abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 mei 2010 @ 08:46:57 #251
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_81328202
Fijn dat Stef het zo goed doet!

Harry is de nacht goed doorgekomen. Heeft veel geslapen met lange tussenpozen (3 uur). Geen verhoging/koorts en hij zit hier nu naast me te mopperen. Hij is moe van het spelen en gaat nu terug zijn koffertje in.
Het regelen lijkt voorbij te zijn...

Freecell, wat een rotnacht weer.
Harry slaapt hier in zijn (gesloten) wiegje pal naast mijn helft van het bed. Misschien is dat nog een tussenoplossing? Ik stop hem heel stevig in met zijn handen onder de dekens omdat hij anders zichzelf wakker houdt met wapperende handen.
  woensdag 12 mei 2010 @ 09:02:46 #252
57497 happyme28
I'm so happy
pi_81328459
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 08:30 schreef Incantrix het volgende:
Daantje, wat ben je schattig in je stoere zwembroekkie! En Happy, het gaat nu helemaal goed met de fv? Wat een lekker ventje heb je daar! Die vúistjes ook!
Mja, hij heeft nog steeds moeilijke ontlasting, dus we zijn nu over op grotendeels Omneo en dat lijkt beter te gaan. Hij moet nog wel even wennen. Maar even aanzien nu.

Hij werd vanmorgen pas om 7.30 uur wakker Misschien maar eens proberen de laatste voeding te vervroegen van 23.30 uur naar 22.30 uur, dan kunnen wij ook wat eerder gaan slapen. Op zich valt 23.30 uur wel mee, maar dan is Daan slaperig omdat we 'm wakker maken en dan drinkt hij best slecht, dus dat duurt zeker een half uur en dan ook nog een half uur rechtophouden, dus dan is het 00.30 uur voordat wij kunnen gaan slapen.

Free, voor jou balen zeg dat Florian 's nachts zo vaak wakker is

Trix, dat heb ik me ook wel afgevraagd wb regeldagen bij FV maar dat lijkt me niet toch? Ze hebben gewoon ineens niet meer genoeg aan een bepaalde hoeveelheid en dan doe je gewoon meer in de fles. Je geeft ze niet ineens vaker een fles (althans, ik niet...). Je merkt wel dat ze niet meer voldaan zijn of eerder gaan komen.
pi_81330011
Freecell, pfff wat vermoeiend dat hij veel wakker is 's nachts zeg...

Inca, Stef 9 kilo wooh! wat een beertje, en dan snap ik ook meteen dat hij echt wel in mt74 zit. En geen wonder dat hij met gemak een potje op kan
Zijn jullie/ is 1 van jullie ook groot?

BJ ik heb gister mijn babyzwemband opgeblazen, en die is veel kleiner als die jullie hebben. Ik heb een oranje van de Hema en die lijkt echt voor kleinere baby's! (maar of hij er goed in blijft zitten kom ik donderdag achter)

Wolf heeft gister op de Universiteit weer zitten smullen, dit keer van artisjokken paar keer vies gezicht maar mondje bleef open gaan en bleef lekker eten. (vanmorgen die luier )
Heb nu thuis 32 kleine potjes mee om 2 weken thuis te gaan geven, daarna moeten we weer 3 dagen eten geven op Universiteit en dan is het klaar.
Ik zag aan de dekseltjes dat het Olvarit voeding is (etiketten zijn eraf gehaald), maar die hebben helemaal geen artisjok zie ik op de website, hmmm straks heeft Wolf rare dinen binnen gekregen v een wetenschappelijk expiriment ofzo ik dacht even aan complottheorieen.
Potjes die we hebben meegekregen v thuis zijn bloemkool,sperzieboontjes en broccoli
en dan moet ik thuis steeds noteren wat ik denk hoe lekker hij het vond, dus ook om te zien of hij een groente na verloop van tijd lekkerder gaat vinden volgens mij.

Als dat onderzoek klaar is gaan we aan Rapley/deels gepureerd. Echt een nieuwe fase is nu aangebroken, echt leuk
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_81330071
Hoi

Wel meegelezen, maar niet steeds de tijd om te reageren!

Las wel iets over mannen die verjaardagen en moederdagen vergeten!!
Free, nog gefeliciteerd met je verjaardag!

BJ had een fijne vakantie gehad, mooi!

Oeh, de 20-weken sprong is gearriveerd bij Aviva?? Dan moet ik het ook eens in de gaten houden!

En over weerstand, dat is bij mij ook anders zeg! In de vier jaar dat ik nu bij mijn huidige werkgever werk heb ik mij voor de bevalling niet 1 keer ziekgemeld. Nu ben ik zo'n 1,5 maand aan de slag en ben al 1 keer iets eerder weggegaan en gisteren was ik alweer niet lekker! Had 38 graden, maar ben wel naar mijn werk gegaan en heb de hele dag nog volgemaakt ook! Voelde me zo schuldig om mij ziek te melden!
pi_81330105
Leuk dat onderzoek Poppejans!! Het lijkt mij ook een hele spannende fase, om aan ander voedsel te beginnen!
pi_81330163
Wij hebben nu het schot van de co-sleeper er tussen gezet en dat gaat aan één kant beter (hij ziet ons niet meer) maar ik moet nu wel moeilijk doen om er bij te kunnen

Maar hij is vandaag vrolijk Serieus, dat hebben we al wel minstens 2 weken niet gehad. Maar sinds zijn fles van 6.45 is het blijheid!
En zelfs al aan zijn tweede slaapje bezig en niet in de doek

Zo lief issie!
pi_81330164
Heh... met al die lieve reacties van jullie hier, hou ik het natuurlijk ook niet droog...
Maar dank je wel... weten dat het niet gek is, of zelfs bijna normaal, scheelt al een hoop... en misschien als er nu straks eindelijk eens mensen gaan bellen om op kraamvisite te komen (Het lijkt wel alsof mensen niet durven ofzo... ivm mijn schoonvader... terwijl ik het juist zo fijn zou vinden om eens andere mensen te zien), of als er straks kaartjes op de mat liggen, of als het weer misschien toch eens wat zonniger en warmer zou worden... misschien dat ik het dan zelf ook allemaal iets zonniger in ga zien.
pi_81330635
Kijk nou

En Shandaly: mijn moeders moeder is overleden toen mijn broer 2 dagen was. Volgens haar waren dat de heftigste kraamtranen ooit.
Dat zijn echt te veel emoties bij elkaar, dat zou iedereen van de wap maken!
pi_81330691
Hopelijk hebben jullie ook snel meer nachten, met meer slaap Freecell. Gelukkig gaat het de goede kant op

En wat een heerlijk vrolijk mannetje !
  woensdag 12 mei 2010 @ 10:27:41 #260
18860 sindell
Seriously
pi_81330741
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 10:09 schreef Shandaly het volgende:
Heh... met al die lieve reacties van jullie hier, hou ik het natuurlijk ook niet droog...
Maar dank je wel... weten dat het niet gek is, of zelfs bijna normaal, scheelt al een hoop... en misschien als er nu straks eindelijk eens mensen gaan bellen om op kraamvisite te komen (Het lijkt wel alsof mensen niet durven ofzo... ivm mijn schoonvader... terwijl ik het juist zo fijn zou vinden om eens andere mensen te zien), of als er straks kaartjes op de mat liggen, of als het weer misschien toch eens wat zonniger en warmer zou worden... misschien dat ik het dan zelf ook allemaal iets zonniger in ga zien.
Ik herken het helemaal hoor. Ik ben de eerste 2 weken vooral ook zo van slag geweest. Een zware bevalling die ik moest verwerken, het gevoel opgesloten te zitten in het huis vanwege de kou en de sneeuw...ik vond er niks aan
Wat mij er achteraf snel bovenop heeft geholpen is blijven praten. Met mijn lief, met mijn ouders. Ik heb wel een paar keer geroepen dat ik er zo helemaal niks aan vond... En op een gegeven moment gaat het echt beter. Je kindje wordt makkelijker, je leert elkaar kennen en er komt een ritme. Je gaat naar buiten om te wandelen hey, een buitenwereld, dat vond ik na 2 weken binnen zitten ook zo'n openbaring. Alles was er gewoon verder nog...
En als je behoefte hebt aan bezoek, laat dat dan regelen door je man, blijf goed om jezelf denken. Het is een periode waar je doorheen moet, maar serieus het wordt beter! Net als iedereen hier zegt
  woensdag 12 mei 2010 @ 10:28:21 #261
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81330763
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 10:03 schreef Poppejans het volgende:
Freecell, pfff wat vermoeiend dat hij veel wakker is 's nachts zeg...

Inca, Stef 9 kilo wooh! wat een beertje, en dan snap ik ook meteen dat hij echt wel in mt74 zit. En geen wonder dat hij met gemak een potje op kan
Zijn jullie/ is 1 van jullie ook groot?

BJ ik heb gister mijn babyzwemband opgeblazen, en die is veel kleiner als die jullie hebben. Ik heb een oranje van de Hema en die lijkt echt voor kleinere baby's! (maar of hij er goed in blijft zitten kom ik donderdag achter)

Wolf heeft gister op de Universiteit weer zitten smullen, dit keer van artisjokken paar keer vies gezicht maar mondje bleef open gaan en bleef lekker eten. (vanmorgen die luier )
Heb nu thuis 32 kleine potjes mee om 2 weken thuis te gaan geven, daarna moeten we weer 3 dagen eten geven op Universiteit en dan is het klaar.
Ik zag aan de dekseltjes dat het Olvarit voeding is (etiketten zijn eraf gehaald), maar die hebben helemaal geen artisjok zie ik op de website, hmmm straks heeft Wolf rare dinen binnen gekregen v een wetenschappelijk expiriment ofzo ik dacht even aan complottheorieen.
Potjes die we hebben meegekregen v thuis zijn bloemkool,sperzieboontjes en broccoli
en dan moet ik thuis steeds noteren wat ik denk hoe lekker hij het vond, dus ook om te zien of hij een groente na verloop van tijd lekkerder gaat vinden volgens mij.

Als dat onderzoek klaar is gaan we aan Rapley/deels gepureerd. Echt een nieuwe fase is nu aangebroken, echt leuk
Dan hoeft het nog niet persé olvarit te zijn. Misschien heeft de moeder van een van de onderzoekers bruut staat pureren in haar keuken en daarmee al die potjes gevuld
  woensdag 12 mei 2010 @ 10:28:30 #262
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_81330768
Oh, Free, wat een póppie!!
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 10:09 schreef Shandaly het volgende:
Ha, ja, dat hadden wij in het begin ook een beetje, zo'mn stilte voor de storm.. Het helpt om mensen die je graag zou zien of spreken gewoon eens te mailen/bellen/smsen met de mededeling dat je het érg leuk zou vinden als ze binnenkort eens kennis komen maken met je nieuwe wereldburger Meisje, niet jezelf verbijten, gewoon zeggen wat je graag wil hebben! (En doorhuilen, dat ook ja.. Je houdt het niet tegen he? )

Poppejans, wat leuk!! Artisjokken zou inderdaad ook niet zo 1 2 3 in mij zijn opgekomen om te geven, maar misschien juist wel leuk om zoiets te proberen Go Wolf, lekker bikken gassie!
3!
  woensdag 12 mei 2010 @ 10:32:12 #263
61183 leonieke
Dan toch?
pi_81330906
Zo lief Freecell En wat ziet hij er al een pak ouder uit dan Thomas

Poppejans, wat een tof onderzoek lijkt me dat En wat is Stef een stevige beer
pi_81330927
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 10:24 schreef freecell het volgende:
Kijk nou
Ik vind dat hij héél erg op Leander lijkt!

Shandaly, bel anders zelf wat mensen! Als jij behoefte hebt aan bezoek moet je dat gewoon doen, hoor. Of je laat via een familielid doorspijpelen dat je er behoefte aan hebt, dan wordt er vast wel iets in gang gezet.

Over weerstand: ik ben sinds het begin van de zwangerschap niet meer verkouden/grieperig geweest terwijl ik daarvoor regelmatig iets had!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_81330948
Wij tijdens de kraamweken ook: TARA: ik verveel me! Ik: ik ook!
De kraamverzorgster deed het huis en Florian sliep voornamelijk en Leander was erg braaf
Wij hebben gewoon mensen gebeld van 'kom eens langs jullie!'
Werkte
pi_81330982
Ik vergeet de hele tijd dat Ivans halfverjaardag morgen betekent dat we 'legaal' aan de bijvoeding kunnen beginnen. Ik denk dat ik hem straks een banaantje geef.
pi_81330987
Hij lijkt ook heel erg op Leander, per dag meer.
Alleen Leander had hele zachte ogen en dit hummeltje is veel feller qua uitkijk
En hij is donker, mét wenkbrauwen en Leander is hoogblond en heeft nu nog minder wenkbrauw dan Florian
  woensdag 12 mei 2010 @ 10:34:47 #268
61183 leonieke
Dan toch?
pi_81330994
En we gaan binnenkort op zoek naar een camera ofzo Ons digitaal fototoestel is al vrij oud en daar kunnen we geen mooie filmpjes mee maken en het lijkt me zo leuk om sommige dingen met een camera vast te leggen Dat wordt ons geschenk voor moeder- en vaderdag denk ik
  woensdag 12 mei 2010 @ 10:36:56 #269
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_81331051
Ja precies, zelf mensen vragen

Florian, wat ben je leuk!
  woensdag 12 mei 2010 @ 11:19:23 #270
95408 Incantrix
pi_81332537
Ivan! Morgen al halfjarig! Leuk, een banaantje geven Ben benieuwd wat hij ervan vind, Claudia!

Poppejans, had over je vraag heengelezen, sorry! Maar wij zijn allebei niet echt heel groot ofzo, beiden rond de 1.75. Ik heb vroeger wel veel groeipijn en groeistriemen gehad (al las ik laatst weer ergens dat groeipijn niet écht van het groeien komt.. Maar wat die blauwe striemen dan op mijn rug deden ), dus misschien begint Stef er gewoon vroeg mee ofzo?
3!
pi_81332683
Emma heeft haar volumeknop gevonden. Dikke pret!
aaaaaAAAAAAAAAAaaaaaAAAAAA
pi_81332712
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 10:28 schreef amaranta het volgende:

[..]

Dan hoeft het nog niet persé olvarit te zijn. Misschien heeft de moeder van een van de onderzoekers bruut staat pureren in haar keuken en daarmee al die potjes gevuld
Dat is waar! Maar dan moeten ze wel zo'n dekselopdraai vacuumding hebben. Ik ga het gewoon eens vragen als we terug moeten komen,toch wel erg nieuwsgierig
Als Wolf ineens een 6de vinger ofzo krijgt is er toch iets niet goed gegaan
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  woensdag 12 mei 2010 @ 11:24:38 #273
95408 Incantrix
pi_81332744
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 09:02 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Mja, hij heeft nog steeds moeilijke ontlasting, dus we zijn nu over op grotendeels Omneo en dat lijkt beter te gaan. Hij moet nog wel even wennen. Maar even aanzien nu.

Hij werd vanmorgen pas om 7.30 uur wakker Misschien maar eens proberen de laatste voeding te vervroegen van 23.30 uur naar 22.30 uur, dan kunnen wij ook wat eerder gaan slapen. Op zich valt 23.30 uur wel mee, maar dan is Daan slaperig omdat we 'm wakker maken en dan drinkt hij best slecht, dus dat duurt zeker een half uur en dan ook nog een half uur rechtophouden, dus dan is het 00.30 uur voordat wij kunnen gaan slapen.

Free, voor jou balen zeg dat Florian 's nachts zo vaak wakker is

Trix, dat heb ik me ook wel afgevraagd wb regeldagen bij FV maar dat lijkt me niet toch? Ze hebben gewoon ineens niet meer genoeg aan een bepaalde hoeveelheid en dan doe je gewoon meer in de fles. Je geeft ze niet ineens vaker een fles (althans, ik niet...). Je merkt wel dat ze niet meer voldaan zijn of eerder gaan komen.
En jou vergat ik ook al Ik hoop dat het snel beter gaat qua ontlasting, lijkt me echt heel vervelend.. En dat had ik eigenlijk ook wel bedacht, maar zit het me dan toch af te vragen, haha! Thnx
3!
pi_81332778
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 11:23 schreef WupWup het volgende:
Emma heeft haar volumeknop gevonden. Dikke pret!
aaaaaAAAAAAAAAAaaaaaAAAAAA
Jammer wel soms dat de knop niet uit te draaien is

Oh Ivan al bijna een half jaar! morgenvroeg ben ik er niet, dus deze alvast voor jou
  woensdag 12 mei 2010 @ 11:27:13 #275
95408 Incantrix
pi_81332856
Crap, Poppejans, nu heb ik honger!
3!
pi_81332914
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 11:27 schreef Incantrix het volgende:
Crap, Poppejans, nu heb ik honger!
Ik ook! Het is nog niet eens 11.30 en heb al snaai zin, zin in chocola en ook wel slagroomtaart maar niks lekkers in huis
  woensdag 12 mei 2010 @ 11:36:42 #277
95408 Incantrix
pi_81333260
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 11:28 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Ik ook! Het is nog niet eens 11.30 en heb al snaai zin, zin in chocola en ook wel slagroomtaart maar niks lekkers in huis
Oh echt, jij ook al? Het enige dat ik kon vinden waren van die befkoekjes, maar daar heb ik geen trek in En het ergste: gisteren hebben we nog taartjes zitten eten
3!
  woensdag 12 mei 2010 @ 11:39:10 #278
18860 sindell
Seriously
pi_81333355
Laura is vandaag 3 maanden

Van

Naar

Bijvoeding, tja toen ik 3 maanden was kreeg ik al potjes geloof ik. (daarom ben ik zo groot geworden denk ik )
  woensdag 12 mei 2010 @ 11:52:36 #279
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_81333936
sorry even geen tijd om te reageren maar wel even snel een vraagje:

Over 2 weken gaan we trouwen en mijn moeder maakt een super leuk jurkje voor Tessa Nu hebben we beide nog een vestje nodig (roze!) jullie enig idee of en waar je een zelfde roze vest kan vinden voor zowel mama als baby ?
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
  woensdag 12 mei 2010 @ 11:55:16 #280
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_81334062
zelf maken!
in de haak.
  woensdag 12 mei 2010 @ 11:58:49 #281
300054 Marlinde
pi_81334263
Haha dat gaat m niet meer worden Ik had gehoopt op heel lekker weer, maar dat zit er denk ik niet in
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
nóg gelukkiger gemaakt
pi_81336196
Asy!

De postbode kwam net langs, heb ik gewoon een kaartje van Asy en een hand-tekening van Harry
Leuk!
pi_81336353
Mart is echt de laatste heel druk met z'n hand in de mond te steken en dan kauwen.
Ook op onze vingers al hij die kans krijgt.

Manlief had het al over tandjes, maar dat lijkt me toch nog niet met 10 weken
pi_81336410
Het kán maar is erg onwaarschijnlijk.
6 maanden is gemiddeld
  woensdag 12 mei 2010 @ 13:08:27 #285
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_81336924
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 12:47 schreef freecell het volgende:
Asy!

De postbode kwam net langs, heb ik gewoon een kaartje van Asy en een hand-tekening van Harry
Leuk!
Graag gedaan!
(hij werkte niet bepaald mee, maar toch vrij goed gelukt hè )
[sub]wat leuk dat jij in mei jatig bent, ik ook namelijk: de 24e )

Claudia, we willen Ivan+banaanplaatjes zien, dat snap je natuurlijk wel
pi_81337050
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 13:08 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Graag gedaan!
(hij werkte niet bepaald mee, maar toch vrij goed gelukt hè )
wat leuk dat jij in mei jatig bent, ik ook namelijk: de 24e )

Claudia, we willen Ivan+banaanplaatjes zien, dat snap je natuurlijk wel
[sub]Hier de 20ste
pi_81337076
ja, leuk gelukt inderdaad
  woensdag 12 mei 2010 @ 13:34:30 #288
300054 Marlinde
pi_81338120
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 13:11 schreef ymme het volgende:

[..]

Hier de 20ste
Hier de 25ste
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
nóg gelukkiger gemaakt
pi_81338923
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 11:25 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Jammer wel soms dat de knop niet uit te draaien is

Haha ja en wat dacht je van 6 uur 's ochtends (ze slaapt bij ons) of in de doek bij je oor Ach als ik die trotse pretbek er dan bij zie ('ja mama, dat deed IK' ), moet ik ook wel hard lachen.

Ymme dat op de knuistjes (en die van anderen) knauwen en sabbelen is normale ontwikkeling voor een baby Heeft nog niks met tandjes te maken
pi_81339625
Weet ik
Maar manlief leest niet zoveel in, over baby's. En dat is af en toe goed te merken.
Hij denkt dat hij een wonderbaby heeft

Ach, het is lief bedoeld allemaal van hem.
  woensdag 12 mei 2010 @ 14:10:25 #291
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_81339725
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 13:34 schreef Marlinde het volgende:

[..]

Hier de 25ste
hier de 15e
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_81339867
Mei-feestmaand
  woensdag 12 mei 2010 @ 14:14:33 #293
61183 leonieke
Dan toch?
pi_81339911
Laat ik lekker de uitzondering zijn 27 juni
pi_81343358
Ikke ook de 25e mei jarig! Grappig zeg!
  woensdag 12 mei 2010 @ 15:28:29 #295
95408 Incantrix
pi_81343475
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 14:14 schreef leonieke het volgende:
Laat ik lekker de uitzondering zijn 27 juni
De verjaardag van mijn schoonpap! Ik ben 28 juni
3!
  woensdag 12 mei 2010 @ 16:25:27 #296
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_81346022
11 juni hier!

Ik heb een wiegje! Van Stiemie!

Gisteren de wandelwagen in elkaar gezet en een proefrit door de woonkamer gemaakt.

Ivan, ik wens jou en je ouders alvast een fijne halfjaardag!

[ Bericht 10% gewijzigd door Keshet op 12-05-2010 16:27:14 (Dikke vingers) ]
A grand adventure has begun.
pi_81346552
Wat een verjaardagen! Er was ook altijd een verjaardagentopic volgens mij..

Keshet, wat fijn dat de kinderwagen binnen is!! Nog even en Teigetje kan daar lekker in rondgereden worden!
  woensdag 12 mei 2010 @ 17:39:06 #298
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_81348983
OMG Ivan is al bijna een half jaar!!!!
jammer dat jullie ons gaan verlaten...
maaaaar tot over een halve maand dan maar

jeetje Evie is straks ook alweer een half jaar... echt ongelofelijk...

Evie heeft weer super geslapen en net weer heerlijk een rondje aan de borst gedronken.... ik ben zooooo ontzettend verliefd op mijn meisje

freecell een dikke voor je slechte nachtrust!

en @Keshet:
ik ben heeeeeeel benieuwd naar de foto's als Teigetje uiteindelijk thuis in de wieg ligt...
hoe is het nu met haar? hoe zwaar is ze inmiddels? en weet je ook wanneer je haar ongeveer mee mag nemen?
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  woensdag 12 mei 2010 @ 17:59:28 #299
300054 Marlinde
pi_81349740
Keshet: Teigetje heeft een wiegje! We willen wel foto's zien hoor als ze thuis is!

Ivan bijna een half jaar

Wat gaat het allemaal hard zeg!

Evie aan de borst leuke foto's in het fototopic

Met Tessa gaat het allemaal weer goed, de antibiotica moeten we nog tot vrijdag avond gebruiken. Maandag even langs de huisarts om nog een testje te doen en dan meteen haar even laten controleren, want het is lijkt me niet goed dat ze dit al op zo'n jonge leeftijd heeft..
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
nóg gelukkiger gemaakt
pi_81351329
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')