Kermis geweest hier in het dorp. Vier dagen naar de tent geweest dus was wel leuk. En zwaar nu.quote:Op maandag 17 mei 2010 09:07 schreef iBenny het volgende:
Jawel, beetje druk maar wel lekker
en jij dan?
Mooi. Wat is Glee dan?quote:Op maandag 17 mei 2010 09:09 schreef charmed_angel het volgende:
Heeeerlijk weekend gehad! Alleen maar Glee gekeken
Vraag dat nou niiiiiiiiieeeeetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij hebben met Pinksteren 4 dagen feest en kermisquote:Op maandag 17 mei 2010 09:12 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Kermis geweest hier in het dorp. Vier dagen naar de tent geweest dus was wel leuk. En zwaar nu.![]()
[..]
Mooi. Wat is Glee dan?
quote:Op maandag 17 mei 2010 09:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vraag dat nou niiiiiiiiieeeeetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ook een volleybal toernooi toevallig?quote:Op maandag 17 mei 2010 09:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wij hebben met Pinksteren 4 dagen feest en kermis![]()
Glee is de allerleukste serie op dit moment, maar je moet wel van zang houden
Nee geen volleybaltoernooi.quote:Op maandag 17 mei 2010 09:19 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
En ook een volleybal toernooi toevallig?![]()
Leukste serie? Dat moet de Big Bang Theory al zijn. Maar ik zal eens gaan lezen wat Glee is, ook al houd ik niet echt van zang.
Paardenmarkt, ook mooiquote:Op maandag 17 mei 2010 09:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee geen volleybaltoernooi.
Wel een paardenmarkt![]()
maar wij gaan meestal voor de muziek, bier en kermisAl gaan de laatste 2 niet altijd samen
Wordt er in gezongen?quote:Op maandag 17 mei 2010 09:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Glee is de allerleukste serie op dit moment, maar je moet wel van zang houden
Als je veel bier drinkt en je gaat in een attractie wat erg wild is, kan het nog wel eens zijn dat het bier wat je heb gedronken aan de bovenkant eruit komtquote:Op maandag 17 mei 2010 09:28 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Paardenmarkt, ook mooi![]()
Hoezo gaan bier en kermis niet samen? Ging mij prima af eigenlijk
quote:Op maandag 17 mei 2010 09:33 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Wordt er in gezongen?![]()
Toch geen High School Musical-achtig iets, toch?
haha ah zo jaquote:Op maandag 17 mei 2010 09:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als je veel bier drinkt en je gaat in een attractie wat erg wild is, kan het nog wel eens zijn dat het bier wat je heb gedronken aan de bovenkant eruit komt
prioriteiten stellen?quote:Op maandag 17 mei 2010 09:46 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
haha ah zo jaDan moet je prioriteiten stellen he. Of bier drinken of in de wilde attracties gaan.
quote:Op maandag 17 mei 2010 09:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
prioriteiten stellen?
Nee joh.. gewoon drinken in de botsautootje.. wanneer mag je nou drinken achter het stuur
lolquote:Op maandag 17 mei 2010 09:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
prioriteiten stellen?
Nee joh.. gewoon drinken in de botsautootje.. wanneer mag je nou drinken achter het stuur
Feliquote:Op maandag 17 mei 2010 14:06 schreef Carmw het volgende:
Goedemiddag![]()
* Carmw heeft een bijbaantje gevonden!
Haha klinkt als leuk werkquote:
Je bent nog student gok ik dus?quote:Op maandag 17 mei 2010 14:59 schreef Carmw het volgende:
Ja, nou, we zien het welben inderdaad blij dat ik tenminste ene baantje heb
Ah zo, dat kan ook ja. Al enig idee wat je wilt gaan doen?quote:Op maandag 17 mei 2010 15:16 schreef Carmw het volgende:
Ja, nouja, ben gestopt met m'n studie, en ik ben nu op zoek naar wat anders, en ik ga dus niet naar school, ik had al een bijbaantje en zocht er nu gewoon een 2e bij omdat ik nu toch niet zoveel te doen heb.
Ik was zaterdag blauw. Kon niet meer op mijn benen staan. Overal oranje plekken achteraf.quote:
Ik had ooit achtbanen.quote:Op maandag 17 mei 2010 14:59 schreef Carmw het volgende:
Ja, nou, we zien het welben inderdaad blij dat ik tenminste ene baantje heb
quote:Op maandag 17 mei 2010 15:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik was zaterdag blauw. Kon niet meer op mijn benen staan. Overal oranje plekken achteraf.
Goeiemorgen trouwens.
Hij leeft 's nachts denk ikquote:Op maandag 17 mei 2010 19:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik LOL'de
Je bent wel vroeg wakker vandaag
Met zijn vrouwtje, of heeft Tong die niet?quote:
Denk het niet, hij vraagt aan iedere vrouw in dit topic :quote:Op maandag 17 mei 2010 20:47 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Met zijn vrouwtje, of heeft Tong die niet?
en jij: "Nee, eerst die tong in je mond houden"quote:Op maandag 17 mei 2010 21:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Denk het niet, hij vraagt aan iedere vrouw in dit topic :
neuken
Ja ok, maar als hij toch een vrouw zou hebben, zou ze misschien niet op Fok( kijken.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Denk het niet, hij vraagt aan iedere vrouw in dit topic :
neuken
quote:Op maandag 17 mei 2010 21:26 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
en jij: "Nee, eerst die tong in je mond houden"
Dat weet ik wel zekerquote:Op maandag 17 mei 2010 22:48 schreef iBenny het volgende:
Zorgen over veiligheid WK voetbal & Elektrische apparaten uit tijdens WK voetbal
Volgens mij wordt het daar een groot soepzootje
Ja inderdaad. Maar goed dat ik veilig vanaf een spandoek kan supporteren.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:48 schreef iBenny het volgende:
Zorgen over veiligheid WK voetbal & Elektrische apparaten uit tijdens WK voetbal
Volgens mij wordt het daar een groot soepzootje
Alohaquote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:43 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Maar goed dat ik veilig vanaf een spandoek kan supporteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |