Zonder Arashiro hadden ze het misschien niet gehaald.quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:05 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Alleen jammer dat de Japanner niet won ...
Nee inderdaad , die twee Fransen hadden het al opgegeven , dat zag je duidelijk net voor Arashiro nog eens doortrok ...quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:06 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zonder Arashiro hadden ze het misschien niet gehaald.
Mooie vind ik dan nog, dat die Belgische commentator doodleuk zegt, "goed gedaan door de mannen van Quick step"quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:07 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Nee inderdaad , die twee Fransen hadden het al opgegeven , dat zag je duidelijk net voor Arashiro nog eens doortrok ...
Eén ding moet je ze wel nog meegeven , ongeveer rond hetzelfde moment zag je de mannen van QST naar voren gaan in het peloton en zich midden tussen de mannen van Sky en Petacchi in posteren , en hebben daar allicht wel enkele seconden door gewonnen ...quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:10 schreef Robar het volgende:
[..]
Mooie vind ik dan nog, dat die Belgische commentator doodleuk zegt, "goed gedaan door de mannen van Quick step"
Natuurlijk wel, dit is het nieuwe wielrennen! Of is dat nou als ze wel teruggepakt worden?quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:10 schreef Zwansen het volgende:
Dit zie je in de Tour toch vrijwel nooit, dat in de 1e week en eigenlijk de 2e echte kans op een massasprint uitdraait in een ontsnapping.
Het contrast met vorig jaar , toen ze daar zelfs achterstevoren bijna alles konden winnen , is toch wel erg groot ...quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:12 schreef Ereinion het volgende:
Ik moet vooral lachen om de Columbia-ploeg, dagenlang op kop rijden, en elke keer falen ze gigantisch.
Niet dan? Ze zaten keurig in het wiel van de mannen van Sky. En toen die van kop af gingen moest er weer een nieuwe golf komen. En ook al win je er geen tijd door, als je er zit doe je het uberhaupt al goed.quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:10 schreef Robar het volgende:
[..]
Mooie vind ik dan nog, dat die Belgische commentator doodleuk zegt, "goed gedaan door de mannen van Quick step"
Die hebben vandaag amper op kop gereden.quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:12 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, dit is het nieuwe wielrennen! Of is dat nou als ze wel teruggepakt worden?
Ik moet vooral lachen om de Columbia-ploeg, dagenlang op kop rijden, en elke keer falen ze gigantisch.
Valt best mee hoor, zeker op een dag na een ploegentijdrit.quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:10 schreef Zwansen het volgende:
Dit zie je in de Tour toch vrijwel nooit, dat in de 1e week en eigenlijk de 2e echte kans op een massasprint uitdraait in een ontsnapping.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |