Ja dat doet Leander ook. Als ik hem uit de stoel til plakt er vanalles aan zijn broek. Maar zijn mouwen krijg ik niet goed omhoog. Hij heeft namelijk ook nog een romper met lange mouwen aan. Mijn kind kan toveren denk ik. Zelf met zo'n slab nog vies wordenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:28 schreef Nijna het volgende:
MeNicole, ik gebruik een slab met mouwen en dan stroop ik eerste de mouwen van het shirt op en doe dan de slab aan. Gaat redelijk. Broek is hier vaak viezer dan de mouwen, want mevrouw moffelt eten op de zitting van haar stoel en plet het dan met billen en benen...
Ivan is een echte ventquote:Op maandag 10 mei 2010 19:30 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind het trouwens best bizar dat Ivan nu al afhankelijk lijkt van bijvoeding. Hij kan tussen voedingen in echt chagrijnig worden. Als hij een rijstwafel heeft gehad is hij weer vrolijk en speelt hij nog een tijdje. Dat kan toch niet zo snel gaan?
Hij lijkt gewoon op z'n moeder.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:34 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ivan is een echte ventsacho als ie honger heeft
![]()
quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:53 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb vanmiddag toch maar een Tripp Trapp besteld.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:02 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hij lijkt gewoon op z'n moeder.![]()
Vandaag heeft hij zijn eerste stuk fruit gehad, een banaan. Hij trok er heel gekke gezichten bij maar hij bleef stug dooreten. Zoals ik al zei: net z'n moeder.
[ afbeelding ]
Hier ook dat gebeuren met een bord. In het begin ging het heel goed en pakte ze keurig de stukjes uit het bordje. Tegenwoordig pakt ze om en om stukjes en het bord om die eens even aan de onderkant te bestuderen ofzoquote:Op donderdag 13 mei 2010 11:17 schreef Chan het volgende:
Oh wat een heerlijk gezicht al die smikkelende kindjes![]()
Ik heb even een vraagje.. Timo doet het best goed met eten, maar hij laat zn bord niet staan.. Als ik zn eten op een bord aanbied, dan vliegt alles meteen door de kamer.. We hebben al een bord met zuignap geprobeerd, maar die trekt hij zo los van de tafelHoe doen jullie dat? Ik leg de stukjes eten meestal maar op tafel neer, maar ik zou het wel handig vinden als hij met een bord leert omgaan..
Ohw ja en ik zag Ko met spaghettiTimo had dat laatst ook, en een lol dat hij ermee had
Echt schaterlachen om die slierten
hier niet hoorquote:Op donderdag 13 mei 2010 13:13 schreef Groofsken het volgende:
Halve peer erbij geven en de boel loopt weer.
Nee, maar die van jou heeft echt poepproblemen toch?quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:15 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hier niet hoorook niet na zes peren
Maar Claudia het zal wel loslopen met twee keer per week banaan denk ik. Je kunt het natuurlijk ook gewoon ff aankijken hoe Ivan het doet met de banaan zo. Zo te horen poept hij gewoon stug door![]()
Tip: bekijk nooit zelf de onderkant van je lege schaaltje yoghurt als het schaaltje van je kind nog niet leeg isquote:Op donderdag 13 mei 2010 11:17 schreef Chan het volgende:
Oh wat een heerlijk gezicht al die smikkelende kindjes![]()
Ik heb even een vraagje.. Timo doet het best goed met eten, maar hij laat zn bord niet staan.. Als ik zn eten op een bord aanbied, dan vliegt alles meteen door de kamer.. We hebben al een bord met zuignap geprobeerd, maar die trekt hij zo los van de tafelHoe doen jullie dat? Ik leg de stukjes eten meestal maar op tafel neer, maar ik zou het wel handig vinden als hij met een bord leert omgaan..
Ohw ja en ik zag Ko met spaghettiTimo had dat laatst ook, en een lol dat hij ermee had
Echt schaterlachen om die slierten
Ze zeggen dat het moet inderdaadquote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:34 schreef Claudia_x het volgende:
En heb ik er goed aan gedaan om voor te koken en te ontvellen en ontpitten? Of is dat overdreven?
Ik heb volgens mij ook wel eens gelezen dat iemand de steeltjes eraan liet zitten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |