abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81424937
In het peloton nog van de Nederlanders: Kruijswijk (beste Nederlander vandaag), Mollema en Weening.
  Trouwste user 2022 vrijdag 14 mei 2010 @ 18:01:07 #252
7889 tong80
Spleenheup
pi_81425134
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 17:55 schreef TheArt het volgende:
In het peloton nog van de Nederlanders: Kruijswijk (beste Nederlander vandaag), Mollema en Weening.
Ik dacht Weening beste Nederlander

65ste

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 vrijdag 14 mei 2010 @ 18:03:08 #253
7889 tong80
Spleenheup
pi_81425202
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 17:48 schreef Arcee het volgende:

[..]

Ja, deze is wel legendarisch.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_81425245
ben ik de enige die tot nu toe geen zak aan die hele GIro vond?
pi_81425303
Dat Hondo dat niet gezien heeft.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 18:07:02 #256
194695 franklop
Fran knock
pi_81425308
heb je het weekend niet gekeken dan? Gebeurde genoeg in Nederland hoor
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_81425318
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 18:04 schreef solaire het volgende:
ben ik de enige die tot nu toe geen zak aan die hele GIro vond?
Zo saai is ie toch niet, voor een eerste week.
Neil LOVES Carrots!
pi_81425609
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 18:01 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ik dacht Weening beste Nederlander

65ste

Uhh nee, Kruijswijk was 25e vandaag en Mollema 29e vandaag.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 18:17:26 #259
194695 franklop
Fran knock
pi_81425641
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 18:01 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ik dacht Weening beste Nederlander

65ste


kruijswijk 25e
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_81425779
Toch wat verrassende lossers vandaag: Bruseghin (oke, niet echt verrassend na die valpartijen), Albasini, Marcel Wyss, Bertagnolli, Simoni, Larsson, Dan Martin, Marzano en Amador.
  Trouwste user 2022 vrijdag 14 mei 2010 @ 19:03:23 #261
7889 tong80
Spleenheup
pi_81427254
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 18:17 schreef franklop het volgende:

[..]

kruijswijk 25e
Ok.

Geweldig

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 14 mei 2010 @ 19:07:28 #262
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_81427430
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 15:01 schreef franklop het volgende:

[..]

mja maar om nou de Smurfen te gaan kijken dat is ook weer niks
Dat hebben we gisteren wel gekeken
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_81428830
Ja er gebeurt wel vanalles maar de magie ontbreekt een beetje als ze voor het geld naar Amsterdam komen een golddigger die niks met wielrennen heeft als Rondemiss pakken en het deelnemersveld ook niet bijster sterk is. Het zal wel aan mij liggen en in de derde week zal het ook wel helemaal goed komen!
  vrijdag 14 mei 2010 @ 19:44:58 #264
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_81428933
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 18:21 schreef TheArt het volgende:
Toch wat verrassende lossers vandaag: Bruseghin (oke, niet echt verrassend na die valpartijen), Albasini, Marcel Wyss, Bertagnolli, Simoni, Larsson, Dan Martin, Marzano en Amador.
Zou Gibo alles op de Zoncolan hebben gezet of is ie gewoon niet goed?
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 19:50:11 #265
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_81429144
De etappe naar Middelburg was geweldig voor een vlakke rit.
Were making, were making!
Radio Soulwax!
  vrijdag 14 mei 2010 @ 20:05:29 #266
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_81429865
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 19:44 schreef Szura het volgende:

[..]

Zou Gibo alles op de Zoncolan hebben gezet of is ie gewoon niet goed?
Gezien de onheilspellende berichten al van voor de giro vrees ik dat hij gewoon niet goed is , eigenlijk.
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_81435293
Tiralongo heeft niets gebroken
quote:
Tiralongo out of the Giro

Vinokourov will miss an important teammate in the mountains

Astana's Paolo Tiralongo had to pull out of the Giro d'Italia after crashing during stage 6. The Italian rider stayed on the ground for a few minutes following his crash and was transported to the nearest hospital in Pontremoli. He bruised his right shoulder, knee and wrist and seemed to be shocked after his crash although radiography indicated that no bones were broken.

Tiralongo rejoined his team at its hotel in Forte dei Marmi but he will not be able to continue racing. His absence will be felt by his teammate Alexandre Vinokourov, one of the favourites for the Giro.

"It's always leaves an impression to see a rider on the ground," Astana's directeur sportif Laurenzo Lapage said. "It's a shame because Tiralongo was well placed, in 10th position overall. He was among the best climbers in the Giro and the one who has the capacity to follow Vino in the mountains."

Tiralongo was supposed to be Vinokourov's right-hand man during the Giro. At the age of 32, the Italian pro is an experienced rider in the Grand Tours. He finished 15th in the 2006 Giro d'Italia and eighth in the Vuelta a Espana last year, but he spent the past four years at the service of Damiano Cunego.

It was Alberto Contador who requested Astana recruit Tiralongo after hearing that he was keen to move on after some friction at Lampre.

"We're still confident and the team will adapt," said Lapage regarding the two weeks still to come at the Giro d'Italia.

Tiralongo should be back in action for the Tour de France alongside Contador.
Beter iets moois verliezen, dan dat je het nooit hebt gehad.
pi_81439848
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 19:44 schreef Szura het volgende:

[..]

Zou Gibo alles op de Zoncolan hebben gezet of is ie gewoon niet goed?
Ik zou niet weten hoe hij een eventuele uitspatting op de Zoncolan hypothekeert door een keer gewoon normaal mee te rijden. 't Is ook niet bepaald dat-ie op een seconde van het roze staat en even een buffertje opbouwt Logischerwijs zal het een kwestie zijn van niet beter kunnen.

Kwinkslagje van Wiggins: http://twitter.com/bradwiggins/status/13983648368

[ Bericht 5% gewijzigd door eentwee op 14-05-2010 23:13:10 ]
  vrijdag 14 mei 2010 @ 23:17:37 #269
197060 SuikerVuist
Arm & Hammer Grammar
pi_81440493
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 18:21 schreef TheArt het volgende:
Toch wat verrassende lossers vandaag: Bruseghin (oke, niet echt verrassend na die valpartijen), Albasini, Marcel Wyss, Bertagnolli, Simoni, Larsson, Dan Martin, Marzano en Amador.
En Pozzovivo ondanks alweer een valpartij nu geen extra achterstand opgelopen.

Morgen wordt wellicht een ander verhaal.
pi_81451069
Etappe 7: Carrara - Montalcino (222km)

De Ronde van Italië staat bekend om spectaculaire parkoersen en de etappe van vandaag is daar een voorbeeld van, in volle finale krijgen de renners zo'n 20km "Strade Bianche" voor de wielen. De onverharde wegen door het heuvelachtige Toscaanse land, waar de afgelopen jaren ook de eendagswedstrijd MontePaschi Strade Bianche op verreden werd.


Strade Bianche

Toscana (Ned: Toscane) is met ruim 3.7 miljoen inwoners de negende regio van Italië en in oppervlakte is het de vijfde regio van het land. De hoofdstad is Firenze (Ned: Florence) waar 371.000 Florentijnen wonen, verder hebben enkel Prato (187k) en Livorno (161k) meer dan 100.000 inwoners en zijn de historische steden Pisa (88k) en Siena (54k) ook zeer bekend. De regio telt tien provincies: Firenze (990k), Pisa (411k), Lucca (392k), Arrezo (348k), Livorno (331k), Pistoia (289k), Siena (270k), Prato (248k), Grosseto (227k) en Massa e Carrara (204k).

De geschiedenis van Toscana gaat terug naar de Etrusken, het belangrijkste Italische volk voor de opkomst van de Romeinen had hier haar kerngebied dat door de Romeinen Tuscia werd genoemd. In 574 waren de Romeinen al een tijdje verdrongen door de Goten en werd Italië voor een groot deel veroverd door de Longobarden, zij verdeelden hun rijk in hertogdommen waaronder in 574 het hertogdom Tuscia (dat veel groter dan het huidige Toscana was). In 774 werd het veroverd door de Franken onder Karel de Grote die er een graafschap van maakte, dit graafschap versplinterde in de eeuwen hierna echter in diverse stadstaten waaronder de maritieme staat Pisa, Firenze en Siena.


De Toscaanse hoofdstad Firenze

Firenze werd in de 13e en 14e eeuw de belangrijkste staat en annexeerde o.a. Arrezo (1384), Pisa (1405) en Livorno (1421), het was in deze periode één van de grootste steden in Europa en werd ook de bakermat Renaissance. De rijkste en machtigste familie in de stad waren de Medici, een bankiersfamilie die officieus al vanaf 1434 een dynastie stichtten, formeel bleef Firenze echter een republiek tot het in 1531 een hertogdom werd. In 1555 annexeerde Firenze de belangrijkste concurrent Siena en in 1569 werd het de hoofdstad van het groothertogdom Toscana. Het groothertogdom speelde echter geen rol in de Nieuwe Wereld en verloor in de 17e en begin 18e eeuw veel van haar rijkdom en invloed. In 1737 stierf de laatste groothertog van de Medici zonder mannelijke opvolger en ging het over naar de Oostenrijkers. In 1801 maakte Napoleon van Toscana het koninkrijk Etruria (naar de Etrusken), hij zette bondgenoten op de troon, maar besloot het in 1807 toch maar te annexeren in het Franse rijk. Na Napoleon werd de oude situatie hersteld en kwamen de Oostenrijkers weer aan de macht. In 1859 kwam het volk in opstand en werd de laatste groothertog verdreven, waarna Toscana zich in 1860 aansloot bij Sardegna (Piemonte) en in 1861 onderdeel werd van het nieuwe Italië.

Toscana is één van de belangrijkste wielerregio's van Italië, er worden veel wielerkoersen verreden (al ontbreekt een échte topkoers) en het heeft tientallen toppers voortgebracht. De grootste was zonder twijfel Gino Bartali, de eeuwige rivaal van Fausto Coppi won 3x de Giro (1936, 1937, 1946), 7x het bergklassement (een record), 17 etappes en 50 roze truien. Hij won ook 2x de Tour (1938, 1948), 2x het bergklassement, 12 etappes en 20 gele truien. Hij was de eerste man die beide grote rondes op zijn erelijst had gezet. Verder schreef "Il Pio" o.a. 4x Milano-Sanremo (1939, 1940, 1947, 1950) en 2x de Giro di Lombardia (1939, 1940) op zijn naam.


Gino Bartali

De regio bracht nog drie Girowinnaars voort: Fiorenzo Magni (1948, 1951, 1955), Gastone Nencini (1957) en Franco Chioccioli (1991). Magni won ook 3x de Ronde van Vlaanderen (1949-1951), terwijl Nencini in 1960 de Tour de France op zijn palmares zette. In de jaren '90 en begin deze eeuw had Toscana een gouden generatie met renners als Mario Cipollini, Paolo Bettini, Michele Bartoli, Francesco Casagrande, Andrea Tafi en Franco Ballerini die voor tallloze grote overwinningen zorgden. In het huidige PT/PCT profpeloton rijden veertien geboren Toscanen rond, waarvan er drie deelnemen aan deze ronde: Francesco Failli (Acqua e Sapone), Daniele Righi (Lampre) en Fabio Sabatini (Liquigas). De bekendste afwezigen zijn Rinaldo Nocentini (AG2R), Francesco Ginanni (Androni Giaccatoli), Daniele Bennati en Francesco Chicchi (Liquigas).


La fortezza di Montalcino (1361)

Montalcino is een plaatsje met iets meer dan 5.100 inwoners in de provincie Siena, ten noordwesten van de 1.738 meter hoge (uitgedoofde) vulkaan Monte Amiata. Het werd in 814 voor het eerst in de geschiedenisboeken vermeldt, toen de keizer enkele plaatsen in deze streek onder het bestuur van een lokale abdij zette. De naam betekent "Steeneikberg" en deze boom komt ook terug in het stadswapen.
Het bleef altijd een klein plaatsje binnen de stadstaat Siena, met als belangrijkste activiteit de leerlooierij. Toen Siena in 1555 veroverd werd door Firenze, vluchtten de heren van Siena naar het fort van Montalcino in de hoop om vanuit hier hun stad te kunnen heroveren. Het lukte echter niet en ook Montalcino werd onderdeel van Firenze en later Toscana. Tegenwoordig is het dorp vooral bekend om haar wijnen. De rode wijn Brunello di Montalcino wordt algemeen beschouwd als topkwaliteit, het goedkopere "broertje" is de Rosso di Montalcino.

De belangrijkste wielrenner uit de provincie Siena is Primo Volpi, hij won o.a. de Volta a Catalunya (1951) en een Giro etappe (1940). In 1948 eindigde Volpi als vijfde in het eindklassement van de Giro. De enige actieve prof is Daniele Righi die ook meedoet in deze Ronde van Italië. Het is pas de tweede keer dat de Giro dit plaatsje aandoet, in 1987 won Moreno Argentin hier de etappe terwijl een dag later Eddy Planckaert de etappe naar Terni op zijn naam schreef.




De eerste 100km van deze heuvelrit zijn nog vlak en lopen door de provincies Massa e Carrara, Lucca en Pisa. In de provincie Pisa ligt ongeveer halverwege de rit ook de eerste klim van de dag, de Volterra (532m hoog, 9.1km á 4.7% gem. en 9% max.). In de tweede helft van de etappe gaat het parcours continu op en af in de provincie Siena.

De finale begint op de Passo del Rospatoio (467m hoog, 6.2km á 4.7% gem. en 10% max.) waarvan de top op 37.4km van de streep ligt, direct na de korte afdaling is de "Traguardo Volante" getrokken in het plaatsje Murlo. De eerste sectie Strade Bianche begint op 26.7km van de streep, loopt vooral (licht) bergaf en is 5.5km lang. Hierna volgt nog een geasfalteerd klimmetje van 1.5km á 6.3% naar Bibbiano.

In de afdaling begint de beslissende sectie, met 19km te gaan krijgen de renners een strook van 14km voor de kiezen met daarin de klim door Castiglione del Bosco (495m hoog, 5.6km á 6.5%), op de top zijn er nog maar 11.3km te rijden waarvan tot 5.1km van het einde de Strade Bianchi nog het beeld domineren.

De bergpunten worden echter pas verdeeld als de weg weer geasfalteerd is en de renners over het steile pukkeltje genaamd Poggio Civitella (585m hoog, 0.8km á 8.8%) geraakt zijn. Dit klimmetje loopt na de bergprijs nog vals plat door, tot er nog maar zo'n 2.5km te rijden zijn naar Montalcino.




http://dutchsl.blogspot.c(...)ontalcino-222km.html
pi_81451110
Mijn adoptierenner won gister
Jammer dat ik het heb moeten missen.
  zaterdag 15 mei 2010 @ 10:58:03 #272
194695 franklop
Fran knock
pi_81451169
mooi stuk weer DSL

Strade Bianche dan heeft de tour wel de kasseien, komt de giro hiermee toch mooier imo
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_81451756
Firenze. Strade bianche.
  zaterdag 15 mei 2010 @ 12:07:50 #274
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_81452789
Vandaag iets voor Pippo, zijn eerste Giro rit wiinnen.
Were making, were making!
Radio Soulwax!
pi_81453233
Opvallend dat zo'n Italiaanse topper nog nooit een Giro-rit won, tot zover. Maar dat geldt niet alleen voor Pozzato, ook voor Ballan (en Nibali, als je de ploegentijdrit dan niet meerekent)
pi_81453531
En van Bruseghin hoeven we deze Giro ook niets meer te verwachten, hij is vanochtend niet van start gegaan. Iets te vaak het asfalt van te dichtbij bekeken de afgelopen week. Jammer voor Caisse d'Epargne.
pi_81453587
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 12:23 schreef Leatherface het volgende:
Opvallend dat zo'n Italiaanse topper nog nooit een Giro-rit won, tot zover. Maar dat geldt niet alleen voor Pozzato, ook voor Ballan (en Nibali, als je de ploegentijdrit dan niet meerekent)
Ballan heeft dan ook nooit de Giro gereden, Nibali alleen als (te) jong broekie en in dienst van grote kopmannen. Het opvallendste wat hij deed in de Giro was van het peloton naar de kopgroep toe te rijden in een geweldige afdaling, om daarna gelost te worden op de slotklim en ergens ver achter de eersten van het peloton binnen te komen. (volgens mij was het 1 van de ritten die Sella won in 2008)
  zaterdag 15 mei 2010 @ 12:40:14 #278
11102 knep
Mountainfreak
pi_81453683
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 12:34 schreef VreemdeEend het volgende:
En van Bruseghin hoeven we deze Giro ook niets meer te verwachten, hij is vanochtend niet van start gegaan. Iets te vaak het asfalt van te dichtbij bekeken de afgelopen week. Jammer voor Caisse d'Epargne.
Niet alleen voor Caisse, maar ook voor de 'ezel petjes'
  zaterdag 15 mei 2010 @ 12:50:26 #279
49615 Bismarck
Left on the sands of history
pi_81453943
Het zal weer spektakel worden.

Stage seven could be significant for overall contenders

While the gaps between the overall contenders of the Giro d'Italia may be quite significant after six stages despite the race not passing any mountains yet, stage seven could possibly open those gaps even further.

And while this year's Tour de France features pavés in stage three, Saturday's stage seven in the Giro d'Italia includes two sections of the dirt roads known as 'Strade bianche' (white roads) as the race heads through the iconic Tuscany region.

The first 'white road' is tackled after the town of Murlo is 5.5km long, coming 195km into the stage. The second one leads up to Poggio Civitella. It's 14km long including six kilometres uphill. Once the riders will finish with this section, there will be only five kilometres remaining until the end of the stage in Montalcino, a small town famous for its Sangiovese wine (Brunello or Rosso di Montalcino).

"Most importantly, it comes after 200 kilometres," said David Millar, who doesn't include himself in the list of the overall contenders of this Giro d'Italia despite laying in seventh position after one week of racing.

Cadel Evans is one of the very few general classification contenders who knows these roads. "I've seen a couple of them," he told Cyclingnews at the start of stage six in Fidenza Village. "I rode the Strade bianche to get a bit of a feel for them. I was a bit sick that day so I couldn't really be in the front and see how it was. It's a pretty solid stage. It could be a good re-shuffle of the GC."

Alexandre Vinokourov's has a different view: "I don't think it's possible to win the Giro d'Italia on such a stage," said Astana's captain. "I might try and win the stage though. This is not my speciality and I haven't ridden the Strade bianche before. It's Maxim Iglinsky's race (the winner of this year's event). He told me the roads are like in Kazakhstan."

That may not count for much however, as the second gravelled road used for stage seven isn't one of the ones on the course of the Strade bianche race.

Another favourite for the overall title, Carlos Sastre, doesn't feel this stage will be any different from the other transition stages. "At the Giro, you must be in the front all the time," the Spaniard said. "In this race, you're likely to lose time any day."

The perspective of this special stage doesn't stress Vladimir Karpets, who has started the race pretty well (fifth on GC). "I just know the roads of stage seven have the characteristics of the Eroica [the race now known as the Strade bianche]," the lanky Russian explained.

"I have never done it, neither have I asked for information from my team-mate and compatriot Alexandre Kolobnev, who won it before [2007]. He's a rider for the Classics anyway and here we're in a stage race. I don't bother much about this stage. It's in the last week that everything will happen."

Michele Scarponi sees it differently: "I'm very afraid of that stage," said the captain of Androni-Diquigiovanni who has already lost a bit of time overall courtesy of the team time trial. "I don't feel at ease on the roads of the Strade bianche. That's not where I'll regain the time lost in the team time trial. There could be more damage and time difference in Montalcino than in any mountain stage."

His opinion is shared by Damiano Cunego. "I know a little bit of the Strade bianche, but only because I've seen the race on TV," said the 2004 Giro d'Italia champion. "In this stage, it's possible to get 'drunk without drinking'. If it rains, it will be even worse.

"In any case, it will be a nervous race. Teams will get mad. I don't have any plans for making up time in Montalcino. My experience in the classics doesn't matter. I'm at the Giro as a free agent."

Will the experience of Sébastien Hinault in the classics help? The Ag2r-La Mondiale veteran is the second rider from the top 10 of this year's Paris-Roubaix after Filippo Pozzato riding the Giro. "I'll try to do something in that stage for sure," the Frenchman said.

"It inspires me. But I'm afraid the last dirt road section is too hard for the riders of the classics. This is not the Tour of Flanders or Paris-Roubaix. There's almost a mountain at the end, the hill is six kilometres long! I bet the climbers will be in the front."

One of those climbers, Rabobank's Bauke Mollema, will approach stage seven with real interest. "I have seen a movie of the Strade bianche but I've never ridden on these roads," the young Dutchman explained. "I feel good and I'll try to be up there. I think this is more for general classification contenders because not many specialists of the classics can go uphill."
That's...Montgomery Clift, honey!
  zaterdag 15 mei 2010 @ 12:57:21 #280
11102 knep
Mountainfreak
pi_81454162
Pracht regio, ik ga de etappe opnemen .
pi_81454221
16 renners hebben 43 sec. voorsprong. Ben benieuwd naar de namen.
  zaterdag 15 mei 2010 @ 13:03:57 #282
11102 knep
Mountainfreak
pi_81454349
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 12:59 schreef TheArt het volgende:
16 renners hebben 43 sec. voorsprong. Ben benieuwd naar de namen.
Simoni zit erbij .

En Steven Kruijswijk en Addy Engels .
pi_81454418
En de namen zijn:

Jackson Rodriguez (Androni), Andriy Grivko (Astana), Gorazd Stangelj (Astana), Yukira Arashiro (Bouygues Telecom), Marcel Wyss (Cervelo), Mickael Buffaz (Cofidis), Remi Cusin (Cofidis), Sacha Modolo (Colnago), Matthias Brändle (Footon), Svein Tuft (Garmin), Gilberto Simoni (Lampre), Valerio Agnoli (Liquigas), Addy Engels (Quick Step), Steven Kruijswijk (Rabobank), Dominik Roels (Milram) en Fabian Wegmann (Milram).
pi_81454457
Volterra, daar liggen geniale wegen omheen
  zaterdag 15 mei 2010 @ 13:08:53 #285
11102 knep
Mountainfreak
pi_81454478
Agnoli staat slechts op 20 seconden van teammaat Nibali.
pi_81454588
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 12:34 schreef VreemdeEend het volgende:
En van Bruseghin hoeven we deze Giro ook niets meer te verwachten, hij is vanochtend niet van start gegaan.
Idem voor Capechi.
  zaterdag 15 mei 2010 @ 13:15:47 #287
194695 franklop
Fran knock
pi_81454665
Simoni
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_81454764
Oh ze zijn alweer teruggepakt
  zaterdag 15 mei 2010 @ 13:21:32 #289
11102 knep
Mountainfreak
pi_81454820
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 13:19 schreef TheArt het volgende:
Oh ze zijn alweer teruggepakt
Jammer .
pi_81454987
Flens en Nicki Sörensen 2'05" voor het peloton uit.
  zaterdag 15 mei 2010 @ 13:27:51 #291
194695 franklop
Fran knock
pi_81455024
ah mooi
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_81455453
Ze hebben 6 minuten.
pi_81455848
Dat ziet eruit als een speelbare ontsnapping, hopelijk krijgen we eindelijk wat A-mannen te zien voor de dagzege.
  zaterdag 15 mei 2010 @ 14:07:16 #294
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_81456180
Voorsprong blijft vrij snel groeien: 7'46".
sig verwijderd door FA
  zaterdag 15 mei 2010 @ 14:12:28 #295
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_81456295
Nog 100 km, 8'00" het verschil.
sig verwijderd door FA
  zaterdag 15 mei 2010 @ 14:12:46 #296
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_81456303
Wow, leuke etappe zo te zien. Er straks maar eens goed voor zitten.
pi_81457046
Klinkt goed, hoeveel is de achterstand van Flens en Sörensen op de leider in het algemene klassement? Het klinkt als een ontsnapping die een grote kans van slagen heeft als de grote mannen niet al teveel zin hebben vandaag.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_81457152
Flens en Sorensen staan beide op meer dan 20 min. dus dat is geen enkel gevaar.

[ Bericht 1% gewijzigd door Chiappucci op 15-05-2010 14:53:19 ]
pi_81457874
Gevaarlijke situatie dit met het peloton in twee stukken.
  zaterdag 15 mei 2010 @ 15:06:37 #300
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_81457930
Ai, jammer dat het peloton is gebroken. Dat zorgt ervoor dat er in de eerste groep keihard gekoerst wordt.

Blijft het peloton bij elkaar dan hebben ze kans dat geen enkele ploeg zich wil opofferen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')