Ik kan me het nog herinneren.quote:
Dat viel me ook al op ja, best jammer. Verandering is niet altijd vooruitgang...quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:36 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Die oude tijdsweergave was toch veel overzichtelijker eigenlijk.
Met de oude weergave kun je helaas heen 24 wagens in twee lijstjes kwijtquote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat viel me ook al op ja, best jammer. Verandering is niet altijd vooruitgang...
Ik kan het alleen echt niet lezen op mn (SD) tvtje...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:12 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Met de oude weergave kun je helaas heen 24 wagens in twee lijstjes kwijtAlles moest wel ietsjes kleiner.
Bovendien laten ze nu veel meer info zien, zoals tijdverschil per sector enzo.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:29 schreef Salatrel het volgende:
godverik was van plan vandaag de trainingen te streamen op mijn werk
gewoon youtube er bij pakken en een oude race uit Monaco er op zetten. Zowel 1996 als 1984 zijn beschikbaarquote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:42 schreef Salatrel het volgende:
mjah er is hier vandaag geen klap te doentelefoon is al 1 keer gegaan sinds 8:30
vorige week heb ik ook de training zitten kijken hierstaat een mooie 37" flatscreen tv hier waar normaal statistiekjes en werkvoorraad op weergegeven worden. dat ding heeft gelukkig ook internet toegang
in delen geknipt jaquote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:08 schreef Salatrel het volgende:
de hele race?das wel tof natuurlijk...... zeker omdat ik pas sinds 97 F1 volg..
Ayrton vond hem als kleine jongen beter dan hemzelf op die leeftijd, maar Bruno mist nu dan ook 10 jaar ervaring, die hij nooit meer goed kan maken. Hij mocht tussen 1994 en 2004 niet racen van zijn moeder omdat zijn oom tijdens het racen om het leven kwam.quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:22 schreef Tarado het volgende:
Die Bruno Senna, heeft dan de naam en helm design van z'n oom maar dat is het dan ook
Monacoquote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:21 schreef sasquatsch het volgende:
En nog een filmpje met allemaal crashes in Monaco om de dag door te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |