quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik denk dat mijn vriendin me keihard de deur uitschopt als ik zo binnen kom
Dan zou er inderdaad echt geen liefde meer mogelijk zijnquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:59 schreef charmed_angel het volgende:
Misschien vind z'n vriendin voetbal niet zo leuk
Wacht maar tot de oefenwedstrijden beginnen, dan gaat het pas écht beginnen.quote:
Dat zou idd wel lekker zijn. Maar ik eis eigenlijk het maximale, dus ook in oefenduels.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:42 schreef eNGine10 het volgende:
Nee ik hoop eigenlijk dat ze het in minstens 1 van die oefenwedstrijden flink verkloten zodat de verwachtingen niet te hoog zijn. En daarna natuurlijk freewheelend naar de titel.
Ja precies wat je zegt. Iedereen heeft het alweer over finale's en halve finale's (ik ookquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:59 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Dat zou idd wel lekker zijn. Maar ik eis eigenlijk het maximale, dus ook in oefenduels.![]()
Nee, serieus: ze mogen van mijn part alle drie de oefenduels verliezen, want misschien komt dan het besef dat ze helemaal niet de beste zijn en stijgen ze op WK boven zichzelf uit.
Ok omdat je zo aandringt... Deal afgesproken!quote:
e-mail je Bert even? Misschien wel goed als hij het ook vast weet.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:36 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ok omdat je zo aandringt... Deal afgesproken!
Jongens, we zijn eruit, we worden.. Wereldkaaampioeeen!
Heb er zin an
Volgens Johan Derksen vandaag in de Voetbal International wel.quote:
Als zelfs Johan het zegtquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volgens Johan Derksen vandaag in de Voetbal International wel.
En een goeiemorgen.
Maar volgens Derksen moet van Marwijk Robben van der Vaart van Persie en Sneijder opstellen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:25 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Als zelfs Johan het zegtBinnenkort de column even op internet lezen dus.
Volgens Tong80 niet dan? Ik ben het daar namelijk wel mee eens.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar volgens Derksen moet van Marwijk Robben van der Vaart van Persie en Sneijder opstellen.
Ben het er zeker mee eens.quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:27 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Volgens Tong80 niet dan? Ik ben het daar namelijk wel mee eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |