Niet knijpen, wel doodslaanquote:Op donderdag 24 juni 2021 15:27 schreef Sunshine1982 het volgende:
Doen jullie baby's dat ook? Voedsel helemaal proberen fijn te knijpen om het vervolgens in hun mond te stoppen? Aardbei en banaan
Uhuhquote:Op donderdag 24 juni 2021 15:27 schreef Sunshine1982 het volgende:
Doen jullie baby's dat ook? Voedsel helemaal proberen fijn te knijpen om het vervolgens in hun mond te stoppen? Aardbei en banaan
Ja, hij eet volledig met de pot mee (bepaalde kruiden en rauw spul uitgezonderd)quote:Op donderdag 24 juni 2021 16:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
UhuhMeestal gaat het daarna de mond in maar laatst kneep hij een framboos helemaal fijn om het daarna in zijn ogen te smeren
Geven jullie trouwens al vlees/vis/vega? Gisteren voor het eerst een vega gehaktballetje gegeven, dat vond hij erg lekker!
Ook dat ja, met harder etenquote:
Ik was al het fruit af.quote:Op donderdag 24 juni 2021 17:09 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hoe doen jullie dat trouwens met framboos? Wassen jullie die? Ik geef mijn dochter ze altijd zo uit het bakje maar kan dat ook bij een baby?
Brood erin dopen en geven is een goeie, dat ik daar niet bij stilgestaan hebquote:Op donderdag 24 juni 2021 16:57 schreef SQ het volgende:
Je kunt stukjes brood in de soep dopen en die aan hem geven, en er de stukjes groenten uit vissen en aan hem geven bijvoorbeeld?
Eten hoeft ook niet zoutvrij te zijn he. Zoutarm is voldoendeEn bedenk je ook hoeveel hij er daadwerkelijk van binnen krijgt
Frambozen was ik nooit, daar spoel je al een stuk smaak mee weg. Ander fruit spoel ik wel altijd afquote:Op donderdag 24 juni 2021 17:09 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hoe doen jullie dat trouwens met framboos? Wassen jullie die? Ik geef mijn dochter ze altijd zo uit het bakje maar kan dat ook bij een baby?
Ik ben er wel eens halverwege een bak achter gekomen dat er beestjes in zatenquote:Op donderdag 24 juni 2021 18:36 schreef kwakz0r het volgende:
Sinds ik ooit beestjes in een framboos zag zitten was ik ze altijd ja
Maar daar kan je dan weer heel goed een beetje van uit de pan halen voor dat je de volle bak kruiden erdoor doet. Of een portie tomatensaus maken zonder veel smaakmakers en die in miniporties invriezen. Maar dat was me dan altijd wat veel gedoe, dus ik gaf gewoon wat hij wel mocht hebben en/of koos optie 1 en pikte dingen uit de pan voor het kruiden.quote:Op donderdag 24 juni 2021 20:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Brood erin dopen en geven is een goeie, dat ik daar niet bij stilgestaan heb
Zoutarm zou ok zijn ware het niet dat ik zelf dus altijd een kilo zout in mijn eten flikkerWat we wel doen met eten waar later het zout op kan (groente/aardappelen) dat we het pas later voor onszelf toevoegen. Maar dingen als een pastasaus of chili con carne daar zit dan al knoflook/peper/zout/sambal in. Dat is weer wat lastiger om achteraf op smaak te brengen.
Misschien maar even een paar weken aan de AVG of een tijdje zoutloos eten
Misschien moeten we dat maar gaan doenquote:Op donderdag 24 juni 2021 22:28 schreef Nanuke het volgende:
[..]
Maar daar kan je dan weer heel goed een beetje van uit de pan halen voor dat je de volle bak kruiden erdoor doet. Of een portie tomatensaus maken zonder veel smaakmakers en die in miniporties invriezen. Maar dat was me dan altijd wat veel gedoe, dus ik gaf gewoon wat hij wel mocht hebben en/of koos optie 1 en pikte dingen uit de pan voor het kruiden.
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 14:06 schreef twist02 het volgende:
Iemand interesse in dit boek?
Past door de brievenbus en mag tegen verzendkosten weg
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |