abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81351859
Vorig topic: Het kleine babietjes topic (0-6 maanden) deel 43

Kleine baby'tjes:

16 november 2009: Thomas, zoon van Aoraki
24 november 2009: Stef, zoon van Incantrix
27 november 2009: Ties, zoon van Ziggyziggyziggy
05 december 2009: Evie Elleke, dochter van Beessie-Jen
10 december 2009: Wolf, zoon van Poppejans
15 december 2009: Elyas Yaël, zoon van Tan
17 december 2009: Rienk, zoon van Vlindur
18 decembe 2009: Dyon, zoon van Meimeltje
20 december 2009: Fabian, zoon van amaranta
23 december 2009: Minke, dochter van lijnloos
07 januari 2010: Aviva Gabriëlle, dochter van DaviniaHR en PhysicsRules
15 januari 2010: Dijon Trevor, zoon van faja-lobi
02 februari 2010: 'Teigetje', dochter van Keshet
05 februari 2010: Tessa, dochter van mama_papa
12 februari 2010: Laura, dochter van Sindell
14 februari 2010: Florian, zoon van Freecell
15 februari 2010: 'Harry', zoon van Asyniur
15 februari 2010: Hannah, dochter van Octopussy
16 februari 2010: Dyr, dochter van Klaploper en Twizu
18 februari 2010: Robin Janey Kathleen, dochter van Co_OL
19 februari 2010: Ravi & Kiro, zoons van simmu en sangdrax
***24 februari 2010: Daan, zoon van happyme28 en Marky***
02 maart 2010: Mart, zoon van ymme
05 maart 2010: Thomas, zoon van Leonieke
07 maart 2010: Morris, zoon van Webkim
23 april 2010: Travis, zoon van harley

*** vermeldingen zijn officiële Fok!baby's
(Een Fok!baby is een baby geboren uit een relatie waarbij de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

[ Bericht 4% gewijzigd door Lois op 15-05-2010 09:21:13 ]
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_81351873
Laatste reacties:
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 17:39 schreef Beessie-Jen het volgende:
OMG Ivan is al bijna een half jaar!!!!
jammer dat jullie ons gaan verlaten...
maaaaar tot over een halve maand dan maar

jeetje Evie is straks ook alweer een half jaar... echt ongelofelijk...

Evie heeft weer super geslapen en net weer heerlijk een rondje aan de borst gedronken.... ik ben zooooo ontzettend verliefd op mijn meisje

freecell een dikke voor je slechte nachtrust!

en @Keshet:
ik ben heeeeeeel benieuwd naar de foto's als Teigetje uiteindelijk thuis in de wieg ligt...
hoe is het nu met haar? hoe zwaar is ze inmiddels? en weet je ook wanneer je haar ongeveer mee mag nemen?
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 17:59 schreef Marlinde het volgende:
Keshet: Teigetje heeft een wiegje! We willen wel foto's zien hoor als ze thuis is!

Ivan bijna een half jaar

Wat gaat het allemaal hard zeg!

Evie aan de borst leuke foto's in het fototopic

Met Tessa gaat het allemaal weer goed, de antibiotica moeten we nog tot vrijdag avond gebruiken. Maandag even langs de huisarts om nog een testje te doen en dan meteen haar even laten controleren, want het is lijkt me niet goed dat ze dit al op zo'n jonge leeftijd heeft..
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 18:47 schreef Claudia_x het volgende:
Ivan eet een banaan: Theorie en Praktijk van de Rapley methode deel 5
pi_81352310
Hoi!

Ivan morgen al weg hier?
Waah!
  woensdag 12 mei 2010 @ 19:59:47 #4
57497 happyme28
I'm so happy
pi_81354585
Hey hoi!

Hier een beetje een triest mannetje vandaag Veel huilen. Hij werd 3x huilend wakker tijdens zijn slaapje vanmiddag Ik denk een combinatie van een sprongetje en opkomende verkoudheid. Marky heeft het ook flink te pakken namelijk en Daan's neusje lijkt een beetje dicht te zitten. Ik hoop niet dat hij ook keelpijn heeft, dat had Marky wel.

Hoe kom je daar eigenlijk achter als je kind keelpijn heeft? En wat kun je er aan doen?
pi_81355274
Ivan alweer bijna een half jaar... gaat echt veels te snel hier!
Happy, sneu voor Daan...
uhm verders ben ik het een beetje kwijt, ben zelf goed ziek maar gelukkig is die kleine lekker gezellig vandaag!
  woensdag 12 mei 2010 @ 20:28:39 #6
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_81356040
happy, wat sneu! ik denk dat je wel merkt aan zn drinkgedrag of daan keelpijn heeft. en mss gaat zn stem anders klinken. naja, iig sneu!

over een paar dagen staat aviva al in de top-10
mn kleine baby!
gelukkig rolt ze nog niet, das klein. dat ze al bijna los zit, vertellen we er niet bij
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_81356404
Oh happy, wat jammer dat Daan een beetje triest is vandaag. Maar ja, hoe zijn we zelf als we ons niet op en top voelen

En morgen Ivan zijn grote dag Op naar het volgende topic en de vele veranderingen

Vandaag heb ik me trouwens rot geschrokken. Ik zit steeds te verkondigen dat ik Thomas eigenlijk niet zo erg zie veranderen/verouderen. En bij mijn schoonouders stond er een foto van het viergeslacht. Die foto is genomen eind maart en mijn god, TOEN had ik nog een echte baby, nu niet meer
pi_81358438
mun kleine staat alweer/nog steeds niet in de OP
Hij was er wel in deel 42 maar in 43 foetsie ?

[ Bericht 15% gewijzigd door harley op 12-05-2010 21:27:36 ]
pi_81358670
tvp
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
pi_81360029
mijne staat er al bijna 6 maanden niet in harley

Ivan wat word je groooooot! Alvast fijne halfjaardag!
pi_81360169
Wil je met je dochter erin, WupWup? Dan fix ik dat meteen.
pi_81360947
Ivan aan de banaan! En morgen een half jaar !!! (dus nog 4 daagjes voor Thomas )

Zijn ons gisteren rot geschrokken. Ik werd om 4.00 's nachts wakker, Thomas was aan het huilen. Dat gebeurt niet heel vaak, maar meestal is het alleen speen erin en hij slaapt verder. Nu kwam ik op zijn kamertje, had meneer zich 180 graden omgedraaid, dus met hoofd naar voeteinde en zich weer onder de deken gewurmd. Hij lag dus met heel zijn hoofd + schouders onder een ingestopte deken (die had ik zo goed ingestopt zodat ie niet los kon) . Ik heb vandaag meteen dikkere slaapzakjes gekocht en de deken eraf gegooid. Dit gebeurt ons niet nog eens....

Voor de rest alles prima hier. Thomas heeft het heel erg naar zijn zin op zijn nieuwe kdv. De leidsters vinden hem ook super lief (nu zullen ze dat wel tegen iedereen zeggen, maar de mijne is het natuurlijk echt )

Vrijdag een intake hier op het CB in onze nieuwe woonplaats. Het schijnt allemaal erg moeilijk te zijn om dossiers door te sturen van plaats A naar B... Dus het groene boekje wordt maar overgenomen, zodat ze alle gegevens hebben. Eerst was het niet mogelijk om een afspraak te maken voordat hij in het systeem stond. We kunnen hem dan ook eindelijk weer eens wegen, sinds hij aan de dieetvoeding is weet ik eigenlijk niet of hij nog wel goed op de curve ligt. Hij is iig geen 9 kilo zoals Stef, ik denk eerder een kilo of 7.
pi_81364249
(simmu slaapt al dus ik post even over ons zoontje kiro)

Kiro moest helaas vanmiddag aan de beademing gelegd worden. Met de CPAP krijgt hij genoeg zuurstof binnen maar raakte hij niet genoeg CO2 kwijt. Inmiddels zijn z'n bloedgassen beter, dus hopen dat hij het ook vol kan houden.

Helaas moet hij hiermee grofweg een half jaar of misschien zelfs langer in het ziekenhuis moet blijven. Hij moet groeien en daarna ook nog de beademing weer afbouwen. Thuis zal hij nog steeds extra zuurstof nodig hebben.

Maar dat is een relatief optimistisch scenario. Maatschappelijk werk raadde ons bijvoorbeeld wel aan de familie alvast uit te nodigen voor wat achteraf afscheidsbezoekjes zouden kunnen zijn. Geen idee hoe groot de kans daarop is.

Het is dus met spanning afwachten. Zoals gewoonlijk hebben we in feite nul invloed op het complete medische proces. Ze doen wat moet en delen dat mede, en kunnen nauwelijks concrete prognoses doen. Je hoopt op het beste en houdt rekening met het ergste. We gaan er in elk geval maar vanuit dat deze situatie voorlopig wel zo blijft. We knuffelen hem praktisch elke dag, soms door een hand op hem te leggen en een andere keer kunnen we 'm vasthouden. Hij wordt daar gelukkig echt rustig en tevredener van, dat merk je wel. Hopelijk voelt hij zich met behoorlijke beademing gewoon sowieso een stuk beter.

Z'n broertje Ravi is qua gezondheid zo ongeveer het tegenovergestelde trouwens, die doet het uitstekend. We zorgen altijd zelf voor hem zodat we ook hem kunnen geven wat hij verdient.
pi_81364685
Sangdrax, wat een verdrietig nieuws over Kiro Ik hoop zo erg dat jullie het meest optimistische scenario zullen krijgen. Een dikke voor jullie allemaal.
Wel goed dat Ravi het zo goed doet

Aoraki zo schrikken moet dat geweest zijn Om die reden wil ik hier ook altijd slaapzakken gebruiken
pi_81364686
Jeetje sangdrax!
wat een narigheid allemaal zeg
heel veel sterkte allemaal!
(en idd hopen op het meest positieve scenario)
pi_81368291
Ivan is een half jaar! Dag lekkere vent! Tot over een maand!

Oh jee Sandrax, Wat een vreselijk nieuws.. Ik hoop uit de grond van mn hart dat jullie uiteindelijk een gelukkig leven met jullie 5en kunnen hebben. Samen met Kiro! Heel veel sterkte met alles wat jullie nog tegenkomen.

Aoraki, Wat schrikken! Ik ben echt heel blij dat Rienk nog niet serieus in de rondte beweegt, want ik stop hem heel strak in omdat hij anders niet slaapt..

En Daan een sprongetje? Sterkte! Rienk heeft de 19 weken sprong. Zwaan-kleef-aan is het momenteel

En de hoogste tijd om te koesen. Mijn mannen liggen er al in, maar ik moest eerst nog ff bijlezen.

Welterusten!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  donderdag 13 mei 2010 @ 06:51:26 #17
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_81371413
mornings

@Simmu & Sangdrax, wat een enorme tegenvaller dat jullie kleine mannetje weer aan de beademing is terecht gekomen. Wat leven jullie in onzekerheid zeg. Ik hoop echt enorm voor jullie dat het allemaal toch de goede kant op gaat en jullie Kiro uiteindelijk gewoon lekker mee naar huis mogen nemen. Een half jaar is natuurlijk enorm lang, en zwaar, maar liever 1 dag te lang in het ziekenhuis, dan een dag te snel thuis. Ik zal voor jullie duimen. Heel veel beterschap en hoop en liefde toegewenst

@Aoraki: kan me voorstellen dat je erg geschrokken bent! wat een naar idee... en ik ben nu extra opgelucht dat Evie al vanaf 2 weken in een slaapzakje slaapt... (die lag ook al diagonaal in bed toen,.. na flink hupsen...). En fijn dat het zo goed gaat met Thomas! En denk dat Evie ook om en nabij de 7kg is hoor...

ooo Jee, Ivan gaat ons vandaag dus echt verlaten... wat ongezellig Claudia...Maar wij komen ook binnen een paar weekjes naar de grote beebs, dus tot dan. (en ondertussen houdt ik het fototopic in de gaten voor foto's van mooie Ivan... )

@vlindur; heb je lekker geslapen van8?

@freecell; hoe is je verjaardag uiteindelijk afgelopen? heb je een leuke dag gehad? en hoe ging het van8 met slapen??

Ik kruip zo mijn bed nog even weer in, kolfsessie bijna achter de rug. Krijgen vandaag bezoek van Pake en Beppe, vast wel even gezellig.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  donderdag 13 mei 2010 @ 09:15:03 #18
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81372049
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 23:07 schreef sangdrax het volgende:
(simmu slaapt al dus ik post even over ons zoontje kiro)

Maar dat is een relatief optimistisch scenario. Maatschappelijk werk raadde ons bijvoorbeeld wel aan de familie alvast uit te nodigen voor wat achteraf afscheidsbezoekjes zouden kunnen zijn. Geen idee hoe groot de kans daarop is.
En wat zeggen de artsen hierover? Dit klinkt namelijk wel heel erg ernstig. Laten we hopen dat het niet zo ver komt. Nee echt niet. Ik zal een kaarsje branden voor hem.
  donderdag 13 mei 2010 @ 09:18:23 #19
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81372068
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 22:07 schreef Aoraki het volgende:
Ivan aan de banaan! En morgen een half jaar !!! (dus nog 4 daagjes voor Thomas )

Zijn ons gisteren rot geschrokken. Ik werd om 4.00 's nachts wakker, Thomas was aan het huilen. Dat gebeurt niet heel vaak, maar meestal is het alleen speen erin en hij slaapt verder. Nu kwam ik op zijn kamertje, had meneer zich 180 graden omgedraaid, dus met hoofd naar voeteinde en zich weer onder de deken gewurmd. Hij lag dus met heel zijn hoofd + schouders onder een ingestopte deken (die had ik zo goed ingestopt zodat ie niet los kon) . Ik heb vandaag meteen dikkere slaapzakjes gekocht en de deken eraf gegooid. Dit gebeurt ons niet nog eens....
jeetje, je zult inderdaad wel geschrokken zijn. Hier lag hij gisteren ook zo in zn bed, en dan ook nog eens van zn buik naar zn rug. Maar gelukkig niet onder de deken.

Maak je het bed heel kort op? Laten we hopen dat hij je niet nog eens zo laat schrikken.
  donderdag 13 mei 2010 @ 09:19:09 #20
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81372073
Ivan, vandaag verhuis je naar de grote babies. Veel plezier en tot snel!
pi_81372112
De dag voor de bevalling:

Een paar uur voor Ivans komst:

Dag 2 in het ziekenhuis:

2 weken oud:

1 maand een 11 dagen oud:

2 maanden:

3 maanden:

4 maanden:

Dik 5 maanden:

Vanochtend, 6 maanden oud :

Ik had al een dikke maand niet meer het gevoel hier te horen. De periode van het kleine baby'tje stond voor mij in het teken van onzekerheid over de borstvoeding en hard werken om hem zelfstandig te laten slapen. Toen we daar handigheid in kregen werd ons leven anders, gemoedelijker. En daar hebben jullie bij geholpen.

Sorry, ik had te vroeg op invoeren gedrukt.

[ Bericht 21% gewijzigd door Claudia_x op 13-05-2010 09:31:11 ]
  donderdag 13 mei 2010 @ 09:25:23 #22
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81372153
pi_81372181
Ivan Wat lig je daar verwachtingsvol in het bed Claudia, echt letterlijk in blijde verwachting
Die tweede foto, dat je weet dat daar over heel korte tijd jouw kindje zal liggen, zo bijzonder.
Op dag twee is het nog een klein frumpie, maar op de rest van de foto's is het echt zonder twijfel De Ivan!!
edit na jouw edit:
Op die laatste foto zie je dat hij ineens een ander koppie begint te krijgen, zijn gezichtje wordt wat langer en hij lijkt ineens een stuk ouder.

[ Bericht 14% gewijzigd door Twinkly op 13-05-2010 09:34:11 ]
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  donderdag 13 mei 2010 @ 09:35:06 #24
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_81372258
Vaarwel Ivan!
Van harte gefeliciteerd met je halfjaardag en heel veel plezier bij de grote baby'tjes!

Simmu en Sandrax, ik weet even niet zo goed wat ik moet zeggen. Ik wens jullie heel veel sterkte en hoop op de best mogelijke afloop!
Maar eerlijk gezegd begrijp ik het niet helemaal. Hebben de artsen aangegeven dat ze de behandeling van Kiro moeten gaan staken? Dat proef ik namelijk een beetje uit je post, zeker na wat je schreef over het maatschappelijk werk.
Nogmaals, ik wens jullie heel veel sterkte en alle goeds! Ik oprecht dat het allemaal zo goed mogelijk afloopt.

Aoraki! Wat een schrik! Gelukkig is het goed afgelopen en kun je maatregelen treffen om een herhaling te voorkomen!

Met Teigetje gaat het nog steeds prima!
Ze heeft maandag de eerste vaccinaties gekregen. Toen de naalden in haar beentjes gingen gaf ze 1 schreeuw, keek ze boos naar degenen die haar prikten en sliep weer verder. Ze heeft helaas al te veel prikken meegemaakt om er nog echt van onder de indruk te zijn.
Ze heeft er wat verhoging van gehad maar dat was de volgende ochtend allemaal weer over.
Vandaag wordt er even niks veranderd aan haar medicijnen en neusbril etc. Als ze vandaag stabiel blijft wordt er gekeken wat er afgebouwd kan worden; medicijnen (sprays voor haar luchtwegen, plasmedicatie, zantac, dat soort dingen.) of de neusbril.
Het naar huis gaan komt steeds dichterbij.
A grand adventure has begun.
pi_81372326
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 09:28 schreef Twinkly het volgende:
Ivan Wat lig je daar verwachtingsvol in het bed Claudia, echt letterlijk in blijde verwachting
Ik was ook ongelooflijk vrolijk. We hebben tijdens het inleiden van de bevalling zelfs nog taart gegeten in het ziekenhuisrestaurant. (Geef mij taart en ik ben sowieso meteen vrolijk.)
quote:
Op die laatste foto zie je dat hij ineens een ander koppie begint te krijgen, zijn gezichtje wordt wat langer en hij lijkt ineens een stuk ouder.
Het is ook wel een beetje de foto, maar we hebben inderdaad de laatste 1,5 week het gevoel dat hij verandert in zijn gezicht. En ik merk ook dat hij stijver wordt in zijn rug.

Wat fijn om nog mooi Teigetje-nieuws te lezen op onze laatste dag hier. Helaas is er door dit vrolijke nieuws heen ook nog verdrietig nieuws. sangdrax en simmu, wat een teleurstelling. Veel sterkte ermee.
pi_81372347
Ivan

En Sangdrax en simmu, jeetje...
pi_81372368
Aoraki, getver, dan schrik je je echt rot zeg...brrr. Wat een geluk dat ie zich meldde!
pi_81372433
Simmu
  donderdag 13 mei 2010 @ 09:55:23 #29
57497 happyme28
I'm so happy
pi_81372544
Aoraki, wat zullen jullie geschrokken zijn! Kan me voorstellen dat je maatregelen neemt! Daarom reageer ik dus ook altijd op huilen en laat ik Daan niet zomaar huilen.

Simmu en Sangdrax, wat een spanning en onzekerheid. Ik hoop voor jullie ook op het meest gunstige scenario en dat Kiro toch weer van deze beademing af kan. Sterkte! Wel een 'zorg' minder dat Ravi het zo goed doet. Hopenlijk gaat het ook met Selene allemaal naar wens. Zal voor haar ook wel ingrijpend zijn allemaal.

Rienk ook in een sprongetje, dat schijnt een heftige te zijn, dus laat 'm maar lekker even zwaan-kleef-aan zijn en hopenlijk is hij er dan snel doorheen.

BJ, hopenlijk heb je nog even lekker geslapen! Wat een leuke vakantiefoto's trouwens in het fototopic

Claudia en Ivan, veel plezier bij de grote babies, want dat is Ivan zeker inmiddels! Claudia, bedankt voor je leuke en nuttige posts hier in dit topic! Tot over een paar maanden.

En nog even een voor Teigetje! Stoere sterke meid! Wat een goed nieuws dat ze verder willen gaan afbouwen. Overigens heeft onze KA wel gezegd dat de medicijnen voor de verborgen reflux (Motilium en Zantac) niet te snel afgebouwd moeten worden, want hoewel het lijkt of het 'weg is', zodra je stopt met medicijnen kan het zo weer terugkomen (hoeft niet natuurlijk).

Daan gaat steeds langer slapen. Hij kwam vanmorgen pas om 8.00 uur (en wij lagen dus ook nog te slapen ) maar met de fles kom ik dan weer lastig uit vanavond, althans, ik wilde graag om 23.00 uur een fles geven en nu heeft hij nooit trek dan als hij om 20.00 uur nog een fles krijgt. Misschien maar een kleinere fles geven dan...

Hij niest nog wel veel, maar hij lijkt geen last te hebben van de verkoudheid. Het is een heel vrolijk mannetje vanmorgen. En we hadden weer een ouderwetse spuitluier vanmorgen De Omneo lijkt te helpen!!
pi_81372679
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 09:55 schreef happyme28 het volgende:
Aoraki, wat zullen jullie geschrokken zijn! Kan me voorstellen dat je maatregelen neemt! Daarom reageer ik dus ook altijd op huilen en laat ik Daan niet zomaar huilen.
Ik vind dat nog steeds moeilijk. Gister viel Ivan niet zo makkelijk in slaap. We liepen telkens naar hem terug om hem te troosten en op een bepaald moment was het ineens stil. Toen ik later naar bed ging besefte ik dat ik helemaal niet bij hem had gekeken sinds het ineens zo stil was. En dan spoken er allerlei scenario's door m'n hoofd die stuk voor stuk onwaarschijnlijk zijn, maar toch. Ik wil dan gewoon eventjes bij hem gaan kijken, maar ik ben ook bang dat ik hem wakker maak. Bovendien vindt mijn lief het onzin; die wil niet dat ik zulke morbide gedachten heb.

Aoraki, Karin heeft pas hetzelfde meegemaakt met Lars. Ik heb sinds het lezen van haar verhaal meteen Ivans deken en laken uit bed gehaald. Hij slaapt nu alleen in een slaapzak. Schrikken, hoor.
pi_81372794
Dag lieve Ivan, tot gauw

Aoraki, wat enorm schrikken zeg! Ook een angst van mij, maar hier alleen nog een ''naar boven zwemmer''
Ik stop ook altijd heel strak in trouwens

Simmu iets nuttigs weet ik eigenlijk niet te zeggen

Wij hebben zo een dagje Centerparcs Eemhof, eerst lekker zwemmen en daarna eten in het buffet restaurant daar. Hopelijk met een kussentje erachter dat Wolf even in een kinderstoel kan blijven zitten, dat groentehap geklieder in de buggy lijkt me ook niet handig.
Foto's volgen!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_81372886
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 10:04 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik vind dat nog steeds moeilijk. Gister viel Ivan niet zo makkelijk in slaap. We liepen telkens naar hem terug om hem te troosten en op een bepaald moment was het ineens stil. Toen ik later naar bed ging besefte ik dat ik helemaal niet bij hem had gekeken sinds het ineens zo stil was. En dan spoken er allerlei scenario's door m'n hoofd die stuk voor stuk onwaarschijnlijk zijn, maar toch. Ik wil dan gewoon eventjes bij hem gaan kijken, maar ik ben ook bang dat ik hem wakker maak. Bovendien vindt mijn lief het onzin; die wil niet dat ik zulke morbide gedachten heb.
Ik ken volgens mij geen enkele moeder die dat nog nóóit gedacht heeft hoor. Zeker als het ineens stil is ga ik altijd even kijken, want stel je voor dat [insert rampscenario]. Moeder-eigen denk ik

Simmu & Sangdrax Heel veel sterkte, en ik hoop met de rest mee op de best mogelijke uitkomst!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_81373056
Claudia ik doe hier eigenlijk hetzelfde, hoor Als Thomas eerder dan wij in zijn bedje ligt, kijk ik nog altijd even als wij gaan slapen. Vannacht ben ik twee keer wakker geworden om naar het toilet te gaan en dan ga ik altijd eens aan de deur van zijn kamer luisteren. En vanochtend werden we om 8.52u wakker en Thomas sliep nog steeds (lag sinds 23u in zijn bedje) dus is P. onmiddellijk opgestaan om hem wakker te maken zodat hij kon drinken. Er gaat hier eigenlijk geen nacht voorbij zonder dat ik even aan zijn deur sta te luisteren (ik ga 's nachts niet meer binnen in zijn kamer ). En dan zit ik nog vaak met doemscenario's in mijn hoofd

En een dikke voor Ivan Tot binnen een paar maand
pi_81373267
Aoraki wat ontzettend schrikken
Heel herkenbaar hoor, dat even checken of hij het nog wel doet

Wat super dat Teigetje het zo goed doet!! Heel gemeen dat ze weer geprikt moest worden hoor dan zou ik ook boos gaan kijken!

Simmu en Sandrax wat ontzettend heftig, ik hoop met jullie mee op een zo goed mogelijke uitkomst. Weten ze al waardoor het veroorzaakt wordt? Wat hard dat jullie moeten kiezen waar jullie zijn, of thuis bij de andere twee kindjes of in het ziekenhuis, dat lijkt me zo moeilijk
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_81373470
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 10:15 schreef innepin het volgende:

[..]

Ik ken volgens mij geen enkele moeder die dat nog nóóit gedacht heeft hoor. Zeker als het ineens stil is ga ik altijd even kijken, want stel je voor dat [insert rampscenario]. Moeder-eigen denk ik
Ik vind het van mezelf zo erg dat ik het elke dag heb. Ik ben over het algemeen echt heel nuchter en rationeel. Ik geloof niet in homeopathie, ik lach om complottheorieën, ik werk in de wetenschap en ik denk altijd na voor ik iets zeg. Kortom: ik ben verstandig op het saaie af en ik ben altijd al zo geweest. En nu heb ik een kind en ben ik elke dag bang dat hem iets overkomt. Ik wou dat ik mezelf een beetje kon vermannen.
pi_81373543
het lijkt erop dat kiro ergens een vernauwde ader heeft. ze kunnen alleen tot nu toe niets vinden. de mildere beademingsvormen waren niet meer afdoende. ze konden zien in zijn bloed dat er teveel co2 in bleef. en daar kreeg hij last van en dat was de oorzaak (denken ze....) dat hij al weken gestaag achteruit gaat. zijn behandeling nu bestaat uit volledige beademing zodat hij weer kan groeien en het probleem zich zelf oplost.

ik zag het eerlijk gezegd al aankomen. hij ging al weken elke keer achteruit. en van de week werd opeens het maatschappelijk werk ook 'overgezet' naar groningen onder het motto "daar hebben ze toch meer ervaring met deze situatie". tsja. ik heb gisteren rechtstreeks aan de arts gevraagd of het maanden in het ziekenhuis en dan thuis met beademing het mkeest optimistische scenario is, wat mijn gevoel was op dat moment, en dat gaf hij toe.

strakjes wel foto van kiro in zijn grote bed
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  donderdag 13 mei 2010 @ 10:52:31 #37
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_81373624
Simmu en Sanrax: Heb er even geen woorden voor, wil jullie allemaal veel sterkte, hoop en moed wensen! Ik hoop dat jullie alsnog een heel gelukkig leven krijgen zonder probleempjes. Dikke voor jullie

Dag mooie Ivan, veel plezier bij de grote baby's
En Claudia, ook hier is het herkenbaar hoor
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
  donderdag 13 mei 2010 @ 10:52:55 #38
274310 agenda
altijd vol!
pi_81373628
@Simmu vervelend dat het nu zo gaat. Ik had gehoopt dat het beter zou gaan.
pi_81373672
Dag mooie lieve Ivan Tot over 3 daagjes in het volgende topic!

We waren idd heel erg geschrokken. We maakten het bedje al erg kort op en we stopten het dekentje altijd heel strak in. Hij lag altijd al in een slaapzakje, en normaal hupste hij alleen naar boven. Ook hebben we hem ale een keer dwars terug gevonden maar nog nooit met zijn hoofd naar het voeteinde. Dus blijkbaar kan hij dat in 1 nacht leren. Juist omdat zijn deken zo strak zat ingestopt is deze niet losgechoten en daardoor kreeg hij het denk ik benauwd...
Nu heeft hij al 2 nachten alleen met slaapzak geslapen, en dat gaat prima. Het lijkt er zelfs op alsof hij minder draait etc. Dus dat houden we erin totdat hij zo groot is dat hij onmogelijk nog in bed kan draaien.

Arme Kiro. Het leek allemaal voorspoedig te gaan. Heel veel sterkte. het is zo moeilijk om iets zinnig te zeggen, maar ik leef echt enorm met jullie mee
pi_81373874
En nog even een vraagje. Thomas heeft altijd zo'n koude handjes (niet alleen 's ochtends als hij wakker wordt, maar ook overdag). Zijn er nog baby's die daar last van hebben? En het is niet gewoon wat minder warm dan de rest van zijn lijfje, maar echt koud-koud. Meestal probeer ik zijn handjes op te warmen als hij aan het drinken is, maar met zijn spartelarmpjes lukt dat ook niet altijd
  donderdag 13 mei 2010 @ 11:14:38 #41
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_81374130
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 11:04 schreef leonieke het volgende:
En nog even een vraagje. Thomas heeft altijd zo'n koude handjes (niet alleen 's ochtends als hij wakker wordt, maar ook overdag). Zijn er nog baby's die daar last van hebben? En het is niet gewoon wat minder warm dan de rest van zijn lijfje, maar echt koud-koud. Meestal probeer ik zijn handjes op te warmen als hij aan het drinken is, maar met zijn spartelarmpjes lukt dat ook niet altijd
dat heeft Evie ook vaak, maar schijnt helemaal niets te zeggen. Als een baby in het nekje maar warm genoeg aanvoelt, maken de koude handjes niet uit. (toevallig gister nog weer iets over gelezen, maar kan het zo niet terug vinden).

zwaai nog een laatste keer naar Claudia en Ivan tot snel!

nog een dikke voor Simmu en Sangdrax... ik hoop dat het allemaal goed gaat komen...

@happy; de vakantie was idd heerlijk! en wat is Daan ook een mooi mannetje! (die zag ik ook voorbij komen bij de kinderfoto's)

Evie heeft weer het klokje rond geslapen Dat doet ze de laatste maand eigenlijk elke dag. Zo lekker! Net even lekker gevoed aan de borst en nu ligt mijn meisje op haar speelkleed te spelen en letterlijk te kraaien van plezier...
(had ik al gezegd dat ik zoooooo trots ben op mijn kleine muppet; en nog elke dag verliefder word?? )
pi_81374272
Leah heeft ook altijd steenkoude handjes. Echt ijsblokjes. Ook haar voetjes zijn vaak koud trouwens, terwijl ze een dikke winterslaapzak aanheeft en nog onder een deken ligt.
Ook zijn ze overdag nog vaak koud met een maillot aan en 20 graden in de woonkamer.

Leah heeft vannacht van 22.00 tot 6.30 geslapen. Ik ben nu meer kapot dan anders
pi_81374286
BJ, lekker dat Evie zo lang slaapt. Isa heeft dat vannacht ook gedaan! Gisteren om 19.45 uur de laatste fles, en vanmorgen om 7.30 uur de eerste weer!

Sangdrax en Simmu, wat een vreselijk nieuws zeg! Sterkte!

Aoraki, wat schrikken zeg inderdaad! Isa slaapt trouwens in een slaapzak, maar ook onder een dekentje. Toen we haar een keer overdag zonder slaapzak in bedje hadden gelegd lag ze ook helemaal over dwars.

Nog eens een vraagje he. Waar zetten jullie de maxicosi altijd neer in de auto, voor- of achterin? En dan bedoel ik als je met z'n drieen op stap gaat. Mijn vriend rijdt meestal en we zetten Isa nu nog vaak voorin, ik zit dan achterin. Zo kan ik haar goed in de gaten houden, maar het staat ook zo raar! Hoe doen jullie dat vroeg ik me zo af??

Edit: Hier ook koude handjes trouwens! Vooral 's ochtends in bedje.

Oh en nog een Edit: Ivan en Claudia Tot over 1,5 maand!!
pi_81374340
In mijn auto mag de maxi-cosi niet voorin vanwege de airbag.
  donderdag 13 mei 2010 @ 11:24:09 #45
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_81374345
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 11:21 schreef NieuweUser het volgende:

Nog eens een vraagje he. Waar zetten jullie de maxicosi altijd neer in de auto, voor- of achterin? En dan bedoel ik als je met z'n drieen op stap gaat. Mijn vriend rijdt meestal en we zetten Isa nu nog vaak voorin, ik zit dan achterin. Zo kan ik haar goed in de gaten houden, maar het staat ook zo raar! Hoe doen jullie dat vroeg ik me zo af??
uhhh zo doen wij het tnt ook vaak hoor, dat 'past' hier ook het beste, als Evie achter ons zit, dan moeten onze stoelen verder naar voren en kunnen we onze benen niet kwijt...
(vriendlief 194 cm en ik 185 cm).
en onze airbag voorin zet ik dan uit op de passagiersstoel..(kan met de sleutel).
pi_81374377
Ja dat kan ook nog Lily, kun je die niet uitschakelen?
pi_81374407
ik zou niet weten hoe (en dat wil ik ook niet want mijn oudste zit er ook vaak)
pi_81374442
Kan ik mij voorstellen. Ik vergeet het ook steeds weer om te zetten als er eens iemand anders voorin zit!
  donderdag 13 mei 2010 @ 11:28:30 #49
57497 happyme28
I'm so happy
pi_81374452
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 11:21 schreef NieuweUser het volgende:
Daan zit altijd achterin eigenlijk. Zowel als we met z'n 3-en rijden als wanneer ik alleen met Daan op stap ben.
pi_81374472
Ze zit prima achterin. Ik heb een grote 7 persoons wagen en overal zit je heel ruim.
Ik kan haar inderdaad niet zien, dat is jammer maar mijn middelste wel en dan vraag ik aan hem vaak: hoe gaat het met Leah? En dan zegt ie: goed, of, ze slaapt ofzo
Als mijn man erbij is dan zitten ze met zijn drieen zeer ruim acherin en zit Leah als een prinsesje tussen haar broers.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')