quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:01 schreef Enfermera het volgende:
Oh god, wat een opluchting, Dennis & Martine hebben geen kinderwens![]()
![]()
Ja en dan kun je geen borreltjes meer drinken en je wordt hartstikke dik tijdens die 9 maanden.quote:
Die valt inderdaad wat tegen, helemaal voor een kinderkamer.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:02 schreef Enfermera het volgende:
Oh, van die kamer van Miek & Nienke had ik wel meer verwacht... Ik vind 'm niet mooi.
Nee hoor, ik word altijd heel erg opgewonden als hij zo spannend kijkt!quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:37 schreef Mylene het volgende:
Leuk hoor die kinderkamer van Henk en Linda.
Ik vind hem sowieso wel een toffe gast. Ik zal de enige wel zijn.
en dat traliebedquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:07 schreef k_man het volgende:
Dat kamertje van Pinkeltje en Lotje lijkt wel een cel, met die half grijze wand.
Hééft zij uberhaupt wel een baan? Hoe kan je nou een baan hebben als je in een stil huis niet wakker wordt, zelfs niet van een wekker?quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:44 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik mag háár wel (Linda dus). Zij lijkt mij niet het type roddelaarster. Als je Linda vergelijkt met die Martine, nou ik wist het wel.
Die Martine... die komt nooit ergens meer aan de bak als ze d'r baan een keer verliest. Dit is zo ontluisterend, zo'n lui figuur die pissig wordt als er iets van gezegd wordt. Zij heeft vooral de deurlijsten aangeduwd, al die uren dat ze er tegenaan geleund heeft gestaan.
''Nee, dat heeft niks met instelling te maken, maar alleen omdat we nu 7 weken in het blok zitten en ik ben zo lichamelijk moe.''quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:37 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Hééft zij uberhaupt wel een baan? Hoe kan je nou een baan hebben als je in een stil huis niet wakker wordt, zelfs niet van een wekker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |