quote:
LOL jaquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb je nu geen last van eierstokken enzo
- NEE
Duidelijk
Echt he_O- Dat ego van mevrouw is al 3 km boven dat dakterras uitgestegen..quote:
Idd.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Verbal het volgende:
Wat ik zeg: zij is de enige die dikker is geworden in het Blok...
V.
Weet je hoeveel werk zo'n kind isquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:01 schreef Enfermera het volgende:
Oh god, wat een opluchting, Dennis & Martine hebben geen kinderwens![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:01 schreef Enfermera het volgende:
Oh god, wat een opluchting, Dennis & Martine hebben geen kinderwens![]()
![]()
Ja en dan kun je geen borreltjes meer drinken en je wordt hartstikke dik tijdens die 9 maanden.quote:
Die valt inderdaad wat tegen, helemaal voor een kinderkamer.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:02 schreef Enfermera het volgende:
Oh, van die kamer van Miek & Nienke had ik wel meer verwacht... Ik vind 'm niet mooi.
Nee hoor, ik word altijd heel erg opgewonden als hij zo spannend kijkt!quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:37 schreef Mylene het volgende:
Leuk hoor die kinderkamer van Henk en Linda.
Ik vind hem sowieso wel een toffe gast. Ik zal de enige wel zijn.
en dat traliebedquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:07 schreef k_man het volgende:
Dat kamertje van Pinkeltje en Lotje lijkt wel een cel, met die half grijze wand.
Hééft zij uberhaupt wel een baan? Hoe kan je nou een baan hebben als je in een stil huis niet wakker wordt, zelfs niet van een wekker?quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:44 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik mag háár wel (Linda dus). Zij lijkt mij niet het type roddelaarster. Als je Linda vergelijkt met die Martine, nou ik wist het wel.
Die Martine... die komt nooit ergens meer aan de bak als ze d'r baan een keer verliest. Dit is zo ontluisterend, zo'n lui figuur die pissig wordt als er iets van gezegd wordt. Zij heeft vooral de deurlijsten aangeduwd, al die uren dat ze er tegenaan geleund heeft gestaan.
''Nee, dat heeft niks met instelling te maken, maar alleen omdat we nu 7 weken in het blok zitten en ik ben zo lichamelijk moe.''quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:37 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Hééft zij uberhaupt wel een baan? Hoe kan je nou een baan hebben als je in een stil huis niet wakker wordt, zelfs niet van een wekker?
Niet om het een of het ander maar ik heb Monique uit app. 2 ook nog helemaal niks doen behalve dr sjaal een keer straktrekken en wat laptoppen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 09:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
Echt dat Dennis kan leven met zo'n figuur, al mag Dennis straks wel een record aanrekenen denk. Een heel huis verbouwen in je eentje binnen de weken van het blok
Dat merkte mijn mede-kijker ook op.quote:Op donderdag 13 mei 2010 09:08 schreef amaranta het volgende:
[..]
Niet om het een of het ander maar ik heb Monique uit app. 2 ook nog helemaal niks doen behalve dr sjaal een keer straktrekken en wat laptoppen.
Monique doet toch de financiën e.d.? Ze houdt zich niet bezig met klussen, maar als Maarten vraagt of ze wat wil halen, doet ze dat ook zonder zeuren, dat kun je van Martine niet zeggenquote:Op donderdag 13 mei 2010 09:08 schreef amaranta het volgende:
[..]
Niet om het een of het ander maar ik heb Monique uit app. 2 ook nog helemaal niks doen behalve dr sjaal een keer straktrekken en wat laptoppen.
Het raam was afgedekt met een oranje zeil. Kozijn zal er nog wel niet ingezeten hebben.quote:Op donderdag 13 mei 2010 09:18 schreef roos85 het volgende:
De kamer van app 1 zag er niet zo mooi uit, maar op 1 of andere manier komen ze er bij mij toch mee weg.
klopt het dat deze kamer ook geen raam heeft? heb maar half half zitten kijken nl.
Wacht maar, volgende week wordt het egt Spannend! Dan valt er zowaar een emmer!quote:
Dat samenwerken (op klusgebied) bestaat dan meer uit voorbereidende werkzaamheden denk ik, zoals opgeruimde werkplek, gereedschap overzichtelijk en gebruiksklaar leggen en tijdens het klussen dingen aangeven en na het klussen de boel weer opruimen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 10:39 schreef chratnox het volgende:
[..]
Monique doet toch de financiën e.d.? Ze houdt zich niet bezig met klussen, maar als Maarten vraagt of ze wat wil halen, doet ze dat ook zonder zeuren, dat kun je van Martine niet zeggen
Daarnaast geloof ik niet dat 't mogelijk is om samen met Maarten te klussen, Maarten lijkt me een ramp om samen mee te werken, hoe goed hij ook is als klusser.
Ze hebben geen kinderwens, dat scheeltquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Verbal het volgende:
Wat ik zeg: zij is de enige die dikker is geworden in het Blok...
V.
Ideeenpot was op. Of dat is het enige wat renate beetje kan presenteren. Normale battles duren natuurlijk te lang voor haarquote:
Ja, idd.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:14 schreef Smurfin het volgende:
[..]
Die valt inderdaad wat tegen, helemaal voor een kinderkamer.
En een hele aflevering zonder zienkenhuisbezoek?
Ga terugkijken dan!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:08 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Al twee weken gemist......
Volgens mij de beste aflevering ooit van Het Blok!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:13 schreef Verbal het volgende:
[..]
Mán, die van vorige week was ge-ni-aal
V.
Het zal me niets verbazenquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:39 schreef Little_Acorn het volgende:
Zal er voor het eerst in de geschiedenis van Het Blok een tweede reservekoppel worden ingezet?
Ik hoop het echt, zou niet meer dan terecht zijn!quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:39 schreef Little_Acorn het volgende:
Zal er voor het eerst in de geschiedenis van Het Blok een tweede reservekoppel worden ingezet?
Miek & Nienke + Martine & Dennis spelen samen, want die hebben geld nodigquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:41 schreef Fayah het volgende:
Een 1? wtf?
Wat hadden ze nou vorige week afgesproken onderling?
Geniale blunder zoietsquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:42 schreef RedFever007 het volgende:
hehe inderdaad dat raam
Vrij slecht dus van brillie en brillie
Eerlijk gezegd vind ik geen van allen sypmpathiek, wat een stelletje lamzakken bij elkaar.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
Al vind ik Maarten ook wel een schemiel af en toe hoor
In zo'n wedstrijd zou ik ook een l*l zijn waarschijnlijkquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
Al vind ik Maarten ook wel een schemiel af en toe hoor
Miek is geweldigquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:43 schreef Fayah het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik geen van allen sypmpathiek, wat een stelletje lamzakken bij elkaar.
Heb je vorige week niet gekeken?quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:44 schreef RedFever007 het volgende:
Godverdomme wat een onzin dat cijfers geven
Gewoon een 10 voor M&D
quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:42 schreef Piles het volgende:
Miek & Nienke + Martine & Dennis spelen samen, want die hebben geld nodig
Jup had ik ook al eerder gezegd ergens, sowieso de kwaliteit is ook niet echt om over een huis te schrijvenquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:43 schreef Fayah het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik geen van allen sypmpathiek, wat een stelletje lamzakken bij elkaar.
en dat!quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:46 schreef Little_Acorn het volgende:
en ze kunnen ook niet rekenen
Ja man, als je daar een appartement koopt dan kan je de helft weer opnieuw gaan doen voordat je er fijn in kan wonen. Ik denk ook niet dat er dit jaar winst uit gehaald wordt.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jup had ik ook al eerder gezegd ergens, sowieso de kwaliteit is ook niet echt om over een huis te schrijven
Dat leidt je af uit die reactie van Maarten zeker net? Al kan dat ook over het geitenhok gaanquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:48 schreef k_man het volgende:
Ik denk dat Erik een deal gaat voorstellen waarbij de andere koppels meewerken aan het bovenste appartement en dan ook mee mogen delen in de winst.
Dat is toch vorig seizoen ook gebeurt?quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:48 schreef k_man het volgende:
Ik denk dat Erik een deal gaat voorstellen waarbij de andere koppels meewerken aan het bovenste appartement en dan ook mee mogen delen in de winst.
Zo klonk het wel ja! Maar Dennis heeft daar vast geen zin in, nou prima toch bye bye danquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:48 schreef k_man het volgende:
Dat dusquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:47 schreef Piles het volgende:
Mensen begrijpen nog steeds niet dat het geen kluswedstrijd is, maar een reallifesoap
In een kluswedstrijd zouden de deelnemers nooit mogen stemmen natuurlijk, maar voor een rls levert het schitterende tv op
eensquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:49 schreef Smeej het volgende:
nja ik snap niet dat ze er nog inzitten.. Ze hadden ze na 2 opleveringen niet gehaald al uit moeten flikkeren.
Dat is waar inderdaadquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:47 schreef Piles het volgende:
Mensen begrijpen nog steeds niet dat het geen kluswedstrijd is, maar een reallifesoap
In een kluswedstrijd zouden de deelnemers nooit mogen stemmen natuurlijk, maar voor een rls levert het schitterende tv op
Daarom, plus die reactie van Maarten in het voorstukje net.quote:
Omdat er nog maar twee weken over zijn.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:55 schreef Tegan het volgende:
Waarom krijgen hun speciale behandeling en dinges en Oene niet.
Natuurlijk kennen ze juist dat woordquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Opvallend dat ze wel het woord "curatele" kennen
quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:09 schreef Smeej het volgende:
Hebben ze vast gelezen in 1 van de deurwaarderbrieven die ze hebben gekregen.
Ja, dat bedoelde ik jaquote:
quote:Gelukkig kan Martine ook haar steentje bij dragen in het Blok, ze werkt namelijk op een Financiele Administratie.
Geen zorgen dus over de boekhouding voor deze bewoners.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:11 schreef dronkeykong het volgende:
Zo nog even door de eerste aflevering gezocht naar het beroep van Martine
[..]
![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:11 schreef dronkeykong het volgende:
Zo nog even door de eerste aflevering gezocht naar het beroep van Martine
[..]
![]()
![]()
Wie had die ook al weer?quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:13 schreef amaranta het volgende:
vergeet de prijs van vorige week niet!! klussen bij een ander!!
wie had die ook weer gewonnen?quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:13 schreef amaranta het volgende:
vergeet de prijs van vorige week niet!! klussen bij een ander!!
Die nieuwe toch? of waren het de dames?quote:
quote:
Ik zat even te denken wat ik tot nu toe de mooiste kamer vind, maar ik kan me de helft echt niet meer herinneren, door alle drama in het Blokquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:15 schreef egeltje1985 het volgende:
Pff, het wordt wel echt tijd dat iets mooi af is bij iedereen.
En die gemaakte lachquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:20 schreef vuilcontainer het volgende:
Ik trek de stem van die Linda trouwens echt slecht.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:22 schreef 3rdRock het volgende:
Maarten en Monique zitten het beste. Normaalgesproken creëren ze iig meerwaarde in eigen appartement en de kans op de hoofdprijs is ook vrij groot. De tijd die je overhebt besteden aan 't appartement van Zeug en Mooiboi om daar nog een beetje overwaarde te creëren en ze kunnen straks een dikke 50.000euro opstrijken.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:24 schreef egeltje1985 het volgende:
Je ziet iedereen ook meer praten dan klussen.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:47 schreef Piles het volgende:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:07 schreef Puala het volgende:
Even he, Miek en Nien hadden nog 13.000 euro? Wat is dat met die geldsnood of wat dan ook? Hebben ze een fout gemaakt en moet het 1300 zijn?
Ja I know. Haha, Erik zegt het ook trouwens. 'Door alle commotie zou je vergeten dat er ook nog geklust moet worden.' Maar toch heb ik het idee dat er eerdere series beter geklust werd.quote:
Ja precies. Hoe dom ben je als je zelf geen 25.000 euro wil alleen maar omdat iemand anders dan ook geld krijgt.quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:22 schreef 3rdRock het volgende:
Wat een knurften zijn het toch! steek goddomme je klauwen uit de mouwen en probeer dan te gaan voor de helft van 50.000 en de helft vd evt overwaarde! kan toch nog een paar duizend euro zijn.
Dit is al weken geleden hequote:Op woensdag 19 mei 2010 21:27 schreef Fayah het volgende:
Mogen Dennis en Martine nog wel zelf beslissen welke keuken ze nemen dan??
dat hebben ze vast al eerder gedaan tochquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:27 schreef Fayah het volgende:
Mogen Dennis en Martine nog wel zelf beslissen welke keuken ze nemen dan??
Dus dat word een creatieve indeling met creatieve keukenkastjes en een creatieve kraan naast een creatieve koelkast?quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:30 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Uitgezocht door Petra en Oene lijkt mij.
Zeker. Het zou me niet verbazen als ie fel-oranje is ofzo.quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:31 schreef Puala het volgende:
[..]
Dus dat word een creatieve indeling met creatieve keukenkastjes en een creatieve kraan naast een creatieve koelkast?
Een WK-keuken. Jaaaaaaaaquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:32 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Zeker. Het zou me niet verbazen als ie fel-oranje is ofzo.
wat zei hij, heb ik ff gemist.quote:
ooh, dat heb ik gemist, zit half te kijken..quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:38 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Er viel een lepel en Erik deed even de Uri Geller-truc
Moet diegene die sluit wel een nieuwe openen hequote:Op woensdag 19 mei 2010 21:42 schreef egeltje1985 het volgende:
Ow wacht, even volkletsen in de reclame.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |