Als een boer met kiespijn...quote:Op maandag 17 mei 2010 20:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Die duurt al een paar jaar, het einde daarvan ga ik in ieder geval niet meer meemaken.
Ooit wel en dat is me altijd bijgeblevenquote:
Daar heb ik ook al aan gedacht. Bij lange trajecten is dat inderdaad zo. Ik zou me kunnen voorstellen dat ze bij een controle wel aan je gaan vragen waarom je in godsnaam nooit uitcheckt. Want dat zien ze vast op hun apparatuur.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:55 schreef Lienekien het volgende:
Hoe zit dat nou. Als je niet uitcheckt, dan betaal je vier euro? Soms is het dan toch voordeliger om niet uit te checken? Of verrekent 'ie het toch nog?
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:10 schreef Gellius het volgende:
Had ik al verteld dat mijn tandarts ook nog eens moeiteloos de beste Chinese massagesalons weet aan te wijzen? ik geloof dat je je OV chipkaart ook bij hem kunt opladen.
Ik zou het gewoon even googelen, als ik jou was.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:55 schreef Lienekien het volgende:
Hoe zit dat nou. Als je niet uitcheckt, dan betaal je vier euro? Soms is het dan toch voordeliger om niet uit te checken? Of verrekent 'ie het toch nog?
Ik heb nog geen OV-chipkaart, maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat het voor de reiziger alleen maar lastiger is in gebruik dan de ouderwetse kaartjes. Met een treinkaartje bijvoorbeeld moet je er één keer op de dag aan denken dat je een kaartje koopt, met zo'n chipkaart moet je aan het begin en eind van zowel je heen- als terugreis niet vergeten om in dan wel uit te checken.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:49 schreef Gellius het volgende:
Ik vind het ook een onmogelijk systeem. In de metro denk je er nog wel aan, maar in de tram vergeet ik het ook steeds.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |