Jij gelooft dat de dokter uit zichzelf even de telefoon aan die jongen geeft?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:59 schreef sig000 het volgende:
[..]
Volgens het verhaal van de Telegraaf was het de mobiele telefoon van de dokter.
Wat zou je zelf doen als journalist wanneer die de telefoon doorgeeft aan het jochie?
Goed dat je het zegt. Hier staat wel een aantal. Ik heb geen idee of ze juist zijn.quote:
Alsof die arts uit zichzelf de telefoon door gaat geven aan dat jongetje als daar niet om wordt gevraagdquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:59 schreef sig000 het volgende:
[..]
Volgens het verhaal van de Telegraaf was het de mobiele telefoon van de dokter.
Wat zou je zelf doen als journalist wanneer die de telefoon doorgeeft aan het jochie?
Al drie zijn ze inmiddels gesloten.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:22 schreef Pinterman het volgende:
Op grond waarvan is die twitter-account @telegraafboycot geblokkeerd? Dat heeft de Telegraaf zelf niet in de hand natuurlijk, dus het moet een besluit van twitter geweest zijn - maar waarom?
Misschien dat Telegraaf heeft geklaagd over het gebruik van hun merknaam of iets dergelijks. Ik kan me niet voorstellen dat Twitter zo'n account zomaar verwijderd zonder aanleiding.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:22 schreef Pinterman het volgende:
Op grond waarvan is die twitter-account @telegraafboycot geblokkeerd? Dat heeft de Telegraaf zelf niet in de hand natuurlijk, dus het moet een besluit van twitter geweest zijn - maar waarom?
Idd. Maar het gros van de (domme) abonnees zullen het wel voor zoete koek nemen en er om lachen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Alsof die arts uit zichzelf de telefoon door gaat geven aan dat jongetje als daar niet om wordt gevraagd
Geld?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:26 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Al drie zijn ze inmiddels gesloten.
Ik vroeg me idd hier ook al af, waarop Twitter het besluit heeft genomen...
Rare activiteiten?
Merknaam?
...?
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:26 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Al drie zijn ze inmiddels gesloten.
Ik vroeg me idd hier ook al af, waarop Twitter het besluit heeft genomen...
Rare activiteiten?
Merknaam?
...?
In het andere topic word inderdaad beweert dat de Telegraaf Twitter ze heeft laten sluiten vanwege 'Inbreuk op de merknaam/merkrecht'quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:26 schreef senesta het volgende:
[..]
Misschien dat Telegraaf heeft geklaagd over het gebruik van hun merknaam of iets dergelijks. Ik kan me niet voorstellen dat Twitter zo'n account zomaar verwijderd zonder aanleiding.
Daar doen ze extreem moeilijk over maar ze zeggen natuurlijk niets over het feit dat ze extreme inbreuk hebben gemaakt op de privacy van Ruben. Achterlijk kutkrant is het toch ook, je zou bijna gaan hopen dat er toevallig een vliegtuig neer stort op hun gebouw.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[..]
In het andere topic word inderdaad beweert dat de Telegraaf Twitter ze heeft laten sluiten vanwege 'Inbreuk op de merknaam/merkrecht'
Sinds wanneer is de Telegraaf een normale krant?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:28 schreef HeatWave het volgende:
Kan natuurlijk ook gewoon zijn dat ze bij twitter niet vervallen in valse sentimenten en gewoon niet willen dat een normale krant door het slijk gehaald wordt door mensen die hun fake medeleven lekker willen spuien op Internet.
Sinds jaar en dagquote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Sinds wanneer is de Telegraaf een normale krant?
'Een normale krant' respecteert de fatsoensnormen en gebruikt niet dit soort info uit een op dubieuze wijze verkregen 'interview'quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:28 schreef HeatWave het volgende:
Kan natuurlijk ook gewoon zijn dat ze bij twitter niet vervallen in valse sentimenten en gewoon niet willen dat een normale krant door het slijk gehaald wordt door mensen die hun fake medeleven lekker willen spuien op Internet.
Een normale krant bepaalt niet wat de fatsoensnormen zijn voor iemand anders en doet zijn best nieuws te brengen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
'Een normale krant' respecteert de fatsoensnormen en gebruikt niet dit soort info uit een op dubieuze wijze verkregen 'interview'
Fake medeleven?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:28 schreef HeatWave het volgende:
Heatwavequote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:28 schreef HeatWave het volgende:
Wat is in godsnaam hier de nieuwswaarde van dan? Ik vind het geen 'nieuws' maar pure riooljournalistiek. Wat is er zo nieuwswaardig in dat interview dat Nederland het MOET weten. Wat is zo shocking dat het meteen in grote letters gedrukt moet worden, puur inhoud dan hé? Totaal niks. Het is gewoon riooljournalistiek en proberen te verdienen aan de misere van een ander en de aasgieren die graag tot in detail op de hoogte blijven van iemands ellendequote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een normale krant bepaalt niet wat de fatsoensnormen zijn voor iemand anders en doet zijn best nieuws te brengen.
Wat ze vandaag hebben gebracht valt met de beste wil van de wereld niet in de categorie "nieuws" te plaatsen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een normale krant bepaalt niet wat de fatsoensnormen zijn voor iemand anders en doet zijn best nieuws te brengen.
Ja, wat is er? Je bent het niet met me eens, en binnen nu en 2 posts ga je me persoonlijk aanvallen etc etc, been there, done thatquote:
Dan is de Telegraaf dus geen gewone krant.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een normale krant bepaalt niet wat de fatsoensnormen zijn voor iemand anders
Dat was al jaren duidelijk.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:33 schreef gelly het volgende:
[..]
Dan is de Telegraaf dus geen gewone krant.
En in welk opzicht is het "nieuws" dat de enige overlevende na 2 dagen last heeft van zn benen?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat is de nieuwswaarde? Ben je weer helemaal up-to-date nu je weet dat zich niets herinnert en dat hij pijn aan zijn benen heeft?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je kan er waarschijnlijk ook niets aan doen dat je zo bent. Ik val je daarop niet aan.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, wat is er? Je bent het niet met me eens, en binnen nu en 2 posts ga je me persoonlijk aanvallen etc etc, been there, done that.
Ja, dat verwacht je niet, dat hij pijn aan zijn benen heeft nadat hij er 4x aan geopereerd is. BREAKING NEWS! RUBEN HEEFT PIJN AAN ZIJN BENEN!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:34 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Wat is de nieuwswaarde? Ben je weer helemaal up-to-date nu je weet dat zich niets herinnert en dat hij pijn aan zijn benen heeft?
Precies on the money, je begint voorspelbaar te wordenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:34 schreef gelly het volgende:
[..]
Je kan er waarschijnlijk ook niets aan doen dat je zo bent. Ik val je daarop niet aan.
Jep. Dat is het enige dat voor kranten telt. Hoeveel mensen hun krant kopen, hoeveel branie ze kunnen schoppen, hoeveel ze aan iets verdienen. Vooral met die vadsige schreeuwkikker van een Sjuul Paradijs, toonbeeld van de gefrustreerde volgevreten marktkoopman.quote:
WAT? Hoe kan dat?? Boven de knie, onder de knie? Helemaal? Hoe is het met zijn voet?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, dat verwacht je niet, dat hij pijn aan zijn benen heeft nadat hij er 4x aan geopereerd is. BREAKING NEWS! RUBEN HEEFT PIJN AAN ZIJN BENEN!
Telegraaflezers zijn er mee bekend. Daarom zijn het ook de hypocriete telegraaflezers die ineens hulie gaan doen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:36 schreef gelly het volgende:
Of je moet dit soort voorpagina's normaal vinden natuurlijk
[ afbeelding ]
Terecht dat ze de AIVD heeft aangeklaagd om haar eigen privacy-schending! En als wraak hoeft ze nu de privacy van anderen niet te respecteren. Niet meer dan logisch.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:39 schreef gelly het volgende:
En als we het over de duivel hebben ! Mevrouw de journaliste !
[ afbeelding ]
Dat ben ik met je eens.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:39 schreef Stefan het volgende:
[..]
Telegraaflezers zijn er mee bekend. Daarom zijn het ook de hypocriete telegraaflezers die ineens hulie gaan doen.
Hihi, dat aanslag op persvrijheid.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:39 schreef gelly het volgende:
En als we het over de duivel hebben ! Mevrouw de journaliste !
[ afbeelding ]
Dat was denk ik de meest idiote telegraaf kop die ik ooit heb gezien.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:36 schreef gelly het volgende:
Of je moet dit soort voorpagina's normaal vinden natuurlijk
[ afbeelding ]
Ja maar het gaat om een jongetje van 9, dat verandert de zaak.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:41 schreef Ringo het volgende:
Telegraaf doet al jáááren aan tendentieuze journalistiek en uitgerekend bij deze zuiver feitelijke verslaglegging klimt iedereen in de gordijnen. Wat een land.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |