quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:39 schreef Beessie-Jen het volgende:
OMG Ivan is al bijna een half jaar!!!!![]()
![]()
jammer dat jullie ons gaan verlaten...
maaaaar tot over een halve maand dan maar![]()
jeetje Evie is straks ook alweer een half jaar... echt ongelofelijk...
Evie heeft weer super geslapen en net weer heerlijk een rondje aan de borst gedronken.... ik ben zooooo ontzettend verliefd op mijn meisje![]()
![]()
![]()
freecell een dikkevoor je slechte nachtrust!
en @Keshet:
ik ben heeeeeeel benieuwd naar de foto's als Teigetje uiteindelijk thuis in de wieg ligt...
hoe is het nu met haar? hoe zwaar is ze inmiddels? en weet je ook wanneer je haar ongeveer mee mag nemen?
quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:59 schreef Marlinde het volgende:
Keshet: Teigetje heeft een wiegje!We willen wel foto's zien hoor als ze thuis is!
Ivan bijna een half jaar
Wat gaat het allemaal hard zeg!
Evie aan de borstleuke foto's in het fototopic
![]()
Met Tessa gaat het allemaal weer goed, de antibiotica moeten we nog tot vrijdag avond gebruiken. Maandag even langs de huisarts om nog een testje te doen en dan meteen haar even laten controleren, want het is lijkt me niet goed dat ze dit al op zo'n jonge leeftijd heeft..
quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:47 schreef Claudia_x het volgende:
Ivan eet een banaan: Theorie en Praktijk van de Rapley methode deel 5
En wat zeggen de artsen hierover? Dit klinkt namelijk wel heel erg ernstig. Laten we hopen dat het niet zo ver komt. Nee echt niet. Ik zal een kaarsje branden voor hem.quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:07 schreef sangdrax het volgende:
(simmu slaapt al dus ik post even over ons zoontje kiro)
Maar dat is een relatief optimistisch scenario. Maatschappelijk werk raadde ons bijvoorbeeld wel aan de familie alvast uit te nodigen voor wat achteraf afscheidsbezoekjes zouden kunnen zijn. Geen idee hoe groot de kans daarop is.
jeetje, je zult inderdaad wel geschrokken zijn. Hier lag hij gisteren ook zo in zn bed, en dan ook nog eens van zn buik naar zn rug. Maar gelukkig niet onder de deken.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:07 schreef Aoraki het volgende:
Ivan aan de banaan!En morgen een half jaar !!! (dus nog 4 daagjes voor Thomas
)
Zijn ons gisteren rot geschrokken. Ik werd om 4.00 's nachts wakker, Thomas was aan het huilen. Dat gebeurt niet heel vaak, maar meestal is het alleen speen erin en hij slaapt verder. Nu kwam ik op zijn kamertje, had meneer zich 180 graden omgedraaid, dus met hoofd naar voeteinde en zich weer onder de deken gewurmd. Hij lag dus met heel zijn hoofd + schouders onder een ingestopte deken (die had ik zo goed ingestopt zodat ie niet los kon). Ik heb vandaag meteen dikkere slaapzakjes gekocht en de deken eraf gegooid. Dit gebeurt ons niet nog eens....
![]()
Ik was ook ongelooflijk vrolijk. We hebben tijdens het inleiden van de bevalling zelfs nog taart gegeten in het ziekenhuisrestaurant. (Geef mij taart en ik ben sowieso meteen vrolijk.)quote:Op donderdag 13 mei 2010 09:28 schreef Twinkly het volgende:
IvanWat lig je daar verwachtingsvol in het bed Claudia, echt letterlijk in blijde verwachting
![]()
Het is ook wel een beetje de foto, maar we hebben inderdaad de laatste 1,5 week het gevoel dat hij verandert in zijn gezicht. En ik merk ook dat hij stijver wordt in zijn rug.quote:Op die laatste foto zie je dat hij ineens een ander koppie begint te krijgen, zijn gezichtje wordt wat langer en hij lijkt ineens een stuk ouder.
Ik vind dat nog steeds moeilijk. Gister viel Ivan niet zo makkelijk in slaap. We liepen telkens naar hem terug om hem te troosten en op een bepaald moment was het ineens stil. Toen ik later naar bed ging besefte ik dat ik helemaal niet bij hem had gekeken sinds het ineens zo stil was. En dan spoken er allerlei scenario's door m'n hoofd die stuk voor stuk onwaarschijnlijk zijn, maar toch. Ik wil dan gewoon eventjes bij hem gaan kijken, maar ik ben ook bang dat ik hem wakker maak. Bovendien vindt mijn lief het onzin; die wil niet dat ik zulke morbide gedachten heb.quote:Op donderdag 13 mei 2010 09:55 schreef happyme28 het volgende:
Aoraki, wat zullen jullie geschrokken zijn! Kan me voorstellen dat je maatregelen neemt! Daarom reageer ik dus ook altijd op huilen en laat ik Daan niet zomaar huilen.
Ik ken volgens mij geen enkele moeder die dat nog nóóit gedacht heeft hoor. Zeker als het ineens stil is ga ik altijd even kijken, want stel je voor dat [insert rampscenario]. Moeder-eigen denk ikquote:Op donderdag 13 mei 2010 10:04 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind dat nog steeds moeilijk. Gister viel Ivan niet zo makkelijk in slaap. We liepen telkens naar hem terug om hem te troosten en op een bepaald moment was het ineens stil. Toen ik later naar bed ging besefte ik dat ik helemaal niet bij hem had gekeken sinds het ineens zo stil was. En dan spoken er allerlei scenario's door m'n hoofd die stuk voor stuk onwaarschijnlijk zijn, maar toch. Ik wil dan gewoon eventjes bij hem gaan kijken, maar ik ben ook bang dat ik hem wakker maak. Bovendien vindt mijn lief het onzin; die wil niet dat ik zulke morbide gedachten heb.
Ik vind het van mezelf zo erg dat ik het elke dag heb. Ik ben over het algemeen echt heel nuchter en rationeel. Ik geloof niet in homeopathie, ik lach om complottheorieën, ik werk in de wetenschap en ik denk altijd na voor ik iets zeg. Kortom: ik ben verstandig op het saaie af en ik ben altijd al zo geweest. En nu heb ik een kind en ben ik elke dag bang dat hem iets overkomt. Ik wou dat ik mezelf een beetje kon vermannen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 10:15 schreef innepin het volgende:
[..]
Ik ken volgens mij geen enkele moeder die dat nog nóóit gedacht heeft hoor. Zeker als het ineens stil is ga ik altijd even kijken, want stel je voor dat [insert rampscenario]. Moeder-eigen denk ik![]()
dat heeft Evie ook vaak, maar schijnt helemaal niets te zeggen. Als een baby in het nekje maar warm genoeg aanvoelt, maken de koude handjes niet uit. (toevallig gister nog weer iets over gelezen, maar kan het zo niet terug vinden).quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:04 schreef leonieke het volgende:
En nog even een vraagje. Thomas heeft altijd zo'n koude handjes (niet alleen 's ochtends als hij wakker wordt, maar ook overdag). Zijn er nog baby's die daar last van hebben? En het is niet gewoon wat minder warm dan de rest van zijn lijfje, maar echt koud-koud. Meestal probeer ik zijn handjes op te warmen als hij aan het drinken is, maar met zijn spartelarmpjes lukt dat ook niet altijd
uhhh zo doen wij het tnt ook vaak hoor, dat 'past' hier ook het beste, als Evie achter ons zit, dan moeten onze stoelen verder naar voren en kunnen we onze benen niet kwijt...quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:21 schreef NieuweUser het volgende:
Nog eens een vraagje he. Waar zetten jullie de maxicosi altijd neer in de auto, voor- of achterin? En dan bedoel ik als je met z'n drieen op stap gaat. Mijn vriend rijdt meestal en we zetten Isa nu nog vaak voorin, ik zit dan achterin. Zo kan ik haar goed in de gaten houden, maar het staat ook zo raar! Hoe doen jullie dat vroeg ik me zo af??
Daan zit altijd achterin eigenlijk. Zowel als we met z'n 3-en rijden als wanneer ik alleen met Daan op stap ben.quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:21 schreef NieuweUser het volgende:
Nog eens een vraagje he. Waar zetten jullie de maxicosi altijd neer in de auto, voor- of achterin? En dan bedoel ik als je met z'n drieen op stap gaat. Mijn vriend rijdt meestal en we zetten Isa nu nog vaak voorin, ik zit dan achterin. Zo kan ik haar goed in de gaten houden, maar het staat ook zo raar! Hoe doen jullie dat vroeg ik me zo af??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |