Een oude groot-Duitse wijsheid.quote:Op zondag 16 mei 2010 14:36 schreef Mainport het volgende:
[..]
Ik heb intussen geleerd dat meegaan met het systeem veel minder inspanning en meer voordeel onder de zon oplevert dan verzet.
Dat is natuurlijk onzin, en getuigt vooral van luiheid en een gebrek aan inventiviteit van jouw kant om de alternatieve mogelijkheden in kaart te brengen.quote:Op zondag 16 mei 2010 14:36 schreef Mainport het volgende:
[..]
Ik heb intussen geleerd dat meegaan met het systeem veel minder inspanning en meer voordeel onder de zon oplevert dan verzet.
Wij hebben vrijdag de rij voor het Rijksmuseum gezien.quote:Op zondag 16 mei 2010 16:33 schreef Gellius het volgende:
Ik ben zojuist naar deze tentoonstelling in het Rembrandthuis geweest. Was mooi.
[ afbeelding ].
Dan hadden jullie even naar Nemo moeten gaan.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:05 schreef Lienekien het volgende:
En die voor het Van Gogh. En toen toch maar rechtsomkeert gemaakt. Naar een cappuccino met appeltaart en een krantje.
quote:Op zondag 16 mei 2010 19:11 schreef Lienekien het volgende:
Nee, hebben we niet. Wel online gekochte kaartjes*. Vraag me nu af of we daarmee die rij hadden kunnen vermijden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat was een inside joke omdat Seborik daar 2 weken onderzoek gedaan heeft, en in bij mij overnachtte, en met d. en l. had willen afspreken.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:26 schreef Gellius het volgende:
Hè jasses, NEMO.
quote:Op zondag 16 mei 2010 19:28 schreef k_man het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze online kaartjes verkopen?En al die mensen in de rij, die hadden geen internet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The love you take is equal to the love you make.
Zo ging het niet helemaal, maar enfin.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, dat was een inside joke omdat Seborik daar 2 weken onderzoek gedaan heeft, en in bij mij overnachtte, en met d. en l. had willen afspreken.
Fraai,quote:Op zondag 16 mei 2010 15:40 schreef Ringo het volgende:
Gisteren naar de tentoonstelling van Marco van Duyvendijk geweest in het Haags Fotomuseum en vandaag ga ik weer want wat daar hangt maakt me erg blij.
http://www.marcovanduyvendijk.nl
Nou, het was geen chronologisch compleet verhaal, maar hij had wel met jullie willen afspreken, dus dan klopt het toch wel ongeveer?quote:Op zondag 16 mei 2010 19:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zo ging het niet helemaal, maar enfin.
Dat komt me bekend voor. Wij hebben toen maar besloten om naar New York te gaan om wat schilderijen van Van Gogh te bekijken. Dat bleek een uitstekend idee.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:05 schreef Lienekien het volgende:
En die voor het Van Gogh. En toen toch maar rechtsomkeert gemaakt. Naar een cappuccino met appeltaart en een krantje.
Oude zaal of de Max? Ik vind de oude zaal een erg prettige locatie.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:15 schreef Lienekien het volgende:
Het was trouwens niet de hoofdreden van ons bezoek. Ik vind de Melkweg trouwens een kutlocatie. Doe mij Paradiso maar.
van wie heb je dat nu weer gekwoot?quote:Op maandag 17 mei 2010 01:15 schreef Mainport het volgende:
Waarderationeel handelen betekent dat je dingen doet omdat je ze leuk vindt. Meestal is dat een nutteloze etc. etc.
De Max.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:00 schreef Z het volgende:
[..]
Oude zaal of de Max? Ik vind de oude zaal een erg prettige locatie.
Een waar lentefeest is het, Gellius.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:29 schreef Gellius het volgende:
Ik lees dat de balkonplantjes eindelijk staan, Frollo!
Dat is wellicht een goed idee. Ik zal het even overleggen!quote:Op maandag 17 mei 2010 12:26 schreef Frollo het volgende:
Spannend zeg, Lyrewyn!
Gaan jullie ook zijn foto kopiëren en op alle lantaarnpalen in de buurt hangen?
Ik ken het verlangen. Maar op de een of andere manier zou ik jou eerder karakteriseren als iemand die het tot in de negentig volhoudt, zonder zijn lach te verliezen.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:27 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik hoop voor mijn vijftigste te overlijden.
Het was ook vooral op deze situatie van toepassing.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:52 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik ken het verlangen. Maar op de een of andere manier zou ik jou eerder karakteriseren als iemand die het tot in de negentig volhoudt, zonder zijn lach te verliezen.
Dat is dan het oordeel van een buitenstaander, hè.
Als je er iets bederflijks in had gezet, zou je het na kunnen gaan.quote:Op maandag 17 mei 2010 13:26 schreef Gellius het volgende:
De koelkast in mijn kantoortje is stuk. Godweet hoe lang al. Grmbl.
Ik kan de keukenhof bezoeken op m'n lijstje doorstrepenquote:Op maandag 17 mei 2010 12:35 schreef Frollo het volgende:
[..]
...naar Intratuin?
...een Twitter-account openen?
...voor je 50e overlijden?
Waarschijnlijk ook als iemand die op zijn 79ste nog aan de Elfstedentocht meedoet.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:59 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Het was ook vooral op deze situatie van toepassing.
Mijn familie is niet supersterk, dus veel ouder dan 80 denk ik niet te bereiken, maar ik hoop wel beschreven te worden als 'eeuwig jeugdig kamerlid' of iets dergelijks.
Dat heb ik járen geleden al gedaan.quote:Op maandag 17 mei 2010 14:02 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik kan de keukenhof bezoeken op m'n lijstje doorstrepen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |