Journalistiek discours? Over deze lage streek is toch geen discussie mogelijk?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:06 schreef Ringo het volgende:
[..]
Poehee, nu halen we BuZa ineens als vriend binnen, alleen om hen een negatief oordeel over een krant te laten vellen? Sinds wanneer laten we de overheid een woordje meespreken in een journalistiek discours?
Want die maken veel spelfouten?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wereldweid?![]()
Volgens mij lees je te vaak de Telegraaf.
Jeez, en dat zeiken er mensen over mijn d/t fouten.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:10 schreef woid het volgende:
[..]
hypopiet saait weer paniek![]()
mijn betrouwbare bron zegt dat ze wereldweid heel veel extra verkopen nu...
Wat een onzin. Papieren kranten hebben elke abonnee keihard nodig. Wat kan hun het nu schelen hoe emotioneel die lezers zijn? Als ze maar betalen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik denk dat je de mensen die zo emotioneel reageren op dit moment ook beter kwijt dan rijk kunt zijn als krant zijnde.
Wat een onzinquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik denk dat je de mensen die zo emotioneel reageren op dit moment ook beter kwijt dan rijk kunt zijn als krant zijnde.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:10 schreef woid het volgende:
[..]
hypopiet saait weer paniek![]()
mijn betrouwbare bron zegt dat ze wereldweid heel veel extra verkopen nu...
nee, die hebben ze niet bij jullie oosterburen.. en idd.. daardoor raak ik weleens in de war.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wereldweid?![]()
Volgens mij lees je te vaak de Telegraaf.
Een abonnee die bij ieder bericht waar ze het niet mee eens zijn een abonnement op wil zeggen is niet echt een goede abonnee voor de langere termijn.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:13 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Wat een onzin![]()
Een betalende abonnee is een betalende abonnee, of hij/zij nou volschiet of niet
Ja.quote:
Nou is alleen het probleem dat er sowieso niet veel langetermijn abonnee's meer zijn...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een abonnee die bij ieder bericht waar ze het niet mee eens zijn een abonnement op wil zeggen is niet echt een goede abonnee voor de langere termijn.
Hou toch op, zeg! 'Het is je vak'?! Wat een onzin! Je moet jezelf als journalist afvragen ethisch is om zoiets te publiceren, DAT is je vak!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:10 schreef desiredbard het volgende:
Tot publicatie overgaan is dan een ethische vraag..... maar ik zou wel eens willen weten welk journaille hier niet toe overgegaan was. Als je dit niet publiceerd zit je in het verkeerde vak.
Wat laag? Mevrouw de journaliste weet in alle hectiek tóch door te dringen tot het ziekenhuis en het kereltje dat daar ligt, krijgt hem aan de telefoon en stelt hem een paar vragen. Op basis van zijn antwoorden flanst ze een artikel in elkaar.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Journalistiek discours? Over deze lage streek is toch geen discussie mogelijk?
Ach zo jij Naziquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:13 schreef woid het volgende:
[..]
nee, die hebben ze niet bij jullie oosterburen.. en idd.. daardoor raak ik weleens in de war.
Die foto's vond ik ook belachelijkquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:10 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Omdat er hier een beetje dom gejankt wordt over hoe fout een journaliste van het PVV partijblad wel niet is.
Want laten we eerlijk wezen het is niet wat maar wie dat het probleem is hier.
Fotografen die vanuit alle hoekjes foto's nemen geen enkel probleem
Maar een paar telefonische vragen.
Als die jongen niet geinterviewd had mogen worden dan is dat aan de arts omdat te stoppen
Als mw de Graaf die jongen dus onverwacht aan de telefoon krijgt dan is het maar de vraag wat je doet.
Ik zou nog verder willen gaan
Die knul begint te huilen is in een vreemd land etc etc
Hang je dan op (dat is pas echt bot ) of probeer je hem te troosten en vraag je hoe hij zich voelt en of het alweer wat beter gaat
Tot publicatie overgaan is dan een ethische vraag..... maar ik zou wel eens willen weten welk journaille hier niet toe overgegaan was. Als je dit niet publiceerd zit je in het verkeerde vak.
Als je slager bent en je hebt en het is woensdag ...dan verkoop je ook gehakt.... het is je vak.
Staat gehakt verkopen je niet aan had je geen slager moeten worden.
Ik snap het ook niet.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:15 schreef Ringo het volgende:
[..]
Wat laag? Mevrouw de journaliste weet in alle hectiek tóch door te dringen tot het ziekenhuis en het kereltje dat daar ligt, krijgt hem aan de telefoon en stelt hem een paar vragen. Op basis van zijn antwoorden flanst ze een artikel in elkaar.
Zo gaat dat in onze mediacratie. Ik snap de ophef niet zo.
Joh, je kan de reacties overdreven vinden of niet. Maar dit is toch echt wel een extreme vorm van journalistiek. Niet te vergelijken met het overgrote deel van de gewoonlijke berichtgeving in kranten, zelfs in de telegraaf. Dat is gewoon een vaststaand feit.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een abonnee die bij ieder bericht waar ze het niet mee eens zijn een abonnement op wil zeggen is niet echt een goede abonnee voor de langere termijn.
zelfs de grootste ontkenner hier zou het hebben gedaan.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:10 schreef desiredbard het volgende:
[..]
... maar ik zou wel eens willen weten welk journaille hier niet toe overgegaan was. Als je dit niet publiceerd zit je in het verkeerde vak.
...
Ach donder op zegquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:17 schreef woid het volgende:
[..]
zelfs de grootste ontkenner hier zou het hebben gedaan.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:15 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Ach zo jij Nazi
Een Germanisme.... Fauler PVV stimmer
![]()
Das verklaart warom Sie dat Partijblad des PVV hier vertedigen
Ja, zo denken ze vast bij De Telegraaf.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Leuk dat je een paar moeilijke woorden kent, maar dit heeft echt geen kont te maken met een mediacratie. Leuk geprobeerd thoquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:15 schreef Ringo het volgende:
[..]
Wat laag? Mevrouw de journaliste weet in alle hectiek tóch door te dringen tot het ziekenhuis en het kereltje dat daar ligt, krijgt hem aan de telefoon en stelt hem een paar vragen. Op basis van zijn antwoorden flanst ze een artikel in elkaar.
Zo gaat dat in onze mediacratie. Ik snap de ophef niet zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |