Klopt. Ik bedoelde koploper.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die reden allang niet meer bij elkaar op het moment van posten, maar goed.
Dat was wel heel dom.:')quote:
Jammer weer van het slotje.quote:
Arcee ik herinner me Basso die het ooit deed.quote:
Boonen in Parijs-Nice een tijdje geleden volgens mij.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Arcee ik herinner me Basso die het ooit deed.
Ken je meer voorbeelden ?
Volgens mij juist omdat de renners teveel vertrouwen op hun oortjes in niet meer gewoon met hun ogen opletten wie er word ingelopen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
Sinds de introductie van de oortjes zie je eigenlijk de ene na de andere renner onterecht juichen, veel meer dan vroeger. Waarvoor gebruiken ze die dingen dan in godsnaam?
Dit is nog leuker.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
En iets totaal anders.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:33 schreef tong80 het volgende:
Hilbert van der Duim.
Maar dat was in een andere sport.
Die juichte te vroeg ipv te laatquote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:33 schreef tong80 het volgende:
Hilbert van der Duim.
Maar dat was in een andere sport.
Weet ik.quote:
"C'est Boo-nčn!":')quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:32 schreef Zwansen het volgende:
Dit is nog leuker.
Waals commentaar van WK 2005. Ze denken dat Gilbert (=Waal) WK wordt, maar op de streep komen ze erachter dat het Boonen is.
Ja, deze is wel legendarisch.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:27 schreef tong80 het volgende:
Een klassieker , maar welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |