GeenStijl die nu de Telegraaf aanspreekt is als een hoertje dat zich druk maakt over de seksualisering van de maatschappij.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:41 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Toch is het typisch dat het zelfs geenstijl te ver gaat.
onzinquote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoernalisten? Effe dimmen PietZij doen gewoon hun werk. De schuld ligt in dit geval ook niet bij de verslaggever, maar bij de hoofdredacteur.
Bij beiden. De journalist wordt ook geacht om zelf na te denkenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoernalisten? Effe dimmen PietZij doen gewoon hun werk. De schuld ligt in dit geval ook niet bij de verslaggever, maar bij de hoofdredacteur.
Ik vind dat beide een verantwoordelijkheid hebben. Het idee zal misschien niet afkomstig zijn geweest van de hoofdredacteur. Dus toen was het kwaad al geschied. Hij had wel publicatie kunnen en moeten voorkomen. Maar dat deed hij niet. Wat weer alles zegt over de tendens op de redactie.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ze zijn absoluut niet in de positie om te oordelen. Maar het spreekt wel boekdelen. Helemaal als je je eigenaar op die manier afvalt.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:47 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
GeenStijl die nu de Telegraaf aanspreekt is als een hoertje dat zich druk maakt over de seksualisering van de maatschappij.
1. De man heet Pardijs.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De schuld ligt bij de heer Paradijs. Een krant wordt confronteerd met ethische vraagstukken. Dit incident is daar een goed voorbeeld van. De Telegraaf had die knul ook gewoon niet kunnen bellen.
Geenstijlquote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:47 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
GeenStijl die nu de Telegraaf aanspreekt is als een hoertje dat zich druk maakt over de seksualisering van de maatschappij.
Een soort van Muscial.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:47 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen. Met Joling in de rol van Ruben, en Uri geller en Patty brard als ouders.
Leer mij een hoofdredacteur kennen. Ik stel het mij zo voor: Paradijs komt de redactieruimte binnenstormen en verklaart dat een van de verslaggevers Ruben moet bellen. Natuurlijk ligt de verantwoordelijk voor een deel bij de journalist. Zo'n belletje wordt namelijk niet gepleegd zonder overleg. Als redactie kun je overeen komen dat een belletje naar Ruben te ver gaat. Blijkbaar had niemand er problemen mee.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:48 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik vind dat beide een verantwoordelijkheid hebben. Het idee zal misschien niet afkomstig zijn geweest van de hoofdredacteur. Dus toen was het kwaad al geschied. Hij had wel publicatie kunnen en moeten voorkomen. Maar dat deed hij niet. Wat weer alles zegt over de tendens op de redactie.
Waarom, jij bent toch net zo een hoernalist die het woord van WBV en Wethouders voor de absolute waarheid aanneemt en daar geheel niet kritisch op bent.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat leer je er ook hoor. Dat sommige mensen daar verder niks mee doen is wat andersquote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:47 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dit lijkt wel heel erg op een gemiddelde 30minuten durende ethiek cursus bij veel bedrijven. Ik zou het meer theoretisch verwachten van een opleiding journalistiek. In elk geval op een dusdanig niveau dat je het leert zelf op verschillende casussen toe te passen.
welke kloppartij?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
1. De man heet Pardijs.
2. Hij heeft zijn zoon verloren.
3. Dat de dader van de kloppartij een bekend etterbakje en ruziezoeker is mis ik in de stentor
4. Dat de dader, die dezelfde naam draagt als zijn vader, hard op weg is om net zo een hufter te worden als zijn vader die 25 jaar terug al net zo een vechtpartij zoekende crimineel was mis ik ook in de stentor
Sorryquote:
Ik had het over Jul Paradijs, de hoofdredacteur van de Telegraafquote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
1. De man heet Pardijs.
2. Hij heeft zijn zoon verloren.
3. Dat de dader van de kloppartij een bekend etterbakje en ruziezoeker is mis ik in de stentor
4. Dat de dader, die dezelfde naam draagt als zijn vader, hard op weg is om net zo een hufter te worden als zijn vader die 25 jaar terug al net zo een vechtpartij zoekende crimineel was mis ik ook in de stentor
dat bedacht ik me ook net.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik had het over Jul Paradijs, de hoofdredacteur van de Telegraaf
Een drugsdealer ook, net als een pooier.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
De Telegraaf voorziet gewoon in een behoefte die bestaat.
Geenstijl is de telegraaf....quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:47 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Mijn reet, wat een slap excuus. Mensen hebben eigen verantwoordelijkheid.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik zeg dat daarbij ook in bepaalde gevallen ethische grenzen overschreden worden, dus ik keur het wel degelijk af.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Een drugsdealer ook, net als een pooier.
Inderdaad. Geenstijl klaagt wel vaker over de Telegraaf. Volgens mij is dat een soort verdeel-en-heers-tactiek.quote:
Misschien om de illusie van redactionele onafhankelijkheid hoog te houden, maar we weten allemaal wie de rekeningen betaalt.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:02 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Inderdaad. Geenstijl klaagt wel vaker over de Telegraaf. Volgens mij is dat een soort verdeel-en-heers-tactiek.
Het probleem is dat ik twitter al jaren boycot.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:03 schreef remlof het volgende:
telegraafboycot Nog geen 3 uur voorbij maar nu al meer dan 1000 volgers/boycotters!
4 minutes ago via web
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |