Nope ik join je.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:51 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ben ik de enige die als je die marsmannetjes van Sky met de perfect uitgelijnde pakjes en flashy helmen met reflectorbrillen ziet gewoon heimwee heeft naar good old Santiago Botero die zulke 'jeannetten' er zonder helm en diepgebogen over het stuur met een véél te grote versnelling vanouds van langs gaf ?
Of Honchar,Gonchar, Gontsjar hoe je het ook speltquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:51 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ben ik de enige die als je die marsmannetjes van Sky met de perfect uitgelijnde pakjes en flashy helmen met reflectorbrillen ziet gewoon heimwee heeft naar good old Santiago Botero die zulke 'jeannetten' er zonder helm en diepgebogen over het stuur met een véél te grote versnelling vanouds van langs gaf ?
Waarom ? Die hebben toch net al hun dopingzondaars laten betrappen in het laatste jaar ? Dus zijn ze nu clean ...quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:56 schreef VreemdeEend het volgende:
Ik blijf die ploeg van Scarponi niet vertrouwen als ze zo hard gaan
Op 1 augustus bleek Kasjetsjkin positief te hebben getest tijdens een controle in het Turkse Belek. Later bleek ook dat het B-staal positief was, waarop Astana besloot om hem te ontslaan.quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:03 schreef Zwansen het volgende:
Trouwens, wanneer met Kasheckin(?) weer rijden?
Tuurlijk zeker lieverdjes als een Bertagnolli en Scarponi in de ploegquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:57 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Waarom ? Die hebben toch net al hun dopingzondaars laten betrappen in het laatste jaar ? Dus zijn ze nu clean ...
Die ploeg is nog nooit hard gegaan in een TTT en zal ook nooit hard gaan in een TTT. Voorlopig de zevende plek, maar als alle andere zijn gefinished staan ze ergens tussen de 15de en de 22e plek.quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:56 schreef VreemdeEend het volgende:
Ik blijf die ploeg van Scarponi niet vertrouwen als ze zo hard gaan
Gesink en Menchov rijden niet mee, dat scheeltquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:20 schreef marcodej het volgende:
Rabo en regen...Ben benieuwd hoe de bandjes zich houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |