Haha, Kuijt heeft zeker toegevoegde waardequote:Op donderdag 13 mei 2010 12:43 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Kuijteruit.nl
Misschien ook een ideetje dan?
Ah gevondenquote:
quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:43 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Kuijteruit.nl
Misschien ook een ideetje dan?
Mooi verhaal voor m'n kleinkinderenquote:Op donderdag 13 mei 2010 13:08 schreef Carmw het volgende:
Maar dat worden ze wel![]()
En dan waren wij erbij op spandoek
Tnxquote:
Net samenvatting van Nederland - Frankrijk nog een keer gekeken en nou mag ie toch mee. Maar dan moet hij wel eens een keer scorenquote:
quote:
en het leer gedeelte dan?quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:31 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kan 3 dingen te gelijk
Glee kijken, posten in XFA SC en Posten in WK SC
ik ben een vrouw
fok (2 sc'en), Glee kijken en leren...quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:34 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kan wel 3 dingen te gelijk maar niet 4
voor leren moet ik me concentrerenquote:Op donderdag 13 mei 2010 15:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
fok (2 sc'en), Glee kijken en leren...
ik kom op 3 uit
Goeiemorgen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:31 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kan 3 dingen te gelijk
Glee kijken, posten in XFA SC en Posten in WK SC
ik ben een vrouw
+1 voor deze reactiequote:Op donderdag 13 mei 2010 18:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goeiemorgen.
Ik houd 20 topics bij.
Maar ja, ik ben dan ook een man.
Dank je wel.quote:
Die zijn druk bezig met een bruiloftquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dank je wel.
Nu de reactie van de vrouwen nog.
Heb ik iets gemist ?quote:
Samenvatting ?quote:
quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:54 schreef charmed_angel het volgende:
iBenny wilde met Marlalala trouwen, maar iBenny was al verloofd met de cassiere, Marlalala hoorde dat en toen gingen we champagne drinken
Jij zorgde voor de topicwendingquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:57 schreef Marlalala het volgende:
[..]
![]()
al was het niet om te lachen, iBenny
Ja maar jij hebt speciaal een topic geopend over jullie verloving. Dat kan ik toch niet zomaar negeren. Die snoepring was wel boven water gekomen uiteindelijkquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij zorgde voor de topicwending![]()
Ik had nog wel voor jou gekozen
Ik ben spelbreker en zeg dat er hier gepost kan worden voor dat kleurtje Oranje kleurtje aanvraagtopic #6 - *O*quote:
Ja, dat voelde ik al aankomen en ik kan niet tegen huilende volwassenen, dus vandaarquote:
je bent te goed voor deze wereldquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, dat voelde ik al aankomen en ik kan niet tegen huilende volwassenen, dus vandaar
Waarom voor de dames?quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:52 schreef tong80 het volgende:
Tip voor de dames hier. Om 21.00 uur begint Lekker Slim op RTL-5.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |