abonnement Unibet Coolblue
pi_204357580
quote:
17s.gif Op donderdag 7 april 2022 11:27 schreef douche-eendje het volgende:
Ja hoi, subtiel kickje :W . Ik ben net begonnen en mevrouw is gelijk enthousiast :P alleen ben in een beetje kwijt hoe en wat ook alweer handig was met aanbieden. Net werd ze boos omdat de banaan na 5x kluiven te glibberig was en uit haar handen viel.
Derde plaatje: https://www.exploringlife(...)ethode-eerste-weken/
pi_204358073
quote:
Oeh fijn artikel! Daarvoor zijn haar handen nu nog wat te klein :D ik had de banaan nu over de lengte in de bekende 3 delen gedrukt.
pi_204373861
quote:
17s.gif Op donderdag 7 april 2022 11:27 schreef douche-eendje het volgende:
Ja hoi, subtiel kickje :W . Ik ben net begonnen en mevrouw is gelijk enthousiast :P alleen ben in een beetje kwijt hoe en wat ook alweer handig was met aanbieden. Net werd ze boos omdat de banaan na 5x kluiven te glibberig was en uit haar handen viel.
Wij 'serveerden' de banaan altijd op de kop. Aan de kant van het steeltje een cm of 7 van de rand afsnijden. De schil laten zitten, maar aan de bovenste 2 cm wegsnijden. Dan kunnen ze de banaan bij het steeltje of de schil vasthouden. Meer grip en ze kunnen het bovenste deel (zonder schil) afsabbelen. Wel af en toe de banaan weer rechtop aangeven. :)
Ik hoop dat dit duidelijk is.
  vrijdag 8 april 2022 @ 17:49:55 #229
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_204374045
quote:
17s.gif Op donderdag 7 april 2022 12:20 schreef douche-eendje het volgende:

[..]
Oeh fijn artikel! Daarvoor zijn haar handen nu nog wat te klein :D ik had de banaan nu over de lengte in de bekende 3 delen gedrukt.
Kinderbananen halen :P
Protège moi de mes désirs.
pi_204375235
Ja, goede kick! Wij Rapley'en bepaald voedsel ook (dochter nu ruim 7,5 maand oud). Komkommer is een dikke hit (kan ook niet anders met zo'n username :D), de tip voor banaan in een stukje schil houden is een goede!
Wat is verder nog geschikt? Brood gaat soms wel, soms niet goed naar binnen.
Hoe bied je ei bijvoorbeeld goed aan? Dat glibbert toch ook alle kanten op?
pi_204375295
Ei boden wij aan in de vorm van een omelet en dan in repen gesneden.

Worteltjes, sperziebonen, broccoli en bloemkool (gekookt of gestoomd) waren bij Sofie favoriet. Zo benieuwd hoe kuiken straks het eten gaat ontdekken :)
  zondag 10 april 2022 @ 17:24:41 #232
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_204395706
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gestoomde broccoli was een succes :D
pi_204396525
Wat zit ze al goed rechtop, d-e!
  zondag 10 april 2022 @ 18:56:22 #234
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_204396793
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2022 18:31 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Wat zit ze al goed rechtop, d-e!
Ja ze vind het heerlijk om even rechtop te zitten. Ze zit ook graag in de doek of als een koalabeertje tegen mij aangeplakt O+
pi_204918924
Even een schopje omhoog :) Kuiken is sinds 2 weken vast voedsel aan het ontdekken. Ze is erg enthousiast en wordt helemaal blij aan tafel.
Ze maait in haar enthousiasme wel alles van de placemat af. Ze zit nu nog op schoot tijdens het eten maar ik wil deze week ook de kinderstoel gaan proberen.
Hebben jullie tips voor borden/kommetjes/placemats met opstaande randen die niet zo makkelijk van een blad te maaien zijn? Er wordt zoveel aangeboden dat ik keuzestress krijg :s)
Wij hebben een cybex kinderstoel met blad; ik heb eigenlijk geen idee of een zuignap hierop werkt. Blad is iets ruwer.
pi_204918993
Die zuignapdingen werken sowieso maar zo, zo. Otis krijgt ze uiteindelijk altijd los }:|
pi_204919206
Wij zijn ook een beetje verpest door Sofie. Zij heeft echt letterlijk nog nooit haar bord op de grond gegooid of omgekiept. Ze was meer bedachtzaam en onderzoekend aan het eten. Daardoor duurde het wel wat langer voordat ze echt merkbaar dingen binnen kreeg. Toen ze net begon legden we het eten gewoon op het blad van haar stoel. Kuiken is dan echt binnen 3 seconden de helft kwijt. De teckel waardeert het wel heel erg :9
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')