Zo beter ?quote:
quote:
Deze?quote:
We zijn er weer bij en dat is prrriiiiiihhhiiiiiimaaaaaaaaquote:Op woensdag 12 mei 2010 19:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
heb je er zin in vanavond? Ik heb je gereserveerd tot 3 uur hè
viva hollandiaquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
We zijn er weer bij en dat is prrriiiiiihhhiiiiiimaaaaaaaa![]()
![]()
nee aubquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:40 schreef charmed_angel het volgende:
Tong je vind sex tochDan moet je naar de SC van XFA komen
Te veel taalfouten daar. 'Je vind'quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:40 schreef charmed_angel het volgende:
Tong je vind sex tochDan moet je naar de SC van XFA komen
Aldus Tong de man die NOOIT taalfouten maakt.quote:
Presiesquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Aldus Tong de man die NOOIT taalfouten maakt.
ikke ikke ikke!quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:18 schreef Bos81 het volgende:
Wie kan een post van Tong vinden zonder :P aan het eind.
Ik probeer het ook een keer langer uit te houdenquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:37 schreef charmed_angel het volgende:
En we gaan nog niet naar bed, nog lange niet nog lange niet![]()
ijsklontje in je mond en neit zeurenquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:43 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb met iBenny afgesproken tot 3 uur. maar ik geloof niet dat ik dat ga redden
Ik heb keelpijn, niet normaal
quote:
Zolang hou ik het zeker niet vol.quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:43 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb met iBenny afgesproken tot 3 uur. maar ik geloof niet dat ik dat ga redden
Ik heb keelpijn, niet normaal
Heyquote:
Sta jij er ook al op?quote:
Kuijteruit.nlquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:42 schreef opgebaarde het volgende:
ruudmoetmee.nl
Wie heeft er al getekend?
Seedorf
Ik teken niet.. we kunnen het best af zonder Ruudquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:42 schreef opgebaarde het volgende:
ruudmoetmee.nl
Wie heeft er al getekend?
Seedorf
Haha, Kuijt heeft zeker toegevoegde waardequote:Op donderdag 13 mei 2010 12:43 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Kuijteruit.nl
Misschien ook een ideetje dan?
Ah gevondenquote:
quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:43 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Kuijteruit.nl
Misschien ook een ideetje dan?
Mooi verhaal voor m'n kleinkinderenquote:Op donderdag 13 mei 2010 13:08 schreef Carmw het volgende:
Maar dat worden ze wel![]()
En dan waren wij erbij op spandoek
Tnxquote:
Net samenvatting van Nederland - Frankrijk nog een keer gekeken en nou mag ie toch mee. Maar dan moet hij wel eens een keer scorenquote:
quote:
en het leer gedeelte dan?quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:31 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kan 3 dingen te gelijk
Glee kijken, posten in XFA SC en Posten in WK SC
ik ben een vrouw
fok (2 sc'en), Glee kijken en leren...quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:34 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kan wel 3 dingen te gelijk maar niet 4
voor leren moet ik me concentrerenquote:Op donderdag 13 mei 2010 15:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
fok (2 sc'en), Glee kijken en leren...
ik kom op 3 uit
Goeiemorgen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:31 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kan 3 dingen te gelijk
Glee kijken, posten in XFA SC en Posten in WK SC
ik ben een vrouw
+1 voor deze reactiequote:Op donderdag 13 mei 2010 18:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goeiemorgen.
Ik houd 20 topics bij.
Maar ja, ik ben dan ook een man.
Dank je wel.quote:
Die zijn druk bezig met een bruiloftquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dank je wel.
Nu de reactie van de vrouwen nog.
Heb ik iets gemist ?quote:
Samenvatting ?quote:
quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:54 schreef charmed_angel het volgende:
iBenny wilde met Marlalala trouwen, maar iBenny was al verloofd met de cassiere, Marlalala hoorde dat en toen gingen we champagne drinken
Jij zorgde voor de topicwendingquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:57 schreef Marlalala het volgende:
[..]
![]()
al was het niet om te lachen, iBenny
Ja maar jij hebt speciaal een topic geopend over jullie verloving. Dat kan ik toch niet zomaar negeren. Die snoepring was wel boven water gekomen uiteindelijkquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij zorgde voor de topicwending![]()
Ik had nog wel voor jou gekozen
Ik ben spelbreker en zeg dat er hier gepost kan worden voor dat kleurtje Oranje kleurtje aanvraagtopic #6 - *O*quote:
Ja, dat voelde ik al aankomen en ik kan niet tegen huilende volwassenen, dus vandaarquote:
je bent te goed voor deze wereldquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, dat voelde ik al aankomen en ik kan niet tegen huilende volwassenen, dus vandaar
Waarom voor de dames?quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:52 schreef tong80 het volgende:
Tip voor de dames hier. Om 21.00 uur begint Lekker Slim op RTL-5.
Kijk maarquote:
Mijn dank is groot.quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, dat voelde ik al aankomen en ik kan niet tegen huilende volwassenen, dus vandaar
Ik luister naar Bos...quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:51 schreef charmed_angel het volgende:
Ben je hier iBenny! We zijnje kwijt in XFA SC
quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja he, dat wordt voor straf niet meer posten in dit topic
primaquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:56 schreef charmed_angel het volgende:
ik maak hem vol, zet jij alvast een niewe klaar?
ik ben neit zo lief geweestquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:56 schreef charmed_angel het volgende:
ze negeren meAls ik het over jou heb. Wat heb je gedaan zeg
Zeg eens iets grappigs. Ik val op humor.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:07 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb verstand van voetbal maar of ik ook lekker ben moet je zelf maar oordelen
Neuken ?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:12 schreef charmed_angel het volgende:
Ja wat wil je nou? Dat heb je niet gezegd
Pim Fortuyn was gewoon jaloers omdat Stam er ook nog eens veel beter uitzag met een kaal hoofdquote:
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:17 schreef tong80 het volgende:
[quote]Op vrijdag 14 mei 2010 22:13 schreef Carmw het volgende:
Ik weet wat buitenspel is!
Oh, en ik herinner me één wedstrijd, ik weet niet meer of het EK of WK was en ook niet welk jaar. Maar ik weet wel dat Stam toen nog speelde, en dat was een verdediger, en die ging toen naar voren en een aanval doen. En toen kreeg die de bal en toen zei die man die commentaar gaf "Stam". Op zo'n manier van: Zo, this is it, nu gaat het gebeuren. En toen had die nog bijna een goal gemaakt ook! Was net ernaast geloof ik. Ik vond Stam echt een held
[ afbeelding ]
[/quote
Ga koken mens zou Pim Fortuyn zeggen.
Zeker wel.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:57 schreef Carmw het volgende:
Maar het was toch ook wel een goede voetballer?
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind het geen mooi plaatje hoor
Zijn buik lijkt op een gezichtjequote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:22 schreef Carmw het volgende:
[..]
Pim Fortuyn was gewoon jaloers omdat Stam er ook nog eens veel beter uitzag met een kaal hoofd![]()
[ afbeelding ]
Ik kom niet zo vaak op Fok.quote:
quote:Op zondag 16 mei 2010 21:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kom niet zo vaak op Fok.
Ik zie het wel aan.
Haha Tong, humor heb je wel.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kom niet zo vaak op Fok.
Ik zie het wel aan.
Kermis geweest hier in het dorp. Vier dagen naar de tent geweest dus was wel leuk. En zwaar nu.quote:Op maandag 17 mei 2010 09:07 schreef iBenny het volgende:
Jawel, beetje druk maar wel lekker
en jij dan?
Mooi. Wat is Glee dan?quote:Op maandag 17 mei 2010 09:09 schreef charmed_angel het volgende:
Heeeerlijk weekend gehad! Alleen maar Glee gekeken
Vraag dat nou niiiiiiiiieeeeetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij hebben met Pinksteren 4 dagen feest en kermisquote:Op maandag 17 mei 2010 09:12 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Kermis geweest hier in het dorp. Vier dagen naar de tent geweest dus was wel leuk. En zwaar nu.![]()
[..]
Mooi. Wat is Glee dan?
quote:Op maandag 17 mei 2010 09:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vraag dat nou niiiiiiiiieeeeetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ook een volleybal toernooi toevallig?quote:Op maandag 17 mei 2010 09:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wij hebben met Pinksteren 4 dagen feest en kermis![]()
Glee is de allerleukste serie op dit moment, maar je moet wel van zang houden
Nee geen volleybaltoernooi.quote:Op maandag 17 mei 2010 09:19 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
En ook een volleybal toernooi toevallig?![]()
Leukste serie? Dat moet de Big Bang Theory al zijn. Maar ik zal eens gaan lezen wat Glee is, ook al houd ik niet echt van zang.
Paardenmarkt, ook mooiquote:Op maandag 17 mei 2010 09:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee geen volleybaltoernooi.
Wel een paardenmarkt![]()
maar wij gaan meestal voor de muziek, bier en kermisAl gaan de laatste 2 niet altijd samen
Wordt er in gezongen?quote:Op maandag 17 mei 2010 09:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Glee is de allerleukste serie op dit moment, maar je moet wel van zang houden
Als je veel bier drinkt en je gaat in een attractie wat erg wild is, kan het nog wel eens zijn dat het bier wat je heb gedronken aan de bovenkant eruit komtquote:Op maandag 17 mei 2010 09:28 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Paardenmarkt, ook mooi![]()
Hoezo gaan bier en kermis niet samen? Ging mij prima af eigenlijk
quote:Op maandag 17 mei 2010 09:33 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Wordt er in gezongen?![]()
Toch geen High School Musical-achtig iets, toch?
haha ah zo jaquote:Op maandag 17 mei 2010 09:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als je veel bier drinkt en je gaat in een attractie wat erg wild is, kan het nog wel eens zijn dat het bier wat je heb gedronken aan de bovenkant eruit komt
prioriteiten stellen?quote:Op maandag 17 mei 2010 09:46 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
haha ah zo jaDan moet je prioriteiten stellen he. Of bier drinken of in de wilde attracties gaan.
quote:Op maandag 17 mei 2010 09:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
prioriteiten stellen?
Nee joh.. gewoon drinken in de botsautootje.. wanneer mag je nou drinken achter het stuur
lolquote:Op maandag 17 mei 2010 09:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
prioriteiten stellen?
Nee joh.. gewoon drinken in de botsautootje.. wanneer mag je nou drinken achter het stuur
Feliquote:Op maandag 17 mei 2010 14:06 schreef Carmw het volgende:
Goedemiddag![]()
* Carmw heeft een bijbaantje gevonden!
Haha klinkt als leuk werkquote:
Je bent nog student gok ik dus?quote:Op maandag 17 mei 2010 14:59 schreef Carmw het volgende:
Ja, nou, we zien het welben inderdaad blij dat ik tenminste ene baantje heb
Ah zo, dat kan ook ja. Al enig idee wat je wilt gaan doen?quote:Op maandag 17 mei 2010 15:16 schreef Carmw het volgende:
Ja, nouja, ben gestopt met m'n studie, en ik ben nu op zoek naar wat anders, en ik ga dus niet naar school, ik had al een bijbaantje en zocht er nu gewoon een 2e bij omdat ik nu toch niet zoveel te doen heb.
Ik was zaterdag blauw. Kon niet meer op mijn benen staan. Overal oranje plekken achteraf.quote:
Ik had ooit achtbanen.quote:Op maandag 17 mei 2010 14:59 schreef Carmw het volgende:
Ja, nou, we zien het welben inderdaad blij dat ik tenminste ene baantje heb
quote:Op maandag 17 mei 2010 15:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik was zaterdag blauw. Kon niet meer op mijn benen staan. Overal oranje plekken achteraf.
Goeiemorgen trouwens.
Hij leeft 's nachts denk ikquote:Op maandag 17 mei 2010 19:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik LOL'de
Je bent wel vroeg wakker vandaag
Met zijn vrouwtje, of heeft Tong die niet?quote:
Denk het niet, hij vraagt aan iedere vrouw in dit topic :quote:Op maandag 17 mei 2010 20:47 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Met zijn vrouwtje, of heeft Tong die niet?
en jij: "Nee, eerst die tong in je mond houden"quote:Op maandag 17 mei 2010 21:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Denk het niet, hij vraagt aan iedere vrouw in dit topic :
neuken
Ja ok, maar als hij toch een vrouw zou hebben, zou ze misschien niet op Fok( kijken.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
neuken
quote:Op maandag 17 mei 2010 21:26 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
en jij: "Nee, eerst die tong in je mond houden"
Dat weet ik wel zekerquote:Op maandag 17 mei 2010 22:48 schreef iBenny het volgende:
Zorgen over veiligheid WK voetbal & Elektrische apparaten uit tijdens WK voetbal
Volgens mij wordt het daar een groot soepzootje
Ja inderdaad. Maar goed dat ik veilig vanaf een spandoek kan supporteren.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:48 schreef iBenny het volgende:
Zorgen over veiligheid WK voetbal & Elektrische apparaten uit tijdens WK voetbal
Volgens mij wordt het daar een groot soepzootje
Alohaquote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:43 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Maar goed dat ik veilig vanaf een spandoek kan supporteren.
LOLquote:
Mijn held. Met afstandquote:
Niet nodig. Denk dat iedereen die ondertussen wel kan dromen (incl. commentaar)quote:
Die kun je toch niet vaak genoeg bekijkenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:49 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Niet nodig. Denk dat iedereen die ondertussen wel kan dromen (incl. commentaar)
Nee daar heb je een puntquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die kun je toch niet vaak genoeg bekijken?
Dat waren pas wedstrijdenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:54 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee daar heb je een puntAlhoewel ik sinds het vorige EK liever naar de wedstrijden tegen Frankrijk en Italie kijk. Blijft ook mooi.
Ja en in Basel was de sfeer niet meer zo gezellig als 's middags... En dan nog helemaal naar huis rijdenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:40 schreef eNGine10 het volgende:
Ja die momenten zijn echt mooi![]()
Alhoewel tegen Rusland wel een beetje een domper was. Hadden die avond teamfeest maar echt gezellig kon het daarna niet meer worden.
hehe wat zullen die Duitsers gelachen hebben op de terugwegquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja en in Basel was de sfeer niet meer zo gezellig als 's middags... En dan nog helemaal naar huis rijdenIn je oranje outfit, en rood-wit-blauwe vlaggetjes op je gezicht
Beetje een domper? We werden gedoldquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:40 schreef eNGine10 het volgende:
Ja die momenten zijn echt mooi![]()
Alhoewel tegen Rusland wel een beetje een domper was. Hadden die avond teamfeest maar echt gezellig kon het daarna niet meer worden.
wij zijn niet via Duitsland geredenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:48 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
hehe wat zullen die Duitsers gelachen hebben op de terugweg
Heb je dat vermeden vanwege de reacties?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wij zijn niet via Duitsland gereden
Nope ik woon in Spijkenisse, dus we gingen door belgie en luxemburg!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Heb je dat vermeden vanwege de reacties?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nope ik woon in Spijkenisse, dus we gingen door belgie en luxemburg!
ze werden volkomen van de mat gespeeld. Ik kan het nog steeds niet begrjipen dat je drie geweldige wedstrijden speelt en dan zoooo gruwelijk afgesreveerd wordt.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:48 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Beetje een domper? We werden gedold![]()
We hadden de wedstrijd kunnen laten overspelen, misschien maar goed dat we dat niet gedaan hebben
kan er nog om huilenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze werden volkomen van de mat gespeeld. Ik kan het nog steeds niet begrjipen dat je drie geweldige wedstrijden speelt en dan zoooo gruwelijk afgesreveerd wordt.
Bij mijn laatste relatie was het de dame in kwestie die als eerste 'Neuken'? zei.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
neuken
Ik was in het stadion in 88 op het EK toen we van Duitsland wonnen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:48 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
hehe wat zullen die Duitsers gelachen hebben op de terugweg
Niks zo sexy als een oranje legging met Bongostampersquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:48 schreef charmed_angel het volgende:
Weet je wat ik ga kopen
[ afbeelding ]
Die oranje legging en Bongostampers
quote:Op woensdag 19 mei 2010 08:49 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Niks zo sexy als een oranje legging met Bongostampers
En schminken?quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
Ik doe ook me spijkerrokje aan, en dan een oranje polo
alleen vlaggetjes op mijn wangenquote:Op woensdag 19 mei 2010 09:29 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
En schminken?![]()
Nee, schminken is mij teveel werk. Wel ga ik mijn gouden leeuw ketting van dubbelfris weer omdoenEn natuurlijk 1 van mijn 6 hoeden.
Zwart is voor Afrikanen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:56 schreef eNGine10 het volgende:
Ik wil mijn koffie zwart gaan drinken maar ik vind hem veel lekkerder met een suikerklontje
Ik doe het ook puur als voorbereiding op het WK. Mocht ik toch nog opgeroepen worden...quote:
zelfs een oranjestringquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:11 schreef iBenny het volgende:
Als ik oranje ga, dan ga ik ook echt oranje..
2 jaar geleden had ik echt álles oranje aan
En z'n haar geverfd. Ja....overalquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zelfs een oranjestring(jij he
)
neeuuuhj, een boxerquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zelfs een oranjestring(jij he
)
al je haarquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
neeuuuhj, een boxer
edit: mijn haar had ik idd ook oranje gedaan met zo'n spuitbus
bij gebrek aan haar gaat me dat niet lukkenquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
neeuuuhj, een boxer
edit: mijn haar had ik idd ook oranje gedaan met zo'n spuitbus
Je bent kaal?quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
bij gebrek aan haar gaat me dat niet lukken
ik denk dat mijn vriendin me keihard de deur uitschopt als ik zo binnen komquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je bent kaal?
Daar hadden we ook een oplossing voor.. welpies op het hoofd plakken
Huid kun je ook vervenquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
bij gebrek aan haar gaat me dat niet lukken
Je bent fan of niet hequote:Op woensdag 19 mei 2010 11:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik denk dat mijn vriendin me keihard de deur uitschopt als ik zo binnen kom
quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:41 schreef Carmw het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets kan dan natuurlijk ook nog!
quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik denk dat mijn vriendin me keihard de deur uitschopt als ik zo binnen kom
Dan zou er inderdaad echt geen liefde meer mogelijk zijnquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:59 schreef charmed_angel het volgende:
Misschien vind z'n vriendin voetbal niet zo leuk
Wacht maar tot de oefenwedstrijden beginnen, dan gaat het pas écht beginnen.quote:
Dat zou idd wel lekker zijn. Maar ik eis eigenlijk het maximale, dus ook in oefenduels.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:42 schreef eNGine10 het volgende:
Nee ik hoop eigenlijk dat ze het in minstens 1 van die oefenwedstrijden flink verkloten zodat de verwachtingen niet te hoog zijn. En daarna natuurlijk freewheelend naar de titel.
Ja precies wat je zegt. Iedereen heeft het alweer over finale's en halve finale's (ik ookquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:59 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Dat zou idd wel lekker zijn. Maar ik eis eigenlijk het maximale, dus ook in oefenduels.![]()
Nee, serieus: ze mogen van mijn part alle drie de oefenduels verliezen, want misschien komt dan het besef dat ze helemaal niet de beste zijn en stijgen ze op WK boven zichzelf uit.
Ok omdat je zo aandringt... Deal afgesproken!quote:
e-mail je Bert even? Misschien wel goed als hij het ook vast weet.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:36 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ok omdat je zo aandringt... Deal afgesproken!
Jongens, we zijn eruit, we worden.. Wereldkaaampioeeen!
Heb er zin an
Volgens Johan Derksen vandaag in de Voetbal International wel.quote:
Als zelfs Johan het zegtquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volgens Johan Derksen vandaag in de Voetbal International wel.
En een goeiemorgen.
Maar volgens Derksen moet van Marwijk Robben van der Vaart van Persie en Sneijder opstellen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:25 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Als zelfs Johan het zegtBinnenkort de column even op internet lezen dus.
Volgens Tong80 niet dan? Ik ben het daar namelijk wel mee eens.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar volgens Derksen moet van Marwijk Robben van der Vaart van Persie en Sneijder opstellen.
Ben het er zeker mee eens.quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:27 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Volgens Tong80 niet dan? Ik ben het daar namelijk wel mee eens.
Wat is een iBenny?quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:53 schreef charmed_angel het volgende:
iBenny!
Ik was net op de sportschool, en toen zag ik een iBenny lopen
Nee, dat is de denkwijze van de belgen. Die gasten zouden al blij zijn als ze aan een toernooi meedoen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:50 schreef charmed_angel het volgende:
we zijn er weer bij en dat is prima!!!!!
VIVA HOLLANDIA
Een goed begin is het halve werkquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:58 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Nee, dat is de denkwijze van de belgen. Die gasten zouden al blij zijn als ze aan een toernooi meedoen.
We zullen pas blij zijn als we winnen met sprankelend voetbal.![]()
![]()
![]()
Ja, dat is wel waar.quote:
Er ligt geen vrouw bovenop me, dus nee.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:30 schreef charmed_angel het volgende:
Pffff hebben jullie het ook zo heet?
quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:36 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Er ligt geen vrouw bovenop me, dus nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |