abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81487116
ja Leonieke, hier wel in ieder geval
In van die kleine pakjes waar je ook appelsap in kunt kopen zeg maar
pi_81487203
quote:
Op zondag 16 mei 2010 13:53 schreef freecell het volgende:
Ik vind die pakjes ideaal! Je moet maar eens naar de houdbaarheidsdatum kijken van een groter blik met poeder, Leonieke. Dat valt erg tegen. Ivan is 2 dagen in de week bij mijn schoonouders en ik heb hen nooit een vol blik meegegeven want ze krijgen het niet op en kunnen de poeder dan weggooien.

Die pakjes neem ik mee als we op pad gaan. Ivan drinkt melk op kamertemperatuur, dus ik kan direct overgieten in een flesje.

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 16 mei 2010 @ 13:58:07 #158
61183 leonieke
Dan toch?
pi_81487310
quote:
Op zondag 16 mei 2010 13:53 schreef freecell het volgende:
Echt nog nooit gezien Is dat dan ook in de apotheek? Want babyvoeding nr 1 (van 0 tot 6 maanden) kunnen we enkel in de apotheek kopen (werd mij verteld door mijn zus, nicht, ...).
Hoe lang blijft zo'n grote doos eigenlijk goed? Want als dat vier maand is, is het geen probleem want het is toch maar voor baby's tot 6 maanden.

Wel bizar trouwens dat ik nu verder bv wil geven terwijl ik in mijn agenda al had staan dat ik op 3 mei ging beginnen afbouwen Ik hoop nu eigenlijk heel erg dat ik het 6 weken kan volhouden want dan ben ik weer 5 weken thuis van het werk denk ik. Dan zou hij (ten opzichte van mijn originele plan) ongeveer 15 weken langer bv krijgen.
pi_81487323
quote:
Op zondag 16 mei 2010 13:42 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik heb mijn schoonmoeder indertijd gevraagd om zuinig te zijn met de melk. Ze warmde dus niet zoveel op en als hij nog honger had kreeg hij iets extra's. Ze had al gauw door hoeveel hij dronk. Dat had ze beter door dan ik, want ik had er geen benul van omdat ik hem gewoon de borst gaf als ik thuis was.
Dat.

Ik maakte me ook erg druk over Lentes ritme voordat ze naar het kdv ging. Had geen idee hoeveel ze binnenkreeg per keer en maakte me idd druk of ze geen melk weg moesten gooien.

Maar het ging prima!

Ze voedden haar daar puur op verzoek en de de leidsters hadden al snel door hoeveel ze per keer dronk. En opgewarmde melk kun je een uur bewaren, dus dronk ze d'r fles niet helemaal leeg, dan probeerden ze het een uurtje later nog eens. En vergeet niet dat ze op het kdv ook gewoon kv hebben staan, mocht de bv op zijn. Lente heeft dat één keer daar gekregen nadat een zo'n klote Aventbeker lek was gegaan in mn tas.

Echt Leonieke, probeer hem niet in een ritme te dwingen, dat werkt alleen maar frustrerend, heb ik gemerkt. En het komt goed op het kdv, zij hebben meer ervaring dan jij.
pi_81487362
Hier kun je no. 1 ook bij de drogist en in de supermarkt kopen.
pi_81487549
Ik vind het trouwens super dat je probeert om door te gaan met de borstvoeding, Leonieke! Grappig is dat, hoe je jezelf kunt verrassen in het kersverse ouderschap. Vantevoren zijn die dingen toch heel abstract.

Ik had me er bijvoorbeeld mentaal op voorbereid dat ik het ouderschap misschien niet meteen zo leuk zou vinden, maar ik bevind me sinds Ivans geboorte eigenlijk al in een permanente staat van geluk.
pi_81487794
Ik vind mijn mannetjes heerlijk en héél leuk , maar bevind me vooral in moeheid, tranen en mopperbuien zo af en toe...

In permanente staat van geluk komt misschien ooit wel... toch?
  zondag 16 mei 2010 @ 14:13:11 #163
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81488002
quote:
Op zondag 16 mei 2010 14:03 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind het trouwens super dat je probeert om door te gaan met de borstvoeding, Leonieke! Grappig is dat, hoe je jezelf kunt verrassen in het kersverse ouderschap. Vantevoren zijn die dingen toch heel abstract.

Ik had me er bijvoorbeeld mentaal op voorbereid dat ik het ouderschap misschien niet meteen zo leuk zou vinden, maar ik bevind me sinds Ivans geboorte eigenlijk al in een permanente staat van geluk.
Dat vind ik wel een gekke voorbereiding op de komst van een kindje eigenlijk .
pi_81488195
quote:
Op zondag 16 mei 2010 14:13 schreef Groofsken het volgende:

[..]

Dat vind ik wel een gekke voorbereiding op de komst van een kindje eigenlijk .
Mijn schoonzusje ging me een dik half jaar voor met het krijgen van een kind en zij belandde in een soort postnatale depressie. Ik was me er dus erg van bewust dat het krijgen van een kind niet noodzakelijkerwijs samengaat met allemaal leuke emoties.
  zondag 16 mei 2010 @ 14:21:07 #165
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81488314
Ik ben zo blij dat ik wat dat soort dingen betreft gewoon heel naïef in het leven sta. Ik moet er niet aan denken om altijd maar rekening te moeten houden met eventuele mindere kanten.

Mijn kindjes worden wakker, dus ben er weer vandoor. Sorry voor het 'even inbreken en weer wegwezen'.
pi_81488460
quote:
Op zondag 16 mei 2010 14:21 schreef Groofsken het volgende:
Ik ben zo blij dat ik wat dat soort dingen betreft gewoon heel naïef in het leven sta. Ik moet er niet aan denken om altijd maar rekening te moeten houden met eventuele mindere kanten.
Het is bewezen dat het hebben van realistische (geïnformeerde) verwachtingen samengaat met een positievere ervaring van een gebeurtenis, bijvoorbeeld de bevalling zelf. Ik zie het als een positieve eigenschap van mezelf, dat ik graag voorbereid ben. Dat heeft ook op geen enkele manier afbreuk gedaan aan de manier waarop ik het eerste half jaar heb beleefd.
  zondag 16 mei 2010 @ 14:46:04 #167
61183 leonieke
Dan toch?
pi_81489391
quote:
Op zondag 16 mei 2010 13:58 schreef Ssserpente het volgende:

[..]
Echt Leonieke, probeer hem niet in een ritme te dwingen, dat werkt alleen maar frustrerend, heb ik gemerkt. En het komt goed op het kdv, zij hebben meer ervaring dan jij.
Goeie tip van dat uurtje houdbaar. Ik dacht: eens opgewarmd en niet opdrinken = weggooien.

En dat ritme is een beetje mijn 'probleem'. Ik weet dat je met een kind niet veel meer kunt plannen, maar ik heb het er soms nog een beetje moeilijk mee. Ik vind het bv vreselijk om ergens te laat te komen en omdat Thomas helemaal nog niet in een ritme zit, is het zo moeilijk om deftige afspraken te maken en dan ook nog eens op tijd te komen. En waarschijnlijk zou ik het me niet mogen aantrekken, maar ik ben gewoon nog niet op tijd gekomen als ik ergens naartoe ga omdat Thomas dan net op het verkeerde moment wil eten.
quote:
Nu is het zelfs al zo erg dat ik echt kwaad ga zijn als het niet zou lukken om het allemaal te combineren terwijl ik 10 weken geleden tegen iedereen zei dat Thomas op dit moment al kv ging drinken.
Mijn man wordt trouwens gek van mijn wispelturigheid op het gebied van bv <> kv
quote:
Die permanente staat van geluk is er hier ook nog niet (voornamelijk omdat ik me nog te vaak te veel zorgen maak en ik het moeilijk heb met het fulltime thuis zitten), maar als Thomas naar me lacht, wordt de wereld zoveel mooier
  zondag 16 mei 2010 @ 14:56:45 #168
57497 happyme28
I'm so happy
pi_81489789
quote:
ik bevind me sinds Ivans Daans geboorte eigenlijk al in een permanente staat van geluk.
Herkenbaar! Ik was er van overtuigd dat ik wel weer zou uitkijken naar het werken, maar nu moet ik na Pinksteren weer en ik zou willen dat ik bij Daan kon blijven. (en dat wil niet zeggen dat het allemaal even soepeltjes gaat of dat het nooit zwaar is, maar ondanks dat blijf ik dat heerlijke trotse gevoel houden als ik aan Daan denk).
  zondag 16 mei 2010 @ 15:05:16 #169
61183 leonieke
Dan toch?
pi_81490106
quote:
Op zondag 16 mei 2010 14:56 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Herkenbaar! Ik was er van overtuigd dat ik wel weer zou uitkijken naar het werken, maar nu moet ik na Pinksteren weer en ik zou willen dat ik bij Daan kon blijven. (en dat wil niet zeggen dat het allemaal even soepeltjes gaat of dat het nooit zwaar is, maar ondanks dat blijf ik dat heerlijke trotse gevoel houden als ik aan Daan denk).
Dat laatste heb ik ook als ik aan Thomas denk, maar dat zal ik zeker en vast ook op mijn werk hebben
En dan thuis komen en een lachende Thomas ontdekken Ik kijk er al helemaal naar uit
pi_81495667
quote:
Op zondag 16 mei 2010 13:55 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik vind die pakjes ideaal!

Die pakjes neem ik mee als we op pad gaan.

[ afbeelding ]
Hier ook, wat een uitvinding net toevallig nog gebruikt bij dagje weg

Wat Claudia zegt herken ik wel een beetje, ik heb mezelf namelijk tijdens de zwangerschap best wel vaak voorgehouden dat het allemaal niet zo rooskleurig zou kunnen zijn, dat ik een kind zou kunnen krijgen wat ontzettend veel huilt bijvoorbeeld.
Nou is dat helemaal totaal niet het geval gelukkig, en is hier ook heel puur intens genieten eigenlijk echt serieus iedere dag!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zondag 16 mei 2010 @ 19:41:19 #171
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81501481
quote:
Op zondag 16 mei 2010 14:24 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Het is bewezen dat het hebben van realistische (geïnformeerde) verwachtingen samengaat met een positievere ervaring van een gebeurtenis, bijvoorbeeld de bevalling zelf. Ik zie het als een positieve eigenschap van mezelf, dat ik graag voorbereid ben. Dat heeft ook op geen enkele manier afbreuk gedaan aan de manier waarop ik het eerste half jaar heb beleefd.

Dan heb ik waarschijnlijk onbewust toch heel realistische verwachtingen (en dàt terwijl ik zo'n naïeve dromer ben ), want ook ik ben vanaf dag 1 gewoon heerlijk gelukkig en het krijgen en hebben van kindjes heeft me op geen enkel vlak teleurgesteld.

[ Bericht 3% gewijzigd door Groofsken op 16-05-2010 21:32:06 ]
  zondag 16 mei 2010 @ 19:45:36 #172
61183 leonieke
Dan toch?
pi_81501706
Ik zie het eerder als: het kan alleen maar beter worden als je uitgaat van de minst gunstige situatie

Ik ben sinds de bevalling eigenlijk maar in één ding echt heel zwaar teleurgesteld

Namelijk dat mijn man nog niet overtuigd is om voor een tweede te gaan
  zondag 16 mei 2010 @ 21:14:00 #173
61183 leonieke
Dan toch?
pi_81507542
Thomas heeft zich daarnet heel erg per ongeluk van buik naar rug gerrold Hij had helemaal niet door wat hij gedaan had, maar mama was toch maar fier (wat ben ik een emo-kip geworden sinds de bevalling )
Maar hij was nogal euh... kwaad ( ) toen hij wakker werd en besefte dat hij op een kussen lag ipv op P. En uit pure frustratie heeft hij zich dus maar op zijn rug gerold
  zondag 16 mei 2010 @ 21:45:27 #174
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_81510039
Claudia, ik vind dat niet gek hoor, dat je daar rekening mee hield. Ik ken niemand die er depressief van is geworden, maar toch heb ik tijdens mijn zwangerschap ook nagedacht over hoe en wat als ik niet meteen kirrend in de zevende hemel zou belanden na het baren van mijn baby. Gelukkig was ik wel meteen verzot op hem, maar ik denk dat er genoeg zware momenten zijn geweest die ik makkelijker kon accepteren omdat ik me niet blind had gestaard op die verplichte roze wolk

Leonieke, ik vind het erg stoer van je dat je toch nog door wil gaan met de bv en tegelijk ook herkenbaar: vantevoren is het nauwelijks voor te stellen wat die bv gevoelsmatig teweeg brengt he? Stoer van je dat je het gaat proberen, en lukt het niet, dan lukt het niet he? Komt goed meis? Gaat het verder een beetje met je? En wooha, yay! We hebben een rollerd!!

Poppejans en Happy, zó leuk om te leze dat jullie zo gelukkig zijn

Verder nog even niet bijgelezen, sorry (zit op de foon..)
Hiero gaat het erg ok, Stef eet nog lekker (bloemkool, mango en bietjes lust hij ook ) al lijkt het erop dat hij krampjes krijgt van aardappels. Voor nu gaan we dus maar even verder met groenten en fruit, die aardappels komen nog wel. Het is zó heerlijk om dat ventje zo te zien smikkelen Door dat bijvoedingsmoment in de avond lijkt zich ook een nieuw ritme te vormen, waarbij die laatste avondvoeding vervalt en Stef dus tussen 8 en 9 gaat slapen. Heel fijn. Nu hij bijna een half jaar is en ik af en aan vecht met dipjes heb ik hierdoor een besluit kunnen nemen voor mezelf: ik ga de bv deels afbouwen. Zodra hij echt een half jaar oud is gaan we op ons gemak toewerken naar een schema met bv, een fruithapje, een papje een een warm maaltje. Het hoeft niet snel te gaan, maar als we zijn papjes aanmaken met bv uit de vriezervoorraad (later evt. met kv) en ook twee andere bijvoedingsmomenten inbouwen kan ik de borstvoedingen waarschijnlijk terugbrengen naar 2 a 3 per dag en dat lijkt mij heel erg fijn. Helemaal loslaten wil ik écht niet, maar ik ben er een beetje klaar mee om elke 3 uur in dienst van mijn kind te staan, of hij er nu is of niet. Klinkt heel naar als ik het zo schrijf, maar eigenlijk ben ik het kolven op mijn werk gewoon beu en wil ik ook wel eens iets langer iets voor mezelf kunnen doen zonder meteen pijnlijke klaptieten te hebben of te moeten kolven. Het aantal borstvoedingen wat terugschroeven lijkt me dan best een mooie oplossing [/dagboekpost]
3!
  maandag 17 mei 2010 @ 05:40:35 #175
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_81522268
goedemorgen beetje vroeg; maar heb weer eens enorm last van mijn bekken, dus moest er echt ff uit... (en ben nu maar direct gaan kolven...). Even een andere houding en een paracetamol, en hopelijk straks zonder pijn nog een paar uur slapen. (heb late dienst vandaag).

@Trix; ik vind het niet egoistisch hoor, kan me heel goed voorstellen dat je er soms even 'klaar' mee bent, dat je lichaam altijd in het teken staat van melk en voeding. En je idd nooit een dagje kan overslaan. Vindt het juist wel herkenbaar. (bleeghh ik heb vooral een hekel aan de ochtendsessie kolven, Evie slaapt de klok al een poos rond, maar ik zit wel elke morgen rond zessen te kolven...).
Wanneer ben jij eigenlijk gestart met de bijvoeding bij Stef? ik heb deze week bij wijze van experiment voor de allereerste keer een wortelpapje aan Evie gegeven, maar zie dat Stef al veel meer lekkers heeft gehad? En dat gaat dus goed allemaal?

Ik ben eigenlijk wel erg benieuwd hoe het met Kiro (en natuurlijk de andere 2 kids) gaat Simmu en Sangdrax? hoe zijn de laatste dagen gegaan? is het allemaal weer een beetje beter nu jullie kleine man weer aan de beademingsmachine ligt?

en Keshet; hoe is het met jouw kleine strijdertje? al zicht op thuiskomst?
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  maandag 17 mei 2010 @ 06:40:59 #176
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_81522376
Truste voor zo, BJ

Wij zijn hier mer bijvoeding begonnen op moederdag, Stef is de 24e een half jaar oud. Ik wilde eigenlijk wachten tot hij écht een half jaar was, maar in een paar dagen tijd kreeg hij niet alleen interesse in eten en smekte hij mee, hij probeerde het ook echt te pakken te krijgen. Dat hebben we maar opgevat als een "hij is er wel klaar voor" en hij vind het geweldig! Al meteen vanaf dag 2 eet hij ook zo 100 a 125 gram weg, dus dat is best een hoop. Daarna nog wat bv erachteraan en hij slaapt zo van half 9 tot 7!

Ik vind het echt superknap van je dat je het al die tijd al volhoudt, BJ. Ik kolf 3x op mijn werk en standaard elke ochtend om de stuwing eraf te kolven en ik vind het nu al vervelend, laat staan maandenlang fulltime te kolven! Die ochtendsessie klinkt ook echt heel naar, ik zou dat denk ik allang zat zijn! Ik hoop voor jou dat het niet lang meer nodig zal zijn

Nou mensen, op naar het werk.. Onward, march! Fijne dag allemaal!
3!
pi_81522623
Stef, lekker eten! En 200 gram? Weeg je zijn eten af? D
Fijn dat hij er zo van geniet, en zo heel idioot vroeg is 5,5 maand niet hoor

Florian heeft ook ontdekt wat eten is.
Hij kijkt je zo aan O_O en kauwt mee

Hij bekijkt het nog maar even een paar maandjes mooi van een afstandje

En ik heb vannacht hip geslapen 23:00 tot 3:00, toen even wakker 4:15 even wakker, 5:15 behoorlijk wakker, tussen ons in gelegd en verder gepit tot 6:15 en toen een fles en nog even lekker liggen met z'n allen. (lees: TARA ligt nog steeds lekker met Florian en ik ben beneden met Leander)
Das echt meer slaap dan ik in wéken heb gehad
Vanaf 3:00 was hij wel wat meer onrustig aan het slapen en af en toe even geaaid enzo, maar ik hoefde er niet uit
Alleen hij deed vannacht wel wazig Dan kromt hij zijn lijftje naar voren (ligt op z'n zij) en gooit hem ineens naar achteren? en dan echt tot behoorlijk ver naar achteren. Niet boos ofzo, gewoon half in slaap?
  maandag 17 mei 2010 @ 08:21:13 #178
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81523015
quote:
Op maandag 17 mei 2010 05:40 schreef Beessie-Jen het volgende:
goedemorgen beetje vroeg; maar heb weer eens enorm last van mijn bekken, dus moest er echt ff uit... (en ben nu maar direct gaan kolven...). Even een andere houding en een paracetamol, en hopelijk straks zonder pijn nog een paar uur slapen. (heb late dienst vandaag).
aai over je bolleke smiley.
Hopelijk heb je nog wat slaap kunnen pakken.
  maandag 17 mei 2010 @ 08:28:15 #179
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_81523082
freecell, fijn dat je een goed nacht hebt gehad!

Nu snap ik wat je bedoeld Leonie. Ik ga dadelijk ook weer werken (half juni). Het enige ritme wat ik probeer erin te krijgen is dat van eten, spelen, slapen. Qua voedingen ben ik nu aan het kijken of hij er iets langer tussen laat zitten (bijv 3,5 uur) maar dat ga ik niet forceren. Honger is honger. Ik eet ook als ik honger heb en het is pas 11:45u ipv 12 uur
De afgelopen 2 dagen wilde hij overdag niet in zijn wiegje slapen en als ik hem slapend weg legde, dan werd hij na 20-30 min weer wakker. Heb hem er nu net moe ingelegd en nu is het stil dus hopelijk weer in zijn oude 'ritme'.

Inca, klinkt toch goed zo? Je moet gewoon doen waar jullie je het prettigst bij voelen. Stef wordt blijer van een gelukkige mama

En genieten van mijn ventje doe ik ook volop! Ik ben echt geen avond/nachtmens maar ondanks dat vind ik de 'nachtvoeding' heerlijk om te doen. Lekker soezerig met z'n tweetjes. Hij de handjes bij elkaar gevouwen of kriebelend over mijn borst, zoet naar melk ruikend. Soms vind ik het jammer dat hij terug in zijn wieg 'moet'.

Ow en ik heb melk uit de vriezer gepakt. Duimen jullie dat kaboutertje die straks gewoon wegklokt?
pi_81523095
Moge! BJ, ik vind het ook best knap hoor, hoe jij je elke ochtend weer aan het kolven zet... dat zou echt niks voor mij zijn, ik ben daar echt te laks/lui voor. Hoewel ik nu ook bijna elke ochtend om 6:15 uur mijn nest uitrol om te zorgen dat Minke nog effe een flesje krijgt voor mijn man haar naar het kdv brengt en ik naar mijn werk vertrek.... hoewel me dat ook een beetje begint op te breken aangezien ik ook de laatste mag/moet doen rond 23:30 en dan betekend standaard neit meer dan 6 uur slaap. Nu na 5 maandjes begint dat chronisch slaaptekort toch aan me te knagen en volgens mij is dat ook de reden dat ik vorige week ziek ben geweest. Maar goed, Minke slaapt gelukkig wel uit in de weekenden dus dan mag ik eigenlijk ook niet klagen (zeker niet als ik sommige verhalen hier lees, zoals bij Free en Wupwup...)
  maandag 17 mei 2010 @ 09:02:58 #181
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_81523473
Lijnloos, kan je man dan niet 's ochtends of 's avonds de voeding doen?

Leonie, wat ik opeens bedenk: schrijf eens een paar dagen de tijden op wanneer Thomas eten krijgt. Dus je houdt even een paar dagen een dagboek bij hoe laat hij ongeveer voor eten komt. Volgens mij ontdek je dan best wel een ritme hoor!
Ik dacht eerst ook dat er hier geen peil op te trekken was, maar toen ik het eens ging bijhouden, bleek dat Harry toch meestal wel om de 3 uur komt (op wat uitzonderingen na).
  maandag 17 mei 2010 @ 09:13:42 #182
57497 happyme28
I'm so happy
pi_81523634
Goedemorgen allen!

Inca, wat tof dat Stef zo lekker aan het eten is. Ben heel benieuwd hoe Daan het gaat vinden. Hij zit nu vooral gebiologeerd te kijken als wij eten en drinken, maar voor hem duurt het nog wel even. En je BV-dilemma is volkomen begrijpelijk. Ik zat er niet om te springen om te moeten stoppen, maar toen ik eenmaal gestopt was vond ik het wel heerlijk dat ik meer tijd 'voor mezelf' had. (komt wel bij dat Daan FV prima vind en er goed van smult).

BJ, balen dat je weer zo'n last hebt van je bekken. Word je daar voor behandeld eigenlijk? En respect voor je doorzettingsvermogen wb het kolven hoor, ik doe het je niet na.

Free, fijn dat je een redelijke nachtrust hebt kunnen pakken. En die beweging van Florian herken ik niet, Daan ligt echt doodstil in zijn bedje te slapen. De dekentjes nog precies zoals hij is ingestopt meestal.

Asy, ik duim met je mee dat Harry de ontdooide melke gewoon opsmikkelt hoor!!

Lijnloos, herkenbaar!! Hier ook zulke nachten! Maar gisteravond voor het eerst flesje vervroegd van 23.45 uur naar 23.00 uur (met rechtophouden is het dan 00.00 uur als we gaan slapen) en Daan heb ik gewoon wakker kunnen maken om 7 uur (wij hadden al ontbeten dus da's wel relaxed). Helaas moet hij er om 6.15 uur uit als ik volgende week weer ga werken en ik 'm op tijd op het KDV wil hebben. Ik ga soms wel eens met Daan op bed na de voeding van 19.00 uur (dus rond een uur of half 9) en dan pak ik al wat slaap voor de laatste voeding. Is dat geen idee voor jou?

Mijn kleine slaapkop ligt nu ook weer lekker te slapen. Straks gaat hij weer een ochtendje wennen op het KDV. Het einde van mijn verlof komt nu wel heel dichtbij.

Oh en yeah.... Daan kan weer plat liggen in de box of op een speelkleed om lekker te spelen en dan heeft hij geen last van de reflux. Wel max. 15 minuten doen we (maar dan is hij het ook wel weer even zat) en min. 1 uur na de voeding.

Het gaat trouwens heel goed met de reflux, nu met de medicijnen en alle schuinhoud-maatregelen heeft hij er geen last meer van. 31 mei moeten we weer naar de KA en dan bespreken of we misschien iets kunnen afbouwen (al ben ik wel bang dat het weer terug komt).
  maandag 17 mei 2010 @ 09:54:39 #183
61183 leonieke
Dan toch?
pi_81524586
Inca wat leuk dat Stef zo lekker aan het eten is

En wat dat rollen betreft, ik ben er eigenlijk van overtuigd dat Thomas het nooit heeft doorgehad, hoor Dus een roller zou ik hem nog niet durven noemen
quote:
Op maandag 17 mei 2010 09:02 schreef Asyniur het volgende:

Leonie, wat ik opeens bedenk: schrijf eens een paar dagen de tijden op wanneer Thomas eten krijgt. Dus je houdt even een paar dagen een dagboek bij hoe laat hij ongeveer voor eten komt. Volgens mij ontdek je dan best wel een ritme hoor!
Ik dacht eerst ook dat er hier geen peil op te trekken was, maar toen ik het eens ging bijhouden, bleek dat Harry toch meestal wel om de 3 uur komt (op wat uitzonderingen na).
Mja, het is net door het bijhouden van de uren dat we ontdekt hebben dat er niet echt een ritme in zit. Soms zit er 3 uur tussen, maar er zit ook heel vaak maar 2u of 4u of 4u30 tussen. Dit zijn de tijdstippen van 2 opeenvolgende dagen waarop hij gegeten heeft:
- 6.40, 11.45, 15.45, 18.25, 20.40
- 5.20, 9.45, 12.30, 15.35, 18.05, 23.00
Maar hij lijkt heel blij te zijn, zit ook alert rond te kijken en speelt regelmatig met zijn olifant of in zijn sitter (speeltapijt lijkt zijn ding nog niet te zijn, ik denk dat hij er te plat voor ligt ofzo ). Ik denk dus niet dat hij zich niet goed voelt ofzo.

Het probleem is dus ook dat ik aan heel wat mensen niet uitgelegd krijg dat borstvoeding geen vast schema heeft van om de 3 uur te eten zoals bij kv. En dus moet ik elke keer opnieuw uitleggen dat ik hem niet wakker maak om te eten of dat ik hem echt wel eten geef ook al is het nog maar 2 uur geleden. Ik heb soms echt het gevoel dat mensen me gek verklaren als ik hen dat vertel als in "die weet nog eens niet hoe ze haar kind eten moet geven".

En Harry zal uiteraard gewoon heel braaf zijn melk opdrinken zo'n flinke jongen
pi_81524958
quote:
Op maandag 17 mei 2010 09:02 schreef Asyniur het volgende:

--
Kan wel, doet ie niet.... Maar ik ben het wel een beetje zat eigenlijk, dat ie er maar zo makkelijk vanuit gaat dat als we al op bed liggen en Minke nog een flesje moet krijgen dat ik het dan wel doe (mijn wekker zetten en er dan alsnog uit soms). Vind ik niet echt eerlijk meer nu ik ook gewoon weer werk. Vanavond maar eens over praten om iets van een regeling uit te werken, want dit gaat hem niet worden. Probleem is ook dat hij dus gewoon echt niet wakker wordt als Minke huilt of zo, dus als 's nachts de speen een keer kwijt is (wat meestal rond 5 uur gebeurd) en ze ligt daar een beetje te zingen/brabbelen/mopperen/rellen, dan kan ik eruit terwijl manlief lekker verder snurkt (ook heel fijn ).

Happy, wat fijn dat Daan minder last heeft van de reflux! Lekker spelen in de box is ook goed voor ze, dus top dat dat weer kan!!! En als je niet wilt afbouwen omdat je bang bent voor terugkeren, dan wacht je daar toch nog effe mee. Wellicht zelfs tot ie aan het vaste voedsel is en zo... Wellicht hebbenTwinkly of Karin daar nog tips over, aangezien zij ook kereltjes met reflux hebben en nu al wat verder zijn.
pi_81525127
Hier is het net andersom, Lijnloos.

Mijn man is aan het "klagen" dat ik nog steeds borstvoeding geef. Hij vind het tijd worden om ook eens een fles te kunnen geven en zich met haar voeding te bemoeien zei hij gisteren.
Ik kolf alleen op mijn werk voor de voedingen op het kdv.

Heel soms kolf ik thuis zodat hij het met de fles kan geven maar ik heb zo'n hekel aan kolven dat dat niet vaak gebeurd.
pi_81525350
quote:
Op maandag 17 mei 2010 09:13 schreef happyme28 het volgende:
Oh en yeah.... Daan kan weer plat liggen in de box of op een speelkleed om lekker te spelen en dan heeft hij geen last van de reflux. Wel max. 15 minuten doen we (maar dan is hij het ook wel weer even zat) en min. 1 uur na de voeding.

Het gaat trouwens heel goed met de reflux, nu met de medicijnen en alle schuinhoud-maatregelen heeft hij er geen last meer van. 31 mei moeten we weer naar de KA en dan bespreken of we misschien iets kunnen afbouwen (al ben ik wel bang dat het weer terug komt).
echt super!
pi_81525563
Goeiemorgen!

Iemand een stukje?

Vandaag is Rienk 5 maanden! En ben ik 26 jaar geworden
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_81525640
gefeliciteerd jonge blom

en ook met je zoon die 5 maanden is!
  maandag 17 mei 2010 @ 10:37:01 #189
57497 happyme28
I'm so happy
pi_81525673
Wow Vlindur, wat een mooie taart!! Zelf gemaakt? En natuurlijk: Gefelciteerd!! (zowel met jouw verjaardag als Rienks ver-maand-dag )
  maandag 17 mei 2010 @ 10:40:29 #190
61183 leonieke
Dan toch?
pi_81525755
Vlinder en Rienk: gefeliciteerd
  maandag 17 mei 2010 @ 10:41:55 #191
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_81525792
Gefeliciteerd Vlindur!

wat fijn dat daan geen last meer heeft van de reflux!

Aviva is wennen bij de gastouder! En ik heb niet gehuild
Morgen zou ik gaan werken, maar met dank aan Eli's kdv-virus stellen we dat dus nog maar ff uit... Kon gister niet eens een witte boterham binnen houden.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_81526051
Dank jullie!

En de taart is zelf gevonden met google afbeeldingen

Beterschap Davinia

En Happy, wat een super nieuws! Goedzo Daan!

En ohja, Rienk had vanochtend eigenaardige poep, het leek wel blauw! En het stonk!
pi_81526119
Freecell wat een fijne nacht, daar knap je weer een beetje van op he? Ik mocht gisternacht bijslapen van 12 tot 4 en toen weer tot 7 Verder kijk ik maar gewoon niet meer op de klok

Asyniur, heeft 'ie het flesje gedronken?

Leonieke heeft een roller! Bij Emma heeft het vanaf de eerste keer nog zo'n drie weken geduurd voordat ze echt doorhad dat zíj dat deed en vanaf toen kon ze het ook heel bewust. En dat boos worden is herkenbaar, madame houdt niet van op haar buik liggen. (En dan toch blijven rollen )
Als je het gevoel hebt dat mensen je voor gek verklaren qua voeden op verzoek, moet je eens vragen hoe vaak zij zelf per dag eten. En drinken. En snacken. En dat bij elkaar optellen. Voor een baby is dat allemaal in één

lily ik zou mijn man (vriend) een knal verkopen om heel eerlijk te zijn Hij geniet maar lekker van het feit dat ze het zo goed doet op de bv en dat 'ie er niet 's nachts uit hoeft.

Gefeliciteerd Vlindur!
pi_81526590
quote:
Op maandag 17 mei 2010 10:51 schreef Vlindur het volgende:
Dank jullie!

En de taart is zelf gevonden met google afbeeldingen
--
En ohja, Rienk had vanochtend eigenaardige poep, het leek wel blauw! En het stonk!
Gefelicitaart!

Oh en gekke poep hadden we gisteren ook, deels oranje (worteltjes de dag ervoor) en deels groen-achtig ("normale" kleur)...

Lily, wel lief dat je man ook wat (meer) wil doen, maar als de BV goed gaat dan zou ik dat niet als reden nemen om te stoppen natuurlijk...
pi_81527060
quote:
Op maandag 17 mei 2010 10:54 schreef WupWup het volgende:
lily ik zou mijn man (vriend) een knal verkopen om heel eerlijk te zijn Hij geniet maar lekker van het feit dat ze het zo goed doet op de bv en dat 'ie er niet 's nachts uit hoeft.
nou nou, klagen stond tussen aanhalingstekens heh..

Is toch ook niet heel raar dat hij ook wat "in de melk te brokkelen" wil hebben met zijn kleine meid? Hij snapt best dat ik pas stop met bv wanneer ik dat wil maar het feit dat hij aangeeft dat hij het mist om met haar bezig te zijn wat betreft voeding mag hij best zeggen van mij hoor..

Ik heb ook gezegd dat hij alle fruit en groente mag geven als ze 6 maanden is en dat vond ie nu al leuk!
pi_81527992
quote:
Op maandag 17 mei 2010 11:22 schreef lily het volgende:

[..]

nou nou, klagen stond tussen aanhalingstekens heh..

Is toch ook niet heel raar dat hij ook wat "in de melk te brokkelen" wil hebben met zijn kleine meid? Hij snapt best dat ik pas stop met bv wanneer ik dat wil maar het feit dat hij aangeeft dat hij het mist om met haar bezig te zijn wat betreft voeding mag hij best zeggen van mij hoor..

Ik heb ook gezegd dat hij alle fruit en groente mag geven als ze 6 maanden is en dat vond ie nu al leuk!
Tsja en toch zou dat hier het geval zijn.
Overigens heeft Emma hier tot een maand of 3,5 dagelijks een flesje afgekolfde melk gekregen vanwege de probiotica die ze moest krijgen. Na drie keer een flesje had vriend dat ook wel weer gezien... en nou weigert ze de fles
pi_81528567
Hmm.. al die verhalen over groente- en fruithapjes... Ik denk dat mijn man het ook geweldig zal vinden om dat straks te doen, maar dat gaat natuurlijk nog wel even duren... maar goed, als ik straks weer ga werken zal hij toch ook zeker 2 dagen in de week afgekolfde flesjes mogen geven.
Ik zal zo ook het borstvoedingstopic eens doorspitten; ik heb nog geen idee wat voor soort kolf ik wil

Vandaag is mijn man voor het eerst weer naar zijn werk. Toch wel vreemd om nu zo'n hele dag met Lars alleen te zijn... zometeen maar eens met de wandelwagen op pad richting de supermarkt, glimmend van trots vanwege dat mooie mannetje dat erin ligt. (Duim even mee dat het droog blijft vanmiddag... 't ziet er zo dreigend uit buiten nu...)

Ow... mogen wij straksjes ook in de OP?
pi_81529468
Rienk alweer 5 maanden

Aviva aan het wennen bij de oppas, was jij zo lang vrij geweest Davinia? en beterschap!

Wolf rolt sinds gisteravond nu echt geheel zelf van rug naar buik (en weer terug maar dat deed hij al een poosje) en vanmorgen weer, dus hij is het niet ''vergeten''
zn voetjes probeert hij ook te pakken, maar dat lukt nog net niet

Eind vd middag naar de dokter, die wou toch zelf nog even naar zn heupjes kijken ipv meteen een doorverwijzing v heupecho te geven (CB had een aanbevelingsbriefje geschreven v heupecho)
dus ik vind het wel prettig dat er eerst nog even naar gekeken wordt, ben benieuwd
Ik merk zelf echt helemaal niks dat 1 heup wat stijver zou zijn
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_81530157
Rienk rolt nog niet maar heeft zn voetjes al een poos in zn mond! Dat het zo verschillen kan he

Hij begint sinds een paar dagen op zn zij te overstrekken, dat is een teken tot draaien toch?
pi_81530259
quote:
Op maandag 17 mei 2010 12:46 schreef Vlindur het volgende:

Hij begint sinds een paar dagen op zn zij te overstrekken, dat is een teken tot draaien toch?
Hier wel ja! en dan gaan ze vaak als het rollen nog NET niet helemaal lukt helemaal gefrustreerd raken
Mijn man noemt dat ''de bananen-stand''
pi_81530423
Leah rolt ook nog niet maar pakt wel haar voetjes en rolt dan zo op een zij (met haar voetjes vastgepakt).
pi_81530491
We zijn hier begonnen met het 12 weken sprongetje.
Al 3 dagen huilerig, hangerig etc.

Oh wat gaat het hard. Bijna 3 maanden alweer.
pi_81530810
Ja, opzij vallen met voeten in de mond gebeurd hier ook
En op de buik spelen vind ie ook wel best, maar draaien? Ech nie
  maandag 17 mei 2010 @ 13:42:05 #204
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_81532372
quote:
Op maandag 17 mei 2010 08:28 schreef Asyniur het volgende:
Ow en ik heb melk uit de vriezer gepakt. Duimen jullie dat kaboutertje die straks gewoon wegklokt?
gelukt!

Lijnloos, dan zou ik even praten met je man en duidelijke afspraken maken over de voeding
mijn man wordt ook niet wakker en overdag doet hij vooral de leuke dingen met Harry. Nu moeten we oefenen met de fles. Als mijn man thuis is laat ik het hem doen. Hij sputtert wel want hij moet nog zoveel doen (eigen bedrijf aan huis + loondienst) maar ik roep dan altijd dat ik hem vannacht wel wakker maak voor die voeding dan...
Nah, ik heb gezegd dat ik ook vanalles wil doen maar dat het niet gaat omdat kleine Harry dan net slaapt/wakker is/huilt/etc. Het is ook zijn kind, punt...
plus dat hij weet dat ik hem 's nachts serieus wakker ga maken

Vlindur gefeliciteerd! Rienk alweer 5 maanden!

Daan minder last van zijn reflux! is hij ook weer beter?

Davinia, wat goehoed! van dat niet huilen dan, niet van het ziek zijn...
is het opgelost met de opvang?

wup, zulke tijden heb ik ook altijd dus voor de goede nachtrust!

Sprongetjes zijn lastig. hier zijn de regeldagen en sprongetjes weer voorbij geloof ik..
pi_81532658
quote:
Op maandag 17 mei 2010 12:49 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Hier wel ja! en dan gaan ze vaak als het rollen nog NET niet helemaal lukt helemaal gefrustreerd raken
Mijn man noemt dat ''de bananen-stand''
Hier ook heel bekend die bananenstand... Minke is de halve dag een banaan als we niet oppassen.. maar ze probeert ook altijd te rollen bananen met 1 hand in haar mond en dan afzetten tegen de spijlen van de box... geniaal om te zien, zeker als ze een beetje boos wordt omdat het niet lukt. Maar die hand uit haar mond halen, ho maar..

Ymme, niet leuk zo'n sprongetje... succes!

Rienk, gefeliciteerd met je 5-maanden jongen! (wij ook bijna... zo hard gaat het dus?!)
  maandag 17 mei 2010 @ 14:00:08 #206
57497 happyme28
I'm so happy
pi_81533015
quote:
Op maandag 17 mei 2010 13:42 schreef Asyniur het volgende:
Daan minder last van zijn reflux! is hij ook weer beter?
Mja...hij is wel vrolijk en heeft geen koorts, maar is nog wel wat snotterig, dus dat is wel sneu maar niet erg ofzo, maar inmiddels heeft Daan dus mij aangestoken en is mijn man nu voor de 2e keer de pineut dus hoop niet dat Daan het weer krijgt. En hij gaat vanaf eind van de week naar het KDV (al 2 keer wezen wennen) dus ik hou rekening met flink wat ziektes de komende tijd....

Wij merken tot nu toe eigenlijk niets van de sprongetjes bij Daan. Hij doet het gewoon ineens. Hij wordt niet hangerig of huilerig volgens mij. Althans, het is me nog niet opgevallen eigenlijk

Asy, wat super dat Harry goed dronk uit de fles met ontdooide melk!

Ik mag niet klagen met mijn man als ik het zo hoor. Ik kan wel zeggen dat we het echt samen doen (muv de poepluiers, die doe ik áls ik er ben (soms ben ik er niet en dan moet hij wel )

Daan is weer terug van een ochtendje wennen op het KDV, het is zo'n lieffie hè. Hij heeft gewoon goed geslapen, gedronken en zijn killer-smile getoond aan alle leidsters!
pi_81533038
Ik meende dat Mart al vaker een sprongetje had gehad.
Maar dat dit er ééntje is, is 100% zeker. Vanacht was het 05:15 uur. Toen hebben we hem maar een klein beetje voeding gegeven en heeft hij tussen ons in nog tot 08:15 uur geslapen. Ondanks alles blijft hij toch heel lief en huilt hij gelukkig niet constant, maar wel veel. En dat zijn we helemaal niet van hem gewend.

Hij slaapt overigens nu nog steeds vanaf 12:00 uur. Dus kunnen we er straks allen (manlief is weer weg) weer heerlijk tegen aan.
  maandag 17 mei 2010 @ 14:42:28 #208
61183 leonieke
Dan toch?
pi_81534664
quote:
Op maandag 17 mei 2010 14:00 schreef happyme28 het volgende:

[..]
Ik mag niet klagen met mijn man als ik het zo hoor. Ik kan wel zeggen dat we het echt samen doen (muv de poepluiers, die doe ik áls ik er ben (soms ben ik er niet en dan moet hij wel )
Idem hier, behalve dan dat mijn man echt veel beter een nieuwe luier kan aandoen dan ik Zeker nu Thomas de hele tijd zijn poep in de lucht smijt als hij een nieuwe pamper moet krijgen zodat we hem maar heel moeilijk kunnen toe doen.
Maar 's nachts is het altijd P. die Thomas uit zijn bedje haalt en hem tot bij mij brengt zodat ik hem eten kan geven. En hem dan op zijn borst in slaap laten vallen en hem terug naar zijn bed brengen (of hem in het voedingskussen tussen ons leggen ).

En ik lees hier over 12weken sprongetjes. Dit gaat leuk worden hier. Ik kan me al voorstellen dat Thomas wat later zal zijn met zijn 12weken-sprong en dat hij het zal bewaren voor de eerst dag dat ik ga werken

Ymme, heb je eigenlijk de indruk dat Mart voor alles voor is want ik vind het eigenlijk zo bizar dat hij zo duidelijk 2 weken voor is op "schema".

En Thomas is het weer helemaal vergeten hoor hoe hij moet rollen En blijkbaar ook hoe hij in slaap moet vallen Hij heeft echt een speciale manier van huilen als hij moe is en dat klaagzangetje gaat hier nu toch al een tijdje door. Maar ogen sluiten? Ben je gek!? Dat is voor baby's
pi_81534842
Mart is morgen 11 weken Leonieke.
Dus dat klopt toch met de 12-weken sprong (rond de 11-12-13) weken.
  maandag 17 mei 2010 @ 14:49:35 #210
61183 leonieke
Dan toch?
pi_81534934
Ow, ja, 11 weken deze week Dus Thomas ook 11 weken vrijdag (ik ben echt zo slecht in het onthouden van die zaken, zelfs van onze eigen zoon Ik kon ook helemaal niet onthouden hoe ver ik was tijdens mijn zwangerschap).
  maandag 17 mei 2010 @ 14:52:36 #211
57497 happyme28
I'm so happy
pi_81535048
Je zou bij sprongetjes uit moeten gaan van de uitgerekende datum. Ik krijg altijd van Oei ik groei zo'n sprongenbrief en dan lees ik die en denk ik 'Ja verhip, dat doet Daan inderdaad'. Hij loopt ongeveer een week voor met zijn leeftijd (ik was 5 dagen overtijd).
pi_81535114
Ik heb het ook in mijn agenda staan hoor Bij elke dinsdag staat er 11/12/13 etc. Anders ben ik ook 'de kluts' kwijt hoor.

Mart slaapt nog

Hoe doen jullie dat trouwens met het ledikantje opmaken. Door de deken van het ledikant, ligt het voeteinde hoger dan de rest van het matras. Ook de zijkant krommen wat om door het instoppen. Mart lijkt hier geen last van te hebben overigens.
pi_81535158
Ik heb altijd het idee gehad dat Mart voor liep. Maar nu met 11 weken dus duidelijk een sprongetje.
En dat is dan volgens 'oei ik groei' de 12-weken sprong.

(hoor mij nu, heb altijd het idee gehad, Mart is pás 11 weken jong)
  maandag 17 mei 2010 @ 15:02:29 #214
61183 leonieke
Dan toch?
pi_81535411
quote:
Op maandag 17 mei 2010 14:54 schreef ymme het volgende:
Ik heb het ook in mijn agenda staan hoor Bij elke dinsdag staat er 11/12/13 etc. Anders ben ik ook 'de kluts' kwijt hoor.

Mart slaapt nog

Hoe doen jullie dat trouwens met het ledikantje opmaken. Door de deken van het ledikant, ligt het voeteinde hoger dan de rest van het matras. Ook de zijkant krommen wat om door het instoppen. Mart lijkt hier geen last van te hebben overigens.
Thomas heeft niet zo lang onder een dekentje geslapen (we waren nog aan het wachten op de slaapzak die op de geboortelijst stond ), maar wij hebben bovenaan het bedje iets onder de matras gelegd zodat de bovenkant wat hoger ligt dan de onderkant (is nu eigenlijk nog altijd zo). In het ziekenhuis stond zijn "bakje" ook schuin en Thomas was het dus gewoon van zo te slapen.

Maar als ik uitga van mijn uitgerekende datum zou Thomas nu al de 12weken sprong moeten hebben? Dat is toch helemaal het geval niet heb ik de indruk (sprong = opvallend vaker eten, meer huilen?)
  maandag 17 mei 2010 @ 15:18:27 #215
57497 happyme28
I'm so happy
pi_81536018
quote:
Op maandag 17 mei 2010 15:02 schreef leonieke het volgende:
Maar als ik uitga van mijn uitgerekende datum zou Thomas nu al de 12weken sprong moeten hebben? Dat is toch helemaal het geval niet heb ik de indruk (sprong = opvallend vaker eten, meer huilen?)
Je kunt beter kijken naar wat ie kan, want zoals gezegd merk ik bij Daan niet meer huilen, hangerig of meer trek.
  maandag 17 mei 2010 @ 15:34:25 #216
61183 leonieke
Dan toch?
pi_81536623
Wat kon Daan dan opeens meer na de 12weken-sprong?
pi_81536678
Minke heeft ook niet van die duidelijke sprongen hoor... althans, ik herken ze niet echt. Wel dat ze ineens dingen kan, maar ik zou niet weten of dat dan na een "sprong" is, of gewoon iets wat ontwikkeld is.
Ik heb me vorige week wel aangemeld voor die wekker, maar nog niks gekregen (maar volgens mij zijn wij nu rond of voorbij de 20-weken (geen idee eigenlijk, effe checken).
  maandag 17 mei 2010 @ 15:42:35 #218
57497 happyme28
I'm so happy
pi_81536958
quote:
Op maandag 17 mei 2010 15:34 schreef leonieke het volgende:
Wat kon Daan dan opeens meer na de 12weken-sprong?
Bijv. gericht dingen pakken...

Oh oeps spuitluier....ben weg Wow, die Omneo werkt als een speer

Maar dus...

Gericht dingen pakken, veel activer op het speelkleed en met de speelboog op de wipper en in de maxicosi en meer geluidjes maken, ook van hoog naar laag bevoorbeeld ipv alleen monotoon.

[ Bericht 23% gewijzigd door happyme28 op 17-05-2010 15:54:31 ]
pi_81537444
Vanaf welke leeftijd is het dan leuk om je kind, op een speelkleed op de grond te leggen.
Ik merk dat Mart het wel leuk vind, op de buik. Maar dat is nog geen 3 min, langer houdt hij dat nog niet vol.

Ben namelijk al wel op zoek naar een leuk speelkleed voor hem, als hij het straks echt leuk gaat vinden
  maandag 17 mei 2010 @ 15:59:36 #220
57497 happyme28
I'm so happy
pi_81537691
Daan vindt het nu al geweldig, maar dan zo een met een boog. Hij loopt te trekken en te rammen tegen die hangende poppetjes. Maar inderdaad na een paar minuten zijn ze het wel zat. Ik zet 'm na de voeding meestal even in de wipper met speelboog om zijn melk te laten zakken en dan even knuffelen/ tot rust laten komen. Evt. verschonen (hij poept altijd na de maaltijd, je kunt er inmiddels bijna weer op wachten). En dan nog een kwartiertje spelen op het kleed of in de box. Dan begint hij al weer rustigaan moe te worden en dan gaat hij slapen.

[ Bericht 0% gewijzigd door happyme28 op 17-05-2010 16:05:45 ]
  maandag 17 mei 2010 @ 16:01:51 #221
61183 leonieke
Dan toch?
pi_81537807
Zo raar Thomas begint echt te krijsen als we hem wel op zijn buik op dat tapijt leggen, maar op zijn rug slaat hij naar de poppetjes
En ah, ik zou zeggen: koop het nu al en leg hem er regelmatig op. hij zal het wel leuker en leuker vinden
pi_81539322
quote:
Op maandag 17 mei 2010 15:54 schreef ymme het volgende:

Ik merk dat Mart het wel leuk vind, op de buik. Maar dat is nog geen 3 min, langer houdt hij dat nog niet vol.

Wolf vindt het nog steeds weinig aan om lang op zn buik te liggen, hij kan het wel maar vindt het saai ofzo
Zo'n grondkleed met speelboog erboven is ook leuk, je kunt prima nu al zo'n ding kopen hoor, ik vind de afwisseling zelf wel handig, kan hij ook eens ergens anders neergelegd worden

Net terug van arts, voor niks geweest ze had gewoon een verwijsbrief kunnen schrijven die ik op kon halen zei ze. Dus ik zei dat ik nota bene gevraagd had aan de assistente of ik een brief kon komen halen of dat ze hem eerst zien wou.Beetje rare communicatie daar.
Maar goed, nu hij er toch was had ze wel even gevoelt en vond ook dat linkerheupje ietsje stijver was.
2 juni moet hij voor een heupecho

Groofsken, dit is gewoon mijn verdiende loon nadat ik ooit eens grapte dat het een leuk gezicht zou zijn als R. een helm en spreidbroek moest
(Wolfs hoofd ziet er trouwens naar mijn idee wel ok uit inmiddels,donderdag komt daar de kinderfysio weer voor langs)
  maandag 17 mei 2010 @ 20:12:51 #223
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81549829
Hihi, volgende foto: Wolf en R, wie heeft de mooiste spreidbroek en de meest coole helm .

Wij hebben deze week ook weer echo en ebzoekje orthopeed. Volgende week als het goed is laatste afspraak kinderfysiotherapeute. Hoofdje gaat ook goed hier.
pi_81551045
ravi doet het helemaal goed, kiro niet. het spijt me, ik kan het niet mooier maken dan het is, hoe graag ik ook zou willen. vanmiddag terwijl wij met ravi bij de kinderarts waren dook kiro onder de 50% saturatie (terwijl ze probeerden hem slapend te houden met morfine) en aan de beademing. mijn onvrede met het umcg uit ik ooit nog wel ergens, want we doen verdorie de moeite om ze te vertellen hoe en wat en waar en ze vertellen ons niets. we kwamen thuis bij een rinkelende telefoon, terwijl ze wisten waar we waren.

een van ons gaat zo met zijn moeder nog naar het umcg, daar blijft die dan tot morgenochtend. dan zien we wel. het ziet er erg slecht uit.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  maandag 17 mei 2010 @ 20:38:32 #225
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81551320
Godver Simmu, wat klote.

Dat het kleine mannetje maar opkrabbelt hoor. Heel veel sterkte .
pi_81551362
Ohhh Simmu Ik weet niet wat ik moet zeggen behalve dat ik met jullie meeleef en *knuffel* En dat het toch maar allemaal wel goedkomt..
En wat rot dat het UMCG dan ook niet goed meewerkt..
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_81551623
Sterkte Simmu, we zullen een kaarsje branden hier in de hoop dat het goed komt...
pi_81551842
Simmu, heel veel sterkte! In zo'n periode is het nog eens extra erg en onbegrijpelijk dat het ziekenhuis niet met jullie meedenkt.
  maandag 17 mei 2010 @ 20:49:18 #229
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81551965
sterkte simmu.
  maandag 17 mei 2010 @ 20:49:58 #230
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_81552007
Simmu alle sterkte voor jullie en jullie manneke!!!
  maandag 17 mei 2010 @ 20:51:17 #231
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81552103

[ Bericht 100% gewijzigd door amaranta op 17-05-2010 21:17:29 ]
pi_81552230
Simmu heel veel sterkte voor jullie!
pi_81553346
Simmu, wat een klotenieuws Ik geloof niet in kaarsjes en zulks, maar ik denk aan jullie en hoop met heel mijn hart dat Kiro het gaat halen.
  maandag 17 mei 2010 @ 21:16:36 #234
56471 pinquit
oh my lama!
pi_81553823
oh simmu wat een vreselijk nieuws ik hoop heel hard en duim
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  Jubileum moderator maandag 17 mei 2010 @ 21:20:56 #235
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_81554097
Ow verdorie Simmu, ik ga heel hard duimen voor dat kleine ventje
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 17 mei 2010 @ 21:21:26 #236
1762 YPPY
Yppiaans
pi_81554135
Wat zielig voor Kiro. Arm ding.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  maandag 17 mei 2010 @ 21:24:32 #237
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_81554329
Ik denk aan jullie Simmu. Heel veel sterkte!
A grand adventure has begun.
  maandag 17 mei 2010 @ 21:25:37 #238
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_81554405
och simmu (en sangdrax), heel veel succes!
kiro, kom op kereltje! Je kan het!
pi_81554465
Simmu, wat een rotnieuws. Veel sterkte voor jullie en helemaal voor jullie kleine ventje.
  maandag 17 mei 2010 @ 21:26:45 #240
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_81554473
Arme Kiro, arme jullie. Wat vreselijk Simmu, dat het zo loopt. Ik hoop en duim en wens dat hij opkrabbelt. Sterkte, succes, ik weet niet wat jullie nodig hebben....
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  † In Memoriam † maandag 17 mei 2010 @ 21:30:42 #241
43556 miss_dynastie
pi_81554739
Ik duim voor je, lieve Kiro
pi_81554823
Simmu wat een rotnieuws zeg!
Heel veel sterkte!!!
  Moderator maandag 17 mei 2010 @ 21:33:48 #243
5428 crew  miss_sly
pi_81554922
simmu, wat een naar nieuws. Ik denk aan jullie en hoop dat jullie kleine mannetje weer snel opkrabbelt!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 17 mei 2010 @ 21:36:59 #244
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_81555118
Simmu wat een rotbericht! Ik hoop echt dat het goedkomt met die kleine kruimel van je!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_81555178
Simmu, wat klote sterkte
  maandag 17 mei 2010 @ 21:41:38 #246
143848 huuphuup
Dorksided
pi_81555409
Och Simmu nee toch sterkte en wij duimen hier.
Kom op Kiro!
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † maandag 17 mei 2010 @ 21:41:50 #247
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_81555425
Simmu en sangdrax, sterkte! Ik hoop dat de kleine man er weer bovenop komt.
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_81555480
Kom op Kiro! Vechten jongetje!
pi_81555598
Oh wat erg Heel veel sterkte jullie
  maandag 17 mei 2010 @ 21:45:15 #250
11682 Moonah
Jolie femme
pi_81555604
Oooh Simmu, wat erg.
En wat spannend en wat naar dat het zo gaat...
Sterkte.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_81555661
Oh wat een verschikkelijk berichten
Heel veel sterkte en hopelijk kan kiro het gevecht winnen.

En een dikke knuffel voor jullie allen!
  maandag 17 mei 2010 @ 21:46:33 #252
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_81555673
Heel veel sterkte Simmu en familie, ik hoop dat Kiro er bovenop komt.
  maandag 17 mei 2010 @ 21:47:49 #253
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_81555727
Simmu wat een verschrikkelijk bericht, sterkte eni ik duim voor Kiro, vechten hoor!
18-11-2008 Maarten Alexander
  maandag 17 mei 2010 @ 22:11:10 #254
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_81557144
Simmu, heel veel sterkte voor jullie
Ik hoop dat jullie vechtertje dit goed te boven zal komen!
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_81557703
O wat erg, tjonge, ik denk aan jullie mannetje, en zal heel hard duimen.....kom op ventje!!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_81558051
Och Simmu, wat vreselijk nieuws!
Hopelijk komt alles goed met Kiro. Veel sterkte allemaal!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  maandag 17 mei 2010 @ 22:27:01 #257
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_81558101
Heel veel sterkte.. Hopelijk komt alles goed met Kiro
Be happy with the little things in life
pi_81558139
O Simmu! Wat vreselijk! Kiro, klein dapper mannetje, ik denk aan jou en je familie...probeer te blijven vechten ventje...
#geen
  maandag 17 mei 2010 @ 22:37:57 #259
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_81558749
Simmu en Sangdrax, veel sterkte!!
  maandag 17 mei 2010 @ 22:45:40 #260
61183 leonieke
Dan toch?
pi_81559246
Simmu en Sangdrax heel veel sterkte en een dikke knuffel
  maandag 17 mei 2010 @ 22:46:44 #261
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_81559299
Simmu en Sangdrax, veel sterkte en beterschap voor jullie kleintje...
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_81559526
Simmu en Sangdrax, ook van ons heel veel sterkte gewenst!
pi_81559765
Simmu en Sandrax, heel veel sterkte en geluk toegewenst vanuit mij... Kiro, zet hem op kereltje, laat je niet kennen en vecht voor alles wat je (nu al) waard bent! Wat een situatie zeg... wordt er (irl) stil van.... bah
  maandag 17 mei 2010 @ 22:55:30 #264
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_81559799
Och jeetje Simmu

Heel veel sterkte, ik duim voor jullie
.... met gevoel voor drama....
pi_81560991
Simmu en Sandrax en natuurlijk ook ravi heel veel sterkte en dat Kiro zich er maar vlug doorslaat !
pi_81561131
Simmu en Sangdrax heel veel sterkte!
  maandag 17 mei 2010 @ 23:47:03 #267
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_81562405
Simmu en Sandrax, veel sterkte. Ik hoop dat Kiro vlug hersteld.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  dinsdag 18 mei 2010 @ 06:43:41 #268
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_81566220
bah ik zit met rillingen over mijn lijf je bericht te lezen Simmu. Wat ontzettend, onbeschrijvelijk naar dat het zo slecht gaat met Kiro. Ook ik zal aan jullie denken en hoop ontzettend dat hij toch nog de bocht de goede kant op gaat nemen. Heel veel sterkte.
pi_81566396
Simmu en Sandrax heel veel sterkte! Vreselijk dat het zo slecht gaat met Kiro.
pi_81566658
Simmu en sandrax, heel veel sterkte, er brandt hier een kaarsje voor hem om hem kracht te geven om door te vechten.
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
  dinsdag 18 mei 2010 @ 08:10:24 #271
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_81566791
Och jee Simmu...
Ik duim met heel mijn hart voor dat kleine mannetje!
  dinsdag 18 mei 2010 @ 08:37:38 #272
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_81567141
Simmu, hoe is het gegaan vannacht?
A grand adventure has begun.
pi_81567148
Simmu
Wat lastig dat ze niet zo meewerken daar, grote. logge organisatie hè?

Maar wat verschrikkelijk dat het niet goed gaat, arm klein manneke...
  dinsdag 18 mei 2010 @ 09:01:36 #274
57497 happyme28
I'm so happy
pi_81567618
Jeetje, daar schrik ik van, Simmu en Sangdrax, ik zal voor de kleine Kiro duimen. Wat verschrikkelijk dat het niet goed gaat en daar bovenop nog zulke slechte communicatie van het UMCG. Hopenlijk is het vannacht goed gegaan.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 09:35:33 #275
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_81568329
Simmu wat een vreselijk naar bericht! Ik ga heel hard duimen voor jullie kleine mannetje!

Hoe is de nacht gegaan?
pi_81568602
Oh, Simmu en Sangdrax wat erg.
Ik hoop dat jullie kleine kereltje er weer bovenop komt.
Sterkte, ook met de tegenwerking van het ziekenhuis.
pi_81568748
Ik ben ook benieuwd hoe de nacht is gegaan. durf niet te bellen om ze niet te storen
  dinsdag 18 mei 2010 @ 09:57:17 #278
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_81568906
jemig, simmu, wat een nare ontwikkelingen!
ik hoop echt dat het uiteindelijk toch goed komt met kiro! dikke
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_81568933
Klim speciaal even uit lurk stand voor Simmu en Sangdrax. Heel veel sterkte met hoe het nu met Kiro gaat. Hopelijk is hij snel aan de beterende hand.

ik lees nog steeds iedere dag mee maar reageren met 1 hand is me net even te veel iedere keer. Operatie is goed gegaan, ik ben herstellende (nog zeker 4 weken minimaal), Dijon doet het super, is nu druk bezig met oefenen (en boos worden op zich zelf) om van zijn rug naar zijn buik te draaien, geef ondanks een mitella nog altijd borstvoeding, bijvoeding doen we nog niet aan

Keshet, hoe gaat het met Teigetje?
  dinsdag 18 mei 2010 @ 10:01:22 #280
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_81569003
Oh simmu ik lees het nu pas. Hopelijk heeft jullie mannetje de nacht goed doorstaan.
pi_81569026
Simmu sterkte!
Fake it till you make it...
  dinsdag 18 mei 2010 @ 10:10:12 #282
57497 happyme28
I'm so happy
pi_81569242
Na het bericht van Simmu voelt het wat raar om het gewoon over de dingen van alledag te hebben, maar doe het toch maar. Denkt dat Simmu dat wel begrijpt. We hopen gewoon op goed nieuws over Kiro.

Ik heb dus een koortslip dat kan er nog wel bij in mijn laatste verlofweek (ik ben ook snotverkouden nl.). Voorlopig niet knuffelen met Daan dus

Het goede nieuws van vandaag: Daan rolde vanmorgen van buik naar rug maar ik denk dat het per ongeluk was. Hij keek ook helemaal verschrikt. Maar het is een beginnetje.
pi_81569938
Goeiemorgen, nog geen nieuws over Kiro? Hoop van harte dat alles goed gaat..

Faja al geopereerd, heel veel beterschap de komende weken!

Happy een koortslip, vreselijk.. Ik heb ze ook wel een paar keer per jaar. De laatste keer heb ik wel gewoon geknuffeld, maar de kusjes beperkt tot de haargrens

Hier gaat alles goed. Meneer gilt tegenwoordig En verder kan ie heel gezellig beppen met zn knien en knijn Het is zo'n lekker ventje Hij drinkt nog wel slecht, maar maat 62 begint te klein te worden, dus dan is dat slechte drinken niet zo'n ramp denk ik. 2 juni moeten we weer naar het CB en daarna kunnen we door naar het ziekenhuis (ook het UMCG) voor mijn pols Gaat niet zo goed namelijk

Rienk ligt te mopperen in de box, die moet in bed

Fijne dag!
  dinsdag 18 mei 2010 @ 10:39:06 #284
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_81570165
Geen tijd om op iedereen te reageren, maar ik heb met tranen in mn ogen het bericht over Kiro gelezen, kom op mannetje! Hou vol, blijf vechten!
Wat krijgen jullie veel voor jullie kiezen, wil jullie alle sterkte wensen en zal aan jullie denken

Tessa net haar 2de serie prikjes gehad, ging even heeeeel hard huilen, maar toen we thuis kwamen was ze alweer aan het lachen Hopen dat ze geen last gaat krijgen!
Tessa heeft zondag voor het eerst een bananenhapje op, wilde eerst wat langer wachten, maar zijn toch al begonnen. Nu is ze veel tevredener en kan ik rekken met de flessen en gaat het weer helemaal perfect. Vind dus dat we de goede beslissing genomen hebben
Krijgen vanmiddag een vriendin met haar zoontje van 10 maanden op visite, heb er zin in

Oh huilende Tessa, HONGERRRR!!!

je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
  dinsdag 18 mei 2010 @ 10:44:10 #285
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_81570339
oh simmu & sangdrax, ik lees het ook nu pas. wat vreselijk naar en eng dat het zo slecht gaat met Kiro. ik denk aan jullie en duim mee voor jullie lieve kleintje.
in de haak.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 11:02:30 #286
18860 sindell
Seriously
pi_81570987
Wat erg Simmu en Sangdrax.... ik hoop dat jullie mannetje en broertje het gaat redden...heel veel sterkte...
pi_81571118
quote:
Op maandag 17 mei 2010 14:55 schreef ymme het volgende:
Ik heb altijd het idee gehad dat Mart voor liep. Maar nu met 11 weken dus duidelijk een sprongetje.
En dat is dan volgens 'oei ik groei' de 12-weken sprong.

(hoor mij nu, heb altijd het idee gehad, Mart is pás 11 weken jong)
Ja, maar Mart was te laat toch? Dan komt de sprong eerder.

Thijs was 2 weken te vroeg, en had de 12 weken-sprong met 14 weken pas
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_81571248
KIRO, vecht voor wat je waard bent kerel!

Simmu en Sangdrax, heel veel sterkte. Wat een rotsituatie.... Ravi die het zo goed doet, en Kiro die jullie zulke grote zorgen baart!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
  dinsdag 18 mei 2010 @ 11:19:40 #289
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_81571745
jeej Daan is ook aan het rollen!

@faja; wat goed dat de operatie goed verlopen is. Ik wens je een voorspoedig herstel.

@Vlindur: Rienk zit dus ook in de stem-ontdek-fase? Evie is de hele tijd aan het gillen en kraaien.. je lacht je dood hahaaa..

Wij gaan vandaag op bezoek naar opa en oma en nemen de Buggy-seat mee voor de kinderwagen; want jawel; mijn meisje wordt GROOT!
morgen moeten wel op controle bij de kinderarts; krijgen we ook de uitslag van de echo en worden opnieuw haar heupjes beoordeeld; de femurkoppen leken wat asymmetrisch op de echo (uhh dat heb ik dus zelf op mijn werk gelezen in het ziekenhuissysteem ). De kinderarts wil eerste Evie zelf nog een keer zien, voordat er eventueel nog een foto gemaakt wordt...
dus dan ook weer een rondje meten en wegen... ben benieuwd!
pi_81572189
Simmu belde net. Ik mocht wat doorgeven aan iedereen.
Kiro is niet stabiel. Ze waken nu bij hem. Willen er dag en nacht zijn. Hopelijk is er snel een plekje in RonMcd . Anders wordt er geprobeerd een kamertje in het ziekenhuis te regelen. Er is wel een sprankje hoop nog, maar het ziet er niet goed uit.
Hij wordt gedoopt. Volgens mij vandaag, maar ik weet het neit meer zeker.
Ben zelf ook van slag. Kan me niet voorstellen hoe het voor hun voelt.
Heel veel sterkte nogmaals. En we denken aan jullie en duimen voor jullie.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 11:33:06 #291
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_81572278
oh wat akelig. heel veel sterkte gewenst vanaf hier!
in de haak.
pi_81572295
Tjee wat een naar bericht ingrid!
Sterkte Simmu & Sangdrax!
pi_81572339
Ach nee, wat een rotsituatie zeg.....

Waar wonen ze eigenlijk?
  dinsdag 18 mei 2010 @ 11:38:14 #294
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81572463
Owjee, heb het spontaan koud.
pi_81572469
Ik zit hier met kippevel op m'n armen... Mijn gedachten zijn bij jullie, Simmu, Sangdrax, Selene en Ravi en natuurlijk kleine vechter Kiro.
pi_81572479
Ik hoop heel hard mee dat dat kleine sprankje hoop werkelijkheid mag worden. Heel erg veel sterkte Simmu en familie!
  dinsdag 18 mei 2010 @ 11:39:05 #297
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_81572499
Kiro, kom op ventje!!!
Heb er echt geen woorden voor... Heel veel sterkte in ieder geval!!!
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
  dinsdag 18 mei 2010 @ 11:41:16 #298
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_81572579
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 11:34 schreef McLaura het volgende:
Ach nee, wat een rotsituatie zeg.....

Waar wonen ze eigenlijk?
ik geloof in drente.
in de haak.
pi_81572630
Klopt, ze wonen in Diever. Hij ligt dus in Groningen, UMCG.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 11:46:21 #300
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_81572756
kiro, ventje toch...
niet opgeven hoor! je was zo goed bezig...
pi_81572793
Ja, dan kan ik ze ook niet van dienst zijn..... Helaas. Als ze nou in Utrecht ofzo zouden wonen, was Leeuwarden nog relatief dichtbij.

Als ze oppas voor Ravi nodig hebben, kan ik in elk geval wel iets voor ze betekenen. Ik ben in 3 kwartier in zowel Meppel als Groningen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')