Oh je bent niet de enige. Dat is een goeie uitleg lol.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er zijn simpelweg grenzen, en als die overschreden worden dan zijn er gevolgen.
Dit was een hele dikke overschijding van een grens, en kennelijk ben ik niet de enige die er zo over denkt, anders duurt "enkele wachtenden" en "een ogenblik geduld" niet al een uur en 4 minuten.
Geloof je dat echt jij simpele ziel?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:52 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Jo Sukkels alhier:
Ze heeft een arts gebeld !!!!! Niet die Knul
Die arts heeft de telefoon doorgegeven
En nu betaalt ze de prijs, ik hoop dat ze kapot gemaakt wordt.quote:Is dir gevraagd of ongevraagd gedaan
En indien ogevraagd ...neem ja dan als journaliste de kans op een primeur interview of niet)
Men kan de zaak natuurlijk voorleggen aan de Raad van de Journalistiek. Maar dat zal de familie van Ruben moeten doen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:53 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Dat deed ik al niet, is er nog een andere manier om ze te beschadigen op legale wijze?
Fout ligt vooralsnog bij de arts die de telefoon doorgegeven heeftquote:
Ik ben niet de enige.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:55 schreef woid het volgende:
[..]
en omdat jij er van walgt mag de telegraaf het niet publiceren... duidelijk!
Oh, en als journalist moet je daar dan maar gebruik van maken?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:55 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Fout ligt vooralsnog bij de arts die de telefoon doorgegeven heeft
Zeggen en doen zijn twee zeker bij de linkse mens...die schreeuwen wel vaker heel hard zonder zich de consequenties bewust te zijnquote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige.Er zijn al 4000 boycotters
Kinderen dienen meer bescherming te krijgen dan volwassenen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:55 schreef Henk-B het volgende:
Wat een hypocrieten zeg!
Nieuws is nieuws en nu het om een klein jongetje gaat is het gelijk
ja, doe jij datquote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:55 schreef TeenWolf het volgende:
telegraaf![]()
Zal ik hun kinderen even bellen als ze precies hetzelfde overkomt.
Je bent niet goed geïnformeerd.....quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:55 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Oh je bent niet de enige. Dat is een goeie uitleg lol.
Stel dat er 3 mensen op die afdeling zitten die normaal 12 telefoontjes per uur krijgen als afdeling.
En dat zijn er nu 120 per uur. Dan krijg je al snel dit soort wachtrijen natuurlijk.
Maar voel je vooral gesterkt door andere Telegraaf abonnees lol.
Denk overigens dat je toch een opzegformuliertje in moet vullen oid
Overigens is het feit dat ik kennelijk niet de enige ben geen excuus, dat ik niet de enige zou zijn wist ik natuurlijk niet toen ik ging bellen, ik ben prima in staat voor mezelf te beslissen wat en wanneer ik iets doequote:1. Telefonisch
De snelste manier om uw abonnement te beëindigen is telefonisch via +31 (0)88 824 824 2 (keuze 4).
De afdeling abonneeservice is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur.
en bij zeehondjes...!!! vergeet de zeehondjes niet.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:57 schreef UltraR het volgende:
[..]
Kinderen dienen meer bescherming te krijgen dan volwassenen.
Ook bij een volwassene in deze situatie zou ik het overigens ver over de grens hebben gevonden, maar bij een 9 jarig jongetje is het idd![]()
En daar is helemaal -niets- hypocriet aan.
Kind, echt waar.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:55 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Fout ligt vooralsnog bij de arts die de telefoon doorgegeven heeft
Noem je mij links?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:57 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Zeggen en doen zijn twee zeker bij de linkse mens...die schreeuwen wel vaker heel hard zonder zich de consequenties bewust te zijn
De fout ligt bij de arts
RECTIFICATIE!!! HET KAN TELEFONISCHquote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:55 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Oh je bent niet de enige. Dat is een goeie uitleg lol.
Stel dat er 3 mensen op die afdeling zitten die normaal 12 telefoontjes per uur krijgen als afdeling.
En dat zijn er nu 120 per uur. Dan krijg je al snel dit soort wachtrijen natuurlijk.
Maar voel je vooral gesterkt door andere Telegraaf abonnees lol.
Denk overigens dat je toch een opzegformuliertje in moet vullen oid
Dus als iemand per ongeluk zijn deur open laat staan mag jij daar naar binnen lopen en het huis leeghalen?quote:
Blijkbaar had je een black-out toen je een abonnement nam op die pauperkrantquote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je bent niet goed geïnformeerd.....
[..]
Overigens is het feit dat ik kennelijk niet de enige ben geen excuus, dat ik niet de enige zou zijn wist ik natuurlijk niet toen ik ging bellen, ik ben prima in staat voor mezelf te beslissen wat en wanneer ik iets doe
quote:
Deels. Je weet dat in een bananenrepubliek als Libië wat minder regeltjes gelden en dat dit soort dingen makkelijker gaan. Zo was de rampplek ook gewoon begaanbaar voor iedereen die er wil rondlopen. Dat is daar anders dan hier. De Telegraafjournaliste die weet dat dondersgoed en die heeft daar regelrecht misbruik van gemaakt. Dan ligt dat niet aan de arts die niet beter weet omdat het daar normaal is, dan ligt dat gewoon aan die misbruikende Telegraafhoer.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:57 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Zeggen en doen zijn twee zeker bij de linkse mens...die schreeuwen wel vaker heel hard zonder zich de consequenties bewust te zijn
De fout ligt bij de arts
Als een "deskundige" de telefoon doorgeeft zou dat moeten kunnenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Oh, en als journalist moet je daar dan maar gebruik van maken?
Ik had een weekendabo, lekker leesvoer.... zondagkrant verdwijnt en voor een euro per kwartaal meer kon het een 6-dagen abo worden.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:00 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Blijkbaar had je een black-out toen je een abonnement nam op die pauperkrant
Maar een briefje schrijven gaat toch sneller dan een uur bellen?![]()
Ach soort zoekt soort.
Wat doe je hier dan?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:01 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Als een "deskundige" de telefoon doorgeeft zou dat moeten kunnen
Ze laten tenslotte ook fotografen bij het bed etc etc
je kunt dus niet zeggen dat de artsen veel doen daar om die jongen rust te geven
Die hele vliegrampo is verder "boeien"
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:58 schreef woid het volgende:
[..]
en bij zeehondjes...!!! vergeet de zeehondjes niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
Ik verbaas me er meer over dat dit pas de reden is om dat vod de deur uit te doen. Waarom leest dit minder lekker dan de andere sensatiecrap waar ook mensen bij betrokken zijn ?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had een weekendabo, lekker leesvoer.... zondagkrant verdwijnt en voor een euro per kwartaal meer kon het een 6-dagen abo worden.
Maar goed, ga jij me maar lekker afrekenen op het feit dat ik een abo heb hoor
Binnenlopen kan allengsquote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:59 schreef UltraR het volgende:
[..]
Dus als iemand per ongeluk zijn deur open laat staan mag jij daar naar binnen lopen en het huis leeghalen?
Over die foto's/video is ook genoeg gezegd.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:04 schreef Henk-B het volgende:
Niemand die er schande over spreekt dat er FOTO's zijn gemaakt van het kind, maar nu dat er een paar vragen zijn gesteld begint iedereen te huilen.
Ongelooflijk!
Ze hebben zelfs foto's van hyves geplukt.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:04 schreef Henk-B het volgende:
Niemand die er schande over spreekt dat er FOTO's zijn gemaakt van het kind, maar nu dat er een paar vragen zijn gesteld begint iedereen te huilen.
Ongelooflijk!
Dan heb je wat gemist.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:04 schreef Henk-B het volgende:
ik zie het verschil in sensatie van die krant en dit forum nietquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:03 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik verbaas me er meer over dat dit pas de reden is om dat vod de deur uit te doen. Waarom leest dit minder lekker dan de andere sensatiecrap waar ook mensen bij betrokken zijn ?
Die chocoladeletters beginnen me meestal na een paar weken tegen te staan, gelukkig valt er aan het eind van de middag ook nog de relativerende NRC op de mat.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:03 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik verbaas me er meer over dat dit pas de reden is om dat vod de deur uit te doen. Waarom leest dit minder lekker dan de andere sensatiecrap waar ook mensen bij betrokken zijn ?
hoe weet jij dat?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ze hebben zelfs foto's van hyves geplukt.
Ook daar is in vorige topics al schande over gesproken. En in vorige topics is er ook al gezegd dat het niet alleen de Telegraaf is. NOS begon met het uitzenden van die beelden. En het is allemaal even walgelijk.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:04 schreef Henk-B het volgende:
Ongelooflijk!
En mensen afrekenen om wat ze lezen!![]()
Poehee, nu halen we BuZa ineens als vriend binnen, alleen om hen een negatief oordeel over een krant te laten vellen? Sinds wanneer laten we de overheid een woordje meespreken in een journalistiek discours?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:01 schreef Disana het volgende:
BuZa spreekt van een kwalijke actie en het heeft zelfs het radiojournaal gehaald. Laat De Telegraaf zich hier maar eens uitwurmen.
Dat stond in een van de topics.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:06 schreef woid het volgende:
[..]
hoe weet jij dat?
je bent wel echt goed op de hoogte he?
Ik denk dat je de mensen die zo emotioneel reageren op dit moment ook beter kwijt dan rijk kunt zijn als krant zijnde.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:06 schreef Pietverdriet het volgende:
Geweldig uit zeer betrouwbare bron, het hagelt opzeggingen bij de telegraaf, blinde paniek op de hoofdredactie.
het is een komplot... die journalisten spannen samen tegen de mensheid!!!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:06 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Ook daar is in vorige topics al schande over gesproken. En in vorige topics is er ook al gezegd dat het niet alleen de Telegraaf is. NOS begon met het uitzenden van die beelden. En het is allemaal even walgelijk.
Nee, de echte fout is dat we met zijn allen dit stoort media wensen. We willen blijkbaar met zijn allen hersenloze spanning sensatie en hype journalistiek.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:05 schreef Haantjedevoorste het volgende:
Jongens, kom op! Of het nu de fout van de arts of van de journalist is, de grootste fout wordt toch gemaakt door de Telegraaf door dit te publiceren? En alleen maar om zelf lekker makkelijk geld te verdienen?!
Jep, een komplot, dat is het!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:08 schreef woid het volgende:
[..]
het is een komplot... die journalisten spannen samen tegen de mensheid!!!
hypopiet saait weer paniekquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:06 schreef Pietverdriet het volgende:
Geweldig uit zeer betrouwbare bron, het hagelt opzeggingen bij de telegraaf, blinde paniek op de hoofdredactie.
Omdat er hier een beetje dom gejankt wordt over hoe fout een journaliste van het PVV partijblad wel niet is.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan?
Nee, die artsen in Libië zijn daar anders in. Maar zij als Nederlander zou dan toch beter moeten weten
Dude, spelling.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:10 schreef woid het volgende:
[..]
hypopiet saait weer paniek![]()
mijn betrouwbare bron zegt dat ze wereldweid heel veel extra verkopen nu...
Wereldweid?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:10 schreef woid het volgende:
[..]
hypopiet saait weer paniek![]()
mijn betrouwbare bron zegt dat ze wereldweid heel veel extra verkopen nu...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |