quote:
Schaatsen is onze nationale sportquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:48 schreef RacerDKB het volgende:
Helaas is het wel onze nationale sportErg jammer
En inderdaad, mensen die over niets anders dan voetbal kunnen lullen
quote:
Maar je ligt niet je vriendin te neuken, je zit samen met je harige manvrienden op de bank, en je bier is niet koud maar is ondertussen lauw geworden. En die vrienden die langs zijn vinden je niet aardig, maar zijn er alleen omdat je de grootste TV hebt van allemaal.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:50 schreef Joran-Joran het volgende:
Over voetbal lullen tijdens de Champions League finale terwijl je je chick ligt te neuken, met een koud biertje en een peuk op het nachtkastje voor na afloop![]()
FTW!
Als ik wil klagen..dan doe ik datquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:51 schreef Splutje het volgende:
Flikker op met je kuttopics! Kan je me blijven PM'en maar ik blijf het zeggen zolang jij ze maakt.
Rebel.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:54 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
Als ik wil klagen..dan doe ik dat
Voor dit soort kankertopic die al 46654654keer geopend zijn? Open dan gelijk een topic over bejaarde, vrouwen met een "pittig" kapsel of mensen die voordringen in een rij.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:56 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Waarom? Daar is KLB toch voor?
Het blijft een veelbekeken Topic.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor dit soort kankertopic die al 46654654keer geopend zijn? Open dan gelijk een topic over bejaarde, vrouwen met een "pittig" kapsel of mensen die voordringen in een rij.
Over sommige zaken kun je niet genoeg klagenquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor dit soort kankertopic die al 46654654keer geopend zijn? Open dan gelijk een topic over bejaarde, vrouwen met een "pittig" kapsel of mensen die voordringen in een rij.
Mannen spelen een contactsport omdat ze na een duwtje niet meteen liggen te janken.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:50 schreef rondarts het volgende:
Voetbal is voor mannen!
Hou je er niet van, ben je geen échte man!
In dit geval is het een zeer terecht topic, voor voetbalhaters dan.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dankjewel voor je mooie woordenquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
In dit geval is het een zeer terecht topic, voor voetbalhaters dan.
Gewoon 'Voetbalquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:11 schreef luckass het volgende:
Ik twijfel nogal wat ik hier moet posten.
RichCalibier-topic.
Of
TS is homo
Nee, ik ben geen homo.quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:18 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
Gewoon 'Voetbal' moet je hier posten!
Had anders 21-0 vanmiddag op High Rise met MW2, dat is toch ook een fijn gevoel hoor.quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:37 schreef Ritmo het volgende:
TS is een kankernerd die van games houdt.
'Mannen' die niet van voetbal houden moeten dood.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:55 schreef Merkie het volgende:
[..]
Had anders 21-0 vanmiddag op High Rise met MW2, dat is toch ook een fijn gevoel hoor.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:52 schreef DuvelDuvel het volgende:
beetje achter een bal aanhollen en als ze em dan hebben schoppen ze em weer weg hahah![]()
![]()
![]()
![]()
egt supperstom vindt ik dat![]()
![]()
![]()
Opgelost, slotje.quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:54 schreef Sinnie het volgende:
Een man die geen voetbal kijkt is geen man.
Topic kan dicht.
Haha deze Feyenoorder heeft het bij het rechte eind ! Al moet ik zeggen dat als je in Amerika woont en bent opgegroeid je er gewoon niet aan kan doen dat je Basketball , Baseball en American Footbal kijkt ipv wat ze daar 'Soccer' noemen.... Die drie sporten vind ik overigens ook zeker vet ! Al blijf ik onze vorm van Football gewoon beter vinden! De supporters en sfeer alleen al !quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:54 schreef Sinnie het volgende:
Een man die geen voetbal kijkt is geen man.
Topic kan dicht.
Nee, op tweakers en partyvlok ook.quote:Op donderdag 13 mei 2010 01:51 schreef Ritmo het volgende:
Only @ FOK! vind je trouwens nerds als TS.
Aldus een 'man' die niet van voetbal houdt.quote:Op donderdag 13 mei 2010 02:14 schreef Gezicht het volgende:
Ritmo wat ben jij toch een kansloos kutfiguur he.
Voetbal is zeker een mannelijkere sport dan ijshockey.quote:Op donderdag 13 mei 2010 02:28 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Aldus een 'man' die niet van voetbal houdt.
Aldus een "man" die niet van rock houdtquote:Op donderdag 13 mei 2010 02:28 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Aldus een 'man' die niet van voetbal houdt.
quote:
Je bent een meeloper een heet Humberto Tan.quote:Op donderdag 13 mei 2010 02:40 schreef tong_poh het volgende:
Dit vind ik nou echt altijd leuk. topics waarin mensen klagen over dingen die zij zelf niet leuk vinden en anderen wel.
Er is maar 1 conclusie: You lose!
Ik vind heel veel dingen leuk. ik kan met bijna iedereen meelullen, ik kan bijna alles op tv kijken en vind heel veel verschillende soorten films leuk. Daarnaast vind ik ook heel veel soorten sport leuk.
Ik kan me daarentegen juist grondig ergeren aan mensen die beperkt zijn in hun interesses en mensen proberen mee te trekken in hun malaise van saaiheid.
Voetbal > ijshockeyquote:Op donderdag 13 mei 2010 02:30 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Voetbal is zeker een mannelijkere sport dan ijshockey.
Dacht het niet he maat.
Daar ben je ook zo over uitgepraat. Voetbal echter kan je eindeloos over doorpratenquote:Op donderdag 13 mei 2010 15:23 schreef Ritmo het volgende:
Oh ja, TS: wees blij dat je nog zulke mensen in je omgeving hebt, en niet van die losers die het alleen maar over muziek en computers kunnen hebben.
Mooi geprobeerd.quote:Op donderdag 13 mei 2010 02:54 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Je bent een meeloper een heet Humberto Tan.
Als jij nou eens lekker naar bezwete mannen in korte broekjes gaat kijken die achter een bal aan hollen.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:53 schreef Ritmo het volgende:
Topic loopt nog steeds? Er is toch al ergens een homo-slowchat op dit forum, dan is deze dubbel.
Oke? En dan?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:02 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Als jij nou eens lekker naar bezwete mannen in korte broekjes gaat kijken die achter een bal aan hollen.
[ afbeelding ]
Ga jij nou maar naar een LAN-party, met 30 andere nerds klaarkomen als je elkaar kapot schiet op je schermpje.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:02 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Als jij nou eens lekker naar bezwete mannen in korte broekjes gaat kijken die achter een bal aan hollen.
[ afbeelding ]
Dat is hij niet dit topic aan het vervuilen met zijn kul dat elke man voetbal móet kijken.quote:
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:05 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ga jij nou maar naar een LAN-party, met 30 andere nerds klaarkomen als je elkaar kapot schiet op je schermpje.
Kom terug zodra je Nederlands kan, ok?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:05 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Dat is hij niet dit topic aan het vervuilen met zijn kul dat elke man voetbal móet kijken.
Ja, sorry. Het zijn altijd figuren uit dezelfde hoek, die voetbal-haters.quote:
Voor jouw beperkte intellect een verbetering:quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:07 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Kom terug zodra je Nederlands kan, ok?
Zo kun je alles wel relativeren.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:08 schreef KoningStoma het volgende:
Naar sport kijken in zijn algemeenheid!Mensen hebben de gekste gedachtekronkels als het om sport gaat. "oeh dit groepje mensen, die ik totaal niet ken, moet winnen (door tegen een balletje te schoppen), want dan wordt ik blij en ga ik als een gek juichen"
Dan ben je homofiel.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:13 schreef solyaris het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Ojee wat nu?
Inderdaadquote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:08 schreef KoningStoma het volgende:
Naar sport kijken in zijn algemeenheid!Mensen hebben de gekste gedachtekronkels als het om sport gaat. "oeh dit groepje mensen, die ik totaal niet ken, moet winnen (door tegen een balletje te schoppen), want dan wordt ik blij en ga ik als een gek juichen"
Uit de kast komen.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:14 schreef nattermann het volgende:
Ik heb een schurfthekel aan voetbal. Ik ben een man, heterosexueel, en werk niet in de ICT![]()
En nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |