Tjonge. En nu?quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:24 schreef Ringo het volgende:
Mijn werkgever is overigens inderdaad failliet. Of zo goed als. Ik heb daar niet zo'n verstand van.
Succes met het negeren!quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:30 schreef mane het volgende:
[..]
Tjonge. En nu?
Ik vlieg morgen naar Italie. Tien dagen Florence & Rome. Er gaan ook 100 leerlingen mee, maar die probeer ik gewoon zo veel mogelijk te negeren..
Toen ik in Florence was, was het januari geloof ik. Het was prima weer en er was vrijwel geen andere toerist te bekennen. Ik had horrorverhalen gehoord over drie uur in de rij staan om een kaartje voor de Uffizi te bemachtigen. Uiteindelijk liep ik er min of meer toevallig langs, liep naar de kassa en kocht direct een kaartje. Binnen was er ook geen hond. Ideaal.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:02 schreef NoCigar het volgende:
Heerlijk lijkt me dat in het voorjaar of najaar naar Florence en Rome. Ik ken mensen die altijd in het najaar gingen, ook met een bende leerlingen en die kwamen allemaal altijd gelukzalig thuis.
Het is een misvatting dat je een 'ondernemerstype' moet zijn om volledig te freelancen. Dat ben ik ook niet. Tenzij je van plan bent om je freelance werk te laten uitgroeien tot een Echte Onderneming met personeel en zo. Maar daar lijkt het niet op.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:51 schreef Ringo het volgende:
Volledig freelancen is ook een optie, maar ik ben geen ondernemerstype, zie daar eerder tegenop dan dat het me energie geeft. Aan de andere kant heb ik al maanden het gevoel dat ik voor een deur sta die ik open móet trappen, ik snak naar iets nieuws en iets anders. Ben dan ook verre van droevig over deze ontwikkeling, nu heb ik geen excuses meer. Maar het is wel spannend wat het gaat worden.
Volgens mij had ik het hier al eens verteld, maar goed: mijn echtgenote en ik zijn in het bezit van een stressknopje. Op de parkeerplaats zeg je tegen elkaar: 'Heb jij je stressknopje al omgezet?' en dan maak je beiden een draaiende beweging naast je slaap en dan is je stressknopje omgezet. Vervolgens kun je gewoon door de Ikea/AH/wat dan ook slenteren zonder dat de mensenmassa je stoort of zelfs maar opvalt.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:56 schreef ShadyLane het volgende:
Dat moet ik nog maar zien. We gaan naar Ikea.
Ha! Een stokpaard. Hophop!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:17 schreef zodiakk het volgende:
Dat antropomorfiseren zie ik de laatste tijd ook steeds vaker in reclames. Een zorgelijke ontwikkeling.
quote:Op zondag 30 maart 2008 21:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja ach, antropomorf is het niet in de haak, maar ik heb het niet zo op antropomorfen.
Dat neemt je vast voor hem in.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:04 schreef JAM het volgende:
Even iets over die geile De Vries; heeft een van jullie meegekregen dat het hem spijt? Hoop gelul allemaal in de media, maar enige spijtbetuiging van die vent heb ik nog niet mee mogen krijgen. Wellicht vergis ik me, maar toch, maar toch.
Ik heb over je gedroomd.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:30 schreef k_man het volgende:
Zo'n vierdaags weekend is wel fijn. Kom je 'ns toe aan dingen die anders steeds maar blijven liggen. Ik ben eindelijk gordijnen uit wezen zoeken.
En ik woon er bijna twee jaar.
Het is per pm al uitgebreid besproken.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:37 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Natuurlijk mag je dat niet weten. Dat is haar geheim.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |