We gingen toch zondag?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
Die repetitiedagen van 6 uur zijn erg lang, op naar LINK2010 13 juni in de verkadefabriek in Den Bosch.
Ang3l voordat we naar culinair gaan, als we zaterdag gaan, heb ik ook zo'n lange repetitiedag...
Ik flirt me een ongeluk met mijn mede-warriors, maar tot nu toe nog geen heftige buttsexquote:
Die staat uitquote:
Mooiquote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik flirt me een ongeluk met mijn mede-warriors, maar tot nu toe nog geen heftige buttsex
Ow, en ik heb Child Thief uit, dus ik kan aan Dubbelleven beginnen
Ik heb mijn HDMI kabel ook besteld vanuit de joe es of eejquote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:20 schreef Xiance het volgende:
zow...
nu is eindelijk t hele huis over op HDMI, 7.1 surround en 1 logitech harmony
waarom daar als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb mijn HDMI kabel ook besteld vanuit de joe es of eej
Da's tochquote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:53 schreef oinaru_isan het volgende:
Familie-bijeenkomsten met ooms, tantes en kennissen van je ouders.
ik heb ook een hekel aan die verplichte familie dingen..quote:
$4.80 zonder verzendkostenquote:
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:53 schreef oinaru_isan het volgende:
Familie-bijeenkomsten met ooms, tantes en kennissen van je ouders.
slaapsequote:Op zondag 16 mei 2010 03:37 schreef Xiance het volgende:
nu ga ik slapern!
alleen jammer dat ik BBC's tinseltown nergens kan vinden!
mjah, maar dat kan ik dan weer nietquote:Op zondag 16 mei 2010 13:07 schreef Burner82 het volgende:
Als je rechtstreeks uit je bed gerold bent, en achter de comp bent gaan zitten, kan het wel gelukt zijn
quote:Op zondag 16 mei 2010 13:22 schreef Vlarp het volgende:
Ik was dronken gisteren. En dat was maar goed ook! Want, mijn hemel, Gay Palace blijft toch echt het afvoerputje van de Rotterdamse gay "scene". Alleen wanhopige sletjes die met hun kont staan te schudden op de zoveelste "hit" van Lady GaGa, een paar oude mannen van boven de 40 die staan te geilen op de 16-jarige huppels, een totaal uitgewoond / uitgeleefd interieur, een rook hol in het trapgat naar de vroegere darkroom.
quote:Op zondag 16 mei 2010 13:22 schreef Vlarp het volgende:
Ik was dronken gisteren. En dat was maar goed ook! Want, mijn hemel, Gay Palace blijft toch echt het afvoerputje van de Rotterdamse gay "scene". Alleen wanhopige sletjes die met hun kont staan te schudden op de zoveelste "hit" van Lady GaGa, een paar oude mannen van boven de 40 die staan te geilen op de 16-jarige huppels, een totaal uitgewoond / uitgeleefd interieur, een rook hol in het trapgat naar de vroegere darkroom.
Je bent iig wat spraakzamer nuquote:
De Pallaz was voor de verandering eens gezelligquote:
What else is new?quote:Op zondag 16 mei 2010 13:22 schreef Vlarp het volgende:
Ik was dronken gisteren.
What else is new?quote:En dat was maar goed ook! Want, mijn hemel, Gay Palace blijft toch echt het afvoerputje van de Rotterdamse gay "scene".
What else is new?quote:Alleen wanhopige sletjes die met hun kont staan te schudden op de zoveelste "hit" van Lady GaGa,
What else is new?quote:een paar oude mannen van boven de 40 die staan te geilen op de 16-jarige huppels,
What else is new?quote:een totaal uitgewoond / uitgeleefd interieur,
O! Dat is nieuw!!quote:een rook hol in het trapgat naar de vroegere darkroom.
quote:
Oh, welk feestje is dat?quote:Op zondag 16 mei 2010 16:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Haai pupke.
Ik ben in een goede buiDe zon schijnt, ik heb een nieuwe TV, m'n beste vriendin is terug van haar avontuur en we hebben meteen kaartjes besteld voor het eerste outdoors dancefeest op 't strand aankomende zaterdag
Nou maar hopen dat het weer meezit dan
22 graden en maar 15% kans op regenquote:
Housequakequote:
quote:Op zondag 16 mei 2010 16:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb slechte zin. En dat terwijl mijn weekend best tof was.
Altijd. Ben denk ik gewoon te moequote:
Nee! Anders was ik wel vrolijker!quote:
Ja, dat denk ik.quote:
Je vergeet mijn boekquote:Op zondag 16 mei 2010 16:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Haai pupke.
Ik ben in een goede buiDe zon schijnt, ik heb een nieuwe TV, m'n beste vriendin is terug van haar avontuur en we hebben meteen kaartjes besteld voor het eerste outdoors dancefeest op 't strand aankomende zaterdag
Nou maar hopen dat het weer meezit dan
Ik ben benieuwd als wij een keer gaan.quote:Op zondag 16 mei 2010 13:22 schreef Vlarp het volgende:
quote:Op zondag 16 mei 2010 19:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Ohja, ik heb niet op je sms gereageerd, was in gesprek en het daarna vergeten
.
Ja, helemaal onderaan. En nu bek dichtquote:
quote:Op zondag 16 mei 2010 19:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, helemaal onderaan. En nu bek dicht. Zeurwijf.
Zullen wij dan maar gewoon samen gaan?quote:Op zondag 16 mei 2010 18:30 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd als wij een keer gaan.Eens kijken hoe vreselijk het is, nu kun je niet meer weigeren.
Gaan we een Foute-Tenten-Tour doen?quote:
Nu 3 smsjes.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Ohja, ik heb niet op je sms gereageerd, was in gesprek en het daarna vergeten
.
Weet je, foute tenten zijn achteraf vaak zó hilarisch om geweest te zijn.quote:
Nie allemaal van mij tochquote:
Cate Blanchett. Dat is het enige wat er eigenlijk toe doetquote:Op zondag 16 mei 2010 20:26 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik vond de trailer niet echt heel bijzonder eruit zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |