abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81409492
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 10:39 schreef ShaoliN het volgende:
Helemaal eens met ts. Ik ben toevallig tegen de donderdag editie van de Telegraf aangelopen, en vond dit al een dieptepunt in NL'se journalistiek. Maar de actie van het bellen naar het jongetje slaat werkelijk waar alles.
Dit is werkelijk buiten alle fatsoensnormen. Stemmingmakende sensatie belustende amper op feiten gebaseerde teringkrant. Zelfs SBS komt hier niet bij in de buurt.
SBS is al bezig met het maken van een film over het laatste uur van Ruben
  vrijdag 14 mei 2010 @ 10:41:00 #177
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_81409509
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 10:38 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Zegt de mod die bekend staat om zijn nuance.
Ik geef mijn mening, maar dan WEL onder het mom van een mening, niet de waarheid...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 14 mei 2010 @ 10:41:06 #178
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_81409512
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 10:35 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Vriendje van me deed het ook, die vertelde me dat een belangrijke casus die ze daar kregen de VS verkiezingen waren. En je ziet dat iedere 4 jaar, de Hoernalisten hebben geleerd dat de verkiezingen in de VS het belangrijkste nieuws zijn, dus is het dan het belangrijkste nieuws.
Dat is wel heel eenzijdig gesteld. Ik heb op de SvJ een heel breed scala van invalshoeken meegekregen, maar dat ligt ook wel deels aan je eigen invulling.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 10:41:09 #179
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_81409514
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 10:37 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja maar hij is (links, moslim, weet ik het) dus hij mag alles waarvan hij (rechtse/niet moslims weet ik het) beticht wel zelf, zo werkt het, want zijn mening is heilig en de absolute waarheid, snap dat dan!
Hij heeft het over de schrijvers van de telegraaf, niet over de lezers.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 10:41:55 #180
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_81409533
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 10:41 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Hij heeft het over de schrijvers van de telegraaf, niet over de lezers.
Eeeehmm, nee .
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 10:36 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee. Ik heb het over een deel van de Nederlanders. Ik specificeer nergens dat het ik het alleen over Telegraaflezers heb.
Get woke, go broke!
  vrijdag 14 mei 2010 @ 10:41:58 #181
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_81409535
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 10:40 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

SBS is al bezig met het maken van een film over het laatste uur van Ruben
Okay, SBS zelfde niveau dus.
Toch is het typisch dat het zelfs geenstijl te ver gaat.
pi_81409541
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 10:36 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee. Ik heb het over een deel van de Nederlanders. Ik specificeer nergens dat het ik het alleen over Telegraaflezers heb.
Boycot de telegraaf

Lees je eigen post nou eens.

Als reactie op "Het is al jaren de grootste krant van Nederland" kom jij met die opmerking.

En dan zou het niet over Telegraaflezers gaan? Kom op.
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
pi_81409543
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 10:41 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik geef mijn mening, maar dan WEL onder het mom van een mening, niet de waarheid...
Volgens mij schrijf ik in diverse post achter elkaar dat het net zo goed MIJN MENING betreft. Maar als jij slechts 1 post leest, dan kan ik begrijpen dat je achter het net vist.

Allah Al Watan Al Malik
pi_81409565
quote:

[..]

Dat laatste kun je onderbouwen?
I´m back.
pi_81409568
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 10:35 schreef roelofjan het volgende:

Slecht voorbeeld. Dat een politicus vreemdgaat is wat mij betreft in principe ook geen nieuws, maar met Jack de Vries ligt het wel even wat anders hé?

Die predikt dat het gezin de hoeksteen van de samenleving is, heeft het over normen en waarden, etc. etc.

Ok, dat kan, dan is 'ie gewoon een hypocriet lul, zo zijn er wel meer in de politiek, maar hij is wel staatssecretaris van Defensie:
Daar kun je nog over twisten, maar het gaat wel even verder dan dat. Ik heb zelfs mogen lezen dat zijn neukertje van Moët & Chandon, Marlies Dekkers lingerie en Sushi houdt.

Overigens, de parlementaire journalistiek wist het al wel langer dan deze week en die vond het dus wel privé. Het werd pas nieuws omdat hij zijn huis uit was gezet en nu net dat is niet zo interessant voor zijn functie.

Nog even afgezien van het feit dat er meerdere voorbeelden stonden.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 10:43:39 #186
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_81409597
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 10:42 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Volgens mij schrijf ik in diverse post achter elkaar dat het net zo goed MIJN MENING betreft. Maar als jij slechts 1 post leest, dan kan ik begrijpen dat je achter het net vist.

Jij maakt mensen die het niet met jou visie eens zijn maar gewoon uit voor Nazi's, dan ben ik snel klaar met nou een beetje genuanceerd benaderen he?
Get woke, go broke!
pi_81409604
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 10:42 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Boycot de telegraaf

Lees je eigen post nou eens.

Als reactie op "Het is al jaren de grootste krant van Nederland" kom jij met die opmerking.

En dan zou het niet over Telegraaflezers gaan? Kom op.
Nee, anders zou ik wel telegraaflezers hebben gezegd. Maar dat zei ik niet. Ik zei een deel van Nederland, omdat dit soort pulp het niet alleen goed doet bij een deel van de Telegraaflezers, maar ook bij een deel van de SBS6 kijkers bijv.

Dan kan jij wel allerlei dingen gaan verzinnen om toch je gelijk te halen, maar ik vrees dat ik je moet teleurstellen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_81409612
quote:

[..]

het was een grapje

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-05-2010 10:44:12 ]
pi_81409617
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 10:43 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Jij maakt mensen die het niet met jou visie eens zijn maar gewoon uit voor Nazi's, dan ben ik snel klaar met nou een beetje genuanceerd benaderen he?
Nee hoor, anders had ik jou ook wel voor nazi uitgemaakt. Of Amos, for that matter.

Allah Al Watan Al Malik
pi_81409636
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 10:43 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee, anders zou ik wel telegraaflezers hebben gezegd. Maar dat zei ik niet. Ik zei een deel van Nederland, omdat dit soort pulp het niet alleen goed doet bij een deel van de Telegraaflezers, maar ook bij een deel van de SBS6 kijkers bijv.

Dan kan jij wel allerlei dingen gaan verzinnen om toch je gelijk te halen, maar ik vrees dat ik je moet teleurstellen.
Dan slaat je reactie op de post van Frutsel dus als een lul op een drumstel. Het is immers een directe reactie op zijn opmerking dat het al jaren de grootste krant van Nederland is.

Maar goed, het is duidelijk dat je je nu in bochten zat wurmt. Laten we maar weer on-topic gaan want het wordt anders nogal pathetisch.
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
  vrijdag 14 mei 2010 @ 10:44:58 #191
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_81409638
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 10:41 schreef HeatWave het volgende:

[..]

En als je daar tegengas op krijgt reageer je daar niet op
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 09:41 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Als je wilt dat nieuws tot Foxnews afzakt, dan moet je vooral niets doen, achterover leunen, cola drinken en popcorn in je gezicht gooien en kijken hoe al het nieuws alleen nog maar katjes in putten, stille tochten en geschokte omstanders van een verkeersongeluk is.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_81409669
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 10:37 schreef Dichtpiet. het volgende:

De Vries is ook maandenlang chantabel geweest.
Het is zonder meer vreemd dat er niet is ingegrepen. Maar dat is een ander verhaal. Het werd ook pas publiek op het moment dat hij niet meer chantabel was. Het is niet zo dat een journalist het openbaar heeft gemaakt om het chantabel zijn op te heffen.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 10:46:12 #193
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_81409674
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 10:44 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

En als je daar tegengas op krijgt reageer je daar niet op
[..]
Oh, was dat tegengas? Ik snapte niet echt wat je punt was eigenlijk... Alsof 1 krant de dienst uitmaakt, het is net als TV, bevalt het je niet, dan lees je het lekker niet toch? .
Get woke, go broke!
  vrijdag 14 mei 2010 @ 10:46:20 #194
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_81409681
Jack de Vries heeft zelf gekozen voor zijn bekendheid en wist van tevoren dat zijn gedrag totaal in tegenspraak met zijn politieke uitspraken en persona zouden zijn. Laten we dat alsjeblieft niet vergelijken met dit jongetje.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_81409686
Nieuws uit Jomhouri Eslami باسمه تعالي is absoluut niet gekleurd en vooral de grote waarheid.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 10:46:26 #196
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_81409689
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 10:42 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat laatste kun je onderbouwen?
http://www.geenstijl.nl/m(...)r_vp_t.html#comments
pi_81409693
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 10:44 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Dan slaat je reactie op de post van Frutsel dus als een lul op een drumstel. Het is immers een directe reactie op zijn opmerking dat het al jaren de grootste krant van Nederland is.

Maar goed, het is duidelijk dat je je nu in bochten zat wurmt. Laten we maar weer on-topic gaan want het wordt anders nogal pathetisch.
Waarom zou het als een lul op een drumstel slaan. Het sluit er juist direct op aan. Het is de grootste krant van Nederland omdat een deel van de Nederlanders dit nou eenmaal leuk vindt. Dat zegt helemaal niets over alle telegraaflezers zelf, wat jij er op een rare wijze van weet te maken. Je wurmt jezelf in een onbestaanbare slachtofferrol. Over pathetische reacties gesproken..
Allah Al Watan Al Malik
pi_81409717
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 10:35 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Vriendje van me deed het ook, die vertelde me dat een belangrijke casus die ze daar kregen de VS verkiezingen waren. En je ziet dat iedere 4 jaar, de Hoernalisten hebben geleerd dat de verkiezingen in de VS het belangrijkste nieuws zijn, dus is het dan het belangrijkste nieuws.
Hoernalisten? Effe dimmen Piet Zij doen gewoon hun werk. De schuld ligt in dit geval ook niet bij de verslaggever, maar bij de hoofdredacteur.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 14 mei 2010 @ 10:47:27 #199
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_81409725
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 10:44 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

het was een grapje
Het zou me niet verbazen. Met Joling in de rol van Ruben, en Uri geller en Patty brard als ouders.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 10:47:35 #200
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_81409736
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 10:26 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ethiek maakt wel onderdeel uit van het lesprogramma. Maar gek genoeg word je niet voorbereid op dit soort gebeurtenissen. In de ethiek-lessen hadden we het bijvoorbeeld over de vraag of het oke is om geschenken aan te nemen. Maar ethische kwesties met betrekking tot het bellen van nabestaanden kwamen niet ter sprake. Dat leer je pas in de praktijk.
Dit lijkt wel heel erg op een gemiddelde 30minuten durende ethiek cursus bij veel bedrijven. Ik zou het meer theoretisch verwachten van een opleiding journalistiek. In elk geval op een dusdanig niveau dat je het leert zelf op verschillende casussen toe te passen.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')