Als ik wil klagen..dan doe ik datquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:51 schreef Splutje het volgende:
Flikker op met je kuttopics! Kan je me blijven PM'en maar ik blijf het zeggen zolang jij ze maakt.
Rebel.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:54 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
Als ik wil klagen..dan doe ik dat
Voor dit soort kankertopic die al 46654654keer geopend zijn? Open dan gelijk een topic over bejaarde, vrouwen met een "pittig" kapsel of mensen die voordringen in een rij.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:56 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Waarom? Daar is KLB toch voor?
Het blijft een veelbekeken Topic.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor dit soort kankertopic die al 46654654keer geopend zijn? Open dan gelijk een topic over bejaarde, vrouwen met een "pittig" kapsel of mensen die voordringen in een rij.
Over sommige zaken kun je niet genoeg klagenquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor dit soort kankertopic die al 46654654keer geopend zijn? Open dan gelijk een topic over bejaarde, vrouwen met een "pittig" kapsel of mensen die voordringen in een rij.
Mannen spelen een contactsport omdat ze na een duwtje niet meteen liggen te janken.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:50 schreef rondarts het volgende:
Voetbal is voor mannen!
Hou je er niet van, ben je geen échte man!
In dit geval is het een zeer terecht topic, voor voetbalhaters dan.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dankjewel voor je mooie woordenquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
In dit geval is het een zeer terecht topic, voor voetbalhaters dan.
Gewoon 'Voetbalquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:11 schreef luckass het volgende:
Ik twijfel nogal wat ik hier moet posten.
RichCalibier-topic.
Of
TS is homo
Nee, ik ben geen homo.quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:18 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
Gewoon 'Voetbal' moet je hier posten!
Had anders 21-0 vanmiddag op High Rise met MW2, dat is toch ook een fijn gevoel hoor.quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:37 schreef Ritmo het volgende:
TS is een kankernerd die van games houdt.
'Mannen' die niet van voetbal houden moeten dood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |