Nou ja, twee kronen en een nepperd die er een beetje tussenin hangt.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:08 schreef Ringo het volgende:
Dat zijn meteen drie kronen. Zo'n implantaat... een titanium schroef in je kaak... zo is Robocop vast ook begonnen...
Maar schrikt een ander er ook van?quote:Op maandag 17 mei 2010 17:48 schreef Ringo het volgende:
Of anders zo'n gat in mijn bek. Ik schrok er wel een beetje van, net in de spiegel,.
Waar je briefjes onder kan schuiven, met nuttige tips, zoals: dit plekje niet vergeten tijdens het poetsen.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou ja, twee kronen en een nepperd die er een beetje tussenin hangt.
Het is nu nog een bloederige plek. Dus als ik heel wijd lach, met mijn vingers mijn linker onderlip (voor de kijkers rechts) naar beneden trek en al hnghnghng-end naar binnen wijs, dan zou dat wel voor enige consternatie kunnen zorgen.quote:
Dan zou ik die 1500 euro in m'n zak houden.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:02 schreef Ringo het volgende:
Maar daarnet kwam ik een vriend tegen met wie ik een kort praatje maakte (niet zonder te lachen) en die had niks door,.
Die duurt al een paar jaar, het einde daarvan ga ik in ieder geval niet meer meemaken.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:38 schreef Lienekien het volgende:
De 'en het interesseert me net te weinig om zelf te gaan googelen'-fase.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |