Ik hoop het echt, zou niet meer dan terecht zijn!quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:39 schreef Little_Acorn het volgende:
Zal er voor het eerst in de geschiedenis van Het Blok een tweede reservekoppel worden ingezet?
Miek & Nienke + Martine & Dennis spelen samen, want die hebben geld nodigquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:41 schreef Fayah het volgende:
Een 1? wtf?
Wat hadden ze nou vorige week afgesproken onderling?
Geniale blunder zoietsquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:42 schreef RedFever007 het volgende:
hehe inderdaad dat raam
Vrij slecht dus van brillie en brillie
Eerlijk gezegd vind ik geen van allen sypmpathiek, wat een stelletje lamzakken bij elkaar.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
Al vind ik Maarten ook wel een schemiel af en toe hoor
In zo'n wedstrijd zou ik ook een l*l zijn waarschijnlijkquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
Al vind ik Maarten ook wel een schemiel af en toe hoor
Miek is geweldigquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:43 schreef Fayah het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik geen van allen sypmpathiek, wat een stelletje lamzakken bij elkaar.
Heb je vorige week niet gekeken?quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:44 schreef RedFever007 het volgende:
Godverdomme wat een onzin dat cijfers geven
Gewoon een 10 voor M&D
quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:42 schreef Piles het volgende:
Miek & Nienke + Martine & Dennis spelen samen, want die hebben geld nodig
Jup had ik ook al eerder gezegd ergens, sowieso de kwaliteit is ook niet echt om over een huis te schrijvenquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:43 schreef Fayah het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik geen van allen sypmpathiek, wat een stelletje lamzakken bij elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |