Mja, hij heeft nog steeds moeilijke ontlasting, dus we zijn nu over op grotendeels Omneo en dat lijkt beter te gaan. Hij moet nog wel even wennen. Maar even aanzien nu.quote:Op woensdag 12 mei 2010 08:30 schreef Incantrix het volgende:
Daantje, wat ben je schattig in je stoere zwembroekkie!En Happy, het gaat nu helemaal goed met de fv? Wat een lekker ventje heb je daar! Die vúistjes ook!
Ik herken het helemaal hoor. Ik ben de eerste 2 weken vooral ook zo van slag geweest. Een zware bevalling die ik moest verwerken, het gevoel opgesloten te zitten in het huis vanwege de kou en de sneeuw...ik vond er niks aanquote:Op woensdag 12 mei 2010 10:09 schreef Shandaly het volgende:
Heh... met al die lieve reacties van jullie hier, hou ik het natuurlijk ook niet droog...
Maar dank je wel... weten dat het niet gek is, of zelfs bijna normaal, scheelt al een hoop... en misschien als er nu straks eindelijk eens mensen gaan bellen om op kraamvisite te komen (Het lijkt wel alsof mensen niet durven ofzo... ivm mijn schoonvader... terwijl ik het juist zo fijn zou vinden om eens andere mensen te zien), of als er straks kaartjes op de mat liggen, of als het weer misschien toch eens wat zonniger en warmer zou worden... misschien dat ik het dan zelf ook allemaal iets zonniger in ga zien.
Dan hoeft het nog niet persé olvarit te zijn. Misschien heeft de moeder van een van de onderzoekers bruut staat pureren in haar keuken en daarmee al die potjes gevuldquote:Op woensdag 12 mei 2010 10:03 schreef Poppejans het volgende:
Freecell,pfff wat vermoeiend dat hij veel wakker is 's nachts zeg...
![]()
Inca, Stef 9 kilo![]()
![]()
wooh! wat een beertje, en dan snap ik ook meteen dat hij echt wel in mt74 zit. En geen wonder dat hij met gemak een potje op kan
Zijn jullie/ is 1 van jullie ook groot?
BJ ik heb gister mijn babyzwemband opgeblazen, en die is veel kleiner als die jullie hebben. Ik heb een oranje van de Hema en die lijkt echt voor kleinere baby's! (maar of hij er goed in blijft zitten kom ik donderdag achter)
Wolf heeft gister op de Universiteit weer zitten smullen, dit keer van artisjokkenpaar keer vies gezicht maar mondje bleef open gaan en bleef lekker eten. (vanmorgen die luier
)
Heb nu thuis 32 kleine potjes mee om 2 weken thuis te gaan geven, daarna moeten we weer 3 dagen eten geven op Universiteit en dan is het klaar.
Ik zag aan de dekseltjes dat het Olvarit voeding is (etiketten zijn eraf gehaald), maar die hebben helemaal geen artisjok zie ik op de website, hmmm straks heeft Wolf rare dinen binnen gekregen v een wetenschappelijk expiriment ofzoik dacht even aan complottheorieen.
Potjes die we hebben meegekregen v thuis zijn bloemkool,sperzieboontjes en broccoli
en dan moet ik thuis steeds noteren wat ik denk hoe lekker hij het vond, dus ook om te zien of hij een groente na verloop van tijd lekkerder gaat vinden volgens mij.
Als dat onderzoek klaar is gaan we aan Rapley/deels gepureerd. Echt een nieuwe fase is nu aangebroken, echt leuk
Ha, ja, dat hadden wij in het begin ook een beetje, zo'mn stilte voor de storm.. Het helpt om mensen die je graag zou zien of spreken gewoon eens te mailen/bellen/smsen met de mededeling dat je het érg leuk zou vinden als ze binnenkort eens kennis komen maken met je nieuwe wereldburgerquote:Op woensdag 12 mei 2010 10:09 schreef Shandaly het volgende:
Heh... met al die lieve reacties van jullie hier, hou ik het natuurlijk ook niet droog...
Maar dank je wel... weten dat het niet gek is, of zelfs bijna normaal, scheelt al een hoop... en misschien als er nu straks eindelijk eens mensen gaan bellen om op kraamvisite te komen (Het lijkt wel alsof mensen niet durven ofzo... ivm mijn schoonvader... terwijl ik het juist zo fijn zou vinden om eens andere mensen te zien), of als er straks kaartjes op de mat liggen, of als het weer misschien toch eens wat zonniger en warmer zou worden... misschien dat ik het dan zelf ook allemaal iets zonniger in ga zien.
Ik vind dat hij héél erg op Leander lijkt!quote:
Dat is waar! Maar dan moeten ze wel zo'n dekselopdraai vacuumding hebben. Ik ga het gewoon eens vragen als we terug moeten komen,toch wel erg nieuwsgierigquote:Op woensdag 12 mei 2010 10:28 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dan hoeft het nog niet persé olvarit te zijn. Misschien heeft de moeder van een van de onderzoekers bruut staat pureren in haar keuken en daarmee al die potjes gevuld
En jou vergat ik ook alquote:Op woensdag 12 mei 2010 09:02 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Mja, hij heeft nog steeds moeilijke ontlasting, dus we zijn nu over op grotendeels Omneo en dat lijkt beter te gaan. Hij moet nog wel even wennen. Maar even aanzien nu.
Hij werd vanmorgen pas om 7.30 uur wakkerMisschien maar eens proberen de laatste voeding te vervroegen van 23.30 uur naar 22.30 uur, dan kunnen wij ook wat eerder gaan slapen. Op zich valt 23.30 uur wel mee, maar dan is Daan slaperig omdat we 'm wakker maken en dan drinkt hij best slecht, dus dat duurt zeker een half uur en dan ook nog een half uur rechtophouden, dus dan is het 00.30 uur voordat wij kunnen gaan slapen.
Free, voor jou balen zeg dat Florian 's nachts zo vaak wakker is![]()
Trix, dat heb ik me ook wel afgevraagd wb regeldagen bij FV maar dat lijkt me niet toch? Ze hebben gewoon ineens niet meer genoeg aan een bepaalde hoeveelheid en dan doe je gewoon meer in de fles. Je geeft ze niet ineens vaker een fles (althans, ik niet...). Je merkt wel dat ze niet meer voldaan zijn of eerder gaan komen.
Jammer wel soms dat de knop niet uit te draaien isquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:23 schreef WupWup het volgende:
Emma heeft haar volumeknop gevonden. Dikke pret!
aaaaaAAAAAAAAAAaaaaaAAAAAA
Ik ook! Het is nog niet eens 11.30 en heb al snaai zin, zin in chocola en ook wel slagroomtaartquote:
Oh echt, jij ook al? Het enige dat ik kon vinden waren van die befkoekjes, maar daar heb ik geen trek inquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:28 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik ook! Het is nog niet eens 11.30 en heb al snaai zin, zin in chocola en ook wel slagroomtaartmaar niks lekkers in huis
Graag gedaan!quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:47 schreef freecell het volgende:
Asy!
De postbode kwam net langs, heb ik gewoon een kaartje van Asy en een hand-tekening van Harry
Leuk!
[sub]Hier de 20stequote:Op woensdag 12 mei 2010 13:08 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Graag gedaan!
(hij werkte niet bepaald mee, maar toch vrij goed gelukt hè)
wat leuk dat jij in mei jatig bent, ik ook namelijk: de 24e)
Claudia, we willen Ivan+banaanplaatjes zien, dat snap je natuurlijk wel
Hier de 25stequote:
Haha ja en wat dacht je van 6 uur 's ochtends (ze slaapt bij ons) of in de doek bij je oorquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:25 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Jammer wel soms dat de knop niet uit te draaien is![]()
hier de 15equote:
De verjaardag van mijn schoonpap! Ik ben 28 juniquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:14 schreef leonieke het volgende:
Laat ik lekker de uitzondering zijn27 juni
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |