Tjonge. En nu?quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:24 schreef Ringo het volgende:
Mijn werkgever is overigens inderdaad failliet. Of zo goed als. Ik heb daar niet zo'n verstand van.
Succes met het negeren!quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:30 schreef mane het volgende:
[..]
Tjonge. En nu?
Ik vlieg morgen naar Italie. Tien dagen Florence & Rome. Er gaan ook 100 leerlingen mee, maar die probeer ik gewoon zo veel mogelijk te negeren..
Toen ik in Florence was, was het januari geloof ik. Het was prima weer en er was vrijwel geen andere toerist te bekennen. Ik had horrorverhalen gehoord over drie uur in de rij staan om een kaartje voor de Uffizi te bemachtigen. Uiteindelijk liep ik er min of meer toevallig langs, liep naar de kassa en kocht direct een kaartje. Binnen was er ook geen hond. Ideaal.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:02 schreef NoCigar het volgende:
Heerlijk lijkt me dat in het voorjaar of najaar naar Florence en Rome. Ik ken mensen die altijd in het najaar gingen, ook met een bende leerlingen en die kwamen allemaal altijd gelukzalig thuis.
Het is een misvatting dat je een 'ondernemerstype' moet zijn om volledig te freelancen. Dat ben ik ook niet. Tenzij je van plan bent om je freelance werk te laten uitgroeien tot een Echte Onderneming met personeel en zo. Maar daar lijkt het niet op.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:51 schreef Ringo het volgende:
Volledig freelancen is ook een optie, maar ik ben geen ondernemerstype, zie daar eerder tegenop dan dat het me energie geeft. Aan de andere kant heb ik al maanden het gevoel dat ik voor een deur sta die ik open móet trappen, ik snak naar iets nieuws en iets anders. Ben dan ook verre van droevig over deze ontwikkeling, nu heb ik geen excuses meer. Maar het is wel spannend wat het gaat worden.
Volgens mij had ik het hier al eens verteld, maar goed: mijn echtgenote en ik zijn in het bezit van een stressknopje. Op de parkeerplaats zeg je tegen elkaar: 'Heb jij je stressknopje al omgezet?' en dan maak je beiden een draaiende beweging naast je slaap en dan is je stressknopje omgezet. Vervolgens kun je gewoon door de Ikea/AH/wat dan ook slenteren zonder dat de mensenmassa je stoort of zelfs maar opvalt.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:56 schreef ShadyLane het volgende:
Dat moet ik nog maar zien. We gaan naar Ikea.
Ha! Een stokpaard. Hophop!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:17 schreef zodiakk het volgende:
Dat antropomorfiseren zie ik de laatste tijd ook steeds vaker in reclames. Een zorgelijke ontwikkeling.
quote:Op zondag 30 maart 2008 21:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja ach, antropomorf is het niet in de haak, maar ik heb het niet zo op antropomorfen.
Dat neemt je vast voor hem in.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:04 schreef JAM het volgende:
Even iets over die geile De Vries; heeft een van jullie meegekregen dat het hem spijt? Hoop gelul allemaal in de media, maar enige spijtbetuiging van die vent heb ik nog niet mee mogen krijgen. Wellicht vergis ik me, maar toch, maar toch.
Ik heb over je gedroomd.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:30 schreef k_man het volgende:
Zo'n vierdaags weekend is wel fijn. Kom je 'ns toe aan dingen die anders steeds maar blijven liggen. Ik ben eindelijk gordijnen uit wezen zoeken.
En ik woon er bijna twee jaar.
Het is per pm al uitgebreid besproken.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:37 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Natuurlijk mag je dat niet weten. Dat is haar geheim.
Ik zit dinsdagavond wel een berg grof vuil voor ze aan de weg.quote:
Een mooi tempo, I.R.! Jij gaat dus ook de halve van Amsterdam lopen?quote:Op zondag 16 mei 2010 13:38 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik zat vandaag voor het eerst weer boven de 12km/u (over een km of 5-6) dus na vandaag heb ik er weer alle vertrouwen in dat een halve onder de 1.45 mogelijk is.
Yep. Maar eerst de Dam tot Dam, en eigenlijk zoek ik daarvoor ook al wat wedstrijdjes van 5 of 10 km, om ergens mee bezig te kunnen zijn.quote:Op zondag 16 mei 2010 13:45 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Een mooi tempo, I.R.! Jij gaat dus ook de halve van Amsterdam lopen?
Ik heb intussen geleerd dat meegaan met het systeem veel minder inspanning en meer voordeel onder de zon oplevert dan verzet.quote:Op zondag 16 mei 2010 11:40 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ontgroening is voor sukkels.
Een oude groot-Duitse wijsheid.quote:Op zondag 16 mei 2010 14:36 schreef Mainport het volgende:
[..]
Ik heb intussen geleerd dat meegaan met het systeem veel minder inspanning en meer voordeel onder de zon oplevert dan verzet.
Dat is natuurlijk onzin, en getuigt vooral van luiheid en een gebrek aan inventiviteit van jouw kant om de alternatieve mogelijkheden in kaart te brengen.quote:Op zondag 16 mei 2010 14:36 schreef Mainport het volgende:
[..]
Ik heb intussen geleerd dat meegaan met het systeem veel minder inspanning en meer voordeel onder de zon oplevert dan verzet.
Wij hebben vrijdag de rij voor het Rijksmuseum gezien.quote:Op zondag 16 mei 2010 16:33 schreef Gellius het volgende:
Ik ben zojuist naar deze tentoonstelling in het Rembrandthuis geweest. Was mooi.
[ afbeelding ].
Dan hadden jullie even naar Nemo moeten gaan.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:05 schreef Lienekien het volgende:
En die voor het Van Gogh. En toen toch maar rechtsomkeert gemaakt. Naar een cappuccino met appeltaart en een krantje.
quote:Op zondag 16 mei 2010 19:11 schreef Lienekien het volgende:
Nee, hebben we niet. Wel online gekochte kaartjes*. Vraag me nu af of we daarmee die rij hadden kunnen vermijden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat was een inside joke omdat Seborik daar 2 weken onderzoek gedaan heeft, en in bij mij overnachtte, en met d. en l. had willen afspreken.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:26 schreef Gellius het volgende:
Hè jasses, NEMO.
quote:Op zondag 16 mei 2010 19:28 schreef k_man het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze online kaartjes verkopen?En al die mensen in de rij, die hadden geen internet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The love you take is equal to the love you make.
Zo ging het niet helemaal, maar enfin.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, dat was een inside joke omdat Seborik daar 2 weken onderzoek gedaan heeft, en in bij mij overnachtte, en met d. en l. had willen afspreken.
Fraai,quote:Op zondag 16 mei 2010 15:40 schreef Ringo het volgende:
Gisteren naar de tentoonstelling van Marco van Duyvendijk geweest in het Haags Fotomuseum en vandaag ga ik weer want wat daar hangt maakt me erg blij.
http://www.marcovanduyvendijk.nl
Nou, het was geen chronologisch compleet verhaal, maar hij had wel met jullie willen afspreken, dus dan klopt het toch wel ongeveer?quote:Op zondag 16 mei 2010 19:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zo ging het niet helemaal, maar enfin.
Dat komt me bekend voor. Wij hebben toen maar besloten om naar New York te gaan om wat schilderijen van Van Gogh te bekijken. Dat bleek een uitstekend idee.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:05 schreef Lienekien het volgende:
En die voor het Van Gogh. En toen toch maar rechtsomkeert gemaakt. Naar een cappuccino met appeltaart en een krantje.
Oude zaal of de Max? Ik vind de oude zaal een erg prettige locatie.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:15 schreef Lienekien het volgende:
Het was trouwens niet de hoofdreden van ons bezoek. Ik vind de Melkweg trouwens een kutlocatie. Doe mij Paradiso maar.
van wie heb je dat nu weer gekwoot?quote:Op maandag 17 mei 2010 01:15 schreef Mainport het volgende:
Waarderationeel handelen betekent dat je dingen doet omdat je ze leuk vindt. Meestal is dat een nutteloze etc. etc.
De Max.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:00 schreef Z het volgende:
[..]
Oude zaal of de Max? Ik vind de oude zaal een erg prettige locatie.
Een waar lentefeest is het, Gellius.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:29 schreef Gellius het volgende:
Ik lees dat de balkonplantjes eindelijk staan, Frollo!
Dat is wellicht een goed idee. Ik zal het even overleggen!quote:Op maandag 17 mei 2010 12:26 schreef Frollo het volgende:
Spannend zeg, Lyrewyn!
Gaan jullie ook zijn foto kopiëren en op alle lantaarnpalen in de buurt hangen?
Ik ken het verlangen. Maar op de een of andere manier zou ik jou eerder karakteriseren als iemand die het tot in de negentig volhoudt, zonder zijn lach te verliezen.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:27 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik hoop voor mijn vijftigste te overlijden.
Het was ook vooral op deze situatie van toepassing.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:52 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik ken het verlangen. Maar op de een of andere manier zou ik jou eerder karakteriseren als iemand die het tot in de negentig volhoudt, zonder zijn lach te verliezen.
Dat is dan het oordeel van een buitenstaander, hè.
Als je er iets bederflijks in had gezet, zou je het na kunnen gaan.quote:Op maandag 17 mei 2010 13:26 schreef Gellius het volgende:
De koelkast in mijn kantoortje is stuk. Godweet hoe lang al. Grmbl.
Ik kan de keukenhof bezoeken op m'n lijstje doorstrepenquote:Op maandag 17 mei 2010 12:35 schreef Frollo het volgende:
[..]
...naar Intratuin?
...een Twitter-account openen?
...voor je 50e overlijden?
Waarschijnlijk ook als iemand die op zijn 79ste nog aan de Elfstedentocht meedoet.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:59 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Het was ook vooral op deze situatie van toepassing.
Mijn familie is niet supersterk, dus veel ouder dan 80 denk ik niet te bereiken, maar ik hoop wel beschreven te worden als 'eeuwig jeugdig kamerlid' of iets dergelijks.
Dat heb ik járen geleden al gedaan.quote:Op maandag 17 mei 2010 14:02 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik kan de keukenhof bezoeken op m'n lijstje doorstrepen
Nou ja, twee kronen en een nepperd die er een beetje tussenin hangt.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:08 schreef Ringo het volgende:
Dat zijn meteen drie kronen. Zo'n implantaat... een titanium schroef in je kaak... zo is Robocop vast ook begonnen...
Maar schrikt een ander er ook van?quote:Op maandag 17 mei 2010 17:48 schreef Ringo het volgende:
Of anders zo'n gat in mijn bek. Ik schrok er wel een beetje van, net in de spiegel,.
Waar je briefjes onder kan schuiven, met nuttige tips, zoals: dit plekje niet vergeten tijdens het poetsen.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou ja, twee kronen en een nepperd die er een beetje tussenin hangt.
Het is nu nog een bloederige plek. Dus als ik heel wijd lach, met mijn vingers mijn linker onderlip (voor de kijkers rechts) naar beneden trek en al hnghnghng-end naar binnen wijs, dan zou dat wel voor enige consternatie kunnen zorgen.quote:
Dan zou ik die 1500 euro in m'n zak houden.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:02 schreef Ringo het volgende:
Maar daarnet kwam ik een vriend tegen met wie ik een kort praatje maakte (niet zonder te lachen) en die had niks door,.
Die duurt al een paar jaar, het einde daarvan ga ik in ieder geval niet meer meemaken.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:38 schreef Lienekien het volgende:
De 'en het interesseert me net te weinig om zelf te gaan googelen'-fase.
Als een boer met kiespijn...quote:Op maandag 17 mei 2010 20:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Die duurt al een paar jaar, het einde daarvan ga ik in ieder geval niet meer meemaken.
Ooit wel en dat is me altijd bijgeblevenquote:
Daar heb ik ook al aan gedacht. Bij lange trajecten is dat inderdaad zo. Ik zou me kunnen voorstellen dat ze bij een controle wel aan je gaan vragen waarom je in godsnaam nooit uitcheckt. Want dat zien ze vast op hun apparatuur.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:55 schreef Lienekien het volgende:
Hoe zit dat nou. Als je niet uitcheckt, dan betaal je vier euro? Soms is het dan toch voordeliger om niet uit te checken? Of verrekent 'ie het toch nog?
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:10 schreef Gellius het volgende:
Had ik al verteld dat mijn tandarts ook nog eens moeiteloos de beste Chinese massagesalons weet aan te wijzen? ik geloof dat je je OV chipkaart ook bij hem kunt opladen.
Ik zou het gewoon even googelen, als ik jou was.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:55 schreef Lienekien het volgende:
Hoe zit dat nou. Als je niet uitcheckt, dan betaal je vier euro? Soms is het dan toch voordeliger om niet uit te checken? Of verrekent 'ie het toch nog?
Ik heb nog geen OV-chipkaart, maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat het voor de reiziger alleen maar lastiger is in gebruik dan de ouderwetse kaartjes. Met een treinkaartje bijvoorbeeld moet je er één keer op de dag aan denken dat je een kaartje koopt, met zo'n chipkaart moet je aan het begin en eind van zowel je heen- als terugreis niet vergeten om in dan wel uit te checken.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:49 schreef Gellius het volgende:
Ik vind het ook een onmogelijk systeem. In de metro denk je er nog wel aan, maar in de tram vergeet ik het ook steeds.
Same here. Heb een jaar of zeven geleden een kies laten trekken en ik kan iedereen mededelen dat mijn kaakbot er nog gewoon zit.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:06 schreef NoCigar het volgende:
Bij mij zijn ook wel eens kiezen getrokken, maar niemand maakte zich druk over een implantaat of krimpende kaken, althans, de tandarts of paradontoloog niet. Ik pas sinds zojuist. En eigenlijk ook niet echt.
Nou, bijdehand, hoor.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:17 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon even googelen, als ik jou was.
Hier een heerlijke Marokkaanse die in haar vrije tijd eenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:15 schreef Gellius het volgende:
Charmante Zuidafrikaansen, hier.
Gefeliciteerd! Leuke kamer/leuke plek?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb eindelijk het gevoel dat ik hier mag posten, aangezien ik toch echt nu op kamers ga en mijn huurcontract in de maak is.
Lees je dat Gellius?
11m2, in Zuilen (tien minuutjes fietsen van het centrum). Prima plek en kamerquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Leuke kamer/leuke plek?
Geen centje.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:45 schreef Lienekien het volgende:
Hoe is het met de napijn?
Da's qua oppervlakte wel te doen. Met leuke huisgenoten?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
11m2, in Zuilen (tien minuutjes fietsen van het centrum). Prima plek en kamer.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
11m2, in Zuilen (tien minuutjes fietsen van het centrum). Prima plek en kamer.
Ja leuke huisgenoten. Kende een meisje al van een vak (zij had me ook uitgenodigd op de kijkavond) en die is heel erg leuk. Andere jongen ken ik nog niet bijzonder goed, en voor de rest komen er nog twee nieuwe bij.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Da's qua oppervlakte wel te doen. Met leuke huisgenoten?
Ben je eigenlijk al aan een master bezig? Welke kant ga je op in de studie?
Ik ben begonnen met 30, dus heel verwend geraakt. Maar goed, ik moet mijn bibliotheek dan ook ergens kwijt.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:51 schreef Ringo het volgende:
[..]Waar is die tijd gebleven, dat ik breed lachend met elf vierkante meters genoegen nam?
Omdat je dat leuk lijkt? Zo ja, wees blij! Heeft mij echt nooit wat geleken en dat verkleint dan wel de opties.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja leuke huisgenoten. Kende een meisje al van een vak (zij had me ook uitgenodigd op de kijkavond) en die is heel erg leuk. Andere jongen ken ik nog niet bijzonder goed, en voor de rest komen er nog twee nieuwe bij.
Ik ben nog niet bezig met mijn master, een jaar studievertraging, dus volgend (academisch) jaar ga ik mijn bachelor afronden als het goed is, en dan het jaar daarna master. De kans is vrij aanwezig dat ik voor de klas kom te staan![]()
.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:44 schreef Ringo het volgende:
Een afwijzing vergezeld van de opmerking dat het een leuk gesprek is geweest en ik bij de ander een goede indruk heb achtergelaten, is allicht beter dan een simpel nee. Maar het zet geen zoden aan de dijk. Grmbl.
Het lijkt me inderdaad leuk, en ik denk ook wel dat het iets is wat ik kan. Kan er alleen wel nerveus van wordenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Omdat je dat leuk lijkt? Zo ja, wees blij! Heeft mij echt nooit wat geleken en dat verkleint dan wel de opties.
Wel, voorlopig weer even niet. Maar de wereld staat niet stil...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:56 schreef Gellius het volgende:
[..]
Dus je komt niet gûsellûg in Amsterdam wonen?
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:36 schreef Gellius het volgende:
Toen de bussen van de Gado nog voor de Vroom en Dreesmann stopten. Ach, dat is zo lang geleden, dat weet alleen Lienekien nog.
Dat is waar Baukelien uitstapte!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:36 schreef Gellius het volgende:
Toen de bussen van de Gado nog voor de Vroom en Dreesmann stopten. Ach, dat is zo lang geleden, dat weet alleen Lienekien nog.
Ik ken hun repertoire heel slecht. Jammer, als ik dat zo lees!quote:
Als ze weer eens beelden uit de oude doos laten zien op de locale televisie, wijs ik dwerg altijd heel opgewonden op dat busstation.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:46 schreef Gellius het volgende:
[..]
Nu ja, ik weet het natuurlijk ook nog.
Erik.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:42 schreef Frollo het volgende:
Erik of het klein insectenboek, ik kan nooit kiezen!
Ik vond Lienekien anders altijd wel een van de leukere hier!quote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vond Lienekien anders altijd wel een van de leukere hier!
Ze zijn allemaal tegen me, Erik. Ik weet niet hoe ik het nog volhoud.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vond Lienekien anders altijd wel een van de leukere hier!
Ik ben er weer. Ik vang de klappen wel. Net als vroeger.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal tegen me, Erik. Ik weet niet hoe ik het nog volhoud.
Nee,quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:02 schreef Gellius het volgende:
Ziet ze niet zo goed?
Ja, ik ben hier al een jaar en een dag (figuurlijk, ik heb niet geteld) niet echt geweest. Dan zou het niet geloofwaardig zijn als ik 'vind' gezegd zou hebben.quote:
Ik zal niets buitengewoons doen, bewust.quote:
Wel in Amsterdam, al sinds de 17e eeuw..quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:58 schreef Ringo het volgende:
[..]
Wel, voorlopig weer even niet. Maar de wereld staat niet stil...
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:00 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Wel in Amsterdam, al sinds de 17e eeuw..
En auto's en lantaarnpalen. En boten in de gracht. En toeristen op straat. En als je pech hebt, hopen vuilniszakken.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:41 schreef Automatic_Rock het volgende:
Oke, er staan nu bomen, maar verder...
Nou moe. Ik woon sinds '82 (of was het nou '83?) in Groningen. En daarvoor kwam ik met lijn 61 naar Stad om naar de Bieb te gaan. Die uiteraard gewoon aan de Vismarkt zat (of eigenlijk aan het Soephuisstraatje, maar dat weet niemand).quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:36 schreef Gellius het volgende:
Ja, dat ben ik ook. Maar een testament vond ik te duur. Dus dan neem ik Rouvoet en consorten maar op de koop toe.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:10 schreef Lienekien het volgende:
Sigme!
Ik dacht dat jij tegen trouwen was!
Wat romántisch!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:15 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik ook. Maar een testament vond ik te duur. Dus dan neem ik Rouvoet en consorten maar op de koop toe.
De taart is al geregeld.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:18 schreef Lienekien het volgende:
Genoeg voor het trouwboekje en de bruidstaart? Vast wel!
Wanneer wordt de buik verwacht weer te slinken?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:29 schreef Gellius het volgende:
Mevrouw Gellius begint al een fraaie buik te krijgen, is in blakende gezondheid zonder al te veel kwaaltjes en kijkt uit naar de zijde eerlijk spek dat onbekend is met het interieur van een vleesverwerkende fabriek.
quote:Ga je in het wit, sigme? Ja hè? Ja hè? Ik ken nog wel een beginnend, doch inmiddels afgestudeerd modeontwerpster die hele mooie jurken maakt.
O, een echte anarcho-bruiloft heb ik wel eens bijgewoond, een van de mooiste bruiloften die ik ooit bijgewoond heb (hetgeen sowieso op één hand te tellen is). Met wel 200 gasten (krakers) en een bruidje in een bloemetjesgordijn en een vitrage en bovendien - maar dat wist de ambtenaar niet, een schijnhuwelijk. Z'n vriendin zal wel getuige geweest zijnquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:11 schreef ShadyLane het volgende:
Een anarcho-bruiloft. Gefeliciteerd!
Oh het moet ook juist klassieke mythologie zijn (de cursus heet Klassieke Mythologie in de Europese literatuur).quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:04 schreef ShadyLane het volgende:
Ah ja, die is heel beroemd. En diezelfde Kavafis heeft ook een schattig gedicht over de huilende paarden van Achilles. Toen ik het zocht vond ik deze pagina waar een wagonlading gedichten m.b.t. mythologie staat. Wel alleen klassieke mythologie.
Vroeger liep ie me altijd tegen het lijf...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:58 schreef Gellius het volgende:
Is er een lock on Pope trouwens? Ik ben IR overeengekomen dat hij dringend nodig is op de 5 juni meet.
Vanaf DH naar Amsterdam mag je bij mij achterop, JAMmie.quote:Op woensdag 19 mei 2010 01:40 schreef JAM het volgende:
Had die ontmoeting in Den Haag plaatsgevonden, ik was wellicht gekomen. Mokum daarentegen,- dat ze me de bout hachelen.
Omdat Den Haag naast Delft ligt en de halve wereld toch al naar het Mauritshuis komt om het meisje met de parel te zien.quote:Op woensdag 19 mei 2010 08:37 schreef Gellius het volgende:
D'r is anders wèll een interessante Vermeertentoonstelling in Den Haag, al heb ik geen idee waarom ze dat daar laten plaatsvinden.
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
Gellius
Frollo
Claudia_x
Z
I.R.Baboon
k_man
ShadyLane
JAM
Marble
Ringo
picodealion
Copycat
Quir
sigme
mane
Rewimo
MeneerTim
Five_Horizons
karr-1
NoCigar
DevilsAndDust
Iblis
Tha_Erik
DaMart
DO2
Biancavia
broer
DiegoArmandoMaradona
zodiakk
Automatic_Rock
Sjeen
Pietverdriet
beeer
Catbert
Lord_Vetinari
Harajuku.
maok
LXIV
Garisson72
Mirjam
Greys
Scorpie
Viking84
Maanvis
ColdFeet
error_404
Guppyfriend
motorbloempje
Re
Cat22
Rawie heeft volgens mij ook een paar aardige vertalingen op zijn naam.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kreeg van iemand anders ook deze vertaling door Cees Buddingh door, uit het Grieks van Konstantinos P. Kaváfis:
Hier sluit ik me bij aanquote:Op woensdag 19 mei 2010 09:08 schreef DO2 het volgende:
Gefeliciteerd met de trouwerij - die eigenlijk geen trouwerij is - sigme.
Ik snap het niet. Wiens / wier forumvriendjes zijn dat nou?quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:13 schreef Lienekien het volgende:
Hebben jullie deze al gezien?
http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.php
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |