quote:Op maandag 17 mei 2010 08:28 schreef Asyniur het volgende:
Ow en ik heb melk uit de vriezer gepakt. Duimen jullie dat kaboutertje die straks gewoon wegklokt?
Hier ook heel bekend die bananenstand... Minke is de halve dag een banaan als we niet oppassen.. maar ze probeert ook altijd te rollen bananen met 1 hand in haar mond en dan afzetten tegen de spijlen van de box... geniaal om te zien, zeker als ze een beetje boos wordt omdat het niet lukt. Maar die hand uit haar mond halen, ho maar..quote:Op maandag 17 mei 2010 12:49 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Hier wel ja! en dan gaan ze vaak als het rollen nog NET niet helemaal lukt helemaal gefrustreerd raken
![]()
Mijn man noemt dat ''de bananen-stand''
Mja...hij is wel vrolijk en heeft geen koorts, maar is nog wel wat snotterig, dus dat is wel sneu maar niet erg ofzo, maar inmiddels heeft Daan dus mij aangestoken en is mijn man nu voor de 2e keer de pineut dus hoop niet dat Daan het weer krijgt. En hij gaat vanaf eind van de week naar het KDV (al 2 keer wezen wennen) dus ik hou rekening met flink wat ziektes de komende tijd....quote:Op maandag 17 mei 2010 13:42 schreef Asyniur het volgende:
Daan minder last van zijn reflux!is hij ook weer beter?
Idem hier, behalve dan dat mijn man echt veel beter een nieuwe luier kan aandoen dan ikquote:Op maandag 17 mei 2010 14:00 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik mag niet klagen met mijn man als ik het zo hoor. Ik kan wel zeggen dat we het echt samen doen (muv de poepluiers, die doe ik áls ik er ben (soms ben ik er niet en dan moet hij wel)
Thomas heeft niet zo lang onder een dekentje geslapen (we waren nog aan het wachten op de slaapzak die op de geboortelijst stondquote:Op maandag 17 mei 2010 14:54 schreef ymme het volgende:
Ik heb het ook in mijn agenda staan hoorBij elke dinsdag staat er 11/12/13 etc. Anders ben ik ook 'de kluts' kwijt hoor.
Mart slaapt nog![]()
Hoe doen jullie dat trouwens met het ledikantje opmaken. Door de deken van het ledikant, ligt het voeteinde hoger dan de rest van het matras. Ook de zijkant krommen wat om door het instoppen. Mart lijkt hier geen last van te hebben overigens.
Je kunt beter kijken naar wat ie kan, want zoals gezegd merk ik bij Daan niet meer huilen, hangerig of meer trek.quote:Op maandag 17 mei 2010 15:02 schreef leonieke het volgende:
Maar als ik uitga van mijn uitgerekende datum zou Thomas nu al de 12weken sprong moeten hebben?Dat is toch helemaal het geval niet heb ik de indruk (sprong = opvallend vaker eten, meer huilen?)
Bijv. gericht dingen pakken...quote:Op maandag 17 mei 2010 15:34 schreef leonieke het volgende:
Wat kon Daan dan opeens meer na de 12weken-sprong?
Wolf vindt het nog steeds weinig aan om lang op zn buik te liggen, hij kan het wel maar vindt het saai ofzoquote:Op maandag 17 mei 2010 15:54 schreef ymme het volgende:
Ik merk dat Mart het wel leuk vind, op de buik. Maar dat is nog geen 3 min, langer houdt hij dat nog niet vol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |