LOLquote:
Mijn held. Met afstandquote:
Niet nodig. Denk dat iedereen die ondertussen wel kan dromen (incl. commentaar)quote:
Die kun je toch niet vaak genoeg bekijkenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:49 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Niet nodig. Denk dat iedereen die ondertussen wel kan dromen (incl. commentaar)
Nee daar heb je een puntquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die kun je toch niet vaak genoeg bekijken?
Dat waren pas wedstrijdenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:54 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee daar heb je een puntAlhoewel ik sinds het vorige EK liever naar de wedstrijden tegen Frankrijk en Italie kijk. Blijft ook mooi.
Ja en in Basel was de sfeer niet meer zo gezellig als 's middags... En dan nog helemaal naar huis rijdenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:40 schreef eNGine10 het volgende:
Ja die momenten zijn echt mooi![]()
Alhoewel tegen Rusland wel een beetje een domper was. Hadden die avond teamfeest maar echt gezellig kon het daarna niet meer worden.
hehe wat zullen die Duitsers gelachen hebben op de terugwegquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja en in Basel was de sfeer niet meer zo gezellig als 's middags... En dan nog helemaal naar huis rijdenIn je oranje outfit, en rood-wit-blauwe vlaggetjes op je gezicht
Beetje een domper? We werden gedoldquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:40 schreef eNGine10 het volgende:
Ja die momenten zijn echt mooi![]()
Alhoewel tegen Rusland wel een beetje een domper was. Hadden die avond teamfeest maar echt gezellig kon het daarna niet meer worden.
wij zijn niet via Duitsland geredenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:48 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
hehe wat zullen die Duitsers gelachen hebben op de terugweg
Heb je dat vermeden vanwege de reacties?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wij zijn niet via Duitsland gereden
Nope ik woon in Spijkenisse, dus we gingen door belgie en luxemburg!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Heb je dat vermeden vanwege de reacties?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nope ik woon in Spijkenisse, dus we gingen door belgie en luxemburg!
ze werden volkomen van de mat gespeeld. Ik kan het nog steeds niet begrjipen dat je drie geweldige wedstrijden speelt en dan zoooo gruwelijk afgesreveerd wordt.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:48 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Beetje een domper? We werden gedold![]()
We hadden de wedstrijd kunnen laten overspelen, misschien maar goed dat we dat niet gedaan hebben
kan er nog om huilenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze werden volkomen van de mat gespeeld. Ik kan het nog steeds niet begrjipen dat je drie geweldige wedstrijden speelt en dan zoooo gruwelijk afgesreveerd wordt.
Bij mijn laatste relatie was het de dame in kwestie die als eerste 'Neuken'? zei.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Denk het niet, hij vraagt aan iedere vrouw in dit topic :
neuken
Ik was in het stadion in 88 op het EK toen we van Duitsland wonnen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:48 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
hehe wat zullen die Duitsers gelachen hebben op de terugweg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |