abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81428525
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 19:18 schreef Dwab het volgende:
Hebben jullie ook dat als je zoveel met Evy rent dat je bepaalde warme gevoelens voor haar begint te ontwikkelen?
Is het een vrouwtje dan?
Ik zwaai naar dieren.
pi_81428656
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 19:35 schreef Geerd het volgende:

[..]

Is het een vrouwtje dan?
Haha, ja en ze heeft een heel lief belgisch accentje. Met warme gevoelens bedoel ik trouwens niet dat ik opgewonden wordt ofzo, meer dat ik haar het liefst een bosje bloemen zou geven, of om de hals zou vliegen als ik haar zou zien en dankjewel in haar oor zou mompelen.
pi_81428950
Dat vraagt om pics natuurlijk
Ik zwaai naar dieren.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 19:48:02 #104
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_81429061
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 19:18 schreef Dwab het volgende:
Hebben jullie ook dat als je zoveel met Evy rent dat je bepaalde warme gevoelens voor haar begint te ontwikkelen?
Ik had al eerder gezegd dat ik haar eigenlijk wel een keer uit elkaar wil trekken .....maar das niet netjes he?
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
  vrijdag 14 mei 2010 @ 19:48:56 #105
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_81429090
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
pi_81429347
Goed voor het moraal (A)
Ik zwaai naar dieren.
pi_81429572
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 19:48 schreef DaBuzzzzz het volgende:

[..]

Ik had al eerder gezegd dat ik haar eigenlijk wel een keer uit elkaar wil trekken .....maar das niet netjes he?
hehe, denk je daar over na wanneer je aan het hardlopen bent?
Ik voer in mijn hoofd altijd allemaal dialogen met haar in de zin van:

Evy: "Kom op nog héél even doorgaan",
Ik: "Wat is heel even, zeg de minuten, trut!!"

Evy; "Je gaat héél goed, je ziet eruit als een topsporter"
Ik: *Kijk om me heen of ergens in een boom een camera hangt"

Evy: "En dan gaan we nu 10 minuten uitlopen",
Ik: "Pfff, jezus eindelijk!!! "

Evy: "Alcohol is niet goed voor je conditie, probeer er maximaal 2 te drinken per dag"
Ik: "Zoveel heb ik er nu ook weer niet voor over, Kutho*r

Maar dan vaker ook iets aardigs tussendoor
pi_81430018
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 19:59 schreef Dwab het volgende:

[..]

hehe, denk je daar over na wanneer je aan het hardlopen bent?
Ik voer in mijn hoofd altijd allemaal dialogen met haar in de zin van:

Evy; "Je gaat héél goed, je ziet eruit als een topsporter"
Ik: *Kijk om me heen of ergens in een boom een camera hangt"

Evy: "En dan gaan we nu 10 minuten uitlopen",
Ik: "Pfff, jezus eindelijk!!! "

Evy: "Alcohol is niet goed voor je conditie, probeer er maximaal 2 te drinken per dag"
Ik: "Zoveel heb ik er nu ook weer niet voor over, Kutho*r

Maar dan vaker ook iets aardigs tussendoor
Dat had ik laatst al naar paar km en toen was ik nog niet eens op de helft
Ik zwaai naar dieren.
pi_81431463
Dat heb ik ook soms inderdaad, dan lijkt het alsof ik al superlang bezig ben, kijk ik op m'n klokje: 5 minuten ... WTF, dan krijg ik echt zo'n dreun. Je moet eigenlijk helemaal niet bezig zijn met de tijd...
  vrijdag 14 mei 2010 @ 20:57:35 #110
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_81432730
De mensen die met Evy lopen zijn over het algemeen heel tevreden, toch? Had er nog niet van gehoord en e.e.a. even teruggelezen, maar klinkt goed allemaal.

Ben nu bezig met een ander schema wat qua belasting wel ongeveer gelijk loopt met Evy 0-5, maar Evy lijkt me veel leuker eigenlijk!
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_81433482
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 20:57 schreef Knutknuttsson het volgende:
De mensen die met Evy lopen zijn over het algemeen heel tevreden, toch? Had er nog niet van gehoord en e.e.a. even teruggelezen, maar klinkt goed allemaal.

Ben nu bezig met een ander schema wat qua belasting wel ongeveer gelijk loopt met Evy 0-5, maar Evy lijkt me veel leuker eigenlijk!
Het is wel leuk, maar ik doe het nu ook weer met een ander schema, ben die muziek echt spuugzat!
  vrijdag 14 mei 2010 @ 21:11:28 #112
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_81433514
Ik heb Evy gelopen, maar inmiddels loop ik met mn eigen muziek 5 kilometer
Ik ben van pindavlees
  vrijdag 14 mei 2010 @ 23:36:20 #113
30252 Soempie
Procreating
pi_81441550
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 19:59 schreef Dwab het volgende:

Die is zo herkenbaar.

Evy: 'We zijn er bijna'
*paar minuten later
Ik: 'We zouden er toch bijna zijn? NOU?'
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_81452658
Wij maakten dr vaak zat uit voor vanalles en nog wat. WAT NOG 5 MINUTEN? NET WAREN WE DR NOG BIJNA! maargoed ik loop nu zonder evy en toch mis ik dr soms nog wel hoor. Het werkt wel motiverend opzich.

Vanmiddag rond een uurtje of 4 gaan wij weer lopen, 30 minuten, 5 km (aangezien ik vorige keer 6.25 km in 36 minuten heb gelopen, moet dit toch lukken!)
pi_81454253
3 weken aan het rennen 3kg kwijt
Ik zwaai naar dieren.
pi_81454297
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 16:00 schreef 1517 het volgende:
Het is duidelijker als je in percentages praat met betrekking tot de hartslag, want iedereen is weer anders. Probeer als je begint met lopen niet te hard te gaan en je hartslag onder 75% van het max te houden. Als je meer wilt weten google maar naar aërobe en anaërobe gebieden.
Mijn maximale hartslag zou 194 zijn volgens de berekening van polar. 220 - je leeftijd (26 dus). volgens het boekje bij mijn hartslagmeter zou voor dit soort trainingen 60%-80% van je max. hartslag ideaal zijn. Kom ik uit op 155bpm bij 80%. Vandaag ook weer gelopen en nu bleef dat ding de hele tijd mijn hartslag aangeven...heel fijn dus....maarre, bij de lange stukken lopen ga ik helemaal niet hard en zit ik gerust zo rond de 175-180bpm en dat krijg ik dan ook tijdens het lopen niet naar beneden. Wel weer bij het wandelen natuurlijk. Gaat dit dan nog naar beneden naarmate mijn conditie beter wordt?
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 16:38 schreef GotC het volgende:
Ik ben pas begonnen met nachtdiensten, dus voor mij is het nog erg zoeken hoe en wat overdag Als ik teveel doe voel ik me echt niet goed 's nachts namelijk. Misschien dat ik bij m'n volgende nachtdienst effe ga proberen te lopen! Gelijk nadat je opstaat dus?
Ook verpleging hier, in het ziekenhuis
Ik vind het altijd heerlijk om te sporten voor ik nachtdiensten heb, geeft me altijd energie. Maar, ondanks dat ik al best wel wat nachtdiensten heb gedraaid, is het altijd even zoeken, zeker de dag dat ik de nacht in moet.
De ene keer slaap ik bijvoorbeeld heel lang uit (maak het de dag ervoor ook wat later) en dan ga ik 's avonds nog een balletles doen en de andere keer sta ik 's ochtends wat vroeger op en duik ik rond een uurtje of 15.00u 's middags weer mijn bed in. Als ik er dan rond 20.00u uitkom, kan ik nog even gaan hardlopen (heb dit overigens nog niet in de winter gedaan.....want ben pas in april gestart met lopen. Ik loop ds wel meteen nadat ik opsta, maar eet nog wel even een appeltje of een liga evergreen, zodat ik wel wat in mijn maag heb. Maar dat doe ik dus sowieso als ik ga lopen nadat ik wakker ben geworden (vanochtend om 10u eruit, iets gegeten en om 10.30 ging ik lopen!).

Vandaag dus weer gelopen. Les 14. Viel me best mee. Nieuwe route gelopen en maar 1 stoplicht gehad (wel 2x -> heen en terug), even op de plaats gedribbeld omdat ik wel moest wachten (heen) en terug even iets langer gewandeld zodat ik precies goed uitkwam voor het stoplicht.

Zoals al iets eerder vermeld....bij de langere stukken lopen gaat mijn hartslag echt flink omhoog......gemiddelde over de training is dan ook 164 en max was 183. kreeg het gewoon ook echt niet naar beneden en loop ook echt niet heel hard....
deze training 4.08km gelopen in 35.46m (vergat mijn training stop te zetten op horloge) en kom dan uit op een gemiddelde van 6.84km per uur.....niet zo heel hard dus. Maar ja, als ik harder ga, ben ik bang dat ik het te zwaar ga maken op mijn onderbenen en dat wil ik voorkomen. snelheid gaat hoop ik vanzelf komen!
Edit: ik bedenk me nu ook net dat dit inclusief de stukjes lopen is. Rensnelheid ligt dus wel iets hoger!

Zo, nu nog even koken en dan gaan werken (ook ziekenhuis voor mij GotC).

[ Bericht 0% gewijzigd door Danseresje84 op 15-05-2010 13:13:20 ]
pi_81454562
en weer op quote gedrukt ipv edit....:S! Excuses!
pi_81457173
Kan iemand mij de locatie van Evy serie PMen?
Het is voor een vriendin, maar graag geen P2P. (dat snapt ze niet )
pi_81457301
Wow, goed bezig allemaal! Geert 3 kilo kwijt, dat gaat echt snel!! Ik ben zelf ook alweer 3 kilo kwijt, maar dat kwam echt omdat ik een tijdje enorm veel gegeten had. Nu gewoon weer normaal bezig, en dan val ik dus ook supersnel weer af. Bij mij werkt dat altijd zo, mijn lichaam reageert heel snel op veranderingen zowel de goede als de verkeerde kant uit... Weeg nu 56 bij 1.70, dus dat is verder prima. Ik voel me altijd het beste over mezelf als ik zo rond de 55 weeg

Ik ben net ook weer even een rondje geweest. Al met al 40 minuten onderweg geweest.

Eerst even héél rustig inlopen, beetje wandelen, beetje sprongetjes maken, beetje huppelen (10 min)
Toen het schema: 3 keer 6 minuten hardlopen met 2 minuten wandelen tussendoor.
En toen weer hetzelfde met uitlopen (10 min)

Nou, ik dacht dus dat dit echt een eitje zou zijn, maar het viel me best tegen. Je moet namelijk steeds zo op de tijd letten en dan kun je niet zo lekker in een ritme komen. Dit werkt best vermoeiend vind ik zelf. Ik loop liever zoals 2 dagen geleden 12 minuten achter elkaar... Maarja, ik wil mezelf ook niet teveel belasten, en hou liever het schema gewoon aan.

Ik ga na de zomer in Amsterdam wonen, en als ik met deze schema's doorga, dan kan ik in September een 10 kilometer lopen als ik daar woon en mijn nieuwe studie begint! Dat zou wel chill zijn, want op die manier kan ik net een rondje door het Rembrandtpark en het Vondelpark maken vanaf mijn huis Dat is dus mijn doel!!

Zo, en nu douchen! En dan maar eens lekker eten halen op de markt.. heb nu wel goeie trek
pi_81458288
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 13:01 schreef Danseresje84 het volgende:

[..]

Mijn maximale hartslag zou 194 zijn volgens de berekening van polar. 220 - je leeftijd (26 dus). volgens het boekje bij mijn hartslagmeter zou voor dit soort trainingen 60%-80% van je max. hartslag ideaal zijn. Kom ik uit op 155bpm bij 80%. Vandaag ook weer gelopen en nu bleef dat ding de hele tijd mijn hartslag aangeven...heel fijn dus....maarre, bij de lange stukken lopen ga ik helemaal niet hard en zit ik gerust zo rond de 175-180bpm en dat krijg ik dan ook tijdens het lopen niet naar beneden. Wel weer bij het wandelen natuurlijk. Gaat dit dan nog naar beneden naarmate mijn conditie beter wordt?
[..]
220 - (leeftijd) is een zeer grof gemiddelde. Er is zijn andere manieren die wel effectief zijn om je max hartslag te meten. Niet alleen je hartslag tijdens inspanning gaat omlaag maar ook je rust hartslag gaat omlaag naar mate je conditie verbeterd. Ik tijdens mijn tempoduurlopen loop ik gemiddeld ongeveer op 75% van mijn max. Maak je niet te druk over je hartslag dat komt allemaal wel goed.
Het is wel leuk om een keer een training te doen met hartslaggebieden

Misschien is het een idee om elke keer te noteren hoever je hebt gelopen en hoe lang je daar overdeed en welke gemiddelde hartslag je daar bij had. Dan zie je over een paar weken dat je progressie boekt. Conditie is van eerste zorg en snelheid kun je later wel aan werken. Je klinkt verstandig en hopelijk hou je blessures buiten de deur, succes.
A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.
pi_81480533
Zo, en dat was de eerste keer lopen in 3 weken (met dank aan een enorm rottige verkoudheid dus). Heb om er weer in te komen les 10 van Evy nog maar een keer gedaan (zou eigenlijk 13 moeten doen) en dat ging eigenlijk helemaal niet verkeerd. Kon 'm goed uitlopen, zelfs nog iets extra's en m'n snelheid viel me niet tegen!

Alleen was het wel enorm lastig de motivatie weer te vinden om uberhaupt weer te gaan... Hopelijk is dat een kwestie van gewoon weer in het ritme komen. Dinsdag weer!
pi_81482731
quote:
Op zondag 16 mei 2010 10:00 schreef KingOfMars het volgende:
Zo, en dat was de eerste keer lopen in 3 weken (met dank aan een enorm rottige verkoudheid dus). Heb om er weer in te komen les 10 van Evy nog maar een keer gedaan (zou eigenlijk 13 moeten doen) en dat ging eigenlijk helemaal niet verkeerd. Kon 'm goed uitlopen, zelfs nog iets extra's en m'n snelheid viel me niet tegen!

Alleen was het wel enorm lastig de motivatie weer te vinden om uberhaupt weer te gaan... Hopelijk is dat een kwestie van gewoon weer in het ritme komen. Dinsdag weer!
Fijn KingOfMars dat je weer hebt kunnen lopen! Is je verkoudheid nu echt helemaal over? Ik hoop het wel voor je! Hoop ook dat je snel weer in het ritme komt!
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 15:19 schreef 1517 het volgende:
220 - (leeftijd) is een zeer grof gemiddelde. Er is zijn andere manieren die wel effectief zijn om je max hartslag te meten. Niet alleen je hartslag tijdens inspanning gaat omlaag maar ook je rust hartslag gaat omlaag naar mate je conditie verbeterd. Ik tijdens mijn tempoduurlopen loop ik gemiddeld ongeveer op 75% van mijn max. Maak je niet te druk over je hartslag dat komt allemaal wel goed.
Het is wel leuk om een keer een training te doen met hartslaggebieden

Misschien is het een idee om elke keer te noteren hoever je hebt gelopen en hoe lang je daar overdeed en welke gemiddelde hartslag je daar bij had. Dan zie je over een paar weken dat je progressie boekt. Conditie is van eerste zorg en snelheid kun je later wel aan werken. Je klinkt verstandig en hopelijk hou je blessures buiten de deur, succes.
Ik ga het nu ook wel bijhouden, zeker nu de loopstukken steeds wat langer worden en de wandelstukken steeds wat korter! Ben benieuwd!

Op dit moment loopt hier trouwens de Leidse Marathon voor de deur langs. Hoor elke keer wat geapplaudiseer. Maar het is zeker wel leuk om het te zien. Zeker ook als je ziet hoe verschillend mensen lopen (kan ze maar 2x een heel kort stukje zien vanwege bomen, anders moet ik de straat op, maar moet hier binnen ook nog het een en ander doen....).

Leuk doel om misschien volgend jaar ook een afstand mee te doen!
pi_81482788
Ik denk dat er nog een heeeeeeel klein beetje verkoudheid in m'n systeem zit aangezien ik nog wel even heb staan hoesten na afloop . Maar goed, het moet maar een keer klaar zijn hoor. .
pi_81482869
En vandaag gaan we lesje 16 lopen, het doel deze les is 5,5 km te gaan lopen.
pi_81484208
Zo ik heb net een les uit W4 gelopen en dit was de eerste keer dat ik het helemaal volgehouden heb, ik heb 1x3 1x5 1x3 en 1x5 gelopen. Ik vind het een mijlpaaltje 5 minuten aan 1 stuk lopen, had ik een maand geleden echt nooit gedacht
quote:
Op zondag 16 mei 2010 10:00 schreef KingOfMars het volgende:

Denk dat die motivatie vanzelf weer komt als je je echt weer helemaal fit voelt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')