En het was nog een klein mannetje ook. Die psychologe (quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:05 schreef Ambrosius het volgende:
Samen hebben ze ongeveer een gemiddeld IQ.
Nou ...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 07:06 schreef TheFrankey het volgende:
ik denk dat alles nep is aan dit programma. Het is gewoon onmogelijk dat mensen zo zijn
Die gast zat halve nachten buiten met z'n salamandersquote:
Volgens mij meer een publiciteitsstunt voor zijn coverband.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik zie die van KISS nu, hoezo is die nep denk je?
Dat wil je nietquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:40 schreef Karina het volgende:
Geef mij zo een man! Die van poetsen houdt.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:40 schreef Karina het volgende:
Geef mij zo een man! Die van poetsen houdt.
quote:
Oh ik had het begin gemist, maar dat is minder ja. Die met die boeken heb ik gemistquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:41 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Dat wil je niet
De heledag worden afgezeken omdat je niet goed genoeg schoonmaakt.
Inderdaadquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:52 schreef Witteveldroos het volgende:
ah, toen kwam de aap uit de mouw.
Trouwens, misschien heeft ie wel geen smetvrees maar is die vriendin gewoon een enorme slons.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:54 schreef amaranta het volgende:
Wel een harige hond, daar zou ik ook knettergek van worden, van die haren.
Als je echt smetvrees hebt,neem je een kale kat!quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]Daar kan die Lassie toch niks aan doen
![]()
quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:56 schreef amaranta het volgende:
[..]
Als je echt smetvrees hebt,neem je een kale kat!
quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:57 schreef amaranta het volgende:
Die vloerwisser is trouwens super kut.
Echt een onding.
Heb m ookquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:57 schreef amaranta het volgende:
Die vloerwisser is trouwens super kut.
Echt een onding.
als je die (en ik bedoel die specifieke) wil uitwringen, moet je elke keer dat hoesje er met de hand afhalen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoezo? Ik heb er ook eentje, werkt wel lekker hoor, grote vlakken, hoppakee.
Oh die van mij moet er idd ook los afquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:59 schreef amaranta het volgende:
[..]
als je die (en ik bedoel die specifieke) wil uitwringen, moet je elke keer dat hoesje er met de hand afhalen.
Er zit zeg maar geen trekduwuitknijpstang op.
Ik heb nu een andere, en daar zit een soort van schuif op die je naar beneden duwt, en dan uitwringt.
quote:
Het verbaast me nog dat de bank niet in een plastic sealing zit (zo amerikaans).quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
Die lakens om de bank, is dat ook zodat er elke dag een schooooooooooon hoesje om kan?
En dan verder wel de hele dag Macfood daar, als je huis maar glad en stralend isquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:04 schreef amaranta het volgende:
[..]
Het verbaast me nog dat de bank niet in een plastic sealing zit (zo amerikaans).
Van je moeder en je hond ook niet?quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:07 schreef Karina het volgende:
Dat er geen foto's staan vind ik niet zo raar, ik heb ook geen foto's in huis staan.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:09 schreef MilaNL het volgende:
Mijn analyse is dat het niet meer goed komt en dat ze uit elkaar moeten
En daar heb ik nieteens rare spelletjes als achter elkaar aan lopen voor nodig gehad.
Hehe grappig.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:11 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Atiem! met die dikke neger
http://www.dumpert.nl/med(...)0_jaar_getrouwd.html
kloptquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:13 schreef FordXRRS het volgende:
Hahaha, heb ff 't beginstukje van 't programma gemist, maar schijnbaar heb ik bij dezelfde werkgever gewerktWas 't Take-it Electronics? Ballentent.. Heb 't er niet lang volgehouden...
Mja dat is dat ene puntje waar t toen over ging nog goed misschien maar dan is er wel weer wat anders. Dan zit die man ineens teveel tv te kijken ofzoquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat roept iedereen bij elke aflevering en aan het eind gaat het dan allemaal weer goed
Ben benieuwd als je over een half jaar terugkomt hoe het gaat, krijgen we dat ooit nog te zien?
Ik ook niet.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:16 schreef Karina het volgende:
Hier word ik echt niet goed van, dat gesprekje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |