en dat!quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:46 schreef Little_Acorn het volgende:
en ze kunnen ook niet rekenen
Ja man, als je daar een appartement koopt dan kan je de helft weer opnieuw gaan doen voordat je er fijn in kan wonen. Ik denk ook niet dat er dit jaar winst uit gehaald wordt.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jup had ik ook al eerder gezegd ergens, sowieso de kwaliteit is ook niet echt om over een huis te schrijven
Dat leidt je af uit die reactie van Maarten zeker net? Al kan dat ook over het geitenhok gaanquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:48 schreef k_man het volgende:
Ik denk dat Erik een deal gaat voorstellen waarbij de andere koppels meewerken aan het bovenste appartement en dan ook mee mogen delen in de winst.
Dat is toch vorig seizoen ook gebeurt?quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:48 schreef k_man het volgende:
Ik denk dat Erik een deal gaat voorstellen waarbij de andere koppels meewerken aan het bovenste appartement en dan ook mee mogen delen in de winst.
Zo klonk het wel ja! Maar Dennis heeft daar vast geen zin in, nou prima toch bye bye danquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:48 schreef k_man het volgende:
Dat dusquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:47 schreef Piles het volgende:
Mensen begrijpen nog steeds niet dat het geen kluswedstrijd is, maar een reallifesoap
In een kluswedstrijd zouden de deelnemers nooit mogen stemmen natuurlijk, maar voor een rls levert het schitterende tv op
eensquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:49 schreef Smeej het volgende:
nja ik snap niet dat ze er nog inzitten.. Ze hadden ze na 2 opleveringen niet gehaald al uit moeten flikkeren.
Dat is waar inderdaadquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:47 schreef Piles het volgende:
Mensen begrijpen nog steeds niet dat het geen kluswedstrijd is, maar een reallifesoap
In een kluswedstrijd zouden de deelnemers nooit mogen stemmen natuurlijk, maar voor een rls levert het schitterende tv op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |