijdagavond stappen?quote:Op maandag 17 mei 2010 22:49 schreef Deceit het volgende:
morgen wordt me fonie gebracht.. en vrijdag rotterdam weer und stappen naturlich
Volgens mij volg ik je niet op twitter....quote:Op maandag 17 mei 2010 23:17 schreef Deceit het volgende:
yeah en ik daar achter het station, ja ik zal t tweeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |