quote:
LOL jaquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb je nu geen last van eierstokken enzo
- NEE
Duidelijk
Echt he_O- Dat ego van mevrouw is al 3 km boven dat dakterras uitgestegen..quote:
Idd.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Verbal het volgende:
Wat ik zeg: zij is de enige die dikker is geworden in het Blok...
V.
Weet je hoeveel werk zo'n kind isquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:01 schreef Enfermera het volgende:
Oh god, wat een opluchting, Dennis & Martine hebben geen kinderwens![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:01 schreef Enfermera het volgende:
Oh god, wat een opluchting, Dennis & Martine hebben geen kinderwens![]()
![]()
Ja en dan kun je geen borreltjes meer drinken en je wordt hartstikke dik tijdens die 9 maanden.quote:
Die valt inderdaad wat tegen, helemaal voor een kinderkamer.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:02 schreef Enfermera het volgende:
Oh, van die kamer van Miek & Nienke had ik wel meer verwacht... Ik vind 'm niet mooi.
Nee hoor, ik word altijd heel erg opgewonden als hij zo spannend kijkt!quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:37 schreef Mylene het volgende:
Leuk hoor die kinderkamer van Henk en Linda.
Ik vind hem sowieso wel een toffe gast. Ik zal de enige wel zijn.
en dat traliebedquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:07 schreef k_man het volgende:
Dat kamertje van Pinkeltje en Lotje lijkt wel een cel, met die half grijze wand.
Hééft zij uberhaupt wel een baan? Hoe kan je nou een baan hebben als je in een stil huis niet wakker wordt, zelfs niet van een wekker?quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:44 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik mag háár wel (Linda dus). Zij lijkt mij niet het type roddelaarster. Als je Linda vergelijkt met die Martine, nou ik wist het wel.
Die Martine... die komt nooit ergens meer aan de bak als ze d'r baan een keer verliest. Dit is zo ontluisterend, zo'n lui figuur die pissig wordt als er iets van gezegd wordt. Zij heeft vooral de deurlijsten aangeduwd, al die uren dat ze er tegenaan geleund heeft gestaan.
''Nee, dat heeft niks met instelling te maken, maar alleen omdat we nu 7 weken in het blok zitten en ik ben zo lichamelijk moe.''quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:37 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Hééft zij uberhaupt wel een baan? Hoe kan je nou een baan hebben als je in een stil huis niet wakker wordt, zelfs niet van een wekker?
Niet om het een of het ander maar ik heb Monique uit app. 2 ook nog helemaal niks doen behalve dr sjaal een keer straktrekken en wat laptoppen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 09:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
Echt dat Dennis kan leven met zo'n figuur, al mag Dennis straks wel een record aanrekenen denk. Een heel huis verbouwen in je eentje binnen de weken van het blok
Dat merkte mijn mede-kijker ook op.quote:Op donderdag 13 mei 2010 09:08 schreef amaranta het volgende:
[..]
Niet om het een of het ander maar ik heb Monique uit app. 2 ook nog helemaal niks doen behalve dr sjaal een keer straktrekken en wat laptoppen.
Monique doet toch de financiën e.d.? Ze houdt zich niet bezig met klussen, maar als Maarten vraagt of ze wat wil halen, doet ze dat ook zonder zeuren, dat kun je van Martine niet zeggenquote:Op donderdag 13 mei 2010 09:08 schreef amaranta het volgende:
[..]
Niet om het een of het ander maar ik heb Monique uit app. 2 ook nog helemaal niks doen behalve dr sjaal een keer straktrekken en wat laptoppen.
Het raam was afgedekt met een oranje zeil. Kozijn zal er nog wel niet ingezeten hebben.quote:Op donderdag 13 mei 2010 09:18 schreef roos85 het volgende:
De kamer van app 1 zag er niet zo mooi uit, maar op 1 of andere manier komen ze er bij mij toch mee weg.
klopt het dat deze kamer ook geen raam heeft? heb maar half half zitten kijken nl.
Wacht maar, volgende week wordt het egt Spannend! Dan valt er zowaar een emmer!quote:
Dat samenwerken (op klusgebied) bestaat dan meer uit voorbereidende werkzaamheden denk ik, zoals opgeruimde werkplek, gereedschap overzichtelijk en gebruiksklaar leggen en tijdens het klussen dingen aangeven en na het klussen de boel weer opruimen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 10:39 schreef chratnox het volgende:
[..]
Monique doet toch de financiën e.d.? Ze houdt zich niet bezig met klussen, maar als Maarten vraagt of ze wat wil halen, doet ze dat ook zonder zeuren, dat kun je van Martine niet zeggen
Daarnaast geloof ik niet dat 't mogelijk is om samen met Maarten te klussen, Maarten lijkt me een ramp om samen mee te werken, hoe goed hij ook is als klusser.
Ze hebben geen kinderwens, dat scheeltquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Verbal het volgende:
Wat ik zeg: zij is de enige die dikker is geworden in het Blok...
V.
Ideeenpot was op. Of dat is het enige wat renate beetje kan presenteren. Normale battles duren natuurlijk te lang voor haarquote:
Ja, idd.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:14 schreef Smurfin het volgende:
[..]
Die valt inderdaad wat tegen, helemaal voor een kinderkamer.
En een hele aflevering zonder zienkenhuisbezoek?
Ga terugkijken dan!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:08 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Al twee weken gemist......
Volgens mij de beste aflevering ooit van Het Blok!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:13 schreef Verbal het volgende:
[..]
Mán, die van vorige week was ge-ni-aal
V.
Het zal me niets verbazenquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:39 schreef Little_Acorn het volgende:
Zal er voor het eerst in de geschiedenis van Het Blok een tweede reservekoppel worden ingezet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |