Klopt, kijken of ik 'm kan helpen aan meer geld. Zou ik zelfs voor jou doen torretje.quote:
oeh! Ik luister!quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:25 schreef Esses het volgende:
[..]
Klopt, kijken of ik 'm kan helpen aan meer geld. Zou ik zelfs voor jou doen torretje.
Nee *puh* KMar is slecht he.quote:
Wat is CLS? En DT (dienst kleding)quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:52 schreef Bouke-p het volgende:
Pfff, elke keer in de houding springen, groeten terwijl t vaandel op komt....
Gisteren nog bij de herdenking gevallenen verbindingsdienst geweest, ik stond gelukkig als CLS'er achter de groep en hoefde gelukkig ook niet in DT. Die herdenkingen blijven indrukwekkend, vooral toen de aanwezige doedelzakfiguur amacing grace speelde... en later de last post...
Die is in principe verplicht binnen te slapen, doetie dat niet houd hij heel weinig over. hij krijgt 4xretour..quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:34 schreef Remco026 het volgende:
Hoe zit het trouwens met reiskosten als buitenslaper zijnde die nog bij zijn ouders woont? Ik krijg namelijk bij lange na niet genoeg om de dagelijkse reis te bekostigen.
bij ons is iedereen die binnen zoveel km van de kazerne woont volgens mij inderdaad verplicht om walplaatser te zijn.quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:29 schreef thesystem het volgende:
Voor de regel kenner![]()
Stel;
De basis commandant verplicht je om een buitenslaper te worden maar je woont nog thuis, kun je dan meer reiskosten eisen of moet je ten alle tijden een kamer krijgen?
Negatief, je kan dan niet meer reiskosten in rekening brengen, hier zijn regelingen voor welke vastgelegd zijn. Heel grof gezegd... Je hebt pech.quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:29 schreef thesystem het volgende:
Voor de regel kenner![]()
Stel;
De basis commandant verplicht je om een buitenslaper te worden maar je woont nog thuis, kun je dan meer reiskosten eisen of moet je ten alle tijden een kamer krijgen?
Thnx. Mag ik vragen wat het verder (CLS) in houd? Of is dat een beetje een domme vraag?quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:55 schreef Bouke-p het volgende:
CLS is Combat Live Saver en DT is het nette pak.
En amacing grace tijdens een herdenking is echt indrukwekkend(vind ik dan), vooral als de doedelzak tijdens t spelen weg loopt en t geluid dus echt verdwijnt zegt maar...
Thnx!quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:49 schreef Esses het volgende:
Een CLS'er is iemand waar je liever niet bij komt omdat je dan IED/kogel verneukt bent. Niet aan te raden. Zijn mensen die een def opleiding verpleegiets hebben om jou op te lappen zodat je het haalt tot een role3/2 hulppost.
ik ben ook pas beëdigd voordat ik naar Curacao ging. Daarvoor was het nooit ter sprake gekomen.quote:
haha vetquote:
doet ie nog best goedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |