abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81125363
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 11:28 schreef Nijna het volgende:
MeNicole, ik gebruik een slab met mouwen en dan stroop ik eerste de mouwen van het shirt op en doe dan de slab aan. Gaat redelijk. Broek is hier vaak viezer dan de mouwen, want mevrouw moffelt eten op de zitting van haar stoel en plet het dan met billen en benen...
Ja dat doet Leander ook. Als ik hem uit de stoel til plakt er vanalles aan zijn broek. Maar zijn mouwen krijg ik niet goed omhoog. Hij heeft namelijk ook nog een romper met lange mouwen aan. Mijn kind kan toveren denk ik. Zelf met zo'n slab nog vies worden
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_81205995
Aan komkommer moet Niels nog een beetje wennen

Dit was zo grappig, hij stopte in plaats van de pasta steeds zijn duim of vuist in zijn mond om daar verwoed aan te gaan zuigen Hmm, pasta smaakt naar vingers!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_81215853
Nog 1 keer een soepstengel

Even een vraagje, hoeveel eet jullie kindje nu eigenlijk?
Minisproetje is net 7 maanden en ik krijg er maar weinig in moet ik zeggen. We waren laatst helemaal blij dat ze een kwart peer op had. En met groente misschien 1 worteltje?
Experts, word dit vanzelf meer???!!
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_81215883
mooie foto's twinkly!! Hier is komkommer trouwens favoriet (alleen schil ik hem wel altijd)
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_81252189
sproet-je het is tot in ieder geval 1 jaar nog altijd bijvoeding, dus maak je geen zorgen! Het eten is nu nog een grote ontdekkingsreis, ze is er nog niet afhankelijk van. Pas in de loop der tijd zul je merken dat de verhouding melkvoeding - vaste voeding gaat verschuiven. Wat zit ze heerlijk te smullen van haar soepstengel!

En Niels ook lekker aan het smullen Ging de komkommer er uiteindelijk toch in met smaak?
pi_81253135
Nee de komkommer hoorde op de grond Rijstwafels ook merkte ik net. Wortel vond hij wel erg lekker zoals je ziet. Maar er gaat sowieso nog maar heel weinig naar binnen.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_81255536
Op rijtje van favoriet naar minst favoriete koekachtige tussendoortjes hebben wij met stip op 1: de soepstengel, nummer 2 is voor de rijstewafel en nummer 3 zijn de babykoekjes, die vindt ze volgens mij niet zo lekker.
Wat ze nog wel eens wil doen is een stukje eierkoek van zuslief ontvreemden en daaraan gaan zitten kluiven... .
Fake it till you make it...
pi_81264256
Lars heeft met maar druk met Rapleyen.....

met speelfruit en groente......hihi
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_81264667
Wat heeft Lars mooie wenkbrauwen! En ik vind zijn krulletjes zo leuk, Karin. Ik ben benieuwd of Ivan ze gaat krijgen. (Zijn vader heeft krullen en ik had ze als kind ook.)

Ivan heeft vandaag bij zijn opa en oma voor het eerst iets anders dan een rijstwafel gekregen, namelijk een worteltje. Ik had het idee dat de wortel nog vrij hard voor hem was ondanks het voorkoken. Hoelang koken jullie wortel?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_81264771
Ik vind het trouwens best bizar dat Ivan nu al afhankelijk lijkt van bijvoeding. Hij kan tussen voedingen in echt chagrijnig worden. Als hij een rijstwafel heeft gehad is hij weer vrolijk en speelt hij nog een tijdje. Dat kan toch niet zo snel gaan?
pi_81264913
Het eten gaat hier nog echt helemaal nergens over. Ze vind de smaak wel ok van alles (behalve mango was geen succes qua smaak). Maar het principe van het eten, dus doorslikken, snapt ze echt niet.
En jeetje Niels wat ga jij snel ineens, die vind eten wel geweldig krijg ik het idee
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  maandag 10 mei 2010 @ 19:34:22 #112
143848 huuphuup
Dorksided
pi_81264966
quote:
Op maandag 10 mei 2010 19:30 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind het trouwens best bizar dat Ivan nu al afhankelijk lijkt van bijvoeding. Hij kan tussen voedingen in echt chagrijnig worden. Als hij een rijstwafel heeft gehad is hij weer vrolijk en speelt hij nog een tijdje. Dat kan toch niet zo snel gaan?
Ivan is een echte vent sacho als ie honger heeft

Geen idee hoor, het zou ook sowieso een fase kunnen zijn, dat hij het leuk vindt om met het eten te 'spelen' en dat hij sacho wordt als dat niet kan? zoiets?
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81342273
quote:
Op maandag 10 mei 2010 19:34 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Ivan is een echte vent sacho als ie honger heeft
Hij lijkt gewoon op z'n moeder.

Vandaag heeft hij zijn eerste stuk fruit gehad, een banaan. Hij trok er heel gekke gezichten bij maar hij bleef stug dooreten. Zoals ik al zei: net z'n moeder.

pi_81342836
Ivan aan de banaan Haha heel herkenbaar Claudia! Echt zo'n blik van, "ik word vergiftigd door mijn eigen moeder" en toch dooreten.
pi_81342980
Geweldig!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  woensdag 12 mei 2010 @ 15:25:03 #116
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_81343318
Ivan lekker smikkelen Prachtige foto's Claudia
pi_81343374
Ivan
pi_81351610
Lieve reacties!

Dat Niels alweer pasta eet! Hij ziet er zo groot uit op die foto's. En Laura is zo'n mooi meisje. Ik zou best zo'n exemplaar willen.

Ik heb vanmiddag toch maar een Tripp Trapp besteld.
pi_81355440
Ivan en banaan

Ik werd vandaag uitgelachen door mevrouw toen ik met banaan aankwam, haar mond bleef stijf dicht.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_81355903
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 18:53 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb vanmiddag toch maar een Tripp Trapp besteld.

Wickie, je hebt een brutale dochter!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  Moderator woensdag 12 mei 2010 @ 21:52:34 #121
5428 crew  miss_sly
pi_81360215
Ivan wat een leuke foto's!

haha wickie, ze hebben al snel een eigen willetje

Wij bleven vandaag bij mijn ouders eten, en mijn vader maakt er dan altijd echt werk van om voor Senna ook een lekker bordje te maken Vandaag waren het wat boontjes, wat brocolliroosjes, wat reepjes paprika en een paar champignonnetjes. En ze is nu al erg wispelturig: ik had verwacht dat ze de champignons het minst lekker zou vinden (bij een eerder maaltje moest ze die niet zo), maar die verdwenen in sneltreinvaart naar binnen, waarna ze met lange tanden zich maar op de rest stortte
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 13 mei 2010 @ 09:46:48 #122
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_81372426
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 15:02 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Hij lijkt gewoon op z'n moeder.

Vandaag heeft hij zijn eerste stuk fruit gehad, een banaan. Hij trok er heel gekke gezichten bij maar hij bleef stug dooreten. Zoals ik al zei: net z'n moeder.

[ afbeelding ]
pi_81374190
Wat leuk miss Sly! Dat je vader ook voor Senna leuk een bordje maakt! Super!
En dan helemaal leuk dat Senna dan zo lekker eet ook
pi_81374197
Oh wat een heerlijk gezicht al die smikkelende kindjes

Ik heb even een vraagje.. Timo doet het best goed met eten, maar hij laat zn bord niet staan.. Als ik zn eten op een bord aanbied, dan vliegt alles meteen door de kamer.. We hebben al een bord met zuignap geprobeerd, maar die trekt hij zo los van de tafel Hoe doen jullie dat? Ik leg de stukjes eten meestal maar op tafel neer, maar ik zou het wel handig vinden als hij met een bord leert omgaan..

Ohw ja en ik zag Ko met spaghetti Timo had dat laatst ook, en een lol dat hij ermee had Echt schaterlachen om die slierten
pi_81374317
Ivan
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 11:17 schreef Chan het volgende:
Oh wat een heerlijk gezicht al die smikkelende kindjes

Ik heb even een vraagje.. Timo doet het best goed met eten, maar hij laat zn bord niet staan.. Als ik zn eten op een bord aanbied, dan vliegt alles meteen door de kamer.. We hebben al een bord met zuignap geprobeerd, maar die trekt hij zo los van de tafel Hoe doen jullie dat? Ik leg de stukjes eten meestal maar op tafel neer, maar ik zou het wel handig vinden als hij met een bord leert omgaan..

Ohw ja en ik zag Ko met spaghetti Timo had dat laatst ook, en een lol dat hij ermee had Echt schaterlachen om die slierten
Hier ook dat gebeuren met een bord. In het begin ging het heel goed en pakte ze keurig de stukjes uit het bordje. Tegenwoordig pakt ze om en om stukjes en het bord om die eens even aan de onderkant te bestuderen ofzo
We hebben dus maar zo lang een soort plastic tafelkleed op tafel en leggen het eten daar maar op. Het met een bord omgaan komt wel denk ik, als ze ook met bestek om leren gaan enzo.

Brood bied ik sowieso per stukje aan, ik heb gemerkt dat ze het dan bijna helemaal op eet terwijl het anders teveel keuze is ofzo.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')