Ja..quote:
"ZEG STAGE JONGEN, KOM JIJ EENS HIER..."quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:18 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja..
Geproduceerd door Willebrord Frequin...
Bij TON/Trots dachten ze zoiets van... Ja,we moeten iets met social media gaan doen.. YouTube, Twitter en iets Amerikaans.
Sorry, ik had het weer bij me moeten houden.quote:
quote:*naam* is lid geworden van de groep Het nieuwe TON verkiezingsfilmpje is het grappigste wat ik ooit gezien heb.
Die zijn dan allemaal het land uit.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:00 schreef jna het volgende:
Was ik trouwens de enige die het opviel dat er geen 1 donker persoon te zien is?
Ja, die wil ik ookquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:23 schreef L.no het volgende:
Omg, ik zag een reclame over een 3d LED tv van samsung.it's finally here!
Dan woon ik wel in Friesland.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die zijn dan allemaal het land uit.
Jij bent halfbloedje, misschien accepteren ze jou nog.quote:
Ja, dat denk ik ook wel. Eerst maar een gewone LEDtv.. maar die lopen ook al tegen de 800 euroquote:
Eerst een ps3quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:57 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook wel. Eerst maar een gewone LEDtv.. maar die lopen ook al tegen de 800 euro
quote:
Ook. En een ander tv meubelquote:
Dan liever op vakantie gaan met jou ofzo.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:57 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook wel. Eerst maar een gewone LEDtv.. maar die lopen ook al tegen de 800 euro
Aan die tv (plus ps3) heb je veel langer plezier!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:00 schreef L.no het volgende:
[..]
Dan liever op vakantie gaan met jou ofzo.
Zijn tv is goed genoeg.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:01 schreef jna het volgende:
[..]
Aan die tv (plus ps3) heb je veel langer plezier!
Is goed. Waar gaan we heen? Japan maar doen?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:00 schreef L.no het volgende:
[..]
Dan liever op vakantie gaan met jou ofzo.
Prima dingquote:
Dat zijn 2 LED tv's waard ofzo.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:07 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Is goed. Waar gaan we heen? Japan maar doen?
Goede herinneringen kan je niet in waarde uitdrukkenquote:
Geen ideequote:
Dat is best lastig inderdaad.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:17 schreef jna het volgende:
Ik zou best ook naar Japan willen, alleen vind ik het nogal een heel groot minpunt dat 99% geen Engels spreekt en die taal echt onbegrijpbaar is.
L.no meenemenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:17 schreef jna het volgende:
Ik zou best ook naar Japan willen, alleen vind ik het nogal een heel groot minpunt dat 99% geen Engels spreekt en die taal echt onbegrijpbaar is.
Japans?quote:
Ik kan alleen de basic dingen.. zoals groeten, manieren, cultuur, voedsel, etc.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kan zij
[..]
Japans?![]()
![]()
Gaan we met zijn vieren.![]()
Omdat je quickquote, en alvast typte, daarna plaatste Fok! de quote en maakte na de quote het verhaaltje af. Heb ik ook wel eens gehadquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Warom doet FOK! zo raar bij mijn quote?
Wat doet hij dan?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Warom doet FOK! zo raar bij mijn quote?
Ik ben te snel voor FOK!.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:24 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Omdat je quickquote, en alvast typte, daarna plaatste Fok! de quote en maakte na de quote het verhaaltje af. Heb ik ook wel eens gehad
Jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |