Serieus gast, lees eens wat. 15.00 is het live in Sporza op één en ES.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:11 schreef Eenskijken het volgende:
op eurosport is nu nog de etappe van vlissingen. herhaling dus
zeg ik dat dat niet zo is? Misschien moet je zelf even goed lezen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:15 schreef TheArt het volgende:
[..]
Serieus gast, lees eens wat. 15.00 is het live in Sporza op één en ES.
moet hem erin wel gelijk geven Art, hij zegt niet; waarom is de etappe neit op tvquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:18 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
zeg ik dat dat niet zo is? Misschien moet je zelf even goed lezen.
Maar die herhaling van de vorige etappe is er altijd op Eurosport voor de etappe van vandaagquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:18 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
zeg ik dat dat niet zo is? Misschien moet je zelf even goed lezen.
Mjah, Eurosportquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:28 schreef TheArt het volgende:
[..]
Maar die herhaling van de vorige etappe is er altijd op Eurosport voor de etappe van vandaag
Nope ik join je.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:51 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ben ik de enige die als je die marsmannetjes van Sky met de perfect uitgelijnde pakjes en flashy helmen met reflectorbrillen ziet gewoon heimwee heeft naar good old Santiago Botero die zulke 'jeannetten' er zonder helm en diepgebogen over het stuur met een véél te grote versnelling vanouds van langs gaf ?
Of Honchar,Gonchar, Gontsjar hoe je het ook speltquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:51 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ben ik de enige die als je die marsmannetjes van Sky met de perfect uitgelijnde pakjes en flashy helmen met reflectorbrillen ziet gewoon heimwee heeft naar good old Santiago Botero die zulke 'jeannetten' er zonder helm en diepgebogen over het stuur met een véél te grote versnelling vanouds van langs gaf ?
Waarom ? Die hebben toch net al hun dopingzondaars laten betrappen in het laatste jaar ? Dus zijn ze nu clean ...quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:56 schreef VreemdeEend het volgende:
Ik blijf die ploeg van Scarponi niet vertrouwen als ze zo hard gaan
Op 1 augustus bleek Kasjetsjkin positief te hebben getest tijdens een controle in het Turkse Belek. Later bleek ook dat het B-staal positief was, waarop Astana besloot om hem te ontslaan.quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:03 schreef Zwansen het volgende:
Trouwens, wanneer met Kasheckin(?) weer rijden?
Tuurlijk zeker lieverdjes als een Bertagnolli en Scarponi in de ploegquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:57 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Waarom ? Die hebben toch net al hun dopingzondaars laten betrappen in het laatste jaar ? Dus zijn ze nu clean ...
Die ploeg is nog nooit hard gegaan in een TTT en zal ook nooit hard gaan in een TTT. Voorlopig de zevende plek, maar als alle andere zijn gefinished staan ze ergens tussen de 15de en de 22e plek.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:56 schreef VreemdeEend het volgende:
Ik blijf die ploeg van Scarponi niet vertrouwen als ze zo hard gaan
Gesink en Menchov rijden niet mee, dat scheeltquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:20 schreef marcodej het volgende:
Rabo en regen...Ben benieuwd hoe de bandjes zich houden.
Misschien voorzichtig gestart wegens hun bandenquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:47 schreef TheArt het volgende:
Rabo toch nog een redelijke eindtijd hoor. Hebben een goed tweede deel gereden.
De oude krijgerquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:50 schreef wimderon het volgende:
Renaat, noemt Noe weer eens. Net zoals tijdens de eerste en tweede etappe. Alleen de derde etappe heb ik hem niet voorbij horen komen dacht ik.
Liquigas nu ook.quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:53 schreef wimderon het volgende:
Zou de wind gedraaid zijn? Na Rabo noteert ook Milram een snel tweede deel.
Het heeft op het middelste deel van het parcours zowat de hele tijd geregend.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:04 schreef vaarsuvius het volgende:
klopt het dat het aan de ene kant vet regende en aan de andere kant droog was? (heb weinig kunnen zien live)
In hoeverre is dat van invloed op de tijd?
Mwah, denk het eerlijk gezegd niet.Ik schat Weening absoluut niet hoog in, in de bergen. Denk dat ie gewoon te kort komt. Mollema staat 1.30 ongeveer achter op hem. Ik denk dat ie dat misschien nog wel goed kan maken.We zullen zienquote:Op woensdag 12 mei 2010 17:00 schreef thettes het volgende:
Volgens Laurens ten Dam op twitter moet Weening potentieel top 10 kunnen rijden in Verona. Ben benieuwd, in absolute topvorm en met dit deelnemersveld (en gezien de schade die sommigen al hebben opgelopen) moet het zelfs kunnen.
Maar blijft wel een nogal optimistische voorspelling
Bij de start van Astana kwam er ook een bak regen uit de lucht bij de start.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:06 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het heeft op het middelste deel van het parcours zowat de hele tijd geregend.
Ik heb jullie verdorie nog gezegd wat je moest inspuiten en toch maar niet doen hé , bende lamzakken !quote:
Zo zal het nog best is over kunnen komen voor die renner. Hij heeft natuurlijk ook absoluut het recht niet om te flippen daar.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:13 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik heb jullie verdorie nog gezegd wat je moest inspuiten en toch maar niet doen hé , bende lamzakken !
Brandhoutquote:Op woensdag 12 mei 2010 17:15 schreef Lagrinta het volgende:
Vino is geen lieverdje en daarom is ie ook zo goed. Wie was die 5e man die daar als brandhout reed?
hoe dan?quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:30 schreef knep het volgende:
Het leuke is dat Vino met dat oliedomme gedrag ook nog eens een paar seconden verneukt.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:34 schreef solaire het volgende:
Vino had zich inderdaad beter kunnen laten uitzakken en die gast een paar honderd meter uit de wind zetten scheelt zeker 3/ 4 seconden
Nee dat denk ik ook, hij zal er in de bergen nog wel flink afgereden wordenquote:Op woensdag 12 mei 2010 17:35 schreef Ereinion het volgende:
Doordat hij zich beter had kunnen uitzakken en dan die vijfde man naar voren te brengen. Maar ach, die vijf seconden die hij daarmee zou winnen zullen de Giro niet bepalen.
Jij bedoelt Gasparotto?? Daarmee ben ik het helemaal eens. Dat vond ik ook wel vreemd. Maar zoals er meer hier zeggen, Vino had nooit zo mogen reageren. Zijn ploeggenoten doen ook hun best, meer konden ze toch niet doen??quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:38 schreef baggerbaas het volgende:
Trouwens sowies raar bij Astana. Op 5 kilometer van de meet had Stangelj het ook al eens moeilijk maar kon toen nog terugkeren. In de laatste kilometer waren ze nog met 6, maar de man die daar van kop af kwam liet zich helemaal wegzakken waardoor Stangelj alsnog door moest rijden om 5e man te worden. Kortom als die 1e man (die er ogenschijnlijk niet volledig doorzat) gewoon door was gereden, had Vino niet zo kwaad hoeven worden op Stangelj en was er helemaal geen probleem geweest.
Je hebt gelijk, het was inderdaad Kireyev. Gasparotto was de 3de renner die lostte bij Astana en Kireyev de vierde man die moest lossen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:33 schreef wimderon het volgende:
Stangelj moest er in eerste instantie bijna af omdat Vino te hard overnam. Daar heeft hij waarschijnlijk krachten verspeeld die hij in de laatste kilometer tekort kwam. Dat Kireyev (niet Gasparotto) het zo liet lopen op het laatst zal wel komen omdat hij nog eens flink doorgetrokken had met zijn laatste krachten, wat vooraf of tijdens de race zo besproken zal zijn.
Ik ook niet eigenlijk, maar ze reden echt een ongeloof sterk 2e deelquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:10 schreef Ambrosius het volgende:
Had niet gedacht dat Liquigas zou winnen eigenlijk.
Vino had zich ook, als een echte teamcaptain, kunnen laten afzakken en Stangelj terugrijden.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:01 schreef Schnappieter het volgende:
Mwah, ik snap Vino´s reactie ook wel hoor. Hij wil hier de Giro winnen en dan is het natuurlijk lullig als je hier tijd verspeelt. Tuurlijk had hij niet zo moeten reageren, maar hij is snel opgefokt en vlak na zo´n rit kan ik het nog wel begrijpen.
Tuurlijk snappen ze het wel, op misschien een uitzondering na. Vaak is het niet meer dan 'kijk mij eens goed zijn, ik heb nog overschot'. Dat dat dan weer duidt op een slechte ploegtactiek qua tijd die er op kop is gereden is weer iets anders.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:49 schreef bjarki het volgende:
Ik verbaas me er toch elke keer weer over dat renners het blijkbaar nog steeds niet snappen hoe zo'n ploegentijdrit werkt.
Je zag de voorste twee Astana's nota bene nog sprinten voor de.. ja.. zeg 't maar, punten voor de groene trui?![]()
Dat ben je toch wel erg amateuristisch bezig voor een renner in de Protour.
Leuk is wel dat er tot en met vandaag iedere dag een nieuwe man in het roze is geweest. Ben benieuwd hoe lang Nibali het houdt.![]()
Is te vinden op cyclingtorrentsquote:Op donderdag 13 mei 2010 01:53 schreef sander89 het volgende:
Wie de etappe nog van maandag wil terug kijken: http://player.omroep.nl/?aflID=10937441
Helaas de 2de etappe op zondag nog nergens terug kunnen kijken.![]()
Voor wat het waard is, als je over anderhalf uur inschakelt mis je niks.quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:54 schreef franklop het volgende:
overigens zijn we al live op Sporza
mja maar om nou de Smurfen te gaan kijken dat is ook weer niksquote:Op donderdag 13 mei 2010 14:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Voor wat het waard is, als je over anderhalf uur inschakelt mis je niks.
Je mist Renaat en José.quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Voor wat het waard is, als je over anderhalf uur inschakelt mis je niks.
quote:
Gaat inderdaad helemaal nergens over wederom, het hoogtepunt van de Giro laten liggen voor zo'n onbenullige koers.quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:56 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Hoera ! Renaat meldt net dat ze in de 3de giro week ook de "giro di Belgio" uitzenden ... Dat wordt weer de helft van de bergetappes missen ...
Zou me niets verbazen na die ziekte van Greipel.quote:Op donderdag 13 mei 2010 16:51 schreef wimderon het volgende:
Goss zit in het wiel van Greipel. Vandaag eens omgekeerd wellicht?
Zonder Arashiro hadden ze het misschien niet gehaald.quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:05 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Alleen jammer dat de Japanner niet won ...
Nee inderdaad , die twee Fransen hadden het al opgegeven , dat zag je duidelijk net voor Arashiro nog eens doortrok ...quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:06 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zonder Arashiro hadden ze het misschien niet gehaald.
Mooie vind ik dan nog, dat die Belgische commentator doodleuk zegt, "goed gedaan door de mannen van Quick step"quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:07 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Nee inderdaad , die twee Fransen hadden het al opgegeven , dat zag je duidelijk net voor Arashiro nog eens doortrok ...
Eén ding moet je ze wel nog meegeven , ongeveer rond hetzelfde moment zag je de mannen van QST naar voren gaan in het peloton en zich midden tussen de mannen van Sky en Petacchi in posteren , en hebben daar allicht wel enkele seconden door gewonnen ...quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:10 schreef Robar het volgende:
[..]
Mooie vind ik dan nog, dat die Belgische commentator doodleuk zegt, "goed gedaan door de mannen van Quick step"
Natuurlijk wel, dit is het nieuwe wielrennen! Of is dat nou als ze wel teruggepakt worden?quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:10 schreef Zwansen het volgende:
Dit zie je in de Tour toch vrijwel nooit, dat in de 1e week en eigenlijk de 2e echte kans op een massasprint uitdraait in een ontsnapping.
Het contrast met vorig jaar , toen ze daar zelfs achterstevoren bijna alles konden winnen , is toch wel erg groot ...quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:12 schreef Ereinion het volgende:
Ik moet vooral lachen om de Columbia-ploeg, dagenlang op kop rijden, en elke keer falen ze gigantisch.
Niet dan? Ze zaten keurig in het wiel van de mannen van Sky. En toen die van kop af gingen moest er weer een nieuwe golf komen. En ook al win je er geen tijd door, als je er zit doe je het uberhaupt al goed.quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:10 schreef Robar het volgende:
[..]
Mooie vind ik dan nog, dat die Belgische commentator doodleuk zegt, "goed gedaan door de mannen van Quick step"
Die hebben vandaag amper op kop gereden.quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:12 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, dit is het nieuwe wielrennen! Of is dat nou als ze wel teruggepakt worden?
Ik moet vooral lachen om de Columbia-ploeg, dagenlang op kop rijden, en elke keer falen ze gigantisch.
Valt best mee hoor, zeker op een dag na een ploegentijdrit.quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:10 schreef Zwansen het volgende:
Dit zie je in de Tour toch vrijwel nooit, dat in de 1e week en eigenlijk de 2e echte kans op een massasprint uitdraait in een ontsnapping.
Bertogliati deed het ook een keer, in 2005 of 2006 dacht ik.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 01:10 schreef Sheepcidus het volgende:
2007 Cancellara die het peleton inpakt.
Mwah, zonder die Japanner had Pineau niet gewonnen. Als je objectief commentaar geeft, had je daar op gewezen en niet een pluim gegeven voor Quick Step. Neemt niet weg dat ze netjes gereden hebben, maar eigenlijk hadden ze het zelf al opgegeven 500 meter voor de streep.quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
Niet dan? Ze zaten keurig in het wiel van de mannen van Sky. En toen die van kop af gingen moest er weer een nieuwe golf komen. En ook al win je er geen tijd door, als je er zit doe je het uberhaupt al goed.
Dat ze het waarschijnlijk niet gered hadden zonder die versnelling van Arashiro is dan ook uitgebreid belicht.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:17 schreef Robar het volgende:
[..]
Mwah, zonder die Japanner had Pineau niet gewonnen. Als je objectief commentaar geeft, had je daar op gewezen en niet een pluim gegeven voor Quick Step. Neemt niet weg dat ze netjes gereden hebben, maar eigenlijk hadden ze het zelf al opgegeven 500 meter voor de streep.
Wellicht later dan, want toen ik aan het kijken was werd daar met geen woord over gerept door de beide commentatoren.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat ze het waarschijnlijk niet gered hadden zonder die versnelling van Arashiro is dan ook uitgebreid belicht.
quote:momenteel 2 vluchters Llyod & Bertogliati 3'56" op 2 man Krivtsof & Ignatiev het peloton op 4'15"
het eerste wedstrijduur gemiddelde 43,900 km
Te veel gegeven in de TTT denk ik... en recuperatievermogen is blijkbaar niet meer je dat. Zag er gisteren al niet best uit.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:37 schreef Ambrosius het volgende:
Gibo moet zelfs lossen, terwijl het niet eens heel hard gaat.
Nog 29 km.
Voorsprong is wel groot genoeg ja.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:07 schreef TheArt het volgende:
Lloyd gaat gewoon winnen dus.
Ik bedoelde de twee koplopersquote:
Die reden allang niet meer bij elkaar op het moment van posten, maar goed.quote:
Holy shitquote:
Klopt. Ik bedoelde koploper.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die reden allang niet meer bij elkaar op het moment van posten, maar goed.
Dat was wel heel dom.:')quote:
Jammer weer van het slotje.quote:
Arcee ik herinner me Basso die het ooit deed.quote:
Boonen in Parijs-Nice een tijdje geleden volgens mij.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Arcee ik herinner me Basso die het ooit deed.
Ken je meer voorbeelden ?
Volgens mij juist omdat de renners teveel vertrouwen op hun oortjes in niet meer gewoon met hun ogen opletten wie er word ingelopen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
Sinds de introductie van de oortjes zie je eigenlijk de ene na de andere renner onterecht juichen, veel meer dan vroeger. Waarvoor gebruiken ze die dingen dan in godsnaam?
Dit is nog leuker.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
En iets totaal anders.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:33 schreef tong80 het volgende:
Hilbert van der Duim.
Maar dat was in een andere sport.
Die juichte te vroeg ipv te laatquote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:33 schreef tong80 het volgende:
Hilbert van der Duim.
Maar dat was in een andere sport.
Weet ik.quote:
"C'est Boo-nèn!":')quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:32 schreef Zwansen het volgende:
Dit is nog leuker.
Waals commentaar van WK 2005. Ze denken dat Gilbert (=Waal) WK wordt, maar op de streep komen ze erachter dat het Boonen is.
Ja, deze is wel legendarisch.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:27 schreef tong80 het volgende:
Een klassieker , maar welquote:
Ik dacht Weening beste Nederlanderquote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:55 schreef TheArt het volgende:
In het peloton nog van de Nederlanders: Kruijswijk (beste Nederlander vandaag), Mollema en Weening.
Zo saai is ie toch niet, voor een eerste week.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:04 schreef solaire het volgende:
ben ik de enige die tot nu toe geen zak aan die hele GIro vond?
Uhh nee, Kruijswijk was 25e vandaag en Mollema 29e vandaag.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik dacht Weening beste Nederlander
65ste
kruijswijk 25equote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik dacht Weening beste Nederlander
65ste
Dat hebben we gisteren wel gekekenquote:Op donderdag 13 mei 2010 15:01 schreef franklop het volgende:
[..]
mja maar om nou de Smurfen te gaan kijken dat is ook weer niks
Zou Gibo alles op de Zoncolan hebben gezet of is ie gewoon niet goed?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:21 schreef TheArt het volgende:
Toch wat verrassende lossers vandaag: Bruseghin (oke, niet echt verrassend na die valpartijen), Albasini, Marcel Wyss, Bertagnolli, Simoni, Larsson, Dan Martin, Marzano en Amador.
Gezien de onheilspellende berichten al van voor de giro vrees ik dat hij gewoon niet goed is , eigenlijk.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:44 schreef Szura het volgende:
[..]
Zou Gibo alles op de Zoncolan hebben gezet of is ie gewoon niet goed?
quote:Tiralongo out of the Giro
Vinokourov will miss an important teammate in the mountains
Astana's Paolo Tiralongo had to pull out of the Giro d'Italia after crashing during stage 6. The Italian rider stayed on the ground for a few minutes following his crash and was transported to the nearest hospital in Pontremoli. He bruised his right shoulder, knee and wrist and seemed to be shocked after his crash although radiography indicated that no bones were broken.
Tiralongo rejoined his team at its hotel in Forte dei Marmi but he will not be able to continue racing. His absence will be felt by his teammate Alexandre Vinokourov, one of the favourites for the Giro.
"It's always leaves an impression to see a rider on the ground," Astana's directeur sportif Laurenzo Lapage said. "It's a shame because Tiralongo was well placed, in 10th position overall. He was among the best climbers in the Giro and the one who has the capacity to follow Vino in the mountains."
Tiralongo was supposed to be Vinokourov's right-hand man during the Giro. At the age of 32, the Italian pro is an experienced rider in the Grand Tours. He finished 15th in the 2006 Giro d'Italia and eighth in the Vuelta a Espana last year, but he spent the past four years at the service of Damiano Cunego.
It was Alberto Contador who requested Astana recruit Tiralongo after hearing that he was keen to move on after some friction at Lampre.
"We're still confident and the team will adapt," said Lapage regarding the two weeks still to come at the Giro d'Italia.
Tiralongo should be back in action for the Tour de France alongside Contador.
Ik zou niet weten hoe hij een eventuele uitspatting op de Zoncolan hypothekeert door een keer gewoon normaal mee te rijden. 't Is ook niet bepaald dat-ie op een seconde van het roze staat en even een buffertje opbouwtquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:44 schreef Szura het volgende:
[..]
Zou Gibo alles op de Zoncolan hebben gezet of is ie gewoon niet goed?
En Pozzovivo ondanks alweer een valpartij nu geen extra achterstand opgelopen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:21 schreef TheArt het volgende:
Toch wat verrassende lossers vandaag: Bruseghin (oke, niet echt verrassend na die valpartijen), Albasini, Marcel Wyss, Bertagnolli, Simoni, Larsson, Dan Martin, Marzano en Amador.
Ballan heeft dan ook nooit de Giro gereden, Nibali alleen als (te) jong broekie en in dienst van grote kopmannen. Het opvallendste wat hij deed in de Giro was van het peloton naar de kopgroep toe te rijden in een geweldige afdaling, om daarna gelost te worden op de slotklim en ergens ver achter de eersten van het peloton binnen te komen. (volgens mij was het 1 van de ritten die Sella won in 2008)quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:23 schreef Leatherface het volgende:
Opvallend dat zo'n Italiaanse topper nog nooit een Giro-rit won, tot zover. Maar dat geldt niet alleen voor Pozzato, ook voor Ballan (en Nibali, als je de ploegentijdrit dan niet meerekent)
Niet alleen voor Caisse, maar ook voor de 'ezel petjes'quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:34 schreef VreemdeEend het volgende:
En van Bruseghin hoeven we deze Giro ook niets meer te verwachten, hij is vanochtend niet van start gegaan. Iets te vaak het asfalt van te dichtbij bekeken de afgelopen week. Jammer voor Caisse d'Epargne.
Simoni zit erbijquote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:59 schreef TheArt het volgende:
16 renners hebben 43 sec. voorsprong. Ben benieuwd naar de namen.
Idem voor Capechi.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:34 schreef VreemdeEend het volgende:
En van Bruseghin hoeven we deze Giro ook niets meer te verwachten, hij is vanochtend niet van start gegaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |