Misschien voorzichtig gestart wegens hun bandenquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:47 schreef TheArt het volgende:
Rabo toch nog een redelijke eindtijd hoor. Hebben een goed tweede deel gereden.
De oude krijgerquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:50 schreef wimderon het volgende:
Renaat, noemt Noe weer eens. Net zoals tijdens de eerste en tweede etappe. Alleen de derde etappe heb ik hem niet voorbij horen komen dacht ik.
Liquigas nu ook.quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:53 schreef wimderon het volgende:
Zou de wind gedraaid zijn? Na Rabo noteert ook Milram een snel tweede deel.
Het heeft op het middelste deel van het parcours zowat de hele tijd geregend.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:04 schreef vaarsuvius het volgende:
klopt het dat het aan de ene kant vet regende en aan de andere kant droog was? (heb weinig kunnen zien live)
In hoeverre is dat van invloed op de tijd?
Mwah, denk het eerlijk gezegd niet.Ik schat Weening absoluut niet hoog in, in de bergen. Denk dat ie gewoon te kort komt. Mollema staat 1.30 ongeveer achter op hem. Ik denk dat ie dat misschien nog wel goed kan maken.We zullen zienquote:Op woensdag 12 mei 2010 17:00 schreef thettes het volgende:
Volgens Laurens ten Dam op twitter moet Weening potentieel top 10 kunnen rijden in Verona. Ben benieuwd, in absolute topvorm en met dit deelnemersveld (en gezien de schade die sommigen al hebben opgelopen) moet het zelfs kunnen.
Maar blijft wel een nogal optimistische voorspelling
Bij de start van Astana kwam er ook een bak regen uit de lucht bij de start.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:06 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het heeft op het middelste deel van het parcours zowat de hele tijd geregend.
Ik heb jullie verdorie nog gezegd wat je moest inspuiten en toch maar niet doen hé , bende lamzakken !quote:
Zo zal het nog best is over kunnen komen voor die renner. Hij heeft natuurlijk ook absoluut het recht niet om te flippen daar.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:13 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik heb jullie verdorie nog gezegd wat je moest inspuiten en toch maar niet doen hé , bende lamzakken !
Brandhoutquote:Op woensdag 12 mei 2010 17:15 schreef Lagrinta het volgende:
Vino is geen lieverdje en daarom is ie ook zo goed. Wie was die 5e man die daar als brandhout reed?
hoe dan?quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:30 schreef knep het volgende:
Het leuke is dat Vino met dat oliedomme gedrag ook nog eens een paar seconden verneukt.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:34 schreef solaire het volgende:
Vino had zich inderdaad beter kunnen laten uitzakken en die gast een paar honderd meter uit de wind zetten scheelt zeker 3/ 4 seconden
Nee dat denk ik ook, hij zal er in de bergen nog wel flink afgereden wordenquote:Op woensdag 12 mei 2010 17:35 schreef Ereinion het volgende:
Doordat hij zich beter had kunnen uitzakken en dan die vijfde man naar voren te brengen. Maar ach, die vijf seconden die hij daarmee zou winnen zullen de Giro niet bepalen.
Jij bedoelt Gasparotto?? Daarmee ben ik het helemaal eens. Dat vond ik ook wel vreemd. Maar zoals er meer hier zeggen, Vino had nooit zo mogen reageren. Zijn ploeggenoten doen ook hun best, meer konden ze toch niet doen??quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:38 schreef baggerbaas het volgende:
Trouwens sowies raar bij Astana. Op 5 kilometer van de meet had Stangelj het ook al eens moeilijk maar kon toen nog terugkeren. In de laatste kilometer waren ze nog met 6, maar de man die daar van kop af kwam liet zich helemaal wegzakken waardoor Stangelj alsnog door moest rijden om 5e man te worden. Kortom als die 1e man (die er ogenschijnlijk niet volledig doorzat) gewoon door was gereden, had Vino niet zo kwaad hoeven worden op Stangelj en was er helemaal geen probleem geweest.
Je hebt gelijk, het was inderdaad Kireyev. Gasparotto was de 3de renner die lostte bij Astana en Kireyev de vierde man die moest lossen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:33 schreef wimderon het volgende:
Stangelj moest er in eerste instantie bijna af omdat Vino te hard overnam. Daar heeft hij waarschijnlijk krachten verspeeld die hij in de laatste kilometer tekort kwam. Dat Kireyev (niet Gasparotto) het zo liet lopen op het laatst zal wel komen omdat hij nog eens flink doorgetrokken had met zijn laatste krachten, wat vooraf of tijdens de race zo besproken zal zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |