Ja, maar die staat bij mij 'Off-Air'. Of ik moet hem elke 20 seconden reloaden.quote:
Normaal vind ik regen geweldig voor GP's, maar Monaco wil ik zonnig zien.quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:57 schreef MaGNeT het volgende:
Er komt regen aan
Zondag regen zou echt geweldig zijn![]()
6 auto's bij de finish
dankquote:Op donderdag 13 mei 2010 15:09 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Die reclameblokken
Ik krijg gewoon medelijden met je als je enkel RTL hebt.
Die van die spyware was wel leuk. Komt gewoon vrolijk een iMac in beeld. Volgens mij nou niet echt het systeem waarop het wemelt van de spyware und so.quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:09 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Die reclameblokken
Ik krijg gewoon medelijden met je als je enkel RTL hebt.
Dat was in de A1GP ook al duidelijkquote:Op donderdag 13 mei 2010 15:22 schreef Tarado het volgende:
Die Bruno Senna, heeft dan de naam en helm design van z'n oom maar dat is het dan ook
Hebben ze die allebei?quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:47 schreef LuckyLuQ het volgende:
Die Mercedessen gaan wel hard ja met die oude, kortere wielbasis
Mercedes GP has reverted to its shorter wheelbase car for this weekend's Monaco Grand Prix, because the suspension dynamics will be better suited to the tight street circuit.quote:
Dat was uit de documentaire 'Senna's lifestyle in Brasil' ook al duidelijk. Toen won er ook al zo'n dik manneke van hem. En een chickie werd derde.quote:
Ja. Dat is vaste prik in monaco na afloop van de eerste vrije trainingenquote:Op donderdag 13 mei 2010 15:32 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Wat gaan we nou krijgen? Start oefenen?
Ik denk dat McLaren het moeilijk gaat krijgen, Red Bull zal weer meedoen om Polequote:Op donderdag 13 mei 2010 15:32 schreef Burnie88 het volgende:
Weer Alonso op 1, nice. Ben benieuwd naar de kwali morgen. Wordt nog erg spannend. McLaren en RedBull hebben niet het achterste van hun tong laten zien in VT2. Respect voor Kubica en Sutil overigens.
Ik denk zelf dat Hamilton en Vettel zich wel in de strijd kunnen mengen, maar dat Button en Webber het lastig gaan krijgen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat McLaren het moeilijk gaat krijgen, Red Bull zal weer meedoen om Pole
Dank je, de verhalen over bevoordeling van Rosberg zullen wel uitblijven nu het weer andersom is. Misschien hebben ze door de andere aanpassing of het circuit nu geen last van onderstuur.quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mercedes GP has reverted to its shorter wheelbase car for this weekend's Monaco Grand Prix, because the suspension dynamics will be better suited to the tight street circuit.
And although Schumacher enjoyed a confidence boost from the longer wheelbase version, he understands why the team has reverted to the shorter suspension.
"The long wheelbase gives me a better range of set-up solutions," he said. "But if a long wheelbase with better set-up solutions is slower than a short wheelbase with no set-up solutions, then I guess I will take the short wheelbase. And that's what we most likely will have to face here."
quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ja. Dat is vaste prik in monaco na afloop van de eerste vrije trainingen
In Singapore is het volgens mij ook zo, omdat er op de baan geen andere plaats is om even een proefstart te oefenen.quote:
2002:quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:22 schreef Peterselieman het volgende:
Massa rechtdoor bij Saint Devote. Dat pleintje kent hij uit 2008 ook al
Je had toch nog een adoratiepost?quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:14 schreef LeXX het volgende:
Ben benieuwd naar de kwalificatie! (schaamteloze tvp)
Dat ja, al ben ik overdag weg dus lees ik 's avonds de uitslag pasquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:14 schreef LeXX het volgende:
Ben benieuwd naar de kwalificatie! (schaamteloze tvp)
quote:
Prachtig jaquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:56 schreef ElmarO het volgende:
Het meest briljante was nog hoe ernstig over de zeik ze toen bij McLaren wel niet waren. Ze vonden het belachelijk dat Bernoldi Coulthard niet wat makkelijker voorbij liet.
quote:
olav molquote:
Die oude tijdsweergave was toch veel overzichtelijker eigenlijk.quote:
Sauber, Arrows, Nostalgiequote:
Ik kan me het nog herinneren.quote:
Dat viel me ook al op ja, best jammer. Verandering is niet altijd vooruitgang...quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:36 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Die oude tijdsweergave was toch veel overzichtelijker eigenlijk.
Met de oude weergave kun je helaas heen 24 wagens in twee lijstjes kwijtquote:Op vrijdag 14 mei 2010 00:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat viel me ook al op ja, best jammer. Verandering is niet altijd vooruitgang...
Ik kan het alleen echt niet lezen op mn (SD) tvtje...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:12 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Met de oude weergave kun je helaas heen 24 wagens in twee lijstjes kwijtAlles moest wel ietsjes kleiner.
Bovendien laten ze nu veel meer info zien, zoals tijdverschil per sector enzo.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:29 schreef Salatrel het volgende:
godverik was van plan vandaag de trainingen te streamen op mijn werk
gewoon youtube er bij pakken en een oude race uit Monaco er op zetten. Zowel 1996 als 1984 zijn beschikbaarquote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:42 schreef Salatrel het volgende:
mjah er is hier vandaag geen klap te doentelefoon is al 1 keer gegaan sinds 8:30
vorige week heb ik ook de training zitten kijken hierstaat een mooie 37" flatscreen tv hier waar normaal statistiekjes en werkvoorraad op weergegeven worden. dat ding heeft gelukkig ook internet toegang
in delen geknipt jaquote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:08 schreef Salatrel het volgende:
de hele race?das wel tof natuurlijk...... zeker omdat ik pas sinds 97 F1 volg..
Ayrton vond hem als kleine jongen beter dan hemzelf op die leeftijd, maar Bruno mist nu dan ook 10 jaar ervaring, die hij nooit meer goed kan maken. Hij mocht tussen 1994 en 2004 niet racen van zijn moeder omdat zijn oom tijdens het racen om het leven kwam.quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:22 schreef Tarado het volgende:
Die Bruno Senna, heeft dan de naam en helm design van z'n oom maar dat is het dan ook
Monacoquote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:21 schreef sasquatsch het volgende:
En nog een filmpje met allemaal crashes in Monaco om de dag door te komen.
Dat is wel een aanfluiting zeg. Benieuwd of we HRT volgend jaar nog terugzien op de grid. En zo ja, waar halen ze hun chassis vandaan. Neem aan dat ze na de deceptie van Dallara niet hier mee verder gaan?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:24 schreef Atreidez het volgende:
Las t vandaag pas, maar GP2 rijder Maldonado was gewoon sneller als beide HRT's in de trainingenGP2 race 1 is vandaag al verreden, dus die ga ik ff bekijken zo als ie binnen is
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:08 schreef Atreidez het volgende:
Monaco drivers humor
Reply Retweet .
H_Kovalainen Amber fashion starting right now... http://twitpic.com/1nqka5
17 minutes ago via Echofon
rubarrichello @H_Kovalainen you should be in the engineers now...hahahaha
15 minutes ago via web in reply to H_Kovalainen
Tsja zo slecht zijn die GP2 auto's met ground effect niet in monaco. Daarnaast mist HRT volgens mij moeilijk veel downforce en hebben ze nog altijd die stalen remmen of zijn ze inmiddels al overgestapt?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:24 schreef Atreidez het volgende:
Las t vandaag pas, maar GP2 rijder Maldonado was gewoon sneller als beide HRT's in de trainingenGP2 race 1 is vandaag al verreden, dus die ga ik ff bekijken zo als ie binnen is
De vrijdag was toch altijd een training- raceloze dagquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:24 schreef Atreidez het volgende:
Voor F1 wel ja, maar GP2 had vorig jaar ook de race op vrijdag. Gister zeiden ze bij BBC dat het was omdat er op vrijdags altijd een herdenkingsdienst is voor gevallen helden ofzoquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:59 schreef Sinister-D- het volgende:
De vrijdag was toch altijd een training- raceloze dagOf ben ik nu door aan het draaien
![]()
quote:The FIA has told drivers to keep driving quickly when they are not on flying laps this weekend in Monaco.
The news is reportedly a response to fears the 24-car field, including six very slow cars, will lead to traffic chaos in the initial 20-minute Q1 qualifying session.
Brazil's Globo reports that the FIA has based the new maximum warm-up and slow-down laptime on the pace of the struggling HRTs.
Drivers will have to travel between the first and last corner no slower than 1 minute 22 seconds - about 7 seconds off the ultimate pace this weekend - to avoid stewards penalties.
However, 1982 world champion Keke Rosberg has admitted a lack of patience with all the complaining about likely qualifying traffic this weekend.
"Gimme a break!" he is quoted as saying by The Independent.
"There used to be 26 drivers out there in the old days, and half of them were slow, not just half a dozen!"
Aldus http://twitter.com/InsideFerrariquote:Everything is ready for the final free practice session. Weather is fine and there should not be the risk of rain for the rest of the day
Bij mij is het commentaar daar gweoon pools, als je het volume aanzetquote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:11 schreef M.Melandri het volgende:
http://jhontvlive.blogspot.com/2010/04/channel-4.html
zonder commentaar
vreemd ik heb alleen racegeluidquote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:13 schreef caspervc het volgende:
[..]
Bij mij is het commentaar daar gweoon pools, als je het volume aanzet
Ze hebben een achteruit.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:28 schreef MaGNeT het volgende:
Schumi schoot een stukje door
Hebben die dingen een achteruit? Of loopt het daar af?
Neequote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:24 schreef rooneyelst het volgende:
Weet iemand trouwens hoe dat zit met Olav mol, zag hem gister met ze bruine kop bij VI zitten. Gaat die tegenwoordig niet meer naar de races toe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |