http://www.2cv.nl/publicaties/kampioen/index.htmlquote:Prestaties liggen op een zeer laag niveau. Topsnelheid 108 km/h; de fabriek geeft een top van ca. 115 km/h op, maar zo snel heeft een eend nog nooit gevlogen.
De acceleratie vanaf stilstand verloopt niet zonder moeite. Tot snelheden van omstreeks 90 km/h gaat het nog wel, daarboven is het gebeurd. De motor is vrij soepel, de trekkracht bij lage toerentallen is echter gering. Om op te schieten moet men veel schakelen en ver doorhalen in de versnellingen. De hoogste versnelling is nog juist bruikbaar in stadsverkeer, maar in de praktijk zal hij zelden aan bod komen, om dat de eend dan volkomen futloos is. In de praktijk vormt overigens de lage topsnelheid niet het grootste probleem, wel de trage acceleratie, met name bij het inhalen.
Het blijven vrouwen hé...quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:23 schreef Bootje84 het volgende:
Aanraking vrouw verleidt mensen tot kopen
Oneerlijk. Mannen zijn té beïnvloedbaar..
Genoeg nerds hiero. Gewoon het probleem vertellen.quote:
Omdat er niet heel veel routers zijn die hogere snelheden aankunnen, ze worden pas de laatste tijd gemaakt. Dit ding is al minstens 7 jaar oud ofzoquote:Op donderdag 13 mei 2010 16:35 schreef L.no het volgende:
Ik heb een paar dagen geleden zelf met mijn vader moeten doen. Het gaat best simpel qua aansluiten.
Hoe weet je zo zeker dat het niet goed genoeg doorgeeft zonder het te proberen?
Je kan beide gebruikenquote:Op donderdag 13 mei 2010 16:30 schreef jna het volgende:
Ik moet een nieuwe omdat ik een snelheidsverhoging van ziggo krijg naar120Mbps. Nu heb ik het idee dat het ding wat ik nu heb (een sweex van 2 tientjes die 30 jaar geleden gekocht is) dat niet helemaal goed doorgeeft.
Alleen nu is mn vraag eigenlijk of dit: http://www.informatique.nl/461195/draytek-vigor-v2130n.html en goede is en of ik met deze zowel met kabels als draadloos kan werken? Ik wil namelijk wel gewoon kabels blijven gebruiken en het draadloos eigenlijk alleen voor laptop en iphone gebruiken.
Ok mooiquote:
Je krijgt ook een blaadje waar je een code ofzo moet invullen. Wij snapten er niets van eerst en het internet deed het maar niet.quote:Op donderdag 13 mei 2010 16:52 schreef jna het volgende:
[..]
Ok mooien hoe zit het met aansluiten? Ik snap dat het draadloze gebeuren wat handelingen vereist, maar is het qua kabels gewoon inpluggen en gaan met de dansende hyves banaan?
IS dat ingewikkeld, die dingen configureren?quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:27 schreef PieterBas het volgende:
Voor je internet zal je toch ook wat moet configuren.. oh ja, verander ook je wachtwoord van je router.
Het is nogal lullig als je admin / admin als inlog en ww blijft gebruiken
hangt er van afquote:Op donderdag 13 mei 2010 17:59 schreef L.no het volgende:
Ik hoefde helemaal niets te configureren naast de dingen wat ik gezegd heb. Het is niet dat je een compleet nieuw ip-adres krijgt ofzo.
quote:
quote:
TT..quote:
Met die auto.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |