aai over je bolleke smiley.quote:Op maandag 17 mei 2010 05:40 schreef Beessie-Jen het volgende:
goedemorgenbeetje vroeg; maar heb weer eens enorm last van mijn bekken, dus moest er echt ff uit... (en ben nu maar direct gaan kolven...). Even een andere houding en een paracetamol, en hopelijk straks zonder pijn nog een paar uur slapen. (heb late dienst vandaag).
Mja, het is net door het bijhouden van de uren dat we ontdekt hebben dat er niet echt een ritme in zit. Soms zit er 3 uur tussen, maar er zit ook heel vaak maar 2u of 4u of 4u30 tussen. Dit zijn de tijdstippen van 2 opeenvolgende dagen waarop hij gegeten heeft:quote:Op maandag 17 mei 2010 09:02 schreef Asyniur het volgende:
Lijnloos, kan je man dan niet 's ochtends of 's avonds de voeding doen?
Leonie, wat ik opeens bedenk: schrijf eens een paar dagen de tijden op wanneer Thomas eten krijgt. Dus je houdt even een paar dagen een dagboek bij hoe laat hij ongeveer voor eten komt. Volgens mij ontdek je dan best wel een ritme hoor!
Ik dacht eerst ook dat er hier geen peil op te trekken was, maar toen ik het eens ging bijhouden, bleek dat Harry toch meestal wel om de 3 uur komt (op wat uitzonderingen na).
Kan wel, doet ie niet.... Maar ik ben het wel een beetje zat eigenlijk, dat ie er maar zo makkelijk vanuit gaat dat als we al op bed liggen en Minke nog een flesje moet krijgen dat ik het dan wel doe (mijn wekker zetten en er dan alsnog uit soms). Vind ik niet echt eerlijk meer nu ik ook gewoon weer werk. Vanavond maar eens over praten om iets van een regeling uit te werken, want dit gaat hem niet worden. Probleem is ook dat hij dus gewoon echt niet wakker wordt als Minke huilt of zo, dus als 's nachts de speen een keer kwijt is (wat meestal rond 5 uur gebeurd) en ze ligt daar een beetje te zingen/brabbelen/mopperen/rellen, dan kan ik eruit terwijl manlief lekker verder snurkt (ook heel fijnquote:Op maandag 17 mei 2010 09:02 schreef Asyniur het volgende:
Lijnloos, kan je man dan niet 's ochtends of 's avonds de voeding doen?
--
echt super!quote:Op maandag 17 mei 2010 09:13 schreef happyme28 het volgende:
Oh en yeah.... Daan kan weer plat liggen in de box of op een speelkleed om lekker te spelen en dan heeft hij geen last van de reflux. Wel max. 15 minuten doen we (maar dan is hij het ook wel weer even zat) en min. 1 uur na de voeding.
Het gaat trouwens heel goed met de reflux, nu met de medicijnen en alle schuinhoud-maatregelen heeft hij er geen last meer van. 31 mei moeten we weer naar de KA en dan bespreken of we misschien iets kunnen afbouwen (al ben ik wel bang dat het weer terug komt).
Gefelicitaart!quote:Op maandag 17 mei 2010 10:51 schreef Vlindur het volgende:
Dank jullie!
En de taart is zelf gevonden met google afbeeldingen
--
En ohja, Rienk had vanochtend eigenaardige poep, het leek wel blauw! En het stonk!![]()
![]()
nou nou, klagen stond tussen aanhalingstekens heh..quote:Op maandag 17 mei 2010 10:54 schreef WupWup het volgende:
lily ik zou mijn man (vriend) een knal verkopen om heel eerlijk te zijnHij geniet maar lekker van het feit dat ze het zo goed doet op de bv en dat 'ie er niet 's nachts uit hoeft.
Tsja en toch zou dat hier het geval zijn.quote:Op maandag 17 mei 2010 11:22 schreef lily het volgende:
[..]
nou nou, klagen stond tussen aanhalingstekens heh..
Is toch ook niet heel raar dat hij ook wat "in de melk te brokkelen"wil hebben met zijn kleine meid? Hij snapt best dat ik pas stop met bv wanneer ik dat wil maar het feit dat hij aangeeft dat hij het mist om met haar bezig te zijn wat betreft voeding mag hij best zeggen van mij hoor..
Ik heb ook gezegd dat hij alle fruit en groente mag geven als ze 6 maanden isen dat vond ie nu al leuk!
quote:Op maandag 17 mei 2010 12:46 schreef Vlindur het volgende:
Hij begint sinds een paar dagen op zn zij te overstrekken, dat is een teken tot draaien toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |