Ja..quote:
"ZEG STAGE JONGEN, KOM JIJ EENS HIER..."quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:18 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja..
Geproduceerd door Willebrord Frequin...
Bij TON/Trots dachten ze zoiets van... Ja,we moeten iets met social media gaan doen.. YouTube, Twitter en iets Amerikaans.
Sorry, ik had het weer bij me moeten houden.quote:
quote:*naam* is lid geworden van de groep Het nieuwe TON verkiezingsfilmpje is het grappigste wat ik ooit gezien heb.
Die zijn dan allemaal het land uit.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:00 schreef jna het volgende:
Was ik trouwens de enige die het opviel dat er geen 1 donker persoon te zien is?
Ja, die wil ik ookquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:23 schreef L.no het volgende:
Omg, ik zag een reclame over een 3d LED tv van samsung.it's finally here!
Dan woon ik wel in Friesland.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die zijn dan allemaal het land uit.
Jij bent halfbloedje, misschien accepteren ze jou nog.quote:
Ja, dat denk ik ook wel. Eerst maar een gewone LEDtv.. maar die lopen ook al tegen de 800 euroquote:
Eerst een ps3quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:57 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook wel. Eerst maar een gewone LEDtv.. maar die lopen ook al tegen de 800 euro
quote:
Ook. En een ander tv meubelquote:
Dan liever op vakantie gaan met jou ofzo.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:57 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook wel. Eerst maar een gewone LEDtv.. maar die lopen ook al tegen de 800 euro
Aan die tv (plus ps3) heb je veel langer plezier!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:00 schreef L.no het volgende:
[..]
Dan liever op vakantie gaan met jou ofzo.
Zijn tv is goed genoeg.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:01 schreef jna het volgende:
[..]
Aan die tv (plus ps3) heb je veel langer plezier!
Is goed. Waar gaan we heen? Japan maar doen?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:00 schreef L.no het volgende:
[..]
Dan liever op vakantie gaan met jou ofzo.
Prima dingquote:
Dat zijn 2 LED tv's waard ofzo.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:07 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Is goed. Waar gaan we heen? Japan maar doen?
Goede herinneringen kan je niet in waarde uitdrukkenquote:
Geen ideequote:
Dat is best lastig inderdaad.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:17 schreef jna het volgende:
Ik zou best ook naar Japan willen, alleen vind ik het nogal een heel groot minpunt dat 99% geen Engels spreekt en die taal echt onbegrijpbaar is.
L.no meenemenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:17 schreef jna het volgende:
Ik zou best ook naar Japan willen, alleen vind ik het nogal een heel groot minpunt dat 99% geen Engels spreekt en die taal echt onbegrijpbaar is.
Japans?quote:
Ik kan alleen de basic dingen.. zoals groeten, manieren, cultuur, voedsel, etc.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kan zij
[..]
Japans?![]()
![]()
Gaan we met zijn vieren.![]()
Omdat je quickquote, en alvast typte, daarna plaatste Fok! de quote en maakte na de quote het verhaaltje af. Heb ik ook wel eens gehadquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Warom doet FOK! zo raar bij mijn quote?
Wat doet hij dan?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Warom doet FOK! zo raar bij mijn quote?
Ik ben te snel voor FOK!.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:24 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Omdat je quickquote, en alvast typte, daarna plaatste Fok! de quote en maakte na de quote het verhaaltje af. Heb ik ook wel eens gehad
Jaquote:
Slaapse.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga maar eens richting mijn bedje.
Lekker slapen Lucquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga maar eens richting mijn bedje.
Damn.quote:
Nu je het zegtquote:
Beide hebben wel wat.. Gisteren wel hard meegezongen (in de auto) met Musequote:
Frank en Ronald de Boer bij Evers was wel lachen vanochtend.quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:19 schreef PieterBas het volgende:
Een beetje overkill Lady Gaga op 538...
wel vanmorgen.. Lazy town vs Lil'Jon bij Evers
Daar kwam ook dat stukje in voorquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Frank en Ronald de Boer bij Evers was wel lachen vanochtend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 36% gewijzigd door PieterBas op 12-05-2010 12:31:45 ]Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Ik ga zo ook maar eens iets van lunch doen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:17 schreef Etcetera het volgende:
Vliegtuigcrash in Tipoli: daar ging m'n lunchpauze. *brood aan bureau opeet
Tripoliquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:17 schreef Etcetera het volgende:
Vliegtuigcrash in Tipoli: daar ging m'n lunchpauze. *brood aan bureau opeet
Gelukkig schreef je geen Tivoliquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:41 schreef Etcetera het volgende:
Juh dat bedoelde ik. Ik type vrij snel en de tekst verschijnt met vertragingErg vervelend met typo's
Ja een kind wat nu waarschijnlijk wees is, of je daar nou blij mee moet zijnquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
één Nederlander heeft het overleeft.
Dat heb ik niet gezegd.quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:47 schreef jna het volgende:
[..]
Ja een kind wat nu waarschijnlijk wees is, of je daar nou blij mee moet zijn
Welkomquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:01 schreef DE_krumpel het volgende:
ik zit hier al vanaf half 10 helemaal alleen op mijn stage
Beetje lastig hequote:Op woensdag 12 mei 2010 14:07 schreef Etcetera het volgende:
Dan zou ik thuis gaan werken
Redactie hier is half leeg ivm een grote algemene vergadering ofzo.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:01 schreef DE_krumpel het volgende:
ik zit hier al vanaf half 10 helemaal alleen op mijn stage
Die zal er ook niet blij van worden inderdaad. Zal wel bij een oom en tante of opa en oma gaan inwonen, denk ik.quote:
meivakantie misschien?quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:28 schreef jna het volgende:
Waarom zat dat kind trouwens niet op school?!
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:39 schreef The_Dean het volgende:
Vrij dood ja.
Mooi tijd om op te ruimen en dingen op Marktplaats te slingeren
Dienquote:
Ik heb deze week vakantie genomen.quote:
Die meefietserquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Lekker weer trouwens bij de Giro
Nog een?quote:
Nee, die ene die vanochtend op de radio wasquote:
Er waren er wel meer.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:26 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, die ene die vanochtend op de radio was
HELLO NURSE!!!!!quote:
Je kon wel horen dat hij een Zeeuw wasquote:Op woensdag 12 mei 2010 17:26 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, die ene die vanochtend op de radio was
En niet helemaal 100%quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Je kon wel horen dat hij een Zeeuw was
Is goed hoor.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:50 schreef DjRex89 het volgende:
Kan ik een weekje bij iemand logeren?
Het is uit tussen mn zus en dr vriend en het was al een paar dagen crisis en vandaag al helemaal. Wordt er helemaal gek van
Neequote:Op woensdag 12 mei 2010 17:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En hebben jullie ook gehoord dat het een neger is?
Zus?quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:50 schreef DjRex89 het volgende:
Kan ik een weekje bij iemand logeren?
Het is uit tussen mn zus en dr vriend en het was al een paar dagen crisis en vandaag al helemaal. Wordt er helemaal gek van
Als die net zo lekker is als Gijs, danquote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:24 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Als die net zo lekker is als Gijs, dan
Bootjequote:
Dat kan toch nietquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:24 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Als die net zo lekker is als Gijs, dan
Ik wil er niet meer over pratenquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Rex, hoe ging het met je manager trouwens? Of mag ik dat niet vragen?
Ja manquote:
154. 15 strafpunten voor Alguersuari en Kovalainen die bijna geen punten pakt (5 voor de kwali).quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:48 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik wil er niet meer over praten
Het ging beter dan de vorige keer, had volgens mij deze keer 145 punten.. Jij dan?
Aangezien Bootje op een Boot zit, kon ik het niet laten.quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Aangezien Bootje op een Boot zit, kon ik het niet laten.
Jij hebt er kijk op.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:01 schreef The_Dean het volgende:
[Wannabe] skater, met zijn Etnies shirtje
Uiteraard. Zelf ook nieuwe gear nodig, maar nog geen geldquote:
Ja.quote:
Dat probleem heb je al een tijdje.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:04 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Uiteraard. Zelf ook nieuwe gear nodig, maar nog geen geld
Wat doet iemand uit Endhoven daar?quote:
Reclame makenquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat doet iemand uit Endhoven daar?![]()
En waarom from all places Terneuzen.
Jaquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat probleem heb je al een tijdje.
Wat heeft die puppy er mee te maken?quote:
Mensen die wantrouwend zijn hebben gespiekt en zagen de puppy.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:09 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wat heeft die puppy er mee te maken?
Oh, even gemistquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mensen die wantrouwend zijn hebben gespiekt en zagen de puppy.
Net thuisquote:
TMO?quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Deze heeft te lang geduurd om de nieuwe een match te laten hebben.![]()
Haha nee, dat nietquote:
Sorry for having a life.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Lien, TMO is al bijna klaar joh.
Een trio met die schoffelaar van begin deze weekquote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:26 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Een trio met die schoffelaar van begin deze week
quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:26 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Een trio met die schoffelaar van begin deze week
Reality show voor een taartenbakker in New York.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
geen idee. Wat is cake boss?
spannend.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Reality show voor een taartenbakker in New York.
Dat ja, echt stoer.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Reality show voor een taartenbakker in New York.
dat speelt iedere dag/doordeweeks/weekend/iedere woensdag* ?quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:43 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat ja, echt stoer.
Die taarten die ze maken
Nu staan er streepjes op mijn schermquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:44 schreef L.no het volgende:
[..]
dat speelt iedere dag/doordeweeks/weekend/iedere woensdag* ?
*doorhalen wat niet van toepassing is
quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:45 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nu staan er streepjes op mijn scherm
Ik haalde door wat niet van toepassing wasquote:
Bonussen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:47 schreef PieterBas het volgende:
uhm.. ik ben de gehele dag al bezig het bedenken waarmee ik rekening mee moet houden bij het maken van een kostprijs van een medewerker / functie....
(Bruto) salariskosten
Sociale lasten
Vakantiegeld (percentage)
ORT / Overwerk
Daarbij rekening houden met verlof, cursus, ziekte en productief en niet-productief werkzaamheden..
Heb ik dan nog iets over het hoofd gezien?
Johquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:49 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik haalde door wat niet van toepassing was
Een hele goede Deanquote:
Dat moet je met [ s ] en [ / s ] doen hier hè. Niet met een pen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:49 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik haalde door wat niet van toepassing was
quote:
Watervaste finelinerquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat moet je met [ s ] en [ / s ] doen hier hè. Niet met een pen.
Ik snap het echt niet.. waarom is dat fout.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hierom mag je eigenlijk niet lachen. Want hij is zo fout.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:46 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik snap het echt niet.. waarom is dat fout.
Jij kan zelf geen antwoord geven?quote:
Wow, spannend, vandaar dat het zo geheimzinnig is.quote:
Inderdaad. En al heel oud ook. Dus die mag eigenlijk niet meer grappig zijn.quote:
Mensen mogen me gerust bellen om 22 uur hoorquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Welke gek gaat er nu nog om tien uur bellen.
Jou misschien wel, maar mij niet hoor.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:58 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Mensen mogen me gerust bellen om 22 uur hoor
Wanneer ze willen, voor mijn part midden in de nacht...
Ik juist welquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jou misschien wel, maar mij niet hoor.![]()
Ze hebben de hele dag de tijd gehad.![]()
Maar het was toch anoniem, dus die ging ik sowieso niet opnemen.
Misschien wel een stille aanbidsterquote:
Ik word morgen vast weer gebeld.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:17 schreef jna het volgende:
Neem gewoon op aanstellerAls het niet niet bevalt hang je weer op, easy as that
Hij Luctort ze zelfs al via de telefoonquote:
Ik moet mijn naam hoog houden.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:23 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hij Luctort ze zelfs al via de telefoon
quote:
Die van PM moetgen ze eens updaten. zelfs'quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ze moeten alleen wel eens die smilies balk updaten.
Inderdaadquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:32 schreef L.no het volgende:
[..]
Die van PM moetgen ze eens updaten. zelfs''doet het niet.
Jaquote:
Gaat de Jetta weg?quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:59 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja
Komen morgen om 10 uur mensen kijken die de volle 350 boden. Kreeg net een mailtje van iemand die 500 bied
Dus gezegd dat hij voor 10'en moet komen, maar nog geen antwoord. Spannend!
Jepquote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:08 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Jep
Wel goede herinneringen aan opzich
Maar nu de Golf, die is zuiniger zodat ik goedkoper naar L.no kan rijden. En technisch iets frisser en degelijker allemaal.
Willen we die weten? Of kunnen we ze raden.quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:11 schreef L.no het volgende:
Vaarwel Jetta. Ik heb mooie herinneringen met je gehad.
Lekker slapen Lucquote:
Jij bent gewoon pervers.quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Willen we die weten? Of kunnen we ze raden.![]()
![]()
Breng dr nou niet op ideeënquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Willen we die weten? Of kunnen we ze raden.![]()
![]()
Nieuwe auto, nieuwe mogelijkhedenquote:
Zeg dat.quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:23 schreef L.no het volgende:
[..]
Jup, echt traumatiserend áls we iets doen.
Arm kindje toch.quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:25 schreef jna het volgende:
Ik zal dan maar niet zeggen dat ik ooit met jullie in de auto heb gezeten
Dat was engquote:Op woensdag 12 mei 2010 23:25 schreef jna het volgende:
Ik zal dan maar niet zeggen dat ik ooit met jullie in de auto heb gezeten
Jij niet alleen.quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:53 schreef L.no het volgende:
Elke keer een erectie krijgen van Kabouter Plop![]()
![]()
L.no!quote:
Dushiquote:
Ja, dankjewelquote:
Lucciequote:
Tuurlijk niet.quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:28 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik dacht net dat je de rest vergeten was.
Nee nog niet.quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:09 schreef L.no het volgende:
[..]
Oke. Hoi.
Al een telefoontje ontvangen?
quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:22 schreef PieterBas het volgende:
Ik doe niet graag aan stereotypes.. maar dit is gewoon te grappig
Het is nog Zweeds ook!
en overleeftquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:45 schreef Bootje84 het volgende:
Poe he. Dat dagje uit gisteren was wel fucking briljant!
Met een lelijke eend ff over de snelweg knallen met 115 (en 3 passagiers)quote:
Met vier maar? Dat is toch niet spannend.quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:03 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Met een lelijke eend ff over de snelweg knallen met 115 (en 3 passagiers)
Koning!
Maar met 4 is normaal.quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:34 schreef PieterBas het volgende:
Aangezien die dingen niet veel harder kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |