Pos. | Naam | Team | Punten |
1 | J. Button | McLaren | 70 |
2 | F. Alonso | Ferrari | 67 |
3 | S. Vettel | Red Bull | 60 |
4 | M. Webber | Red Bull | 53 |
5 | N. Rosberg | Mercedes | 50 |
6 | L. Hamilton | McLaren | 49 |
7 | F. Massa | Ferrari | 49 |
8 | R. Kubica | Renault | 44 |
9 | M. Schumacher | Mercedes | 22 |
10 | A. Sutil | Force India | 16 |
11 | V. Liuzzi | Force India | 8 |
12 | R. Barrichello | Williams | 7 |
13 | V. Petrov | Renault | 6 |
14 | J. Alguersuari | Toro Rosso | 3 |
15 | N. Hulkenberg | Williams | 1 |
16 | K. Kobayashi | BMW Sauber | 0 |
17 | S. Buemi | Toro Rosso | 0 |
18 | P. de la Rosa | BMW Sauber | 0 |
19 | H. Kovalainen | Lotus Racing | 0 |
20 | K. Chandhok | HRT | 0 |
21 | L. Di Grassi | Virgin Racing | 0 |
22 | B. Senna | HRT | 0 |
23 | T. Glock | Virgin Racing | 0 |
24 | J. Trulli | Lotus Racing | 0 |
Pos. | Team | Punten |
1 | McLaren | 119 |
2 | Ferrari | 116 |
3 | Red Bull | 113 |
4 | Mercedes | 72 |
5 | Renault | 50 |
6 | Force India | 24 |
7 | Williams | 8 |
8 | Toro Rosso | 3 |
9 | BMW Sauber | 0 |
10 | Lotus Racing | 0 |
11 | HRT | 0 |
12 | Virgin Racing | 0 |
Datum | Tijd | Programma |
Za 15 mei | 13.55-15.15 uur | RTL GP: Formule 1 - Monaco - Kwalificatie |
Zo 16 mei | 13.00-13.55 uur | RTL GP: Formule 1 - Monaco - Pre-show |
Zo 16 mei | 13.55-16.00 uur | RTL GP: Formule 1 - Monaco - Race |
Zo 16 mei | 20.00-21.00 uur | RTL GP: Formule 1 - Monaco - Samenvatting |
Datum | Tijd | Programma |
Za 15 mei | 13.00-15.30 uur | BBC1: Formule 1 - Monaco - Kwalificatie |
Zo 16 mei | 13.00-16.10 uur | BBC1: Formule 1 - Monaco - Race |
Zo 16 mei | 20.00-21.00 uur | BBC3: Formule 1 - Monaco - Samenvatting |
Dag | Minimum | Maximum | Neerslagkans | Weerbeeld |
Donderdag | 13 °C | 19 °C | 40 % | buien |
Zaterdag | 13 °C | 18 °C | 30 % | bewolkt |
Zondag | 13 °C | 19 °C | 10 % | deels bewolkt |
Max. aantal kijkers bereikt...quote:Op donderdag 13 mei 2010 09:37 schreef Tarado het volgende:
Het zou hier op moeten komen, of het werkt weten we in een minuut of 23
http://www.p2pstation.net/
quote:Op donderdag 13 mei 2010 10:35 schreef Kees80 het volgende:
[..]
Heb je net dus die gigantische crash gemist
Neem een bakje koffie, dat zal je vast snel opvrolijken!quote:Op donderdag 13 mei 2010 10:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
het werd zomaar afgebroken en nu kom ik er niet meer in
Is al weer terug alleen nu met portugees commentaarquote:Op donderdag 13 mei 2010 10:41 schreef Kees80 het volgende:
[..]
Neem een bakje koffie, dat zal je vast snel opvrolijken!
Ah, die werkt goed geloof ik!quote:Op donderdag 13 mei 2010 10:47 schreef Atreidez het volgende:
Mogge![]()
http://jhontvlive.blogspot.com/2010/04/channel-1.html
Het is droog
Inderdaad, maar toch doet hij het beter dan z'n teammaat die alleen maar achteruit rijdt lijkt hetquote:Op donderdag 13 mei 2010 10:54 schreef MaGNeT het volgende:
Mooie plek van Chandok om stil te gaan staan...
Bovendien moet je de andere kant op
Webber complaining that the engine is picking up slowly coming out of slow corners. Also has a vibration. Stays out thoughquote:Op donderdag 13 mei 2010 10:56 schreef Burnie88 het volgende:
Het was ook echt afwachten wanneer er een HRT voor geel zou zorgen. Veel tracktime van de topteams (behalve RedBull), best opvallend.
I hope the pussy will crash his car very hardquote:Op donderdag 13 mei 2010 10:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Webber complaining that the engine is picking up slowly coming out of slow corners. Also has a vibration. Stays out though
quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:13 schreef bodylotion het volgende:
http://www.livescorehunter.com/Livescores/index.php?option=com_lsh&view=lsh&event_id=17963&tv_id=392&tid=395&channel=0&tmpl=component&layout=popup&Itemid=207
BBC stream
Hoe kom je aan die info ?quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:12 schreef Stiggie het volgende:
Mercedes rijdt in Monaco overigens met een short-wheelbase ipv de lange die in barcelona is gebruikt. De rest van de upgrades zijn nog wel actief. De kortere wielbasis zou sneller voor monaco zijn.
Hij doet het niet slecht voor een pussyquote:Op donderdag 13 mei 2010 11:01 schreef Burnie88 het volgende:
[..]
I hope the pussy will crash his car very hard
back on trackquote:Op donderdag 13 mei 2010 11:23 schreef Stiggie het volgende:
Hmmm vraag me af wat ze met Rosberg zijn auto aan het doen zijn. Zitten al een half uur intiem te doen.
Ik zou überhaupt geen Sauber in mijn team nemen. Ze hebben tot nu toe slechts 2 keer een race weten te finishen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:34 schreef Burnie88 het volgende:
Zeker geen Kobayashi in mijn managersteam voor dit weekend. Die gaat de race ook niet zonder schade verlaten.
Voorlopig lijkt Rosberg geen voordeel te hebben van het oude, kortere chassis dat ze dit weekend gaan gebruiken.quote:
Ik niet. Hij gaat Ferrari dit jaar de wereldtitel opleverenquote:
Te weinig vraag naar denk ik? Geen idee.quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:16 schreef Tism het volgende:
Waarom wordt dit niet op tv uitgezonden??..
Very nice.quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:20 schreef Atreidez het volgende:
http://jhontvlive.blogspot.com/2010/04/channel-4.html
Duits commentaar maar erg goeie kwaliteit.
Erg goede kwaliteit idd, thanksquote:Op donderdag 13 mei 2010 14:20 schreef Atreidez het volgende:
Duits commentaar maar erg goeie kwaliteit.
deze doet het ook nogquote:Op donderdag 13 mei 2010 14:40 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Iemand andere stream? Ik heb het gevoel dat ik naar RTL4 ah kijken ben.
Het lijkt er op dat hij bij het uitkomen van Anthony Noghes ff de vangrail meegepakt heeftquote:
Scheelt dat die kerb daar zo hoog isquote:Op donderdag 13 mei 2010 14:48 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Sodeju, die Anthony Noghes bocht is toch ook echt een lekker bochtje.
En dan vinden wij RTL erg.quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:52 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Fuck..weer reclame. Hebben ze in Duitsland geen BBC? Dit houdt toch niemand vol.
deze heeft geen reclamequote:Op donderdag 13 mei 2010 14:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
deze doet het ook nog
http://www.p2pstation.net/
Ja, maar die staat bij mij 'Off-Air'. Of ik moet hem elke 20 seconden reloaden.quote:
Normaal vind ik regen geweldig voor GP's, maar Monaco wil ik zonnig zien.quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:57 schreef MaGNeT het volgende:
Er komt regen aan
Zondag regen zou echt geweldig zijn![]()
6 auto's bij de finish
dankquote:Op donderdag 13 mei 2010 15:09 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Die reclameblokken
Ik krijg gewoon medelijden met je als je enkel RTL hebt.
Die van die spyware was wel leuk. Komt gewoon vrolijk een iMac in beeld. Volgens mij nou niet echt het systeem waarop het wemelt van de spyware und so.quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:09 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Die reclameblokken
Ik krijg gewoon medelijden met je als je enkel RTL hebt.
Dat was in de A1GP ook al duidelijkquote:Op donderdag 13 mei 2010 15:22 schreef Tarado het volgende:
Die Bruno Senna, heeft dan de naam en helm design van z'n oom maar dat is het dan ook
Hebben ze die allebei?quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:47 schreef LuckyLuQ het volgende:
Die Mercedessen gaan wel hard ja met die oude, kortere wielbasis
Mercedes GP has reverted to its shorter wheelbase car for this weekend's Monaco Grand Prix, because the suspension dynamics will be better suited to the tight street circuit.quote:
Dat was uit de documentaire 'Senna's lifestyle in Brasil' ook al duidelijk. Toen won er ook al zo'n dik manneke van hem. En een chickie werd derde.quote:
Ja. Dat is vaste prik in monaco na afloop van de eerste vrije trainingenquote:Op donderdag 13 mei 2010 15:32 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Wat gaan we nou krijgen? Start oefenen?
Ik denk dat McLaren het moeilijk gaat krijgen, Red Bull zal weer meedoen om Polequote:Op donderdag 13 mei 2010 15:32 schreef Burnie88 het volgende:
Weer Alonso op 1, nice. Ben benieuwd naar de kwali morgen. Wordt nog erg spannend. McLaren en RedBull hebben niet het achterste van hun tong laten zien in VT2. Respect voor Kubica en Sutil overigens.
Ik denk zelf dat Hamilton en Vettel zich wel in de strijd kunnen mengen, maar dat Button en Webber het lastig gaan krijgen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat McLaren het moeilijk gaat krijgen, Red Bull zal weer meedoen om Pole
Dank je, de verhalen over bevoordeling van Rosberg zullen wel uitblijven nu het weer andersom is. Misschien hebben ze door de andere aanpassing of het circuit nu geen last van onderstuur.quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mercedes GP has reverted to its shorter wheelbase car for this weekend's Monaco Grand Prix, because the suspension dynamics will be better suited to the tight street circuit.
And although Schumacher enjoyed a confidence boost from the longer wheelbase version, he understands why the team has reverted to the shorter suspension.
"The long wheelbase gives me a better range of set-up solutions," he said. "But if a long wheelbase with better set-up solutions is slower than a short wheelbase with no set-up solutions, then I guess I will take the short wheelbase. And that's what we most likely will have to face here."
quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ja. Dat is vaste prik in monaco na afloop van de eerste vrije trainingen
In Singapore is het volgens mij ook zo, omdat er op de baan geen andere plaats is om even een proefstart te oefenen.quote:
2002:quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:22 schreef Peterselieman het volgende:
Massa rechtdoor bij Saint Devote. Dat pleintje kent hij uit 2008 ook al
Je had toch nog een adoratiepost?quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:14 schreef LeXX het volgende:
Ben benieuwd naar de kwalificatie! (schaamteloze tvp)
Dat ja, al ben ik overdag weg dus lees ik 's avonds de uitslag pasquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:14 schreef LeXX het volgende:
Ben benieuwd naar de kwalificatie! (schaamteloze tvp)
quote:
Prachtig jaquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:56 schreef ElmarO het volgende:
Het meest briljante was nog hoe ernstig over de zeik ze toen bij McLaren wel niet waren. Ze vonden het belachelijk dat Bernoldi Coulthard niet wat makkelijker voorbij liet.
quote:
olav molquote:
Die oude tijdsweergave was toch veel overzichtelijker eigenlijk.quote:
Sauber, Arrows, Nostalgiequote:
Ik kan me het nog herinneren.quote:
Dat viel me ook al op ja, best jammer. Verandering is niet altijd vooruitgang...quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:36 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Die oude tijdsweergave was toch veel overzichtelijker eigenlijk.
Met de oude weergave kun je helaas heen 24 wagens in twee lijstjes kwijtquote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat viel me ook al op ja, best jammer. Verandering is niet altijd vooruitgang...
Ik kan het alleen echt niet lezen op mn (SD) tvtje...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:12 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Met de oude weergave kun je helaas heen 24 wagens in twee lijstjes kwijtAlles moest wel ietsjes kleiner.
Bovendien laten ze nu veel meer info zien, zoals tijdverschil per sector enzo.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:29 schreef Salatrel het volgende:
godverik was van plan vandaag de trainingen te streamen op mijn werk
gewoon youtube er bij pakken en een oude race uit Monaco er op zetten. Zowel 1996 als 1984 zijn beschikbaarquote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:42 schreef Salatrel het volgende:
mjah er is hier vandaag geen klap te doentelefoon is al 1 keer gegaan sinds 8:30
vorige week heb ik ook de training zitten kijken hierstaat een mooie 37" flatscreen tv hier waar normaal statistiekjes en werkvoorraad op weergegeven worden. dat ding heeft gelukkig ook internet toegang
in delen geknipt jaquote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:08 schreef Salatrel het volgende:
de hele race?das wel tof natuurlijk...... zeker omdat ik pas sinds 97 F1 volg..
Ayrton vond hem als kleine jongen beter dan hemzelf op die leeftijd, maar Bruno mist nu dan ook 10 jaar ervaring, die hij nooit meer goed kan maken. Hij mocht tussen 1994 en 2004 niet racen van zijn moeder omdat zijn oom tijdens het racen om het leven kwam.quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:22 schreef Tarado het volgende:
Die Bruno Senna, heeft dan de naam en helm design van z'n oom maar dat is het dan ook
Monacoquote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:21 schreef sasquatsch het volgende:
En nog een filmpje met allemaal crashes in Monaco om de dag door te komen.
Dat is wel een aanfluiting zeg. Benieuwd of we HRT volgend jaar nog terugzien op de grid. En zo ja, waar halen ze hun chassis vandaan. Neem aan dat ze na de deceptie van Dallara niet hier mee verder gaan?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:24 schreef Atreidez het volgende:
Las t vandaag pas, maar GP2 rijder Maldonado was gewoon sneller als beide HRT's in de trainingenGP2 race 1 is vandaag al verreden, dus die ga ik ff bekijken zo als ie binnen is
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:08 schreef Atreidez het volgende:
Monaco drivers humor
Reply Retweet .
H_Kovalainen Amber fashion starting right now... http://twitpic.com/1nqka5
17 minutes ago via Echofon
rubarrichello @H_Kovalainen you should be in the engineers now...hahahaha
15 minutes ago via web in reply to H_Kovalainen
Tsja zo slecht zijn die GP2 auto's met ground effect niet in monaco. Daarnaast mist HRT volgens mij moeilijk veel downforce en hebben ze nog altijd die stalen remmen of zijn ze inmiddels al overgestapt?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:24 schreef Atreidez het volgende:
Las t vandaag pas, maar GP2 rijder Maldonado was gewoon sneller als beide HRT's in de trainingenGP2 race 1 is vandaag al verreden, dus die ga ik ff bekijken zo als ie binnen is
De vrijdag was toch altijd een training- raceloze dagquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:24 schreef Atreidez het volgende:
Voor F1 wel ja, maar GP2 had vorig jaar ook de race op vrijdag. Gister zeiden ze bij BBC dat het was omdat er op vrijdags altijd een herdenkingsdienst is voor gevallen helden ofzoquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:59 schreef Sinister-D- het volgende:
De vrijdag was toch altijd een training- raceloze dagOf ben ik nu door aan het draaien
![]()
quote:The FIA has told drivers to keep driving quickly when they are not on flying laps this weekend in Monaco.
The news is reportedly a response to fears the 24-car field, including six very slow cars, will lead to traffic chaos in the initial 20-minute Q1 qualifying session.
Brazil's Globo reports that the FIA has based the new maximum warm-up and slow-down laptime on the pace of the struggling HRTs.
Drivers will have to travel between the first and last corner no slower than 1 minute 22 seconds - about 7 seconds off the ultimate pace this weekend - to avoid stewards penalties.
However, 1982 world champion Keke Rosberg has admitted a lack of patience with all the complaining about likely qualifying traffic this weekend.
"Gimme a break!" he is quoted as saying by The Independent.
"There used to be 26 drivers out there in the old days, and half of them were slow, not just half a dozen!"
Aldus http://twitter.com/InsideFerrariquote:Everything is ready for the final free practice session. Weather is fine and there should not be the risk of rain for the rest of the day
Bij mij is het commentaar daar gweoon pools, als je het volume aanzetquote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:11 schreef M.Melandri het volgende:
zonder commentaar
vreemd ik heb alleen racegeluidquote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:13 schreef caspervc het volgende:
[..]
Bij mij is het commentaar daar gweoon pools, als je het volume aanzet
Ze hebben een achteruit.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:28 schreef MaGNeT het volgende:
Schumi schoot een stukje door
Hebben die dingen een achteruit? Of loopt het daar af?
Neequote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:24 schreef rooneyelst het volgende:
Weet iemand trouwens hoe dat zit met Olav mol, zag hem gister met ze bruine kop bij VI zitten. Gaat die tegenwoordig niet meer naar de races toe?
Dat tekort aan budget is natuurlijk gewoon gelul.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:29 schreef Party_P het volgende:
[..]
Nee
Volgens mij vanwege tekort aan budget, en misschien dat het overlijden van zijn vrouw nog meespeelt?
Dat vond ik dus ook al, want Kalff is er inderdaad wel. Zou het dan toch met de kinders en overlijden van vrouw te maken hebben? De echte reden weet ik namelijk niet, iemand?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:31 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat tekort aan budget is natuurlijk gewoon gelul.
Kalff is er wel elke race bij en de cameraman/ploeg ook.
De kosten voor 1 man extra zijn compleet te verwaarlozen imo.
Overigens vind ik die Kalff bloedirritant als ie een interview heeft met iemand.
Op alles wat er geantwoord wordt zit ie als een debiel te knikken me zn hoofd
Ik wil Olav terug
Ondanks dat ze een achteruit hebben schijnt de versnellingsbak het ook niet echt leuk te vinden als je hem met enige regelmaat gebruikt. Dus dat zal ook wel een reden zijn dat ze hem omgooien.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:30 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Aha, meestal gooien ze 'm om, is sneller zeker... Maar gaat hier wat lastiger...
Volgens Olav omdat er onvoldoende budget was, maar ik denk dattie gewoon even thuis wil zijn nu.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:31 schreef Party_P het volgende:
Dat vond ik dus ook al, want Kalff is er inderdaad wel. Zou het dan toch met de kinders en overlijden van vrouw te maken hebben? De echte reden weet ik namelijk niet, iemand?
petrov ramde net bijna een midlandquote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:33 schreef Party_P het volgende:
Wat gaat Kubica trouwens lekker op deze baan zeg, momenteel eerste. Petrov heeft beduidend meer moeite ermee.
Kubica![]()
Ze moeten natuurlijk ook betalen voor de satelliet waarmee ze zijn commentaar hier kunnen krijgen. En dat is ook aardig prijzig.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Volgens Olav omdat er onvoldoende budget was, maar ik denk dattie gewoon even thuis wil zijn nu.
Maargoed, dat is koffiedik kijken natuurlijk. Misschien is er gewoon echt geen budget, al kan ik me dat echt niet voorstellen.
Wat zou dat nou kosten om een heel jaar iemand naar die GP's te vliegen en 1 extra hotelkamer te boeken en het eten en drinken te betalen.
Dat zal geen tienduizenden euro;s zijn lijkt me.
virginquote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:36 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
petrov ramde net bijna een midland
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:37 schreef vosss het volgende:
Nous avond atteint le nombre maximum de streaming dans votre pays.
Nja momenteel gaat er al een team van zeker 3 personen (Kalff, cameraman en geluidsman) naar de GP's, ipv Kalff zou Mol kunnen natuurlijk, misschien is Mol iets duurder, maar zal geen groot verschil maken.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Volgens Olav omdat er onvoldoende budget was, maar ik denk dattie gewoon even thuis wil zijn nu.
Maargoed, dat is koffiedik kijken natuurlijk. Misschien is er gewoon echt geen budget, al kan ik me dat echt niet voorstellen.
Wat zou dat nou kosten om een heel jaar iemand naar die GP's te vliegen en 1 extra hotelkamer te boeken en het eten en drinken te betalen.
Dat zal geen tienduizenden euro;s zijn lijkt me.
Ik heb geen idee.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:37 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ze moeten natuurlijk ook betalen voor de satelliet waarmee ze zijn commentaar hier kunnen krijgen. En dat is ook aardig prijzig.
petrov die hem vol in je achterkant duwt lijkt me geen prettige manier om virgin af te wordenquote:
Volgens mij is het goedkoper om Olav vanaf NL commentaar te laten geven, omdat ze dan bij een circuit geen hokkie hoeven te huren en dat zal flink wat in de kosten schelen.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:39 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.
Ik kan het me gewoon niet voorstellen. Allard krijgen ze toch ook gewoon hier?!
Of is dat dan weer anders/goedkoper omdat dat niet live is?![]()
Maar Petrov is russisch, kan die het beter tussen de banden doenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:40 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
petrov die hem vol in je achterkant duwt lijkt me geen prettige manier om virgin af te worden
ruud ter weijdenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:40 schreef Party_P het volgende:
[..]
Volgens mij is het goedkoper om Olav vanaf NL commentaar te laten geven, omdat ze dan bij een circuit geen hokkie hoeven te huren en dat zal flink wat in de kosten schelen.
Enne....wie kent dit nog:
[ afbeelding ]
[..]
Maar Petrov is russisch, kan die het beter tussen de banden doen
Een eerste keer is dan ook niet altijd leuk.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:40 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
petrov die hem vol in je achterkant duwt lijkt me geen prettige manier om virgin af te worden
Ik ken dat zeker nog. En als ik heel eerlijk ben vond ik dat altijd we erg leukquote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:40 schreef Party_P het volgende:
[..]
Volgens mij is het goedkoper om Olav vanaf NL commentaar te laten geven, omdat ze dan bij een circuit geen hokkie hoeven te huren en dat zal flink wat in de kosten schelen.
Enne....wie kent dit nog:
[ afbeelding ]
[..]
Maar Petrov is russisch, kan die het beter tussen de banden doen
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:40 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:42 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ken dat zeker nog. En als ik heel eerlijk ben vond ik dat altijd we erg leuk
Ruud moet ook terug in de voorbeschouwing
http://jhontvlive.blogspot.com/2010/04/channel-1.htmlquote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:44 schreef vosss het volgende:
Heeft iemand een betere stream dan die franse?
Dies goed hequote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:50 schreef vosss het volgende:
Die is wel tof, geen commentaar en heel veel onboard beelden
Dallara heeft echt ontzettend matig werk afgeleverd.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:50 schreef Party_P het volgende:
Wat mist de HRT toch enorm veel mechanische grip, volgens mij. Het lukt ze maar gewoon niet.
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:50 schreef vosss het volgende:
Channel 1 is echt tof ja. Ik zou graag in de races wat meer van dit soort shots willen zien.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:50 schreef vosss het volgende:
Jazeker, thanksnogquote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:50 schreef Party_P het volgende:
Wat mist de HRT toch enorm veel mechanische grip, volgens mij. Het lukt ze maar gewoon niet.
[..]
Dies goed he![]()
![]()
Ik ookquote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:51 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Channel 1 is echt tof ja. Ik zou graag in de races wat meer van dit soort shots willen zien.
Die is nog beter.Hoef ik niet de hele tijd naar dat russische commentaar te luisteren.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:50 schreef vosss het volgende:
Idd, van Dallara zou je meer verwachten, zeer ervaring chassis bouwer. Maar zo blijkt wel weer, dat het bouwen van een goed F1 chassis zeer lastig is. En heeft Virgin het eigenlijk nog niet eens zo slecht gedaan zonder windtunnel.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:51 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dallara heeft echt ontzettend matig werk afgeleverd.
hij heeft straks heel licht de muur geraakt..mischien dat ie daarna niet meer heeft gereden?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:54 schreef LWD-Godius het volgende:
Wat doet Sutil daar onderaan helemaal?
Ok, wist ik niet. Hij zet nu wel een behoorlijke tijd neer.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:55 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
hij heeft straks heel licht de muur geraakt..mischien dat ie daarna niet meer heeft gereden?
oh ok, dat had ik gemist danquote:
Op streams zie je het idd niet. Heb de app van FIA op iphone, dus alle gegevens staan er dan op. Hele gaaf in ieder gevalquote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:57 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
oh ok, dat had ik gemist dan![]()
vond het namelijk ook al opvallend dat ie zo laag stond
ze zitten ook erg gezellig dicht op elkaarquote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:57 schreef M.Melandri het volgende:
dat wordt schelden na de kwalificatie over verkeer
In het echt schijnt het nog mooier te zijnquote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:00 schreef vosss het volgende:
Het gaat toch hard he, zo in die smalle straatjes
Dat zie je op andere circuits niet echt zo, terwijl ze daar nog veel harder gaan natuurlijk.
Ik blijf het een tof baantje vinden en speel hem zelf ook vaak
Met welk spel?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:00 schreef vosss het volgende:
Dat zie je op andere circuits niet echt zo, terwijl ze daar nog veel harder gaan natuurlijk.
Als ik ooit de kans krijg dan zou ik zeker gaanquote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:01 schreef Tarabass het volgende:
[..]
In het echt schijnt het nog mooier te zijn
De tunnel is gaaf als er op volle snelheid een lambo of ferrari door heen rijdquote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:01 schreef Tarabass het volgende:
[..]
In het echt schijnt het nog mooier te zijn
ik heb hem in het echt gereden voor 75 euroquote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:00 schreef vosss het volgende:
Ah cool, die heb ik ook, erg tof spel met een stuurtje en enorrrrrrrrrrrrmmmmm veel uitbreidingenquote:
Geen geld!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:03 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik heb hem in het echt gereden voor 75 euro![]()
in een ferrari f430(?)
Echtwaar?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:03 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
in een ferrari f430(?)
Gewoon je handen aan het stuur houden als je blessures wilt alonsoquote:
sepang en catalunya was kubica in het droog namelijk net zo snel als rosbergquote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:03 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
normaal doet de mercedes niet mee in het droog
Rosberg zit er al hele seizoen goed bij (regen of droog) alleen vorig weekend was het niet zo.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:03 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
normaal doet de mercedes niet mee in het droog
Ferrari ziet er wel sterk uit dit weekendquote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:06 schreef vosss het volgende:
De mannen van Ferrari krijgen het in elk gevAl nog druk om die bolide van Alonso op tijd te maken
zou zomaar kunnen, zal ens aan mijn collega vragenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Echtwaar?
Heb je daar foto's van toevallig?
Sepang was de pace in het droog ook niet goed, gewoon mazzel dat mclaren en ferrari achteraan stonden.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:06 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Rosberg zit er al hele seizoen goed bij (regen of droog) alleen vorig weekend was het niet zo.
ja, die foto's moeten er zeker zijn ik zal eens gaan vragenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:08 schreef vosss het volgende:
Dat moet je dan maar eens navragen Schunkel, eigen foto's is altijd tof natuurlijk
china, bahrein heeft hij wel in top 3 gezeten zo wel niet de snelste. Dus dat Rosberg een outsider is vind ik niet. Kubica is eerder de outsider.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:08 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Sepang was de pace in het droog ook niet goed, gewoon mazzel dat mclaren en ferrari achteraan stonden.
In het droog heeft hij nog geen 1x bij de snelste 3 gezeten
Droge kwali's heeft hij geen 1x bij de 1e3 gezeten hoor, snelste raceronde maleisie was 8e plaats. Dus voor mij wel degelijk een outsider.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:14 schreef Slein83 het volgende:
[..]
china, bahrein heeft hij wel in top 3 gezeten zo wel niet de snelste. Dus dat Rosberg een outsider is vind ik niet. Kubica is eerder de outsider.
We hadden het over de vrije trainingen, kwali is nu nog niet aan de orde. Maar idd, bij de 1ste 3 hebben ze beide niet gezeten na een kwali!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:20 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Droge kwali's heeft hij geen 1x bij de 1e3 gezeten hoor, snelste raceronde maleisie was 8e plaats. Dus voor mij wel degelijk een outsider.
Tot nu toe heb je onder normale omstandigheden de red bulls en daarachter alonso en hamilton.
Zoals al vaker gezegd: prima coureur (kan iedereen gebeuren), maar een overschat kampioen. En een jankbal.quote:
Ik ook. Instappen bij Anthony Noghes, kereltje naast je en gaan. Erg cool, maar echt hard rijden heb ik niet gedaanquote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:03 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
in een ferrari f430(?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |