Als jij nou eens lekker naar bezwete mannen in korte broekjes gaat kijken die achter een bal aan hollen.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:53 schreef Ritmo het volgende:
Topic loopt nog steeds? Er is toch al ergens een homo-slowchat op dit forum, dan is deze dubbel.
Oke? En dan?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:02 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Als jij nou eens lekker naar bezwete mannen in korte broekjes gaat kijken die achter een bal aan hollen.
[ afbeelding ]
Ga jij nou maar naar een LAN-party, met 30 andere nerds klaarkomen als je elkaar kapot schiet op je schermpje.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:02 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Als jij nou eens lekker naar bezwete mannen in korte broekjes gaat kijken die achter een bal aan hollen.
[ afbeelding ]
Dat is hij niet dit topic aan het vervuilen met zijn kul dat elke man voetbal móet kijken.quote:
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:05 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ga jij nou maar naar een LAN-party, met 30 andere nerds klaarkomen als je elkaar kapot schiet op je schermpje.
Kom terug zodra je Nederlands kan, ok?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:05 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Dat is hij niet dit topic aan het vervuilen met zijn kul dat elke man voetbal móet kijken.
Ja, sorry. Het zijn altijd figuren uit dezelfde hoek, die voetbal-haters.quote:
Voor jouw beperkte intellect een verbetering:quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:07 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Kom terug zodra je Nederlands kan, ok?
Zo kun je alles wel relativeren.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:08 schreef KoningStoma het volgende:
Naar sport kijken in zijn algemeenheid!Mensen hebben de gekste gedachtekronkels als het om sport gaat. "oeh dit groepje mensen, die ik totaal niet ken, moet winnen (door tegen een balletje te schoppen), want dan wordt ik blij en ga ik als een gek juichen"
Dan ben je homofiel.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:13 schreef solyaris het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Ojee wat nu?
Inderdaadquote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:08 schreef KoningStoma het volgende:
Naar sport kijken in zijn algemeenheid!Mensen hebben de gekste gedachtekronkels als het om sport gaat. "oeh dit groepje mensen, die ik totaal niet ken, moet winnen (door tegen een balletje te schoppen), want dan wordt ik blij en ga ik als een gek juichen"
Uit de kast komen.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:14 schreef nattermann het volgende:
Ik heb een schurfthekel aan voetbal. Ik ben een man, heterosexueel, en werk niet in de ICT![]()
En nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |