Nja je bent korporaal-geschikt dus waarom zouden ze het niet toestaan?quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:36 schreef Bouke-p het volgende:
Was ik al van plan, maar of het nut heeft....
S-5quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:42 schreef Esses het volgende:
[..]
Nja je bent korporaal-geschikt dus waarom zouden ze het niet toestaan?
ach, why?quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:01 schreef Bouke-p het volgende:![]()
Ze willen iemand hebben die langere tijd op die functie blijft denk ik. Maar voor mij zou het wel mooi meegenomen zijn als voorbereiding op de KMS
Daar hoef je geen kpl voor te zijn hoor, AAC hoef ik niet te doen en vacatures zijn er ook wel. Ik wil alleen wel kpl worden, omdat het kan ( :p) en ik wil nog niet naar de kms, het parate leven bevalt me beter dan de KMS.quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:50 schreef Deathwings het volgende:
Als korporaal kan je tegenwoordig zo instromen op de KMS, hoef je alleen module 2 en/of 3 te doen. (alleen 3 voor de OLK kpl's) mits je natuurlijk door het AAC komt en er vacatures zijn, maar daar zal het probleem niet liggen.
Als je hem nog hebt, graagquote:Op donderdag 13 mei 2010 14:51 schreef Esses het volgende:
Nog een nerd militair die een starcraft 2 beta key wil
What the fuck. da's niet verkeerd! Ben je al heel lang bij Defensie dan? Toen ik soldaat-3 was, verdiende ik tegen de 900 nettoquote:Op donderdag 13 mei 2010 11:53 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
ik krijg netto elke maand inc reiskosten en eetgeld bijna 1800,-
[..]
Ik ben dan ook geen sld-3quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:42 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
What the fuck. da's niet verkeerd! Ben je al heel lang bij Defensie dan? Toen ik soldaat-3 was, verdiende ik tegen de 900 netto
Dat gebeurde bij ons dus ook met de eerste lichting Luchtmobiel. Elk wapen en dienstvak had zijn vaandelwacht. Hen die zich bij dat betreffende wapen of dienstvak de eed of gelofte moest afleggen deed dat onder dat vaandel.quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:35 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Direct na je certificaat/diploma uitreiking beedigd worden zou een logistiek drama zijn, je legt de eed/belofte namenlijk af op het vaandel(of standaard) van je eenheid. Dat zou betekenen dat ELK vaandel op moet komen draven en het intreden van een vaandel met de eer die daar bij hoort neemt wel een paar minuuten () in beslag.
Ok. Trouwens, 4x maand retour... PM me ff, want dat klopt niet.quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:35 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Ik ben dan ook geen sld-3![]()
Ik zit in schaal 6 en ben sld1 en heb een eigen huishouden(186 per maand extra) en woon 120km vanaf de kazerne en krijg 4x per maand een retour vergoed(156,- geloof ik)
Direct na je certificaat/diploma uitreiking beedigd worden zou een logistiek drama zijn, je legt de eed/belofte namenlijk af op het vaandel(of standaard) van je eenheid. Dat zou betekenen dat ELK vaandel op moet komen draven en het intreden van een vaandel met de eer die daar bij hoort neemt wel een paar minuuten () in beslag.
TUUDUUU TUUDUUU KMAR-ALERT!!!!~~~!!quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:59 schreef Esses het volgende:
[..]
Ok. Trouwens, 4x maand retour... PM me ff, want dat klopt niet.
Wij hebben maar één vaandel waar elke Marn op beëdigd wordt... Geen fratsen, dat scheelt..quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat gebeurde bij ons dus ook met de eerste lichting Luchtmobiel. Elk wapen en dienstvak had zijn vaandelwacht. Hen die zich bij dat betreffende wapen of dienstvak de eed of gelofte moest afleggen deed dat onder dat vaandel.
Meeste was gewoon het vaandel der Grenadiers, en enkelen van de Geneeskundige Troepen, de AAT, VBD, en Genie.
Ja duurde lang. Maar ook de familie was erbij en daarna een feestelijke happening.
toch niet die Jan die nu op is hè?quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:58 schreef Esses het volgende:
RTL 5 Take me out, oud kluchtmachter DAMN HOT
je hebt een PM.quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:59 schreef Esses het volgende:
[..]
Ok. Trouwens, 4x maand retour... PM me ff, want dat klopt niet.
Pfff, elke keer in de houding springen, groeten terwijl t vaandel op komt....quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat gebeurde bij ons dus ook met de eerste lichting Luchtmobiel. Elk wapen en dienstvak had zijn vaandelwacht. Hen die zich bij dat betreffende wapen of dienstvak de eed of gelofte moest afleggen deed dat onder dat vaandel.
Meeste was gewoon het vaandel der Grenadiers, en enkelen van de Geneeskundige Troepen, de AAT, VBD, en Genie.
Ja duurde lang. Maar ook de familie was erbij en daarna een feestelijke happening.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |